کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان:

اصلاح‌طلبان بيايند اما به فكر پيروزي نباشند!

16 ارديبهشت 1392 ساعت 16:55

گروه سياسي: یک عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خواستار ائتلاف همه گروه‌های اصولگرا شد و گفت: اگر همه همکار دولت آینده شوند، هرج و مرج رخ نخواهد داد.


یحیی آل‌اسحاق در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: مجموعه اصولگرایان باید به یک نظر واحد برسند. یک نفر باید محور شود و بقیه همکار او شوند و نظر من این است که همه کسانی که زیر خیمه اصولگرایی هستند در این ائتلاف حضور پیدا کنند.
وي درباره احتمال حضور خاتمی در انتخابات اظهار کرد: آقای خاتمی قطعا نخواهد آمد و اگر خود ایشان محاسبات سیاسی و اقتصادی کنند هم همین نتیجه را خواهند گرفت، چون حتی اگر خاتمی از فیلتر شورای نگهبان بگذرد، بعد با چه کسی می‎خواهد کار کند؟ در حال حاضر مجموعه شرایط کشور اجازه‎ تحرک لازم به او برای حل مشکلات کشور را نخواهد داد و خود خاتمی هم متوجه این موضوع هست.

وی اضافه کرد: سایر اصلاح‌طلبان نیز شرایط مشابهی با آقای خاتمی دارند. البته حضورشان در انتخابات آینده مفید است و باید حضور پیدا کنند، ولی اینکه ریاست جمهوری را بگیرند، مجموعه شرایط برایشان فراهم نیست. رییس اتاق بازرگانی تهران افزود: کسی که می‌خواهد رییس‌جمهور بشود باید بتواند کشور را هدایت کند و این نیاز به همدلی دارد و باید تمام قوا با او همراه شوند و آحاد مردم، قوه قضاییه و قوه مقننه کمکش کنند. اگر قرار باشد هرکدام از این‎ها در یک وادی در راهش سنگ‌اندازی کنند، نمی‏‌تواند فعالیت کند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز در مسجد ولایت فقیه با تاکید بر این‌که "حق نداریم مملکت را مداد رنگی کنیم" گفت: ما با ضد کنار نمی آییم به سلطنت طلبان اجازه حضور نمی دهیم این ها خطوط قرمز ماست و نباید در فضای خاکستری توان مردم را از بین ببریم.

وی سپس بدون اشاره به حمايت همه جانبه اصولگرايان از احمدي نژاد در انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ سعي كرد عملكرد دولت اصولگرايان را فقط به پاي يك شخص (احمدي‌نژاد) انداخته و جريان اصولگرا را تبرئه نمايد و در همين راستا گفت: اصلاح طلبان و دولت احمدی نژاد هر کدام ۸ سال فرصت داشتند، تا برنامه‌های خود را اجرا کنند و مردم نیز آثار برنامه های اجرایی آنها را مشاهده کردند!! وی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی برای انتخاب قانونی و شرعی ملت ایران دانست و گفت: براساس بی اعتنایی و یا غلط فکر کردن تک تک مردم، ممکن است آینده کشور در ۸ ساله آینده به نحو دیگری رقم بخورد.


کد مطلب: 11228

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/11228/اصلاح-طلبان-بيايند-اما-فكر-پيروزي-نباشند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir