به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب : ۱۰۷۷۸۳
گزارش «بهار» از تحرکات غیراخلاقی حامیان دکتر

تخریب‌های سیاسی از کجا آب می‌خورند؟

گروه سیاسی: پس از به روی کار آمدن دولت یازدهم موج عجیبی از تخریب‌ها علیه آن و چهره‌ها و جریانات نزدیک به قوه مجریه به راه افتاد که به نوعی بی‌سابقه و عجیب بود و این شائبه ایجاد شد که برخی جریان‌ها به صورت سازمان‌یافته در تلاش هستند تا از این طریق به عرصه سیاست وارد شوند یا بازگشتی شکوهمندانه داشته‌باشند. لذا این پرسش مطرح شد که منبع این تخریب‌ها کجاست؟!
فرهاد کیانفرید

تقریبا همین چند سال پیش بود که احزاب و چهره‌های سیاسی یا به نوعی جریان‌های سیاسی برای اینکه بتوانند دیدگاه‌های خود را به اطلاع همگان برسانند، نیازداشتند رسانه‌هایی(نشریات، سایت‌های خبری، رادیو و تلویزیون) را در اختیار یا به نوعی با آنها در ارتباط مستقیم قرارداشته‌باشند که این مسئله علاوه بر اینکه نیازمند هزینه‌های کلان بود با نظارت‌ها و خطقرمزهای بسیاری روبرو بود . اما با گذشت زمان و فراگیر شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌هایی نظیر تلگرام،لاین، اینستاگرام و... زمینه برای فعالان سیاسی فراهم شد تا با استفاده از‌ آنها و هزینه چند ده‌هزارتومانی یا نهایتا چندصد هزارتومانی (مبلغی که برای تبلیغات به گروه‌ها، کانال‌های پرمخاطب داده‌ می‌شود) بدون نظارت‌ها و خطوط قرمز بتوانند یک رسانه عمومی داشته باشند و از آن طریق اهداف سیاسی خود را پیش‌ببرند. به عبارتی امروزه تنها با فشاردادن چند دکمه موفق به راه‌اندازی یک رسانه با مخاطب‌های چندهزار نفره می‌شوید که با قرار گرفتن در زنجیره کلان این رسانه‌ها می‌توانید چندین میلیون مخاطب داشته باشید.

بنابراین همه جریانات و چهره‌های سیاسی دست‌به کار شدند و در این میان جریان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم که به دلیل عملکرد ضعیف طی هشت سال هزینه‌های بسیاری را برای کشور ایجاد کرده بودند و دوران حضور در پاستور برای آنها به پایان رسیده بود، به صورت جدی‌تر مقوله پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را دنبال کردند. به هرحال بازگشت به قدرت و راس قوه مجریه چیزی نبود که بتوانند از آن به راحتی گذر کنند اما به خوبی می‌دانستند که این مسیر دیگر مانند گذشته نیست و لازم است زمینه سازی کنند تا شرایط مهیا شود. اما چگونه؟ چراکه فراموش کردن تحریم‌ها، افزایش تورم از 14درصد به 31درصد، افزایش جم تخلفات، پرونده ها و جرائم اقتصادی، افزایش فقر و نرخ بیکاری، افزایش بدهی‌های دولت و.... که در دوران آنها به واسطه عدم توانایی و سومدیریت، کشور را احاطه کرده‌بود، برای مردم کار آسانی نبود.بنابراین تخریب و شایعه پراکنی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند از طریق افکار عمومی را به سمتی سوق دهند که با رفتن آنها شرایط در کشور به مراتب سخت‌تر و بحرانی‌تر شده است.

همین مسئله زمینه ساز راه‌اندازی تشکلی تحت عنوان هما یا همان هواداران محموداحمدی‌نژاد شد. در کنار آن به هرحال به واسطه سابقه اعضای این تشکل، رسانه‌هایی در اختیار داشتند یا تاسیس کردند تا از این طریق بتوانند گامی به سمت دست‌یابی اهداف خود، بردارند. ( رجانیوز، جهان نیوز، قلم پرس، دولت مهر، تابش نیوز، خبرنویس، خادم نیوز، ایران صنعت، استقامت، جریان، نهال نیوز، پلاک، ایران حامی، اصولگرا، جانا، پایا، بولتن، ثانیه نیوز، شبکه ایران، شبکه خبردانشجو ، انصارنیوز، رهوا، فارس‌پرس، گرانیوز، دیدگاه نیوز، فاش نیوز، حدانیوز و سحرنیوز در راستای حمایت از احمدی نژاد فعالیت می‌کنند. در این میان، هفته‌نامه‌های پرتوی سخن، شما و یالثارات در حمایت از احمدی نژاد منتشر می‌شوند. همچنین وبلاگ‌های موشک انداز، پیامک 88، خبرنگار مسلمان، زیر چشمی، وقایع انتخابیه، یادداشت‌های یک آقازاده، بحر، نمکدون، شاهراه عدالت، فرهنگ‌نامه، یک استکان چای داغ، ما می‌توانیم، بوستان نماز، جهاد، یادباد آن روزگاران و دست نوشته های یک دانشجو نیز در این عرصه به تبلیغ احمدی نژاد می‌پردازند.)

اما همانطور که در ابتدای گزارش اشاره شد این قبیل رسانه‌ها هزینه‌بر و تحت نظارت هستند و آنها نیاز به محدوده‌ای رایگان و بی‌قانون داشتند و پیام‌رسان‌هایی نظیر تلگرام می‌توانست این خواسته را برآورده کند. بنابراین هجوم به سمت آن آغاز شد و با راه‌اندازی کانال‌ها و سوپرگروه‌های تلگرامی که معمولا تحت عناوینی مانند: حامیان مستضعفین، هواداران دکتر احمدی‌نژاد، یاران رهبر و احمدی‌نژاد، دیده‌بان انقلاب، عمار‌نیوز، من انقلابیم و.... به تخریب دولت، برجام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و اصلاحطلبان پرداختند. حتی کانالی‌تحت عنوان هاشمی شناسی تاسیس کردند که مشخصا رئیس تشخیص مصلحت‌نظام و خانواده وی را هدف قرار دهد و شنیع‌ترین ادبیات علیه رییس‌جمهور، آقایان هاشمی و خاتمی و دیگر مسئولان سابق و کنونی کشور را در اخبار و مطالب اراجیف‌گونه خود بکار می‌برند. برای نمونه می‌توانید یکی از پست‌های کانالی به نام دیده‌بان انقلاب را درباره آقای علی لاریجانی (رییس مجلس شورای اسلامی) که همین چند روز پیش روی این کانال قرار گرفت را در زیر مشاهده کنید و اوج شناعت در ادبیات بکار رفته در آن را مشاهده کرد:
(نمونه‌های دیگر از این زنجیره را در پایان مطلب مشاهده کنید)

اما چند مثال: احتمالا این تیتر را قبل‌تر هم شنیده‌ یا خوانده‌اید: جنجال جواد ظریف و همسر دومش. ماجرا از این قرار بود که فردی که خود را بعنوان مدیر پایگاه مقاومت سایبری عماریون معرفی می‌کرد مدعی شد دکتر ظریف، همسر دوم دارد و همسرش به جاسوسی متهم شده است.  وی در فیسبوک خود، مطلبی را تحت عنوان زلزله سیاسی منتشر کرده و مدعی شده است که همسر دوم ظریف جاسوس است و به زودی در این مورد دست به افشاگری خواهد زد. رستمی متن زیر را در فیسبوک خود منتشر کرده‌ بود: «میخوام زلزله سیاسی بندازم… همسر دوم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی یک جاسوسه است که محکومیتش قطعی شده است… آقای ظریف… در جریان نفوذ دشمن تا تخت خوابت هم هستی؟ خانم چ. بنا به شهادت رسمی و کتبی و ثبت شده دوستانت یک جاسوسه است…»



اما پایگاه مقاومت سایبری عماریون متعلق به کدام جریان است؟ برای  پاسخ به این سوال کافی است نگاهی به عناوین خبری این سایت داشت اما همچنین از طریق بخش پیوندها که در پایین آمده است واضح و روشن است که این سایت خبری متعلق به جریان نزدیک رئیس دولت‌های نهم و دهم است.



البته این تمام ماجرا نیست. چراکه با توجه مثال بالا واضح است که این جریان نه تنها تمایلی به حفظ اخلاق ندارند بلکه در تلاش هستند به هر طریق به جریان مقابل یا مخالفان خود ضربه وارد کنند حتی اگر لازم باشد آنها را همجنسگرا معرفی کنند و و با نسبت دادن آنها سرویس‌های جاسوسی بر دیدگاه مردم  تاثیر گذار باشند.




با همه این تفاسیر و  نمونه‌های تصویری که در پایان مطلب خواهد آمد هیچ ابهامی باقی نخواهد ماند که نزدیکان احمدی‌نژاد در تلاش هستند به هر طریق رقبا و منتقدان و مخالفان خود را کنار زده و افکار عمومی را به سمت مخالف متمرکز کنند تا بتوانند باردیگر در راس قوه مجریه قرار گیرند و برایشان اهمیتی ندارد که در این راه تا چه حد دین و اخلاق و شرافت را زیرپا می‌گذارند. گویا آنها بر این باورند که هدف وسیله را توجیه می‌کند لذا باید از هرطریق (دروغ، تهمت، فحاشی) به هدف خود برسند. در پایان لازم به ذکر است که این جریان با استفاده از اسامی مستضعفین، مقام معظم‌ رهبری، چهره‌های برجسته دینی می‌کوشد خود را حامی و دوستدار مستضعفان و مقام معظم رهبری نشان دهد تا از این طریق بتواند به عرصه سیاست بازگردند. گویا فراموش کرده‌اند همین جریان سیاسی موجب افزایش فقر، تورم و... شدند که بیشترین فشار را به مستضعفان وارد کرد. فراموش کرده‌اند که آنها بودند به دلیل مخالفت مقام معظم رهبری درخصوص انتخاب  رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهوری، نامه ایشان را تا یک هفته نادیده گرفتند و به آن عمل نکردند. اعضای این جریان گویا فراموش کرده اند که  پس از ماجرای مصلحی و استعفای وی و توصیه رهبری، احمدی نژاد یازده روز قهر کرد و در خانه نشست.














































رزمنده اعتدالی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۰۵
برادران عزیزآنچه ازناحیه افراطیون ومدعیان خاص دفاع ازارزشهای انقلاب و...رخ داده ومیدهدچیزعجیبی نیست شکی نیست این دسته برای برگشت به قدرت وکرسی ریاست جمهوری برنامه داشته ودارندکه یکی ازبرنامه هااستفاده ازدین وقداستهابرای نیل به منافع خودمیباشدبهمین روازدیدگاه این جماعت افتراءوتوهین واتهام به هرشکلی ونوعی توجیه شرعی پیدامیکندوازقبل تصمیم داشته ودارندبه مردم القاءکه اهرم وقدرت وتخریب دراختیارشان هست!لیکن روحانی!!!!!!!!!!!! (336904)
96
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۵
خرداد 96 همه چیز مشخص میشه و معلوم میشه نفوذ مردمی احمدی نژاد بیشتره یا روحانی... همگی منتظر این ماه عزیزیم... (336970)
92 94 96
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۴:۴۳
کمتر از 3ماه و 1 ماه پیش نزدیکان احمدی نژاد در تهران و شهرستانها - کوچک زاده, بذر پاش, حسینی, نیکزاد, میر تاج الدینی و... - نفوذ مردمی احمدی نژاد را در میان مردم نشان دادند...!؟ امیدوارم سال 96 هم خود احمدی نژاد نترسد و این نفوذ را باز امتحان کند...!؟ (337124)
ناظمی هرندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۵۰
شما اگه بدونید خدا با احمدی نژاده کینه میکنید و دیگه بجاش بت می پرستید ..بابا جان اینهمه ترس براچیه؟؟؟.او خواهد آمد و شما باید بروید ...روحانیها مچکریم (336986)
عاشق پیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۰:۳۸
همین جمله که مدعی شدید خدا با احمدی نژاده نشون میده یا فهم دینی تون غلطه ویا می خواهید از اعتقادات مردم سوء استفاده کنید.عزیز من دین به ما آموخته خدا حامی حق است و کسانی که مواضع برحقی دارند نیازی به رفتارهای غیر دینی مثل دروغگویی،عوام فریبی،تهمت و افترا و سوءاستفاده از مقدسات رو ندارند.و اساسا حق با رفتارهای ناحق در تضاده و نمیشه با روش های ناحق ادعای حق داشت.با این توضیحات،فعلا افراطیون نه مقبولیت دارند و نه مشروعیت.تنها داشته شون فقط ادعاست.همین (337080)
منطقی نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۴:۰۷
بدون شک خدا با احمدی نژاده اگه خدا باهاش نبود که هاله نور تو سازمان ملل احاطش نمی کرد!!! بدون شک احمدی نژاد شجاعه که تو ولنجک مخفی شده و حاضر نیست با یه روزنامه مصاحبه کنه یا ...!!! بدون شک ما منتظرش هستیم تا سال بعد بیاد و در مورد رحیمی وبقایی و زنجانی و مرتضوی و خاوری و پاکدستیش و تحریما و... جواب بده!!! امیدوارم بیاد و از شکست نترسه ما بی صبرانه منتظرشیم! بهش بگید بیاد اگه سال بعد نیاد همه فکر می کنن بازم ترسیده! (337113)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۵:۱۳
ببین هرندی جان. من حقیقتا از آمدن احمدی نژاد میترسم. اما ترسم برای ویرانی مملکته..دوباره تحریم..دوباره لج بازی..دوباره بنزین آلوده..دوباره خنده های .....آره من خیلی می ترسم (337133)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۳۵
مگه دروغه؟خب راسته همش (336906)
احمد رفیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۱۱
بله راسته همش ! مثل اسم تو سرنا را مینویسی سورنا ! مثلا اسم باکلاس میزاری ولی قافل از اینکه تو همون غضنفری ! حامیان تحریم وفساد اسمشون هم غلط مینویسند واز صداقت حرف میزنند (336950)
souzona
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۰۶
مگه محمود دروغ می گفت که طرفداراش دروغ بگن؟؟؟ مگه هاله نور دروغ بود؟؟؟ مگه محمود و اطرافیاش اون هاله رو که داشت تو سازمان ملل چرخ می زد ندیدن؟؟؟ محمود و دوستاش هاله رو دیدن چون به مراتب عالی انسانی رسیدن!!! محمود و دوستاش اونقدر رشد کردن که چیزای دیگه رو هم می بینن اما نمی تونن بگن!!! (336965)
ما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۹
منم تایید میکنم. همه اینایی که میگن راسته... بابا کشور اوضاش داغونهههه . از چی دارین دفاع میکنیننن؟؟؟ (336968)
شیدای ظریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۴۹
این جماعت توجهل مرکبندکه توسط یکعده اقتدارگراکه دین رابرای نیل به حکومت ونان ومقام وسیله میدانندبه بازی گرفته شده اندمثل عبدالله ابن زبیردرقبال فرزندان جهل مدعی به دین که دل مختارراهم خون کردند.این اعمال بعیدنیست!اماروحانی بایدضعفهای مدیریتی رابرطرف سازدودرهمه ابعادشفاف سازی بکندونیزمدیران متمول وتکنوکرات صرف راکناربگذاردونیزاخوی شان چرااینهمه مانورمیدهندودقیقاًچکاره اند؟بایدضعفهاکمرنگ تاآنهاخفه بشوند!نبایدبهانه تودستشان داد. (336911)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۰
واقعا شما به انچه می گویید باور دارید . از نظر شما مردم باید انچه از تخریب که توسط رقبا علیه دولت احمدی نژاد اتفاق افتاد را فراموش کنند و به تعدادی عکس العمل که ممکن است مصداق تخریب هم باشد برای جماعت سبز و بنفش دل بسوزانند و اشک بریزند خدا را شکر که امروز جماعت سبز و بنفش خود مجسمه تخریب و اعمال ناجوانمردانه هستند وگر نه چه مظلوم نمایی که نمی کردید این مطلب را با علم به اینکه منتشر نمی کنید صرفا برای اطلاع شما نوشتم. یا علی (336912)
جعفر
United States
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۸:۵۲
حامی و ناجی مستضعف جالب است دست به دست هم می دهند هزاران میلیاردی غارت میکنند عجب است از مردمی با این مجالس همراهی می کنند. (336913)
ممول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۳
آواز دلفین ها (337026)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۵۱
......خدای نکرده اگر جلوی این وضعیت گرفته نشود امکان دارد مجادلات سیاسی به درگیری های فیزیکی تبدیل شود طوری که بعدأ مشکل بتوان جلوی آنرا گرفت . ضمنأ ضعف یا ترس دولت هم هست که جرئت افشای فسادهای دولت گذشته را ندارد تا بحال هر چه سکوت کرده آنها به سرعت پیشروی کردند (337031)
عاشق پیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۰۴
متاسفانه چندین سال است افکار و تئوری های عجیب وغریب و بی ریشه و بی هویت در عرصه سیاسی پیدا شده که هیچ پیوندی با اعتقادات دینی و ملی ندارند و تنها با نگاه ابزاری به آموزه های دینی و فرهنگی اهداف خاصی رو دنبال می کنند.برای اینان رعایت اخلاق و ارزش های ناب مهم نیست مهم اغراض سیاسی است که حاضرند با افراطی گری حتی منافع ملی را به پای آن قربانی کنند.ملت باید به گوش این آقایان فریاد بزند هزینه مبارزه یا رقابت روسیه با آمریکا نباید از جیب ملت ایران پرداخت شود! (336915)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۵۵
فقط به اینا میخندم . و دلم به حال سرمایه های ملی که اینها برای خودنمایی و قدرت حیف و میل کردن میسوزه . همه سرمایه های ملی بودند و آه و نفرین ردم همیشه پشت اینها هست . چه خیانت هایی که به ایران و ایرانی کردند (336929)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۰۹:۵۷
بگذارید هرچه میتوانند فحاشی کنند !
با از سر گیری فعالیت بنادر به میزان افزایش 50 درصد
با موج توریسم به کشور به میزان رشد 25درصد
باتولید 200 درصدی صنعت نفت و رشد 7 درصدی کشاورزی در بهار 95 مارشد اقتصادی 4 تا6درصد را بدون شک تجربه میکنیم !!!! آقایان بعد از انتخابات مجلس وپاسخ مردم و همچنین اولین تاثیرات برجام آب گیرشان نمی آید که بریزند اونجایی که میسوزه !!!!!!!!!! (336930)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۲۳
سلام و صلوات و فیوضات ذات اقدس باری تعالی بر احمدی نژاد این خورشید جهان افروز و سحاب رحمت و اقیانوس شرافت و کوه سر به فلک کشیده عزت (336939)
شهروند درجه3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۰
نخل طلایی جشنواره کن در بخش جک،دروغ پردازی و تدوین جلوه های جدید توهم تقدیم می شود به تازه مسلمان نروژی مقیم ایران. هوراااااااااااااا (336966)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۳
ظاهرا کیک و ساندیسها تاثیرشو گذاشته! (337003)
ابراهیم موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۸
رفتارهای این گروه ما را به یاد منافقین دهه ۶۰ می اندازد که علیه بزرگان انقلاب شعار می دادند و آنها را به همکاری با بیگانگان و جاسوس بودن متهم می کردند. ولی آخر سر معلوم شد که سر خودشان در آخور دشمنان است. (337004)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۱:۳۰
اجنبی ها هیچ گاه دلسوز ایرا نبوده اند اونایی که مدعی کهنه مسلمان بودن دزد از اب در اومدن حالا دیگه نوبت ترکتازی تازه مسلمانان اجنبی شده (337064)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۹:۱۰
اقای نروژی جب فارسی تروتمیزی داری ها (337078)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۲۶
به خدا قسم پیروز انتخابات 96 دکتر احمدی نژاد ساده زیست و مردمی و شریف و پاک دست و نجیب و انقلابی و استکبار ستیز و خدوم و پرکار و تلاش و متواضع و خار چشم اسرائیل و امریکا و منافقان داخلی است نصر من الله و فتح قریب (336941)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۰
تازه مسلمان جان آخرتو خودتو با دروغ و قسم به خدا برای دنیای احمدی نژاد خراب نکن . درسته مردم ما در برخی مسائل فراموش کارند اما ویرانی هشت سال محمود فاجعه ای بوده که از یادها نخواهد رفت . بازگشت دوباره احمدی نژاد رویایی بیش نیست . شما این صد نفر دویست نفر کنار احمدی نژاد رو نبین . اینا دوباره برنمیگردن خیالت راحت (336961)
ثناگوی محمود در هپروت!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۰
آن مرد می آید؟؟؟!!! آن مرد با مرتضوی می آید؟؟؟!!! آن مرد با زنجانی می آید؟؟؟!!! آن مرد با رحیمی می آید؟؟؟!!! آن مرد با بقایی می آید ؟؟؟!!! آن مرد با خاوری می آید؟؟؟!!! آن مرد با داوری می آید؟؟؟!!! آن مرد... (336962)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۲
آره همون طور که افراطیون افولگرا از پیروزی خودشان در انتخابات ۹۲ و ۹۴ اطمینان داشتند.البته ماهم منتظریم بیاد تا یک تودهنی محکم از مردم بخوره و حساب کار دستش بیاد.همون طور که دو تن از معاونانش(میر تاج الدینی و فروزنده) در انتخابات ۹۴ از مردم تودهنی خوردند. (337002)
رضا.ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۳:۴۸
جناب تازه مسلمان اگر واقعأ نروژی بودی این حرفها رو نمیزدی .نکنه تو از اون گروهی که رسایی در سفر نروژ هدایتت کرده در آنصورت بهت حق میدم محمود پیروزه و ازت برای حضور در کابینه دعوت میکنه !! (337069)
تازه مسلمان نروژی مقیم ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۲۶
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید (336942)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۰۹
دلت را به اجتماع یه مسجد خوش نکن اونم در بعداز ظهر نیمه ی شعبان !تازه بلاکارتهای آذربایجان شرقی منو کشته !!!!!! زور زدید بازم نتونستید حیات 200متری را پر کنید !!!
سال 96می آید و روحانی راحت رییس جمهور میشود !چون مردم در انتخابات 94 نشان دادند که به تفکر پوپولیستی چقدر اهمیت میدهند ! (336949)
ثناگوی محمود در هپروت!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۱
آن مرد می آید؟؟؟!!! آن مرد با هاله نور می آید؟؟؟!!! آن مرد با یارانه چاقانه یا چاخانه می آید؟؟؟!!!!!! آن مرد با ویلاهای 1000 متری می آید؟؟؟!!! آن مرد با لولو و هلو می آید؟؟؟!!! آن مرد با.... (336963)
ee
Germany
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۱
باید گروه حامی مستضعف واقعی بسازیم! اینها تقلبی هست..

حامیان دکتر روحانی شروع کنند به ساخت گروه های واقعی مستضعفین در تلگرام در حمایت از روحانی و اصلاحات (336934)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۴۱
حامیان تحریم وفسادخخخخخخخخخخخخخ (336947)
شهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۶:۱۷
بسیاری از انسان های آسیب پذیر از نظر شخصیتی و فکری فقیر نیستند.و می فهمند شعارهای ظاهرا عدالت گرایانه با نیات عوام فریبانه مطرح می شود.اگر جریانی واقعا عدالتخواه باشد اول سعی می کندآن را در دنیای امروزی تعریف کند و بعد اقدام نماید.با این توصیف، در جهان امروز فقط بحث تامین اجتماعی و پرداخت حقوق به بیکاران می تواندتا حدودی تامین کننده عدالت باشد.ودر 40 سال اخیر تنها در بحث هدفمند کردن یارانه ها شرایط توجه به عدالت فراهم شد که متاسفانه دولت احمدی نژاد آن فرصت تاریخی را سوزادند.و به عدالت خیانت کرد. (336978)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۷
قیام زنجان ؟؟؟؟؟؟ یه محوطه ی 30در 40 متری را نتونستید پر کنید اونم با وعده های حضور هر نفر 100 هزار تومان ! فیلمش هم موجوده کدوم قیام سمت زن ها که کامل خالی بود مردها هم پراکنده ایستاده بودند
قیام توهم در زنجان یا قیام زنجان ؟؟؟؟؟؟ (336935)
م.اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۱۱:۳۳
خوب نیست که دروغ بگیم!!!
من خودم تصاویر رو دیدم حتی مردم بیرون از مسجدم بودند!!(پر بود)
ترافیکم شده بود!!!!
برای انتقاد به کسی که انتقاد داره شایعه پراکنی خوب نیست!!
راستگویی رمز موفقیته!!! (337085)
Ali
Germany
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۰:۲۸
وزارت ارتباطات فیلترشون کنه بره! (336936)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۳
چطوری مدافع آزادی بیان... از شما بعیده... زنده باد مخالف من فراموش نشه... فقط شعاری عمل نکنیم.. (336969)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۱:۳۳
خود گویمو خود خندمو خود مرد عمل باشم...... حکایت این جماعت خود به خواب زده است . انشاالله خداوند هدایتشون کند (336944)
کارشناس در همه امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۲۸
مهمود تائید صلاحیت نمی شود به خاطر حفظ حکومت. (336951)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۱
بهترین پاسخ به جماعت آشوب طلب واقتدارگراوگروهای فشارجاهل به حقیقت دین عمل به جوهره دین وتغییراساسی درمدیریت اجرایی ومردمی ترشدن مدیران درشیوه زندگی ودریافتهاودرعوض کارآمدشدن مدیریتهاونیزبرطرف شدن ضعفهاونظارت مستمربرعملکردهاوبطورکلی استقرارمدیران فرهمندونواندیش وکم توقع وشجاع وحقیقتاًمعتقدبه تحول نه روزهاپیش مرگ وشبهاپس مرگ واهل مماشات!!! (336952)
بيسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۶
بهار چيزي نداري بنويسي اين مطالب زا ميزاري؟ از درصد اشتغالزايي، مهار تورم .... ساخت مسكن...توليذ و صادرات... توسعه و فن آوري....چرا نمينويسي.. ازدواج جوانان تلاش براي مهار فساد جنسي .... --درج اين مطالب حاشيه اي فقط شما را به حاشيه مي برد. (336954)
ذوالفقاری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۳:۲۲
مردم آرامش و رفاه می خوان نه جنگ افروزی و تحریم (336958)
o
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۰۱
روحانی باید امسال سه کار مهم کنه تا اینارو از صحنه سیاست پاک کنیم :
1. پیگیری تسهیل روابط اقتصادی با همسایه ها و جهان و جذب سرمایه و باز پس گیری اموال ملت از بیگانگان
2. اجرای طرح مسکن قسطی یا مسکن اجتماعی به شکلی که قشر آسیب پذیر هم استفاده کنه
3. ادامه ی روند طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی به خصوص تسهیلش کنه برای ضعفا
4. وعده سهم هر خانواده محروم و ضعیف یک شاغل برای احیای تولید و صنعت
5. کارت یارانه هدفمند رو درست کنه جدا از 45 تومن که خرج تولید بشه کارتها و تورم زا نشه. (336964)
محمد
Canada
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۸
راسته میگن حسین فریدون خونش استخر داره؟! (336967)
علرضا
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۱
من واقعا در این مساله که چرا با این هنه تخریب روحانی که توسط احمدی نژادیها وتندروها انجام می شه چرا روحانی اجازه داده 50درصد مدیران دولتش از این جریان باشدمانده ام ،آیا روحانی از بدنه دولتش ناگاه است؟ (337001)
رضا.ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۰۷
تجربه در ایران ثابت کرده آنها که شعار حمایت از مستضعف سر میدهند نابود کننده مستضعفین هستند شما قیمت دلار ،ملک ،اتومبیل ،تورم ،هزینه قبضهای برق و گاز و..وضعیت کسب وکار سال 84 شروع ریاست محمود رو با سال 92 مقایسه کنید .فقط از محل فروش نفت به اندازه صد سال قبل در آمد کسب کرد و وضع مردم بدتر شد .اگر یک دولت بی برنامه تر و ......از قاجاریه بخواهید معرفی کنید بدون رقیب دولت پاکدستان و معجزه هزاره سوم خواهد بود . (337024)
قلیدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۰:۲۸
به نظر می رسد تیتر شما اشکال دارد . بایستی می نوشتید : " تخریب گران سیاسی از کجا نان می خورند " . (337029)
l
Romania
۱۳۹۵/۰۳/۰۳ ۲۲:۴۴
تحولی عظیم در مناسبات منطقه‌ ای : امضا توافقنامه سه‌ جانبه ترانزیتی چابهار بین ایران، افغانستان و هندوستان (337045)
محمدب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۰:۵۹
خوشم میاد شما هم نفهمیده از احمدی نژاد طرفداری میکنید، هر چی مخالفت کنید بهتره، تهمت بزنید، تخریب کنید، هر کاری بکنید عزت و ذلت را خدا میدهد نه شما (337061)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۶:۰۵
ناجی مستضعفان جوک خوبی بود
ما با کمبود شادی مواجه هستیم 😁😁😁 (337071)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۳/۰۴ ۰۷:۲۱
محمود می آید! او با مرتضوی می آید! او با زنجانی می آید! اوبا رحیمی می آید! او با بقایی می آید! او با خاوری می آید! او با داوری می آید!او با ویلاهای 1000متری میاید !او با هاله نور میاید ؟او بایارانه 250 هزار تومانی میاید !اوبرای گذاشتن بشقاب سر سفره برای امام زمان میاید !او با مادر چاوز میاید !او با کاغذ پاره های جدید میاید !او با قطعنامه دان های پاره شده میاید !اوبرای افتتاح پس انداز جدید برای نوزادان میاید میاید !او برای تک رقمی کردن سود بانکی میاید میاید ! اوبا گونی سیب زمینی میاید. (337073)