به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۴۱

ساعت كار بانك‌ها تا پايان سال اعلام شد

ساعت كار شعب بانك‌هاي دولتي و خصوصي در ايام پاياني سال اعلام شد.
در روزهاي پاياني سال بانك‌هاي خصوصي و دولتي براي ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مشتريان خود ساعات كاري شعب خود را افزايش داده‌اند.
مشروح ساعات كاري شعب بانك‌هاي دولتي و خصوصي به شرح ذيل است.

* بانك ملي

به منظور تسهيل امور بانكي مشتريان در روزهاي پاياني سال، تمامي شعب بانك ملي ايران از روز ۲۱ تا ۲۸ اسفندماه جاري به جز روز جمعه ۲۶ اسفندماه تا ساعت ۱۷ فعال‌اند.

در روز سه شنبه ۲۳ اسفندماه جاري مصادف با آخرين شب چهارشنبه سال نيز، تمامي شعب بانك ملي ايران تا ساعت ۱۶ مفتوح هستند.
همچنين شعب منتخب بانك ملي ايران در سراسر كشور در روزهاي ۲۹ اسفندماه امسال و دوم ، سوم و دوازدهم فروردين سال ۹۱، از ساعت ۹ تا ۱۲ نسبت به ارائه خدمات بانكي اقدام خواهند كرد.

* بانك سپه

كليه شعب بانك سپه (به جز شعب جاده­اي، پادگاني و خدماتي) از روز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ تا پايان سالجاري، در استان تهران تا ساعت ۱۸ و در شعب تحت پوشش مديريت شعب مناطق استانها، يك ساعت بيش از ساعت فعلي باجه عصر به ارائه خدمات به هموطنان مي پردازند.
ساعت كار باجه عصر كليه شعب در روز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰، حداكثر تا ساعت ۱۶ خواهد بود. شعب منتخب بانك سپه طي روزهاي چهارشنبه دوم و پنج شنبه سوم فروردين ماه ۱۳۹۱ از ساعت ۹ صبح تا يك بعدازظهر آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.
اسامي شعب كشيك نوروزي بانك سپه در سايت بانك به نشاني www.banksepah.ir قابل دسترس مي باشد.

* بانك سرمايه
به منظور رفاه حال هم ميهنان و مشتريان گرامي و تسريع در ارائه خدمات مطلوب تر، ساعت كار شعب تهران و شهرستان بانك سرمايه از تاريخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۰ لغايت ۲۸/۱۲/۱۳۹۰ به شرح ذيل مي باشد.
كليه شعب تهران از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الي ۱۸ بعدازظهر و پنج شنبه ها از ساعت ۸ صبح الي ۱۴ بعدازظهر به صورت يكسره آماده ارائه انواع خدمات ارزي و ريالي مي باشد.
ساعت كار كليه شعب شهرستان و كيش در ايام مذكور نيز بدون تغيير مي باشد. لازم به ذكر است، تمامي شعب اين بانك در تهران و شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۱۳۹۰ تا ساعت ۱۶ به صورت يكسره آماده خدمت رساني به هموطنان مي باشد.

* بانك پاسارگاد

به‌منظور رفاه حال هم‌ميهنان گرامي و براي تسهيل و تسريع در ارايه خدمات بانكي در روزهاي پاياني سال ، كليه شعبه‌هاي بانك‌ پاسارگاد در تهران و شهرستان‌ها، از روز شنبه۲۰ اسفند لغايت روز يكشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر ( به استثناي روزهاي سه شنبه مورخ ۲۳، پنج‌شنبه مورخ ۲۵ و جمعه مورخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۰) آماده ارايه انواع خدمات بانكي اعم از ريالي و ارزي به هم‌وطنان گرامي هستند.
شعبه‌هاي اين بانك در روزهاي سه‌شنبه مورخ ۲۳ و پنج‌شنبه مورخ ۲۵ اسفند، تا ساعت ۱۶ خدمات‌رساني به مشتريان را ادامه خواهند داد.
گفتني است مردم مي‌توانند در روزهاي پاياني سال، با استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك بانك‌پاسارگاد، در وقت و هزينه خود صرفه‌جويي كرده و امور بانكي خود را در كمترين زمان ممكن انجام دهند.

* بانك صادرات

بانك صادرات ايران درآستانه نوروز باستاني و در راستاي تكريم مشتريان ساعت كار شعب را افزايش و تعداد ۳۶۵ شعبه را به عنوان شعبه كشيك به منظور ارايه خدمات در روزهاي تعطيل نوروز ۱۳۹۱ تعيين نمود.
از تاريخ ۱۵ اسفند ماه تا پايان سالجاري شعب كشيك از ساعت ۷.۳۰ الي ۱۹ و ساير شعب از ساعت ۷.۳۰ الي ۱۷.۳۰ آماده ارايه خدمات به هموطنان عزيز در سراسر كشور هستند و همچنين در روزهاي ۲و ۳ فروردين ماه سال ۱۳۹۱، تعداد ۳۶۵ شعبه در سراسر كشور به عنوان شعب كشيك از ساعت ۹ تا ساعت ۱۲ به ارايه خدمات بانكي به هموطنان مي‌پردازند.
مردم مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به وب سايت بانك صادرات ايران به آدرس www.bsi.ir مراجعه كنند.

* بانك تجارت

بانك تجارت با افزايش ساعت كار ۷۲۹ شعبه خود در ايام پاياني سال به مشتريان بانك‌ها ارائه خدمت مي كند. با توجه به شلوغي شعب در روزهاي پاياني سال، بانك تجارت به منظور رفاه حال هموطنان گرامي، از روز شنبه ۱۳/۱۲/۹۰ ساعت كار ۷۲۹ شعبه خود در تهران و شهرستان را افزايش داده است. همچنين شعب منتخب اين بانك در روزهاي جمعه ۱۹ و ۲۶/۱۲/۹۰ از ساعت ۹ الي ۱۳ به مشتريان ارائه خدمت خواهند كرد.
مردم براي آگاهي از مشخصات شعب كشيك اسفندماه بانك تجارت و شعب منتخب مفتوحه در روزهاي جمعه به آدرس سايت اينترنتي اين بانك به نشاني www.TejaratBank.ir مراجعه نموده و يا با مركز ارتباط مشتريان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل نمايند.

* بانك كشاورزي
به منظور رفاه بيشتر هموطنان گرامي در سراسر كشور، شعب منتخب بانك كشاورزي ۲۹ اسفندماه سال جاري و ايام تعطيلات نوروزي فعال هستند و خدمات بانكي ارائه مي دهند.
شعب منتخب اين بانك روز۲۹ اسفند سال جاري از ساعت ۸ تا ۱۲و روزهاي دوم و سوم فروردين سال ۹۱ از ساعت ۹ تا ۱۳ آمادة ارائه خدمات بانكي به هموطنان و مسافران نوروزي هستند.

بر اساس اين گزارش،با توجه به مصوبه مجلس شوراي اسلامي مبني بر تغيير ساعت رسمي كشور، شروع فعاليت شعب كشيك اين بانك بر اساس ساعت جديد نيمه اول سال جديد خواهد بود.
اسامي شعب منتخب بانك كشاورزي كه در تعطيلات نوروزي آماده ارائه خدمات هستند،در پايگاه اينترنتي اين بانك به نشانيwww.agri-bank.ir درج شده است.
گفتني است، شعب مذكور مجهز به دستگاه هاي خودپرداز بوده و آماده ارائه خدمات به هموطنان داراي كارت هاي بانكي بانك كشاورزي و ساير بانك هاي عضو شبكه شتاب خواهند بود.

* بانك تات

بانك تات به منظور رفاه حال مشتريان و ارائه خدمات مطلوب، ساعات كار شعب خود را در روزهاي پاياني سال افزايش داده است.
تمامي شعب بانك از تاريخ ۱۳/۱۲/۹۰ تا پايان سال جاري از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۸ و روزهاي پنج شنبه تا ساعت ۳۰/۱۵ براي ارائه خدمت به مشتريان فعال خواهند بود.
شايان ذكر است تمامي شعب بانك تات روز هاي جمعه ۱۹/۱۲/۱۳۹۰ و ۲۶ /۱۲/۱۳۹۰ و دوشنبه ۲۹/۱۲/۱۳۹۰ نيز از ساعت ۰۰/۹الي ۰۰/۱۲ آماده خدمت رساني به مشتريان گرامي مي‏باشند.

* بانك شهر

شعب منتخب بانك شهر در استان تهران، روزهاي شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰/۷ الي ۳۰/۱۷ و پنجشنبه ها از ساعت ۳۰/۷ الي ۳۰/۱۳ آماده خدمت رساني به شهروندان خواهند بود.
ساعت ارائه خدمات بانكي باجه عصر شهرستان ها، طبق نظر كميسيون هماهنگي بانك ها و روساي مناطق استان هاي بانك شهر، افزايش خواهند يافت.
مشتريان گرامي براي دريافت اطلاعات شعب منتخب اين بانك، مي توانند به سايت اينترنتي بانك شهر به نشاني city-bank.ir مراجه نمايند.

* بانك رفاه

طرح پيشواز بهار با ارائه خدمات بانكي در ساعات عصر در شعب بانك رفاه آغاز به كار كرد.
به منظور تداوم و ارائه خدمات مضاعف بانكي به مشتريان در روزهاي پاياني سالجاري، شعب بانك رفاه در سراسر كشور به صورت باجه هاي كشيك از روز شنبه مورخ ۸/۱۱/۱۳۹۰ لغايت روز يكشنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۰ در تمامي روزهاي كاري ( به جز پنجشنبه ها ) آماده ارائه خدمت به هموطنان هستند.

* پست بانك

ساعت كار كليه شعب پست بانك از بيستم تا پايان بيست و هشتم اسفند ماه سال جاري تا ساعت ۱۶ افزايش يافته و آماده ارائه خدمات متنوع و نوين به هموطنان مي باشد.

شعب كشيك اين بانك در تعطيلات نوروزي طي روزهاي دوم، سوم و دوازدهم فروردين ماه فعال بوده و به مشتريان خدمت رساني مي كند كه درحوزه تهران بزرگ مديريت منطقه يك تعداد ۶ شعبه و مديريت منطقه ۲ نيز تعداد۷ شعبه بصورت كشيك فعال خواهد بود.
همچنين ساعت فعاليت شعب كشيك و ارائه خدمات به مشتريان از ساعت ۹ الي ۱۳ روزهاي تعيين شده است. براي رفع مشكلات احتمالي شعب، گروه امداد (Help Desk) اين بانك نيز در كليه روزهاي تعطيل حضور داشته و آماده پاسخگويي مي باشند.

* بانك توسعه تعاون
كليه شعب بانك توسعه تعاون شهرها و شهرستانهاي استان تهران در روزهاي ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه سال جاري از ساعت ۸ الي ۱۶ و سايرادارات شعب و شعب شهرستاني از ساعت ۳۰/۷ لغايت ۳۰/۱۵به صورت يكسره آماده ارائه خدمات به هموطنان مي باشند .
ضمناً كليه شعب مركزي در مراكز استانها و شعب مستقل مركزي ميرداماد، سپهبد قرني و مركزي ميوه و تربار در شهر تهران و شعب رودهن ، شهرري و رباط كريم در شهرستانهاي تهران نيز در روز جمعه مورخ ۲۶/۱۲/۹۰ از ساعت ۹ الي ۱۲ نسبت به ارائه خدمت به مشتريان بانك اقدام مي نمايند .
شايان ذكر است كليه شعب مركزي در مراكز استانها و ساير شعب منتخب كه اسامي آنها در سايت بانك توسعه تعاون اعلام خواهد شد در ايام تعطيلات رسمي نوروز و در تاريخ هاي ۲ و ۳ فروردين سال ۱۳۹۱ از ساعت ۹ الي ۱۲ آماده ارائه خدمت به مشتريان ارجمند مي باشند .
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *