به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۶۵۳۹
واضع نظريه «چرا می‌خواهند احمدی‌نژاد نباشد؟»

کیسینجر اسلام با تازه ترين كشفياتش دوباره آمد

کیسینجر اسلام با تازه ترين كشفياتش دوباره آمد
گروه سياسي: حسن عباسی يكي از تئوريسين‌هاي اصولگرايان كه خود را به صورت توام هم «کیسینجر اسلام» ناميده و هم رئیس مرکزي ناشناخته‌اي تحت عنوان «بررسی‌های دکترینال»! مي‌نامد و همواره تئوري‌هاي عجيب و غريب ارائه مي‌دهد در تازه‌ترين اظهاراتش با بیان اینکه ۸۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی کشور هر لحظه تبلیغات بانکی می‌کنند، گفت: ثمره بانکداری کشور، اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است!

به گزارش بهارنيوز، وي البته هيچ اشاره‌اي به علت و چرايي و ريشه‌ي سياسي و مديريتي چنين سيستم اقتصادي فاسدي نكرد كه احتمالا ريشه‌اش در حكمراني دوستان اصولگرايش در اين سيستم بوده است، هماناني كه ايشان مدتها براي روي كار آمدنشان و حذف كامل اصلاح‌طلبان، چه تئوري‌پردازي‌ها و داستان‌سرايي‌هايي كه به خورد مردم نداد!

همگان بخوبي به ياد دارند همين تئوريسين همه فن حريف، در دوره اصلاحات و آقاي خاتمي، حتي كوچكترين مسائل اقتصادي و اجتماعي كشور را به اصلاح‌طلبان و شخص خاتمي ربط داده و با شديدترين الفاظي آنها را مورد لطف قرار مي‌داد! اما امروز و پس از حدود ۸ سال مديريت كشور توسط دوستان اصولگرايش، و شرايط كنوني مملكت، پس از مدتي سكوت مجددا و در آستانه انتخابات به ميدان آمده و لب به تئوري‌پردازي! گشوده و به گونه‌اي سخن مي‌گويد كه هركس نداند فكر مي‌كند اين سيستم بانكي از آسمان يكباره به زمين پرتاب شده است و اصلا به مديريت‌هاي جاري كشور بي ارتباط بوده و بايد همچون بلايي آسماني به آن نگاه شود!

شايد هم به زودي و نزديك تر شدن به موعد انتخابات، همين آقاي تئوريسين «همه‌چيزدان» در كشفيات جديد خود كه حاصل مركز جهاني! تحت مديريتش حاصل آمده دوباره در جايي ميكروفن به دست بگيرد و اصحاب فتنه، اصلاحات‌چي‌ها، دولت خاتمي و ... را عامل چنين سيستم فاسدي معرفي كند! خصوصا اينكه آقاي تئوريسين در همين نطق تازه اش پاي استكبار را در مشكلات اقتصادي و بانكي كشور كشف نموده، آنجا كه با تصریح بر اینکه آمریکا در شرایط کنونی اقدام به خلق ۳۲ تریلیون دلار بدون پشتوانه کرده که خلاف قوانین بین‌المللی و اقتصادی است، ابراز کرده است: بخشی از نوسانات ارزی کشور ناشی از این اقدام بوده است!

حسن عباسی کسی است كه قبلا در تمامی سخنرانیهایش از احمدی نژاد طرفداری مي‌کرده و حتي عنوان چند سلسله سخنراني‌هاي او در خرداد 88 تحت عنوان «چرا می‌خواهند احمدی‌نژاد نباشد؟» بود كه به مذمت هر 3 رقيب احمدي‌نژاد مي‌پرداخت و احمدي نژاد را «چكيده و خلاصه گفتمان اصولگرايي ناب» در مقابل «اصلاح‌طلبان غربي» معرفي مي كرد. در سياست خارجي نيز با دفاع از سخنراني‌هاي هجومي احمدي‌نژاد همواره می‌گفت باید ما از استراتژی تدافعی و یا مدارا به فاز تهاجمی برویم و حتي درخواست كرد که باید در خلیج فارس چند ناو را ما بزنیم تا آمریکا کاملا بترسد!

مدرک تحصیلی

وي در باره همه مسائل سياسي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و ... سخنراني مي‌كند و در باره سوژه‌هاي مختلف تئوري ارائه مي‌دهد و خودش ادعا کرده‌است نیویورک تایمز هرگاه راجع به او مطلب می‏زند جلوی اسم او داخل پرانتز می‎‏‏نویسد: «The Kissinger of Islam». (کیسینجر اسلام) و از او با عنوان «The Big Brain Strategic» یاد می‎کند. اين در حاليست كه در جستجوی آرشیو این روزنامه در اینترنت حتی یک بار نام حسن عباسی پیدا نشده‌است!

جالب تر اينكه هنوز بسياري از حتي مخاطبان او نمي دانند كه تخصص و رشته و حتي مدرك تحصيلي او چيست!
مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سال ۱۳۸۳ درباره مدرک تحصیلی وی گفته بود: «برادرم آقای عباسی دکتر نیستند. ایشان در رشته فلسفه مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند»
حسن عباسی پس از آنکه در مورد دکترا داشتن یا نداشتن مورد سوال قرار گرفت، در پاسخ گفت: «من فقط ۱۰۴ رساله دکترا ارائه کرده‌ام. بعضی از همین آقایان که در سپاه هستند و دکترا دارند، رساله دکترایشان را با من ارائه کرده‌اند.... دکتر یعنی دکترینر، یعنی کسی که می‏‌تواند دکترین ارائه کند. طبیب کسی است که می‏تواند طبابت کند، راننده کسی است که می‏تواند رانندگی کند.»

حسن عباسی كه گفته مي‌شود نام اصلی‌اش یدالله قزوینی است، در خرداد ۱۳۸۸ در پی سخنرانی در دانشکده فنی دانشگاه تهران و مصاحبه با روزنامه وطن امروز در تاریخ ۳ خرداد ۱۳۸۸ با عنوان «چرا می‌خواهند احمدی‌نژاد نباشد؟» و سخنرانی در تالار سید الشهدا تهران با عنوان «مهندسی افکار عمومی» بنا به شکایت حسن روحانی بازداشت شد اما گفته مي‌شود در دادگاه تبرئه شده است.

وي كه بنا به‌ گفته و نوشته هاي خودش در سن ۱۲ سالگی به جبهه رفت و گفت: من آمده ام گناهانم را اینجا پاک کنم! اما علی شمخانی، فرمانده نیروی دریایی در دوران جنگ و وزیر دفاع دولت خاتمی، صراحتا گفت: او در جنگ ایران و عراق حضور نداشته‌است. شمخانی افزوده بود: «اگر حسن عباسی و عباسی‌های دیگر به جبهه می‌آمدند و ما کمبود نیرو نداشتیم، مساله فرق می‌کرد. ایشان در جبهه حضور نداشتند»
عباسی نیز در پاسخ شمخانی گفت: در اواسط جنگ ایران در مقابل کشور عراق در هور مقابل یکدیگر ایستاده بودند و این در شرایطی بود که برخی دوستان در داخل گلف و زیر کولر جنگ را اداره می‌کردند و آنهایی که اکنون متهم می‌شوند در جنگ تحمیلی حضور نداشتند به آن سمت هور رفته و در بصره و حتی عراق جنگ چریکی می‌کردند!!

گفتني اينكه عباسي در دهه ۸۰ بسیار به فیلم ۲۴ و سریال لاست علاقه داشت و اعتقاد داشت این سریالها برای زیر فشار گذاشتن اسلام به خصوص ایران ساخته شده است و بر این سریالها نقد و بررسی نیز گفته و در بسياري از خطابه هايش به شرح و نقد آن مي‌پرداخت و دوست داشت که یک مرکز ضد تروریسم مثل آن سریال بسازد و سایت خود را به همین نام ثبت کرده بود.

۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۱۴:۱۹
....متوهم (10761)
۱۳۹۱/۰۹/۱۶ ۱۵:۱۵
واقعا متاسفم که به چنین افرادی چنین اجازه داده میشه که سخن رانی کنن!!! اما بسیاری از روشنفکرامون توی زندان هستن!!! این متوهم باید زندانی باشه! (13675)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۱ ۱۵:۰۹
حاصل سیاست خارجی دوستان این آقای کسینجر هم در منطقه این شده که بین ایران و کشورهای همسایه اختلاف افتاده و در اثر این اختلاف ادمخواران داعش تا مرز ایران پیش آمده اند ، بارزانی در عراق ادعای استقلال می کند و بعید نیست کشور جعلی دیگر مثل اسراییل را در مرزهای ایران ایجاد و بعد تجهیز و تا بن دندان مسلح کنند و به جان کشورهای منطقه اندازند و بعد دوستان این اقا در مجلس هم به بهانه هایی خنده آور وزرا را به مجلس می کشاند و سنگ جلوی پایشان می گذارند ؛ بیچاره کسینجر اگر بفهمد چه کسی را با او مقایسه می کنند (238843)
ایرانی
۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۱۵:۲۲
آقای عباسی محترم ایا مردم انقلاب کردند که همیشه در شرایط ویژه باشند و در گرانی دست و پا بزنند و بعضی از مسولینشان هم فقط بلد باشند به انها بگویند اس شرایط ویژه است ، حرف نزنید ، انتقاد نکنید، دشمن میفهمد ها ، مگه ضد انقلابید، ...تا اینگونه بی لیاقتی خود را پنهان کنند و از پاسخگویی فرار کنند، اقای محترم دشمن واقعی انقلاب و نظام و رهبری و مردم بعض مقامات بی لیاقت هستند که ظرف دو ماه ارزش ریال کشور ودر واقع ارزش ثروت مرم را به باد دادند وبا وجود این افراد، کشور نیازی به دشمن ندارد (10771)
@ٌWhiteAvenger
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۳۰ ۲۲:۴۷
آقای محترم مردمی که انقلاب کرده اند یکیش ایشون بوده که در اون زمان تکاور نیروی دریایی بودند
حتی اگه انقلاب هم نمیکردیم و الان شاه تو ایران بود و ما تحت سلطه آمریکا بودیم نهایتش 10% تو اقتصاد کشور تاثیر میگذاشت چون فقط اقتصاد ایران نیست که نابود شده اقتصاد جهان اینطوریه
یکم اگه اخبار نگاه کنین می بینین اقتصاد خود آمریکا از بین رفته و دیترویت رسما اعلام ورشکستی کرد (336738)
۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۱۸:۲۶
بهار عزیز وقتی آب سر بالا بره....... (10787)
۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۱۹:۴۴
سبویی بشکندماستی بریزد........ (10791)
ناشناس
Sweden
۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۲۱:۴۸
بررسی ایده بکنار ایشان واسطه استخدام خیلی از اطرافیانش شده در دانشگاه ها وسازمان های اداری بیشتر نقاط کشور فقط تئوریسن نیستند. (10796)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۰۱ ۱۸:۲۹
مثل ژنرال های دولت یازدهم نادانسته هایی رو فاش می کنی که کسی نمی تونه درستیشونو بفهمه. لااقل یک چیز قابل اثبانه و اون این که مدرکی برای حرفت نداری.
اما یک چیز دیگه هم قابل اثباته و اون هم این که آقای عباسی با این حرفای به قول شما نادرست هر جا میره، سالنش دو ساعت قبل از سخنرانی کاملا پره و در بهترین حالت باید روی پله یا کف زمین بشینی (316746)
۱۳۹۷/۰۳/۱۰ ۱۸:۲۹
در سخنرانی های هیتلر و گوبلز هم جمعیتی معادل صدها برابر حاضرین در سالن سخنرانی این حسن حاضر بودند. در بعضی از کنسرتهای راک جماعت از دوروز قبل میرن جلوی سن میخوابن. در این که این حسن هم شیفتگان خاص خودش را دارد تردیدی نیست اما این دلیل بر حقانیت او هم نخواهد بود. او ازحدااقلهای لازم برای استراتژیست پودن بی بهره است وآنچه که تا به حال من از او در سخنرانی هایش شنیده ام هرگز نمیتواند به عنوان یک استراتژی مطرح و مورد ارزیابی قرار بگیرد. این حسن فقط تند و داغ صحبت میکند و همه را متهم میکند . همین (359867)
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۸:۵۶
افرادی در این مملکت خائن و منافق هستند که با خصولتی سازیها بزرگترین صنایع استراتژیک رو نابود و ثروت این مملکت رو چپاول کردند . کاخنشینی اختیارکرده و نسبت به وعده ها و دروغهایی که به مردم گفتند پاسخگو نبوده و هیچ تعهدی ندارند .
هیچکدام از این رویه ها در حسن عباسی نیست .
او یک انقلابی مخلص و دلسوز واقعی برای مملکت هست .

زندگی نامه اش تا به امروز گواه همه چیزه .
برای کسی که بخواد بفهمه .
هرکس که نداند و نخواهد که بداند ... حیف است چنین جانوری زنده بماند .

عباسی هیچ فساد اخلاقی و اقتصادی ندارد . (364276)
۱۳۹۱/۰۸/۱۷ ۲۲:۳۹
تا این حد خودتون رو بالا نبینید ؛ همیشه باید همه ی حرف ها را شنید ، قضاوت شما عادلانه نیست ؛ نوشتاری که با توهین و بغض نوشته بشه ، مخاطب میفهمه . (10803)
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۰۸:۵۵
من دو سه بار تحليل هاي ايشان را درباره افغانستان و وعراق و جنگ در منطقه خاور ميانه گوش دادم براي رضاي خدا حتي يكي از تحليل هايش درست از آب در نيامد ولي با تمام اين حرفها از حرف زدنش خوشم آمد خداي اعتماد بنفس است. (10824)
آرش
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۰۲:۰۵
علت این که اسمش را گذاشتند حسن عباسی صرفا برای موازی سازی و پوشش نام حسن عباسی است که اکنون در پاریس است و خودش را سیاووش اوستا نام گذاته است. (10816)
امید
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۱۳:۱۲
کاملا مشخص است که حرفهای بی اساس شما از روی بغض و کینه است و گرنه عباسی چند ساله از مشکل اقتصادی صحبت میکنه و برخلاف مطلب شما علت اصلی اون رو اقتصاد لیبرالی پیاده شده در جامعه و سیستم ربوی بانکداری توی کشور میدونه. (10844)
masir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ۰۱:۰۴
با تشکر از آقا امید
بلاخره یه کامنته منصفانه دیدم اینجا . احسنت (242914)
@ٌWhiteAvenger
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۲/۳۰ ۲۳:۰۰
نکته جالب در مورد دکتر عباسی اینه که ایشون کسی هست که به غیر از رهبری همه رو نقد کرده و همه دولت ها میخوان نقدش کنن از خاتمی گرفته تا دکتر احمدی نژاد و جدیدا نیز پرزیدنت روحانی که حتی به دادگاه هم کشوند ایشون رو
متاسفانه خبرگذاری ها از جمله فرارو سخنرانی های ایشون رو ناقص منتشر می کنند و بخش مربوط به منبع و مدرک ایشون رو سانسور میکنند تا ایشون رو بدون منبع نشون بدند
کلیپ زیر دیدن داره
http://www.aparat.com/v/yj6UV/ (336740)
امید
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۱۳:۱۶
از سایت شما حسابی بوی علی مطهری میاد همونی که اگه پسر اون خدا بیامرز نبود ... (10847)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۱۳:۳۵
معلوم شد فقط نظراتی را که باب میلتون باشه نمایش می دهید و نظر مخالف را برنمی تابید چون نظر من را درج نکردید. متاسفم. (10851)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۸/۲۱ ۱۱:۴۳
معلوم شد فقط نظراتی را که باب میلتون باشه نمایش می دهید و نظر مخالف را برنمی تابید چون نظر من درمورد توانایی و قدرت تحلیل و دانش علمی دکتر عباسی را درج نکردید. متاسفم.
ایشان انصافا محبوبیت و توانایی علمی بالایی دارند. (11128)
گوهری
United States
۱۳۹۱/۰۸/۱۸ ۱۷:۲۱
منم با نظر اشنا موافقم بهار جون قرار نیست سانسور کنی تو نظر هارو انعکاس بده کاربرا خودشون رای میدن (10867)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۸/۲۲ ۰۷:۵۷
با تمام سرعت پیش به سوی کره شمالی! (11235)
drdrdr
۱۳۹۱/۰۸/۲۹ ۱۳:۲۷
خدا شما و تمام کسانی که این بزرگ مرد را مسخره می کنید و برای بازدید بیشتر تیتر های جنجالی می گذارید لعنت کند و به آتش دوزخ دچار گرداند.
انشاءالله بحق محمدٍ و آل محمد (11943)
ایران زمین
۱۳۹۱/۰۹/۱۰ ۰۲:۲۰
به شما و امثال شما دوتا گوش بده صدای زجر وناله مردم رو بشنوید،دو تاچش بده ذلت و خاری وبدبختی ایرانی رو ببنید وعقلی بده که فکرکنیدو بسنجید ایران و بااین همه ثروت و سرمایه دلیل این همه سیه روزی مردمش چیه و کیه. (12923)
arya
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۰۹/۰۴ ۱۴:۲۷
از عملکرد دولت در این 7سال گذشته معلومه که چه نابغه های پشت سر اوصولگرایان هستنند!!!! (12349)
۱۳۹۱/۰۹/۰۷ ۱۶:۱۹
ترابخدا به این اراجیف سراییها نپردازید الکی بزرگ میشوند .شمخانی پاسخ اورا داد. (12622)
امِِِِِـــــــــــیر عـــــلـــــی
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۵:۰۱
وااااقعا براتون متاسفم که درباره این مرد بزرگ اینجوری می نویسین

البته تعجبی هم نداره چون که کسی که دست بقیه رو رو میکنه باید تحقیر بشه

واقعا متاسفم براتون (97042)
یونس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۱ ۱۰:۴۷
مقاله ات دروغ پردازی وشایعه پراکنی بود حسن عباسی بارها احمدی نژاد و سیاست های اقتصادیش رو نقد کرده در مورد نیویورک تایمز ودیگر خبرگزاری من خودم خیلی از مقاله های راجع به ایشون کار شده رو دیدم وخوندم در بعضی از اونها هم واژه کسینجر اسلام جلوی اسمشون درج شده (238796)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۲۳ ۰۱:۵۵
اولا من به عنوان یک مسلمان برام مهم نبست که کسی که صحبت می کنه کیه دکترا داره یا نداره مهم اینه که حرفش چیه . هر جاش با عقلم درست در اومد قبول می کنم بقیش رو قبول نمی کنم.دیگه حالا یه نفر به لیبرالیسم نقد کرده سخت گیری نکنیده!).در ضمن در پاسخ به بعضی دوستان استاد عباسی تو چندین سخنرانی دشمن ایران رو نظام بانکی که باعث فساد مالی می شه و بر ربا استواره معرفی کردند.البته دشمن خارجی هم آمریکا اگر نیویورک پست بخونین می بینید که اونا به خون ما تشنند.کافیه ا ینو جستجو کنید iranian dream of a reborn emp (297137)
کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۷/۱۳ ۰۴:۴۵
چقدر بيسوادید که به خودتون اجازه ميدين به دکتر حسن عباسی توهین کنین برو اول بشناس معرفت پیدا کن. ما چهارتا مثل عباسی آرمين مرحوم آیت و سعید حجاريان رو لازم داریم حالا از هر جناحی که باشن. این مملکت استراتژیسین ميخواد. نمیخواد؟ (324117)
جواب به کیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۱/۲۳ ۰۰:۵۲
آخه دوست عزیز حسن عباسی هم شد استراتژیست؟! (330957)
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۶/۰۹ ۱۲:۵۱
سلام،آقا یک سوال!
ببینم،امثال هنری کسینجر هم تفکراتشون رو بروز میدن،گذشتگان کسینجر و سایرین هم همینطور!اونوقت یک گروهی اومدن اینها رو کتاب کردن،واحد درسی کردن،تبدیل شده به درس دانشگاهیی و هرکی بره حرف های اینها رو یاد بگیره و نمره بیاره میشه دارای مدرک آکادمیک!
خب چرا نباید افرادی مثل ایشون نظریاتشون رو بدن؟چرا حرف های ایشون نباید چند واد درسی بشه؟
خوب ایشون هم مثل سایر افرادی که حرف زدن و یک گروهیی حرفای اونها رو کتاب کردن!
این غربزدگی و خود کم بینی تا کی...! (342604)
فراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۰۹:۰۸
این مملکت قربانی اشرافی گری ، چندتابعیتیهای نفوذی و خائنین هست .
کاخی بنا نشود مگر اینکه کوخهایی در کنار آن ویران شوند . مولا علی ع
این مملکت قربانی تبعیض و پیاده سازی نظام لیبرال سرمایه داری از همان اول انقلاب هست .
فکر می کنید چرا شهید بهشتی ترور شد ؟
چون با قاطعیت با تبعیض و اشرافی گری مخالف بود .

عامل و مسبب ترور افراد مخلص و دلسوز همینهایی هستند که امروز اشرافیت اختیار کرده ریش رنگ می کنند و به ریش ملت می خندن . (364278)