به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۱۸۷۵۷
هدف استراتژيك افراطيون؛ پمپاژ نوميدي در جامعه

از كفش‌پراني، تا سنگ‌اندازي و ... اين سيلي‌ها!

گروه سياسي: قرائن نشان مي‌دهند كه هدف اول و استراتژيك اتاق فكر افراطيون از صبح 25 خرداد 92 يعني مسلم شدن پيروزي اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرايان در انتخابات، اين است: نقش بر آب ساختن شعار اصلي روحاني يعني «اميد»!
از كفش‌پراني، تا سنگ‌اندازي و ... اين سيلي‌ها!
منصور قنواتي
سردبير بهارنيوز

افراطيون خود البته به خوبي مي‌دانند در جامعه 50 ميليوني (آناني كه حق راي دارند) خيلي خيلي شاهكار كنند، 4 ميليون نفر بيشتر نيستند اما همچنان مي‌خواهند براي 46 ميليون ديگر كه نه 70 ميليون ديگر ايراني تعيين تكليف كنند. به كمك ارتش قوي رسانه‌اي و تريبون داران پرتعدادشان در رسانه ملي و نمازهاي جمعه در راستاي عملياتي ساختن اين استراتژي، تلاش‌ها و برنامه‌هاي متنوعي را سامان ديده و در حال اجرا دارند. آنها البته نيت و هدف را نيز همواره پشت واژه‌هايي چون دين، انقلاب، فتنه و ... پنهان مي‌كنند تا خيلي انقلابي و متعلق به نظام و دين و رهبري به نظر برسند!

از كفش پراني به سمت خودروي آقاي روحاني، تا ماجراي سنگ اندازي (كه به بيلبوردزني در خيابان‌هاي تهران منتهي شده) در راه حل و فصل مشكل پرونده هسته‌اي كشورمان كه مصائب بيشماري براي فرد فرد جامعه ايراني بر جاي نهاده و همچنين ماجراي ديروز دختران آقاي ميرحسين موسوي در همين تحليل ساده مي‌گنجند كه بايد خيلي سريع و هر چه زودتر، حاميان روحاني را نه تنها از كرده خويش (اميد بستن به او و دولت تدبير و اميدش) نوميد سازيم بلكه روح اميد و آرزو را كاملا در اين جامعه و براي هميشه دفن كنيم و خلاص!

به اذعان اين طرز تفكر، تا جامعه ايران به آرزو و اميد دل بسته است، كار ما دشوار است و سخت و مقطعي! بايد به سان كره شمالي از مردم ايران، انسان‌هايي فاقد اميد و كاملا شبيه يك ربات بي‌روح، امربر و خالي از هرگونه منش آزادگي، هويت انساني، حريت و ... ساخت و در اين راه بايد همواره يك اصل اساسي را پيش راه خود كنيم: پمپاژ نوميدي در جامعه!

همين كه پس از 3 دهه به جامعه اينگونه تلقين شود كه سيستم حاكم؛ اجازه رسيدن به اهداف و آمال اكثريت را نمي‌دهد، اين امر (نااميدي محض و فراگير توام به سرخورگي منتهي به سلب روحيه آزادمنشي و حريت) به مرور بر جامعه از جوان و پير گرفته تا مرد و زن مستولي شده و اينگونه راه براي اقليت
اين جماعت سخت اميدوارست به مردم ديكته كند آب از آب تكان نخورده است و اميد و تدبير يعني كشك!
حدودا 7 درصدي جامعه (4 ميليوني‌ها) هموارتر خواهد شد. هموارتر براي حكومت كردن بر 93 درصد جامعه ايراني!

اما حكايت به اين سادگي‌ها هم نيست كه عقل‌هاي كوچك اين حضرات تحليل مي‌كنند. حداقل از منظر تاريخي كه يكي از شاخه هاي قابل اعتنا علوم جامعه شناسي و رفتارشناسي انسان به شمار مي‌آيند، اين طرز تفكر سخت در اشتباه است. همه قرائن تاريخي نشان مي‌دهد كه ايران، آن گونه كه دوستان و برادران مي‌پندارند «كره‌شمالي» نيست. مردم ايران مردم بزرگ و آزاد منشي هستند كه در برهه‌هايي تاريخي به تمام جوامع درس حريت داده‌اند.

رفتارهايي اينگونه و خواب و خيال‌هاي كره شمالي ساختن اين كشور و ملت بزرگ، آب در هاون كوبيدن است. جماعت 4 ميليوني هرچقدر قوي و با پشتوانه باشند از ارتش مغول، حمله اعراب و ... قوي‌تر نيستند كه در نهايت نتوانستند فرهنگ و ذات ايراني را از شهروند ايراني بگيرند. آري، امثال مغول‌ها   نتوانستد اميد را از مردم ايران بگيرند اين جماعت كه سهل است!

جامعه ايران همواره به اميد زنده است. آن كفش پراني، اين سنگ پراني، آن بيلبورد زني و اين سيلي زدن به صورت فرزندان يك مخالف سياسي، كف روي آب هستند. همين ديروز يعني عيد غدير، مردم ايران ولايت بزرگ مردي را جشن گرفتند كه يكي از سخنان هميشه جاودانش دفاعيه تاريخي‌اش از حقوق شهروندي آن زن يهودي است. مردي كه براي عدم دفاع مردان جامعه اسلامي از يك زن يهودي، براي آنان آرزوي مرگ مي‌كند؛ و حال كه مي‌شنوند بر صورت دو بانوي مسلمان به جرم فرزند يك مخالف سياسي بودن، سيلي نواخته مي‌شود بيش از پيش به راه و منش علي (ع) و همه آزادگان ايمان و به راه خويش «اميدوارتر» مي‌شوند.

مي‌ماند نقش دولتمردان دولت تدبير و اميد كه خواسته اكثريت 90 درصدي جامعه ايراني از آنان اينست كه لطفا اجازه ندهيد اعتدال در مصاف با اين جماعت جاي خود را به انفعال بدهد. اين جماعت سخت اميدوارست به مردم ديكته كند آب از آب تكان نخورده است و اميد و تدبير يعني كشك! به همين دليل، شما آقاي روحاني و همكارانتان، براي اثبات اين تحليل اشتباه 7درصدي‌ها، هرچه زودتر بايد استارت را بزنيد، مردم پشت سرتان هستند.

۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۲۶
مردم اگر میخواستند ناامید شوند بافشارها وکارشکنیهایی که بر ضد آرایشان از سال 76 کلید خورد وتاسال 92 به اوج خود رسید ناامیدشده بودند.ان شاالله باوجود پشتوانه ها ووزنه هایی مثل آیت الله هاشمی وسید محمد خاتمی ودکترحسن روحانی آنکه ناامید خوهد شد افراطیون خواهند بود. (153696)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۴۶
آقاي سردبير
١- يكي از رسانه هايي كه بدش نمياد مردم از روحاني نااميد بشن خود بهار نيوز شماست . نگاهي به عملكردخودتان درقضيه نيويورك و ماجراي توفيقي داشته باشيد
٢- به اعتقاد من اگر پرهيز از جشن خياباني بي چارچوب نبود موسوي و كروبي تا حالا آزاد شده بودن . مشكل از مردم هيجاني و احساسات زده است . (153727)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۱
خوبه دیگه همیشه مردم مقصر هستن!!!!اتفاقا شما از اونایی هستید که بدتون نمیاد مردم فکر بکنن که اب از اب تکون نخورده و امید یعنی کشک مردم باید سطح توقعاتشونو ببرن بالا همین جوریش در مقابل مطالبات مردم ایستادگی میشه اگه ساکت بشینیم که دیگه اب از اب تکون نمیخوره (153754)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۵۴
طبق معمول منظور را متوجه نشدي فرداد خان !
مردم بايد براي آزادي اين دو نفر زمينه را فراهم كنن . زمينه هم يك فضاي آرامه نه جشن و پايكوبي خياباني . من با حرف مطهري موافقم كه گفت نظام به واكنش طرفداران موسوي و كروبي حساسه و اگر اين حساسيت نبود آنها را تا حالا آزاد كرده بود . اگر به استقبال روحاني نمي رفتيد اون ها هم تحريك نميشدن راهپيمايي كنن ، بيلبورد بزنن ، و سياست خارجي رو تندترش كنن . اگر تو شبكه هاي مجازي عين نديد بديد ها نمي گفتيد حسن و حسين تچكر ! جان و جواد مرسي ! امريكا بوس بده !!! اون ها هم نمي گفتن مكالمه تلفني نابجا بود
و اين همه سنگ جلوي پاي ظريف و روحاني نمي انداختن .
داداش ! توي اين چهارسال توقع رو بردي بالا كجارو گرفتي ؟ از توقع ابطال انتخابات ٨٨ و نه غزه نه لبنان و جمهوري ايراني چه منفعتي براي دموكراسي به دست آوردي ؟ احزاب منحل شدن ، اين همه آدم حسابي بازداشت شدن ، اين همه روزنامه وسايت تعطيل شد ، اين دو نفر حصر شدن ، هاشمي ز رياست خبرگان افتاد و محدود تر شد ، افراطي ها و لباس شخصي ها همه كاره مملكت شدن ، احمدي و مشايي توي يه دوره چهارساله آرام ... هركاري خواستن كردن به بركت بالا رفتن توقع تو ! كار به جايي رسيد كه تو به روحاني راضي شدي ( تويي كه ميگفتي يا موسوي يا مرگ) كار به جايي رسيد كه تو حتي نمي توني توفيقي رو وزير كني .
دااش حالا تند برو برو (153838)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۵۰
نه اینطوریام که تو میگی نیست
شریعتمداری همون آدمه سروته یه کرباسه
اتفاقا نظر من 180 درجه با نظر شما فرق میکنه
جلوی اینجور آدما باید ایستاد
شما یکی بهت سیلی بزنه و دستتو گاز بگیره هیچی نمیگی؟
انصافاً چیکار میکنی؟
مردم اگه به استقبال روحانی نمیرفتن این ها زبانه آتش افراطیگریشون تندتر از این میشد (154146)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۳:۴۹
بهترین کار اینه که ما فقط بی اعتنایی کنیم و بیتفاوت خودمونو نشون بدیم بعدش همه زندانیای سیاسی ازاد و همه حصرا برداسته میشه (154515)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۰۲
يه تنه به قاضي رفتي، شاد و خوشحال و متوقع هم هستي!؟ چطور آقايون وقتي يه کاري ميکنن يا ميخوان مخالفت يا موافقت خودشون رو با کسي يا حرفي يا عملي نشون بدن، يا از يه سفر تفريحي (شما بخون سياسي و کاري) برميگردن، يه عده رو ميندازن جلو و براي رفتن، بدرقه و براي برگشتن، استقبال و به به و چه چه، کفن پوشي و خيابان نوردي و بست نشستن جلوي مجلس و انواع شعارها و فحش ها و بدگويي ها!! تو فقط کدو رو نميتوني ببيني! (154692)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۱
اون مردم شامل کفش پرانها و مهر پرانها و چماق بدست ها نمی شه؟! (153764)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۰
چرا ميشه (153807)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۶
چرا صفحه شخصی به نام نرگس موسوی که به عنوان منبع خبر در کلمه و اولین سایت منتشر کننده ذکر شده وجود نداره؟؟؟؟؟
و به نظر من یه جور جو سازی رسانه ای بود واسه اینکه مردم حصر رو گه از یادشون رفته بود دوباره یاد آوری کنن
البته بعدش سایت کلمه یه گفت و گو انجام داده ولی این سایت کلکه که از اونور اداره میشه چطور تونسته مصاحبه داشته ؟؟؟؟ (153796)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۳۱
شما سایتو نخون . آقایان ابطحی و خاتمی و آیت الله بیات زنجانی هم توهم زدند ؟ (153894)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۳:۳۰
افراطی/ اسراییل -پیوندتان مبارک (154576)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۲۸
از دست رفیقان چه بگویم؟ گله ای نیست/
گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست! (153697)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۲۰
هر کسی که در هر زمینه ای به روحانی دلخوشه و امید بسته بداند که روحانی اهل و مال این کارا نیست . بروید واسه خودتون فکری کنید. حالا بیایید بر اساس احساس و نه عقل و خرد هی منفی بزنید. (153944)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۵۷
منفی دادم چون به نظر من شما احساسی نظر دادی (153977)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۲۸
لعنت بر تاجران تحریم حرام لقمه (153698)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۹
و لعنت بر جیره خواران آمریکایی که با جیره اسرائیل لقمه بزرگ می کنن... (153743)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۱
شما خواهشا برید همون رجا نیوز و فارس نیوز ابراز فضله کنین... (153766)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۲
کدوم جیره؟ ثابت کن اگه مردی! (153767)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۰
راست میگه
چرا وقتی جوابی نداری میگه طرف سود میبره
بهشون وصله دیگه نمیچسبه این رو یاد گرفتین؟؟؟ (153808)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۴
دوستان چرا به این نظر منفی دادن؟ حرف ایشون کاملا درسته، نگاه کنید ببینید چه کسانی با حرفهای خودشو آب در آسیاب اسراییل ریختن و در عرض 8 سال راه 100 ساله قاجار رو پیمودن. اسراییل کی در مضیقه بود الان یا در طول 8 سال گذشته؟ پس جیره خواران کسانی هستند که میخواهند اسراییل را مجددا از مضیقه دراورده و به گسترش تحریمها و تضعیف کشور کمک کنند (153769)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۱
فکر کردی الان تو اسرائیل نشستن میگن چی کار کنیم ایران داره آمریکا رو از ما میگیره ؟؟؟
باشه تو درست فکر میکنی کوچولو (153810)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۴۰
همینه دیگه، شماها با اینکه میدونید اقلیت هستید اما چون فکر میکنید بقیه مردم "کوچولو" هستند و شما بیشتر میفهمید پدر مردم رو درآوردید. البته انتظار دیگه ای هم از شما نیست (153904)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۹
جیره خواران اسرائیل همانهایی هستن که با نزدیک شدن روابط ایران با غرب همپا با اسرائیل و عربستان به خود لرزیدن و منافع چندین سا لشون رو در خطر ببینن.... (153804)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۴۴
لابد اگه ما جیره خور آمریکا هستیم شما هم جیره خواره روسیه و فلسطین هستین..بسه دیگه این چرندیاتو به خورد مردم ندین تکفیریها (154027)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۱۴
فعلا که افراطی ها با اسراییل هم عقیده شده اند!!!
هدف مشترک: دوری از اعتدالگرایی و کوبیدن تیم کاربلد آقای روحانی. (154240)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۹
مغز گنجشکی اونیکه از تحریم سود ببره با نفوذی که داره از عدم تحریم 1000 برابر سود میبرن
فکر میکنی انقدر بیکاره بیان اینجا نظر بنویسن
مخالفان تو نه از تحریم سود میبرن نه چیزی میگیرن بلکه اعتقادشونه
اگر اونها ساندیس خور هستند تو هم حتما از انگلیس پول میگیری دیگه طبق این استدلال
فقط منابع اطلاعاتی تون چند تا پست فیسبوکیه
یه کتاب رو تاحالا نخوندین و فقط ادعا دارین
سرانه مطالعه تو ایران 14 دقیقه است مصرف مواد آرایش و عمل های زیبایی بیشترین حد ادعاشون میشه چگووارا هم هستند (153805)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۱۹
آره بیکار نیست! ولی اینقدر زرنگی داره که یک عده رو اجیر کنه جو سازی کنن تا اون کارشو بکنه و سودشو ببره!
همه ما جزو این پرده نمایش هستیم ولی باید بتونیم این پرده رو کنار بزنیم و واقعیت رو نمایان کنیم. والا تا ابد درگیر این بازی خواهیم بود! (153872)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۱
احسنت بر شما و اين تحليل اميدبخش (153705)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۳
این به اون سیلی ای که دوستاتون به حضرت زهرا زدن در. (153709)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۹
از مادر مظلوم ما حضرت زهرا علیها السلام مایه نذار.بی دین (153717)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۴۳
بله واقعا مظلوم هستند که فتنه گرانی و بی دین هایی مثل شما از ایشون استفاده ابزاری می کنید... (153722)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۷
بی دین تویی که در روز عاشوراء کف و سوت می زنی و پرچم عزای فرزند زهراء رو پاره می کنی ... (153739)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۵
از کجا می دونی که اون بوده؟ روز قیامت باید جواب این تهمت رو بدی! تو به چی ایمان داری؟ (153770)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۳
تو از کجا میدونی سیلی زدن
الان چرا به اون مامور تهمت میزنید
مگر دیدی؟؟؟؟ (153817)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۰۷
من تهمت نزدم هیچ نظری هم در این مورد ندارم چون اونجا نبودم . الله اعلم! (153854)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۵۲
ما خیلی چیزها را دیدیم که شما کوردلان ندیدید و یا نمی خواستید ببینید. بس است دیگر خجالت بکشید. شما آبرویی برای اسلام ونظام اسلامی بر جای نگذاشته اید. (153915)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۰۵
آقای روحانی مردم به عهد خود وفا کرده و به شما رای دادند . اکنون نوبت شماست که جواب اعتماد مردم را بدهید. شک نکنید مردمی که به ریاست جمهوری شما رای دادند در هر شرایطی پشت سر شما خواهند بود.عقب نشینی بیش از این مجاز که میست هیچ خطرناک هم هست. افراطیون روز به روز دارند گستاخ تر می شوند. (153928)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۷:۲۴
گناهش پای تو و امثال تو اگه زدن.از دین یه دکون دو نبش باز کردین.شعبه های اون گندتون تو 4راه آذربایجان (155166)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۸
دوست عزیز توهین به مقدسات دینی به شدت محکوم است اما آیا از نظر شما سیلی زدن به زن مسلمانی در روز عید غدیر محکوم نیست؟
آیا دروغگویی آن هم از تریبونهای عمومی و دادن آمارهای دروغین به مردم با اسلام همخوانی دارد؟
شما همه چیز را یک طرفه می بینید و می خواهید بگویید اتفاقات عاشورای 88 مسببش حامیان موسوی بوده اند اما خود اقای موسوی نسبت به فتنه گری ها هشدار داده بودند.
بدون تردید حوادث عاشورای حسینی قطعا ناشایست و مغایرشدید اعتقادات ما بود اما عاملین اصلی چه کسانی بودند؟ با توجه به اطلاعیه رسمی کاندیدای معترض مبنی بر احتمال انجام این کار توسط برخی گروه های دیگر و انتساب آن به اصلاح طلبان 7 قبلا اتفاق افتاده بود ، کاندیدای معترض رسما از آن اعلام برائت کرده و از هواداران خود خواسته بود "در صورت مواجهه با چنین صحنه هایی اطراف این افراد را خالی کنند و از کار آنان بیزاری بجویند" ((http://www.fardanews.com/fa/news/83845. اکنون سوال این است چرا عاملین آن علنا محاکمه و معرفی نشدند؟

(153799)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۴۹
آقای روحانی ما به شما به خاطر این رای دادیم که مورد اعتماد حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بودید.ایشان در جامعه صلح وآرامش برای مردم میخواهند.خواهش میکنم به نظر ایشان و رای دهندگانتان احترام بگذارید و این شیپورچیان افراطی قد قد میرزا را از صحنه ایران محو کنید.مطمئن باشید ما جوانان پشت شما خواهیم بود. (154032)
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۴۴
.......آدم برای تلافی سیلی به حضرت زهرا به فرزند خلف حضرت زهرا سیلی میزنه؟؟؟؟؟؟؟ (153725)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۴۷
1-از حضرت زهرا(س) واسه اثبات حرف خودتون استفاده نکنید.
2-از حضرت زهرا واسه خلف یا ناخلف بودن استفاده نکنید.
3-در قران اومده وقتی بین دو طرف مسلمان اختلافی شد میانجی برای حل مسئله باشید.
4-اسلام دقیقا از کسانی داره ضربه میخوره که طرف مقابلشونو با چسبیدن به اسلام محکوم میکنن. (از هر دو طرف) (153911)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۴۸
من طرفدار موسوي نيستم ولي تو خيلي ... هستي كه اينجوري از تاريخ اسلام فكت مياري . حضرت زهرا بزنه تو كمر آدم بي غيرت (153728)
اسلامی
Germany
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۸
حضرت فاطمه زهرا(عليها الاف التحيت والثنا)طلب هدایت کند واگر هدایت بشو نیستند نفرین کند کسانی رو که با سختگیریهاوحرکاتشون باعث میشن بسیاری از دختران وزنان کشور که ناموس این مملکت وشیعه هستندبه سرزمینهای خارجی به دور از پدر ومادر وبرادرمهاجرت کنند. (153742)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۴
بسم الله! شما دیگه بی شرمی رو از حد گذروندین! از مقدس ترین چیزهای مردم هم برای رسیدن به منافعتون مایه می گذارین! (153768)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۶
بجز استفاده ابزاری از دین و حق و باطل ردن سیاست و ادعای حق بودن و با این ادعا پدر مردم رو در آوردن و از دین بیزار کردن هنر دیگری هم دارید؟ (153771)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۶
خوشحالم که منطق و استدلال امثال شما با این نظرات بهتر مشخص میشه (153775)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۱۹
به حق فاطمه همه تون رسوا شين (153873)
kave
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۴۶
واقعا تو کی هستی که دم از حضرت زهرا(س) میزنی........ (154028)
معتدل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۱۲
اشتباه میکنی برادر من این سیلی ای که شما به یه سیده اولاد نبی در روز عید غدیر زدید برای اون نبود.شما دارید از سیلی محکمی که در 24 خرداد از ملت قهرمان ایران خوردید میسوزید......... (154061)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۱۱
بي بي دوعالم، مادر من و بچه هاي ساداته، تو خودت رو الکي قاطي ما نکن، همين شماها بوديد که به اسم اسلام و حفظ دين، حق مادر ما و ما رو خوردين، از فدک و حق شوهر مظلومش گرفته تا بسياري حقوق ديگر و تا به امروز هم هنوز دارين ادامه ميدين! سيلي امروزتون بر صورت اين سيده مظلومه هم ادامه همان سيلي 1400 سال قبلتون بر صورت نازنين مادرمون بود! انشاا... .... (154697)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۱
خاک بر سرت (154756)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۳
حسن روحانی بايد استارت را بزنيد !امکان ندارد.حسن روحانی هرجا فشارها زیاد بشود در برابر افراطیون عقب نشینی می کند و تا به حال هم عقب نشینی کرده.
گفتگوی تلفنی روحانی با اوباما هم خواسته افراطیون برای نجات خودشان بود و نه برای مردم ایران؛وگرنه آن هم انجام نمی شد. (153710)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۶
این حرکت کاملا محکومه اما من با قسمتی که خانوم رهنورد این صحنه رو میدیدن واقعا قلبم به درد اومد.دیروز مگه عید سیدها نبود!!!!!!!! (153711)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۱۷
روحانی ...به وعده ای که دادی عمل کن. ....ا به چه حقی به صورت دختر میرحسین عزیز سیلی زدن؟........اگر روحانی به وعده ش عمل نکنه دور بعد رای نمیاره (154437)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۷
الله وکیلی خیلی کودکانه فکر میکنید
سیاست شده خاله زنک بازی
سال 84 که معین 4 میلیون رای آورد ما به شما گفتیم "اقلیت 4 میلیونی"
این مبرهن و واضح است که هر جناحی عملکرد خوبی نداشته باشه، مردم به جناح مخالفش رای میدن
یعنی این رو هم باید به شما یاد داد جناب آقای مثلا سردبیر
واقعا جای تاسف داره (153712)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۹
آقای سردبیر! من از حرفای افراطیون نا امید نمیشم! اینا مثل شلوغ کاری های یه بچه شرور ته کلاس برای بهم زدنه کلاسه! مهم نیست!
من وقتی نا امید میشم که تو رسانه های اصلاح طلب از رفیق بازی و حزب باد بودن نوبخت میخونم! از استاندار شدن افراطیون طرفدار احمدی نژاد نا امید میشم!
از خوندن رزومه سیف و اون حرفاش راجبه قیمت دلار بعد از دیدار با اعضای اتاق بازرگانی نا امید میشم!
از عدم برخورد با افراطیون نا امید میشم! از مقاله شما راجبه حرفای دکتر نعمت زاده و اینکه با پول 206 چی میشه خرید نا امید میشم!
حرفای کیهان و غیره همه دایورته ولی این چیزا که تو رسانه های مورد اعتمادم میخونم نا امید میشم! (153762)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۷
آقای دکتر معین تنها نامزد اصلاح طلبان و تحول خواهان نبود. اگه مجموع آراء نامزدهای اصلاح طلب انتخابات سال 84 رو با هم جمع کنید از مجموع رای رئیس جمهور منتخب اون سال یعنی محمود احمدی نژاد بیشتر میشه!
مشکل اصلاح طلبان در اون سال تعدد نامزدها و سرشکن شدن آراء اصلاحات بود. (153776)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۴۹
خب عزیزم اینطوری حساب کنی ووضع روحانیم خیلی خرابه مرسی 51 درصد رای آورد شیخ حسن 51 هم نشد (154536)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۱
هرچند بازندگان انتخابات با اعمالشون به دنبال ناامید کردن هواداران اصلاحات و اعتدال هستند اما نباید فراموش کنیم که خود فعالان اصلاح طلب و نیروهای معتدل نزدیک به دولت هم باید نقش خودشون رو در تزریق امید به جامعه ایفا کنن. اگه در برابر هر فشار غیرقانونی از اقداماتشون عقب نشینی کنن در واقع در راستای هدف تندروها عمل کردن. (153786)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۳۶
اقای معین در سال 84 نمایندگی رسمی از طرف بزرگان اصلاحات نداشت! در ضمن رای ناطق در سال76 و لاریجانی در 84 و جلیلی در92 نشان دهنده سطح نفوذ اصولگرایان در مردم است! سال 88 هم که فتنه بود!!!! (153797)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۲۹
خب خودت می گی تعدد کاندیدا داشتین در سال 92 مگر اصولگرایان تعدد کاندیدا نداشتند یعنی شما ها به قالیباف رای دادید و ارای اصولگرایان 49 درصد بود و خودتون خوب می دونید 1 درصد ارای بیشتر هیچوقت مطمئن نیست (153893)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۳۹
واقعا تعجب می کنم!
یعنی شما رای قومیتی برخی مناطق کشور به آقای رضایی رو رای به «اصولگرایی» می دونید؟! تا جایی که یادم می یاد آقای رضایی تاکید داشت که نه اصولگراست و نه اصلاح طلب!
در مورد آقای قالیباف هم که فکر کنم بدونید که بیشتر رای ها به دلیل عملکرد عمرانیشون در شهرداری تهران و حتی گاهی خصوصیات ظاهریشون! بوده ، باور کنید شخصا کسانی رو می شناسم که کل نظام جمهوری اسلامی رو قبول ندارن اما به آقای قالیباف رای دادن! (هرچند می دونم باورش براتون سخته ، چون منم وقتی ازشون شنیدم شوکه شدم!!) (154083)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۵۰
روحانی هم وامدار هیچ گروهی نبود طبق گفته خودش.و اینکه کاندید اصلاح طلبان نبود (154537)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۷
یکی از بهترین وزیرکانه ترین ودقیق ترین مقالاتی بود که درچندسال اخیر در واکاوی علت تندروی افراطیون خوانده بودم.دولت محترم حتما باید به این مقاله توجه ویژه کند. (153713)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۱
بهار نیوز از شما تشکر میکنم که به حادثه تلخ دیروز اشاره کردید دیشب بعد از شنیدن این خبر در شبکه های اجتماعی کاملا نمایان بود انانی که در انتخابات شرکت کرده بودند نا امید شده و از شرکت خود در انتخابات پشیمان شده بودند و سکوت اصلاح طلبان فقط کار را برای انانی که دنبال ناامید کردن مردم هستند راحتتر خواهد کرد (153730)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۱:۵۸
شما درصد گرفتی که میگی"اکثریت 90 ٪ ایرانی"؟! (153740)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۰۱
پس حتما توهم برتان داشته كه شما افراطيون اكثريتو داريد! برو بابا بذار هوا بياد! (153745)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۷
اینها فکر میکنن چون زورشون بیشتره اکثریت هم هستن (153777)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۰۴
7 درصدی ها سکوت کنند تا بعد ببینیم چی میشه ... هیس... (153746)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۲۸
دوست عزیزم لزومی به سکوت نیست.آنها هم هموطنان ما هستند.صحبت کنند،انتقادکنند،راهکار بدهند ولی لطفا توهین نکنند،از دین ومقدسات برای رسیدن به اهدافشان استفاده نکنند،فقط خود را آدمهای خوب ندانند ولاغیر،چوب لای چرخ دولت نگذارند وآخر اینکه همینقدر برای 7درصد خودشان حق حیات وزندگی ودخالت وتندی درهمه امور را قائلند لطفا برای اون 90درصدهم قائل باشند!!!!!!!!!!!!!!!درود برمخالف من اگر ادب وحق مرا رعایت کند وبه رایم احترام بگذارد. (153780)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۷
سپاس از سردبیر محترم و سپاس از بهار نیوز همیشه بیدار
دولت تدبیر و امید باید قدر چنین رسانه های که با شجاعت واقعیت ها را رصد می کند بداند. (153759)
ورهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۱۷
دل ز غمناکی به جان آمد خدایا مرهمی (153760)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۲:۴۵
حرمت زهرا شکست، ناله و فریاد کو؟
بر لب شیرین نشست: تیشه فرهاد کو؟
سیلی باد خزان ، در رخ باغ علی
شاخه نرگس شکست، سایه شمشاد کو؟ (153825)
ايراندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۲۵
كاش فقط سيلي بود بهار جان! گاز گرفتنش ديگر چه بود آخر؟!! كارش انساني نبود اصلاً! (153886)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۲۵
شما اگر جرات داشتید حرف توهین امیز وندی شرمن را نقد می کردید حتی یک خبر در این مورد نرفتید و چسبیدید به این 100 نفر که بگویید چقدر مظلومید کاش در مورد فتنه گران 88 این حرف را می زدید (153887)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۲۰
تو سایت های شما به اندازه کافی به این مطلب اشاره شده بود موضوع های مهمتری که تو سایت های شما سانسور میشه رو نمی گی؟!
یک سوزن به خودتون بزنین یک جوالوز به دیگران! (154003)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۴۱
میدونی چیه؟کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی شمایی که خودتو به خواب زدی خیلی از خبرگزاری ها اصل حرف های شرمن رو گذاشتند و مشخص شد که انگلسی دوستانتون ضعیفه
کانون زبان داریم این همه جهاد دانشگاهی داریم اینجور جاها رو گذاشتن که به اونایی که زبان نمیدونن تدریس بشه
بعدشم فتنهگر. . . . که هر حرف درست و غلط رو عین ... بیان میکنه
من یک عکس از خاتمی و سوروس و یا مدرکی که نشون بدن خاتمی از عربستان پول گرفته نشون بدن من رگمو میزنم
دوست عزیز شما که اینهمه درجه بصیرتتون بالاست چطور خائن بودن تمامی روسای جمهور قبلی رو قبل از ریاست نتونستین تشخیص بدین؟
اصلاح طلب ها سال 88 نگفتن که جناب احمدی نژاد دارن پدیده. . . . رو رواج میدن؟
شما سال 92 هنوز به حرف ما نرسیدید
امیدوارم عقل هامون بیش از 4 سال از هم دور نباشه (154088)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۲۹
بیانیه بدون استدلالی بود .خوب این چهار ملیون هدفشون از حاکم شدن چیه ؟اگر قدرت رو برای قدرت بخوان که باید خودشون رو شبیه 93 درصد بکنند. (153892)
هرکی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۴۳
دوستان عزیز به عنوان یه برادر کوچکتون ازتون میخوام ارمان و عقاید طالبان رو با این گروه افرطی مقایسه کنید و از نتیجه اش حیرت میکنید (153906)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۳:۴۵
عجب تحلیل عروسکی بود! حال کردم (153908)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۰۶
البته ناامیدی مردم به تغییر متمدنانه برای گروه طالبان ایرانی چندان هم کم خطر نخواهد بود. اگر مردم باور کنند که با صندق رای نمی توان تغییر ایجاد کرد، آنگاه .... (153930)
فرهاد فرهمندمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۲۳
ببینیم کی تو این مملکت "عدالت علوی" رو نشون می ده؟! (153948)
میترا افشاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۰۸
الآن این منفی که به "انتظار مشاهده عدالت علوی در مملکت" به این آقا داده شده، یعنی چی؟! اگه "عدالت ابوسفیانی یا معاویه ای" می گفت مثبت می دادی؟! (153992)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۴:۴۸
انشاالله ملت دلیر ایران جواب این سیلی را در صورت متحجران طالبان صفت با انتخاب نمایندگان مردمی در مجلس اینده خواهددادواین ملت دلاور جواب سیلی به حضرت زهرا را با نواختن سیلی محکم در صورت وهابیون وسلفی های علاقمند به طالبان والقاعده را بامخالفت با تحجر ودفاع از ازادگان خواهد داد (153963)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۵:۲۴
همه اش افراطیون را چهار میلیون نخوانید. قطعاً همه رأی دهندگان آن آقا افراطی نیستند.شاید جمعاً صدهزار باشند. (154006)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۱۲
موافقم. اما امان از این صد هزار نفر از خدا بیخبر که با خانواده هایشان میشوند500 هزار نفر و این تعداد چون فقط به منافع خود فکر میکنند و از هیچ بی آبرویی واهمه یی ندارند و از هیچ قانونی تبعیت نمیکنند برابرند با 5 میلیون نفر از انسان های آزاده و عادی.و این خطرناکست . مگر آنکه از طریق قانون با آنها برخورد شود که نمیشود (154236)
مرتضی متین
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۴۴
من شخصاً افراطیون تحریمی را به چشم خود دیدم که دیدگاهشان این بود که به دکتر جلیلی رأی میدهیم که کارهای دکتر احمدی نژاد را ادامه دهد تا کشورمان به سقوط نزدیک شود . افراطی تنها در تظاهر به دین و مذهب نیست ! افراطی داریم که قیمت آزادی اش ، غیرتشه ! کجای کارین دوستان ؟ (154535)
ارزو
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۰۴
مرگ بر طالبان (154047)
علیرضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۰۷
سلام
ملت ایران نگید افراطی تندرو و... خواهشن فقط بگید طالبان از این به بعد.این قوم قوم طالبانه چون یه تشکیلاته نماینده دارن تو همه جا (154052)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۶:۵۷
متاسفم براتون(امثال مغول‌ها نتوانستد اميد را از مردم ايران بگيرند اين جماعت كه سهل است!).
امیرالمومنین علی ع:دیگران یا برادر دینی تواند یا در آفرینش شبیه تواند.
این جماعت یا برادر دینی تواند یا هم اینکه در آفرینش شبیه تواند.فکر کنم فهمیدی (154104)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۷:۳۹
پیام 24 خرداد به دولت روحانی
دولا دولا شترسواری نکنید (154140)
صدای ملت
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۱۹:۴۸
از اقای روحانی انتظار داریم جواب گستاخی این اصحاب طالبان رو بدن و جلوی اعمال پلیدشونو بگیرن
این قوم. . . . دارن میسوزن که چرا فرد مورد نظرشون تو انتخابات 7 درصد رای اورد (154278)
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۰۴
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد/بیداد ظالمان شما نیز بگذرد (154292)
ی رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۰:۳۹
بنده یک فرد معمولی هستم. به تمام کسانی که نظر ویا مطلب می نویسند مگم دشمنان ایران همین را می خواهند که ما مردم ایران به جان هم بیفتیم و مثل لیبی....ومصر بشویم!!! (154337)
علی
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۲۷
سلام-برید یه سر فیسبوک اقای وزیر ببینید چه خبره ..........
موج دادخواهی ملت به اقای وزیر نشون میده مردم جایی بزای شکایت از اون گاز و سیلی جز اقای وزیر خارجه ندارن (154385)
عزیز
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۳۲
خدایا 4شنبه فاطمیه بود یا عید اکرام سادات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (154390)
رسا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۳۶
جنبش اعتراض به سیلی و گاز هم اکنون در فیسبوک محمد جواد ظریف (154393)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۱:۵۶
هر جا میخایم با یکی از این افراطی ها وارد بحث شویم به زور میخان نظرشونو تحمیل کنند.همش هم به خاطر منافشونه که ممکنه از بین بره (154413)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۳ ۲۲:۴۸
الحق که افراطیون کف آبند ، آقایان افراطی زمستان تمام خواهد شد و روسیاهی برای ذغال باقی خواهد ماند (154461)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۰۰:۲۳
بهار وقتی با یه خبر درست و حسابی این اتفاق رو پوشش ندی نتیجش میشه این خبر:
http://www.seratnews.ir/fa/news/138480

"دختران میرحسین به ماموران حمله‌ور شدند" (154527)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۲۲
به عجب منبع بيطرف و حق طلبي رفرنس دادي دادا، دمت گرم، بپا نچايي!! (154708)
ماماني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۳۶
عزيز دلم منبع خبرت واقعاً معتبره ها.
نچاييي. برو پيش مامانت. (154722)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۶:۰۱
سیلی !

دستهای چرک
دستهای تیره و تباه
دستهای سیلی و ستم
دستهای مثل شب سیاه

آن طرف گرفته روی ماه ! (155076)