به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۱۷۸۲۹۴

باد رگ گردن اصولگرایان و هادی رضوی!

داوود حشمتی
اصولگرایان که روزگاری برای غارت در صندوق ذخیره فرهنگیان رگ کردن باد می‌کردند، مدتی است به سکوتی عجیب و خودخواسته فرو رفتند. راز این سکوت و خوابیدن بادی که بر رگ گردنشان انداخته بودند کجاست؟  دو سال محمد ایمانی سرمقاله نویس کیهان نوشته بود: پیش آقای روحانی آن هنگام که منصوبان دولت وی مشغول غارت 11 هزار میلیارد تومان از امانت معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان بودند، کجا تشریف داشتند که رگ گردنشان متورم شود و بگوید من نمی گذارم به حقوق فرهنگیان دست درازی شود؟»

آن روزها عمدا می‌گفتند فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان است که بانک سرمایه جلوی چشم نیاید. چون می‌دانستند یک پای آن، حسین هدایتی است که چفیه برگردن از این هیات به آن هیات می‌رود. پای دیگرش اکبر یقینی است که از ناحیه همین هیاتی‌ها به حاج حسین هدایتی چسبید. پای دیگرش ستایش به عنوان مدیرعامل این بانک است که سالها مدیرعامل شرکت‌ها در ستاداجرایی فرمان امام بود. 

یک پای دیگرش هم هادی رضوی است. حتی تکرار این مدعا که او «داماد شریعتمداری»‌است برای این است که روابط دیگر پوشانده شود. بسیار خب. مگر نه اینکه داماد شریعتمداری است؟ چرا رگ گردن شماها خوابیده؟ لاکچری بودن و پورشه و مازاراتی سواری فقط برای هدایتی‌ها و رضوی‌ها مجاز است؟ 

یادتان هست که عکس‌های لاکچری محمدحسین حدادیان را احمدی‌نژادی‌ها از اینستاگرامش پخش کردند که در حال تناول خرچنگ لابستر بود؟ رگ گردنتان را باور کنیم یا ماله‌کشی برای امثال هادی رضوی؟ اگر هادی رضوی با پولهایش برایتان جشنواره عمار و مدافع حرم بگیرد چشم بر روی زندگی‌‌اش می‌بندید؟ هادی رضوی چه کاره بود که واسطه گرفتن آگهی از بانک سرمایه برای خبرگزاری فارس با رقم 250 میلیون تومان (بیش از یک میلیارد امروز) باشد؟‌ باد رگ‌گردنتان چگونه خوابید؟ در نهایت هم فحشی حواله پدر زنش می‌کنید و تمام؟ 

رگ گردن و غیرتی اگر بود امروز همه آن جوایز را که از او گرفتید می‌بردید مقابلش پرت می‌کردید. استکبارستیزی که هیچ، غیرت عدالتخواهیتان هم سرنخ و اختیارش دست خودتان نیست. اگر بود باید آبرو برای او نمی‌گذاشتید.