به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۲۱۱۳۵۶

ساخت دستگاه ویروس‌یاب و برهان قاطع؟

ساخت دستگاه ویروس‌یاب و برهان قاطع؟
گروه سیاسی: احمد زیدآبادی در كانال تلگرامی خود نوشت: ظاهراً در کشور ما قرار است هیچ دعوا و اختلافی به سامان نرسد و تا ابد همچون استخوان لای زخم سبب آزار و اذیت شود.
گویی برای ما، همۀ امور عالم از جنس مسائل متافیزیکی و فراعقلی مانند وجود و عدم وجود "روح" و بقا و عدم بقای آن است که تا دنیا دنیاست؛ ادامه‌دار خواهد بود! این در حالی است که بسیاری از اختلافات به راحتیِ نوشیدن آب، قابل حل و فصل نهایی است و ادامۀ نزاع بر سر صحت و سقم آنها، نشان از عیب و بیماری ریشه‌داری در افکار و عقاید ما دارد!
آنچه در دنیای ما به حوزۀ علوم دقیقه برمی‌گردد، بخصوص کارکرد ابزارهای تکنولوژیک، از جمله اموری است که نزاع و اختلاف بر سر آنها اساساً کاری بی‌هوده و بی‌معناست چرا که شرایط آزمون آن به راحتی مهیا و در دسترس همگان است. بنابراین یک دستگاه تکنولوژیک از جنس روح نیست که بتوان از ازل تا به ابد در بارۀ کارایی یا ناکارایی‌اش مشاجره کرد. آزمایش دستگاه توسط متخصصان فیصله‌بخش همیشگی ماجراست.
حال در کشور ما چند روزی است که "دستگاه ویروس‌یاب" محل نزاعی دامنه‌دار شده است. این دستگاه از جنس امور متافیزیکی که نیست! یا کار می‌کند یا کار نمی‌کند! از این دو حال که خارج نیست! فقط کافی است توسط کارشناسان امر آزمایش شود. فقط همین!
پس چرا اختلاف بر سر یک دستگاه فیزیکی یا الکترونیکی ادامه‌دار شده است؟ آیا مدعیان ساخت دستگاه ویروس‌یاب "برهان قاطعی" در جهت کارکرد آن رو کرده‌اند که اصولاً نیازی به آزمایش آن نیست!
برچسب ها: احمد زید آبادی