به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۸
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۱۸۸۸۱
روحانی کی به بوشهر می رسد؟

در بوشهر هم وضع همان وضع سابق است!

گروه سياسي: بیش از چهار ماه از انتخابات ریاست‌جمهوری و برگزیده شدن کاندیدایی که در منتقد جدی وضعیت موجود و پرچمدار تغییر اوضاع و احوال کشور بود می گذرد، ولی اوضاع و احوال سیاسی – فرهنگی استان بوشهر همچنان بر روال سابق می‌چرخد.
یونس قیصی‌زاده
سردبیر هفته نامه نسیم جنوب

پیام روشن آن چه که در انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور از سوی مردم اعلام گردید، نگرانی از ادامه وضع موجود مدیریت کلان کشور خصوصا در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و روابط خارجه بود. این که بخواهیم این پیام روشن را تنها به بهبود سطح روابط خارجی تقلیل دهیم، ظلم به رای دهندگان و نادیده گرفتن مطالبات انتخاباتی آنهاست اما متاسفانه در چند ماه سپری شده از دولت دکتر روحانی، مردم استان بوشهر هنوز در فضای بسته و محدود کننده دولت احمدی‌نژاد نفس مي‌کشند و گویا دکتر روحانی برای تهران انتخاب شده و فایده‌ای از تغییر دولت در بوشهر دیده نمی‌شود.

هنوز شاهد فضای بسته سیاسی – فرهنگی و فشار بر مطبوعات، محدودیت نیروهای فعال سیاسی و جلوگیری از برگزاری مراسم فرهنگی مستقل هستیم، هنوز انحصارگران یکه تازی مي‌کنند، هنوز خوشنامان فرهنگ و هنر در حاشیه نگه داشته شده اند و هنوز...گویا انحصارگران به عمد مي‌خواهند چنین وانمود کنند که هیچ اتفاقی در فضای سیاسی و فرهنگی کشور رخ نداده است و حتی کار بجائی رسیده که مدافعان و مسببان وضع خراب سالهای گذشته، در فضای بلاتکلیفی انتخاب مدیر ارشد استان، طلبکارانه می‌خواهند پست‌های مدیریتی دولت جدید را نیز تصاحب نمایند!

نیروهای سیاسی و فرهنگی مستقل و منتقد استان بوشهر در دولت احمدی نژاد، ایام تلخی را پشت سر گذاشتند و این انتظار را دارند که در دولت تدبیر و امید، شاهد پایان آن روزگاران تلخ باشند اما معلوم نیست که تفکر دکتر روحانی و وعده‌های انتخاباتی وی کی به بوشهر مي‌رسد؟ باید به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی ما منتظر رسیدن شما به بوشهر هستیم.

ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۴۸
دقیقا (154680)
ناصر (موج نو)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۰:۴۹
دکتر روحانی به داد ملت بی چاره و درمانده از همه جا برس. خصوصا بوشهری های عزیز که با داشتن این همه ذخایر ، به نصیب از امکاناتی هستند که در خیلی از شهرهای کشور هست. انصاف را در کشور احیاء کنید (154681)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۱:۰۳
بنده اصلا متوجه تدبیر روحانی در ابقا مدیران احمدی نژاد نیستم! آیا رازی در میان است که معاونین استانداران احمدی نژاد کاندیدای استادرین؟؟؟؟ (154693)
رضا از بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۰
آقای اسماعیل تبادار کسی است که از کارشناسی به استانداری بوشهر در سال 81 تا 84 رسیده بود . اصلاح طلبی کاردان و معتدل و با نفوذ در تهران که می تواند روابط خوبی با وزارت خانه ها داشته باشد . متاسفانه این روز ها نمایندگان اصولگرای بوشهر که روسای ستاد های انتخاباتی رقبای آقای روحانی بوده اند ، خواستار نسخه پیچی برای وزارت کشور در انتصاب استاندار اصولگرا برای این استان حیاتی می باشند . از آقای دکتر روحانی خواهش میکنم تن به این ذلت ندهند و برای بوشهر شخصی غیر از تبادار که اصلح است ، انتخاب نکنند . خواهش خواهش خواهش ... (154753)
حسن آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۰۲
استاندار محبوب ما اسماعيل طبادار (154760)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۲:۱۱
تنها كسي كه در مقطع كنوني ميتواند وضعيت اسفناك استان بوشهر را سامان دهد جناب مهندس تبادار است بنده و تمامي همشهريهاي خودم حمايت قاطع خود را از اين بزرگ مرد استان بوشهر أعلام ميدارم و لذا از دولت تدبير و اميد نيز تغاضا داريم كه خواست مردم را در انتصاب مدير استان لحاظ فرمايد . باسپاس شهروند بندرگناوه به نيابت از جمعي از كسبه بازار (154772)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۰۷
تو رو خدا حسنوند رو عوض كنيد، اصلاً ايشون بوشهرى نيستن كه اينو گذاشتين استاندار بوشهر
شهر بوشهر رو كرده عين پادگان، تو هر كوچه١٠ تا مأمور گذاشتن نميشه از خونه بيرون بياى
يه اصلاح طلب بزاريد تا ما هم بتونيم يه نفس راحت بكشيم (154845)
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۲۳
خاك تو سر ما كه انقدر تو انتخابات واسه آقاى روحانى تبليغ كرديم
از درس و امتحانات مدرسمون گذشتيم و تا ساعت ٤ صبح با مأمورا تو خيابون درگير ميشديم
به خدا اگه به قاليباف يا محسن رضايى راى داده بوديم بهتر ميشد، پس اون همه شعار انتخاباتى كجان؟ مگه نگفتيد فضاى امنيتى رو ميخوايم بشكنيم؟ پس كو؟ يا شايدم شما فقط رييس جمهور مردم تهران هستى نه همه ايران!
تو بوشهر ميشه از دست اين مأمورا يه شب با خيال راحت بري تو خيابون بگردى؟
مثل اينكه ما بيخودى دلمون رو خوش كرده بوديم، هنوزم همون آش و همون كاسه! (154861)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۰۴ ۱۳:۲۵
بنده به عنوان يه دانش آموز دبيرستاني كه در پايتيخت انرژي ايران بوشهر زندگي ميكنم از چهار طرف شهرما{بندر گناوه} منابع نفتي و شركت هاي نفتي بزرگ وجود داره آونوقت بنده بايد روي صندلي هاي كهنه بشينم دانش آموزي كه تو دو افتاده ترين نقطه ي استان فارسه بايد تو كلاس هوشمند باشه كه البته در مقابل ظلمي كه به بقيه ي مناطق دور افتاده ي كشور ميشه هيچه (154863)