کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقاي روحاني، لطفا چينش كابينه‌اتان را دربست بدهيد به آقاي شريعتمداري، خلاص!

30 تير 1392 ساعت 13:27


گروه سياسي بهارنيوز: انتخاباتي برگزار شد. در مقابل پنج كانديداي اسم و رسم دار اصولگرايان، و در فضاي رقابتي كاملا نابرابر، مردم به آن يك كانديدايي راي دادند كه خود را اعتدال گرا و نزديك به اصلاح‌طلبان معرفي كرده بود. هماني كه توسط تندروهاي اصولگرا، تا قبل از اين، به لقب يكي از «ساكتين فتنه» مفتخر شده بود! حالا اين «ساكت فتنه» پس از ۴ سال توسط مردم رييس‌جمهور شده است. شايد طبيعي باشد كه سردسته‌ها و رسانه‌هاي شاخص تندروي اصولگرايان از اين ماجرا سخت ناراحت و اندوهگين باشند و البته نامتعادل. براي مثال در شوك اوليه براي ارضاي خود و هوادارانشان بنويسند و بگويند كه روحاني اصولگراست و ما برنده انتخاباتيم و اصلاح‌طلبان بازنده آن!

... چند روز كه از شوك اوليه مي‌گذرد، خيلي راحت مجددا آب به آسياب باز ميگردد و روز از نو و روزي از نو! باز هم فتنه! بازهم ساكت فتنه! باز هم فتنه‌گران! حالا دوباره سرمقاله و ته مقاله و يادداشت و ...در عرض دو هفته باز هم مملو شده است از خطر فتنه! چگونه!؟ با انتخاب رييس‌جمهور با راي مردم! يادشان هم رفت همين دو هفته پيش اين آقاي منتخب را اصولگرا ناميدند و اصلاح‌طلبان را بازنده انتخابات! چه مي‌شود كرد. كدام دسته از آدميان در فرهنگ ما «فراموشكار» ناميده مي‌شوند؟!

حالا آقاي رسانة‌هاي طيف تندروي اصولگرا و در راس آنها روزنامه کیهان و مديرمسئولش، درباره تشکیل کابینه، هر روز خط و نشان مي‌كشند. عارف معاون اول. مگر مي‌شود؟ مسجدجامعي وزير ارشاد؛ امكان ندارد! يونسي وزير كشور، وااسلاما!، تركان، جهانگيري و .... وااسلاما! و امروز هم ابراز نگراني از تصدی وزارت علوم توسط دکتر جعفر توفیقی و اين ماجرا آغاز شده است.

روزنامه‌ای که تا چندی پیش دکتر روحانی را به اصطلاح از ساکتین فتنه می نامید و يك روز پس از پيروزي‌اش او را اصولگراي واقعي قلمداد كرد حالا در اين همه تناقض‌گويي‌هايش چنان گرفتار آمده كه ناچار است حتي به اولين و بديهي‌ترين اختيارات روحاني هم، دل مشغولي و نگراني داشته باشد! آن هم پس از ۸ سال سكوت مرگبار و وحشتناك در مقابل محله برو بياي كابينه‌هاي نهم و دهم، وزيران دولت كريمه اصولگرايان، معجزه گر هزاره سوم و ...!

چه مي توان گفت و نوشت. به جز دو جمله:
۱- آقاي عارف امروز به روزنامه شرق گفته است: من جوابی نمی‌دهم. من بعضی جواب‌دادن‌ها را به قول معروف دنبال نخود سیاه رفتن می‌دانم و وقت پرداختن به این مسایل را ندارم. نگاه ما باید مثبت باشد و نگاه اخلاق‌مدارانه می‌تواند رقبا را قانع کند که به‌گونه دیگری رفتار کنند.
۲- در همين راستا پيشنهاد مي‌كنيم آقاي روحاني، اعتدال را كلا بگذارد كنار. آن فقط براي موعد انتخابات خوب بود!! لطفا بخاطر گل روي افراطيون پرادعا و بازندگان فراموشكار انتخابات اخير، چينش كابينه را دربست بدهيد به آقاي شريعتمداري، خلاص!


کد مطلب: 13885

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/note/13885/آقاي-روحاني-لطفا-چينش-كابينه-اتان-دربست-بدهيد-شريعتمداري-خلاص

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir