به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۱۴۰۶۶

چماق و گوجه افراطیون بلای جان کشور

گروه سیاسی-رسانه‌ها: سايت قانون در گزارشي نوشت: ۲۴ خرداد سال ۹۲ مردم ایران به روحیه‌ای رای دادند که بتواند در کشورشان اعتدال و میانه روی را رواج دهد. حسن روحانی که در طول دوران انتخابات شعار خود را اعتدال بیان کرده بود، توانست بر مسند قدرت چهار سال آینده ایران تکیه بزند و پرچم «خداحافظ افراطی» را در ایران برافراشته کند. این روند در کشور که بر خلاف منافع شخصی برخی افراد بود سبب شد تا از‌‌ همان ابتدا در برابر پیروزی مردم ایران ساز مخالف بزنند و الم ناسازگاری را در این فضا که همه خوشنود پیروزی هستند بر دست بگیرند. در همین راستا روح ا... حسینیان تهدید کرده که مراسم تحلیف رئیس جمهور را با گوجه فرنگی بر هم می‌زند.
ضربه‌های افراطی بلای جان نظام
افراطیون و تندروهایی که در نه تنها در این چند سال بلکه در دوران انقلاب اسلامی نیز ضربه‌هایی را به کشور زده‌اند و با اقدامات نسنجیده و خودسرانه سبب شدند تا انگشت اتهام به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفته شود. یکی از این اقداماتی که افراطیون انجام دادند حمله و تسخیر سفارت انگلیس بود که رهبر انقلاب نیز این کار را رد کردند و افرادی را که دست به این اقدام زده بودند مورد شماتت قرار دادند. از سوی دیگر و در رابطه با مسائل داخلی باید به اقدام ضد اخلاقی که در برخورد با یکی از سران قوا نظام در ۲۲ بهمن سال گذشته شد یعنی حمله افراطیون و تندروهایی که مصلحت نظام و کشور را قربانی اقدامات خودسرانه خود می‌کنند.

تندرو‌ها به دنبال تلخ کردن کام مردم

در همین راستا و در ادامه بی‌خردی‌های افراطیون که فضای جامعه را در مسیر منافع شخصی خود نمی‌بینند در برابر جشن شادمانی مردم که قرار است در روز ۱۳ مرداد تکمیل شود ایستادگی می‌کنند و سعی بر این دارند تا با آشفته کردند فضا و بیان اظهارت غیر کارسناسی شیرینی این حماسه سیاسی را بر کام مردم تلخ کنند و مراسم تحلیف را به صورت علنی خراب کنند و در مسیر برگزاری مراسم اختشاش ایجاد کنند.

ادامه سیاست افراطی این بار با گوجه فرنگی

روح ا... حسینیان با تأکید بر اینکه مجلس باید از حضور برخی مقامات غربی در مراسم تحلیف جلوگیری کند، گفته است که حضور جک استراو وزیر امور خارجه پیشین انگلیس در مجلس با عکس‌العمل نمایندگان همراه می‌شود. روح‌ا... حسینیان در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ مسئولیت برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب بر عهده مجلس بوده و دولت جدید بدون هماهنگی با مجلس نمی‌تواند اقدام به دعوت افراد و مقامات کند. عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تأکید بر اینکه باید از حضور سران فتنه و برخی مقامات غربی در مراسم تحلیف جلوگیری شود، گفت: حضور جک استراو در مجلس با عکس‌العمل نمایندگان همراه می‌شود، از این‌رو در صورت حضور این فرد در مراسم تحلیف من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم!

...
این نشان می‌دهد که افراطیان سعی دارند بر طبق روال گذشته خود نقش منفی گرایی را در کشور اجرا کنند و با اقدامات خودسرانه خود تیر آخر خود را به اعتدال و شادی مردم بزنند. این اظهارات تامل برانگیز حسینیان در حالی بیبان می‌شود که رهبر انقلاب در بیانات هفته گذشته خود اعلام کردند که معتقد به تعامل با جهان هستیم.

امیر
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۰:۳۹
جدیدا " گوجه "خیلی به کار میره ، نکنه خبریه ؟!!! (96878)
علی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۰:۵۸
عجبا.ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود میبری و زحمت ما میداری (96891)
amir
Sweden
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۱۴
نمي دانم آيا اينا ايراني هستن؟؟ (96894)
بي تعارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۲۷
چظور ممكنه كسي بتونه با گوجه كيلو 2 تا 3 هزار تومني ؛ اينجوري فرد ديگري رو تهديد كنه ؟ البته افراد زير احتمالا استثناء هستند .
1) ميدان داران بي غم كه خون كشاورز را تو روز روشن ميمكند .
2) دار و دسته دزديهاي چند هزار ميلياردي كه دو سه هزار تومان برايشان عددي نيست .
3)كشاورزي گوجه كاري كه هزينه برداشت گوجه كشت شده اش از در آمد فروشش بيشتره .
4) يه افراطي كه فقط قصدش گل كردن و صيد ماهي است و گوجه را به عنوان طعمه ميخواهد استفاده كند . (96901)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۵۱
بذارین بره یک کیلو گوجه و یک کیلو تخم مرغ بخره که چند تا فایده میتونه داشته باشه:
اولا: میفهمد که گوجه و تخم مرغ دیگه کیلویی 300 و 400 تومن نیست و قدر احمدی نژاد میاد دستش!
دوما: اگر جک استرا اومد قدرت پرتابش را امتحان میکنه و از این به بعد برای اعضای جبهه پایداری مسابقات سالانه پرتاب تخم مرغ و گوجه برگزار میکنند!
سوما: اگر همه این کارا انجام نشد یک افطاری املت برای اعضای جبهه پایداری برگزار میکنه و میشینن تا برای برهم زدن برنامه های روحانی برنامه ریزی کنند! (96919)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۱:۵۵
بهار جان ديگه اون دوران رو دارن تموم ميكنن و يه درجه پيشرفت كردن ميدوني چيه دوران ، دورانه :

اصحاب فتنه،ساکت فتنه،جریان فتنه،بوی فتنه و كاسب فتنه اس !!!

نون تو فتنه اس الان و تعريفي هم نداره كافيه تريبون دستت باشه و هر كسي رو كه نميخواي در اين محدوده قرار بدي عين ديروز در تريبون نماز جمعه !!! (96922)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۰۸
آخه اينا نماينده اكثريت مردمن!!!!
انشا... دور بعد جبران ميكنيم،‌ پاي همچين افراد كوته بيني رو از مجلس ميبريم. (96933)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۳:۲۸
البته که به یاری خدا این کار انجام خواهد شد اما این افراد سخیف و بی ارزش خود را با هر شرایطی سریع وفق میدهند و دوباره گرد شیرینی جمع میشوند باید ریشه ای عمل کرد و انقلاب را از دست این انسانها نجات داد (97329)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۲
سران فتنه باید در دادگاه علنی مشخص شوند نه با حرف این آقا (96942)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۲۹
شما فکر میکنید این عده به حرفای رهبری گوش میدن مگه؟اینا همون آدمایی هستن که به فرموده امام حتی قادر به اداره یک نانوایی هم نیستن چه برسه به اداره دولت ومجلس... (96945)
پریسا
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۰
خیلی ساده ای... (97087)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۲:۵۷
اين جوري كه گوجه گرون شده! (96963)
گوگول
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۲۰
تا هنگامی که امثال آقای حسینیان تصمیم گیرندگان مملکت ما هستند انتظاری غیر از این نمی رود. منزوی تر از همیشه می شویم.
ما مدعیان فرهنگ همانند انسان های عصر حجر رفتار می کنیم ( البته بنده از انسان های شریف عصر حجر عذر می خواهم) تا کی باید چماق به دست داشته باشیم؟
................. (96979)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۱
فعلا كه بعضيها خودشان را جلوتر از رهبري انداخته اند اقاي شريعتمداري ديگر فرصت نميدهد كسي ابراز بياني كند (96985)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۹
این تند روی ها بخاطر اینه که از بالا پاسخی دریافت نکردن تندرو شدن (97095)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۳
خوش به حالمون با این نماینده هامون . اقای به اصطلاح نماینده مردم نظاره گر اعمالتون هستند خود شیرینی و ریا کاری و تند روی و هزینه کردن از جیب مردم تا یه حدی قابل گذشته بس کنید این افراطی گریها رو . اقای حسینیان مردم دیگر شما رو نمیخان چرا گوشتون بدهکار نیس میخایید از مردم انتقام بگیرید ؟ همین مردم شما رو هم ور دل محمود جووون میفرستند .... حالا بگو خب (96987)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۳:۳۸
اين جماعت فقط اداعاي دين وديانت دارند دروقت عملشون به وحشتناكترين وبي ادبانه ترين صورت رفتار ميكنن!!رفتار اينها رو دربرخورد با دختر اقاي رفسنجاني چندسال پيش درشاه عبدالعظيم يادتونه!!اصلا باور كردني نيست اينها دراين مملكت چيكار كه نميكنن وهيچكس هم نيست جلوي اينها رو بگيره!!البته من كه ميدونم بهار چاپ نميكني (96992)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۴:۱۸
و این نشون میده که کار آقای دکتر عارف برای رفتن به مجلس با تشکیل یک جبهه قوی چقدر ضروریه
تا در آینده مجلس از لوث چنین افرادی پاک بشه (97011)
اریا
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۴۵
در انتخابات مجلس اینده با حضور حداکثری خودمون نماینده های شایسته را به مجلس میفرستیم نه گوجه پرت کن ها رو. اینا باید برن میدون تره بار (97090)
چالش
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۶:۰۲
علم، نه الم
و
اغتشاش، نه اختشاش
:D (97102)
امید
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۶:۳۶
یکی به این آقایون تندرو مجلسی بگه اونائی که به شما رای دادن اومدین مجلس برای این بود که مشکلات شهر و خودشون و حل کنید نه اینکه برید تو مجلس به عملیات گوجه زنی ، متاسفانه کمونیست از خدا بی خبر همه جنس های بونجلشو میندازه به ما کسی صداش در نمیاد ولی در عوض ...... (97125)
بروجرد
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۷:۵۸
اقااااااااای حسینیان من خودم به شخصه از شما و امثال شما مثل شریعتمداری و رسایی و کوچک زاده خسته شدم و شما را حلال نمیکنم . شما را به خدا بس کنید دیگه (97168)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۳:۲۴
مجلسي كه با رانت إيجاد شده بأشد توقعي بيش از اين نمي توان داشت (97327)