به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۱۳۶۷۶۸

وای بر ما و شما با این مجلس امیدمان!

وای بر ما و شما با این مجلس امیدمان!
 نادر فتوره‌چی 

1- کسی می‌داند معنای این «حرکات» چیست؟ کسی می‌داند چرا نماینده مجلس شورای «اسلامی» باید «جشن فالوئر اینستاگرام» برگزار کند؟ اصلا ایشان می‌داند «نماینده مردم» یعنی چه؟ توجیه هست که فرق‌اش با «آرایشگر» و «مزون‌دار» و «برگزار کننده مراسم عقد و عروسی» که از طریق ایسنتاگرام جلب مشتری می‌کنند، چیست؟

* دقیقا می‌خواهم بدانم خوشحالی «برادر متعهد»مان، جناب آقای «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» از داشتن «18400» یا به نوشته روی کیک‌شان «18.4k» فالوئر اینستاگرام بابت چیست؟

* ایشان نماینده مجلس شده‌اند که «فالوئر اینستاگرام» جمع کنند؟ آنهم «18.4k»؟ که چه بشود؟ که با آن چه کار کنند؟ که مثلا «لایک خور»شان بالا برود؟ گیریم برود، بعدش چه می‌شود؟

* دنبال «تریبون» هستند؟ پس تریبون مجلس چیست؟ آنجا فقط جای یک ربع آیه خواندن و تکبیر گفتن و برای این و آن آرزوی طول عمر کردن و «با بیتی از باباطاهر» نطق را به پایان بردن است؟ ایشان اگر می‌خواهند «سلبریتی اینِستا» باشند، چرا مردم را سرکار گذاشته‌اند؟بروند با یکی از همین شرکت‌هایی که برای هنرپیشه‌ها و فوتبالیست‌ها و .. از فیلیپین و هند و پاکستان «بسته فالوئر» می‌خرند، مذاکره کنند. بروند «مزون عروس» بزنند، «زیورآلات دست‌ساز» بفروشند یا «عکس ماشین مسابقه» و «عکس‌های لو رفته» بگذارند. کرسی نمایندگی مردم را چرا اشغال کرده‌اند؟

2- چندی پیش، انتشار عکس‌هایی از «گودبای پمپرز» که طی آن یک خانواده نوکیسۀ عشق «مبل استیل طلایی»، در و دیوار را با عکس برگردان‌ها و عروسک ابری‌های شبیه مدفوع تزئین کرده بودند و نوشته بودند «خواستیم خوشحالیمون بخاطر از پوشک گرفتن آیتا جان رو با شما شریک بشیم»، موجی از حیرت و تاسف را بابت عمق انحطاط و ضریب باورنکردنی نفوذ ابتذال در جامعه، در بسیاری برانگیخت.

* وای برما که یک هفته بعد از آن عکس‌ها، تنها پاسخی که به سوال «پس خروجی اینهمه تولید فرهنگی فاخر در سینما و سریال و تئاتر و نشریات رنگارنگ و ...، چرا چیزی جز برگزاری مدفوع پارتی بر روی مبل استیل طلایی نبوده است» این بود: «جشن دوسالگی اینستاگرام»ِ نماینده مجلس!

3- آیا کسی می‌تواند نام سه طرح ارائه شده و نه حتی تصویب شده در «مجلس امید» که هدف از آن «بهبود وضعیت محرومان سیاسی و اقتصادی»، «کاهش فقر و اختلاف بی‌سابقه طبقاتی» و «افزایش آزادی‌های مدنی و سیاسی» باشد را نام ببرد؟

* اجازه دهید اینطور بپرسم: شما چه تصویری از «مجلس امید» در ذهن دارید؟ تصاویری که در ذهن من مانده اینهاست: نطق «دختر صفدر» درباره سهم خودش، پدر و همسرش از «سفره انقلاب» ثبت نام شجاعانه رئیس فراکسیون امید در لیست ناطقان میان دستور. دفاع «پدرِ پسرِ ژن خوب» از «پسرِ پدرِ ژن خوب» پشتک وارو و زدنِ فن «آفتاب‌مهتاب» برای گرفتن «عکس سلفی» با یک مقام غربی. دفاع نایب رئیس «آقازاده» از «استعداد آقازادگان» و گل سرسبدشان: «جشن فالوئر» غلامعلی جان. وای بر ما/ وای بر شما

خاتم حاتمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۰۹:۲۳
واقعا مقاله جالب و بحقی بود کاش بزرگان جناح اصلاحات با سیستمی عادلانه برا 98 و1400 بدور از جنجال و اختلاف بهترین جوانان و خانمها را که پاکدست متخصص وبا جرات و توانایی مدیریت و...وفادار قلبی به اسلام و اصلاحات باشند را انتخاب کنند (355473)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۱:۳۵
موافقم انشاا... اصلاح طلبان راستین و اصیل در خدمت به ایران اسلامی و جمهوری اسلامی موفق و پیروز باشند (355479)
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۰۹:۵۴
در مورد دیگران تحلیلتان مورد قبول است ، ولی در مورد جعفرزاده خیر. (355475)
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۰:۴۳
آفرین به این متن (355476)
بی ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۱:۴۸
مایه شرم ساری است متاسفم برای این نماینده بیکار (355481)
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۳
همین کاراهارو میکنند که باعث دلسردی مردم به انقلاب میشود فکرش رو بکنید این نماینده متعهد و دلسوز و جانباز ما هست ..... (355485)
مهدي اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۳:۳۵
واي بر ما (355486)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۶/۲۵ ۱۶:۳۱
مقاله فوق العاده وهشدار دهنده ای است.
قابل توجه رئیس محترم فراکسیون امیدمجلس...!!!! (355488)