به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۴/۳۱ ساعت ۲۳:۰۲
کد مطلب : ۴۱۷۷

رحيمي: تحريم‌ها لطف خداست

گروه سياسي: معاون اول رييس‌جمهور گفت: ايران قدرت بزرگي است و تحريم‌ها را سپري مي‌كند.
رحيمي: تحريم‌ها لطف خداست
به گزارش ايسنا، محمدرضا رحيمي در همايش بزرگداشت هفته‌ي تأمين اجتماعي كه شامگاه شنبه، برگزار شد، با بيان اين‌كه صندوق تأمين اجتماعي خود به‌تنهايي يك مملكت است، اظهار كرد: بودجه‌ي چند وزارتخانه بايد جمع شود تا بتواند با بودجه‌ي صندوق تأمين اجتماعي برابري كند.

وي افزود: كدام شركت صاحب‌نامي همچون صندوق تأمين اجتماعي بيش از ۲۷۰ كارخانه در انواع فعاليت‌ها را تحت پوشش دارد و به‌راستي كه صندوق تأمين اجتماعي سازماني عريض و طويل است.

معاون امول رييس‌جمهور در ادامه عنوان كرد: لازم است اهالي خانواده‌ي بزرگ تأمين اجتماعي به معني واقعي تأمين شوند، چراكه اين سازمان جامعه‌ي ۳۵ ميليون نفري را تحت پوشش خود دارد و جمعيت چند كشور همسايه بايد جمع شود تا با ۳۵ ميليون نفر جامعه‌ي تحت پوشش صندوق تأمين اجتماعي برابري كند.

رحيمي ادامه داد: درست است اين صندوق چند كارخانه را تحت پوشش خود دارد و اقتصاد كشور را روان كرده، اما ضروري است همه‌ي اين كارخانه‌ها سودآور شوند و بايد زياده‌خواهي‌ها را كم كرد و هزينه‌ها را كاهش و بهره‌وري را افزايش داد.

وي با اشاره به مصوبه‌ي نمايندگان مجلس در زمينه‌ي تعديل نيرو، تأكيد كرد: وقتي تعداد نيروها زياد باشد، مزاحم كار مي‌شوند و لازم است ادارات و شركت‌ها چابك شوند تا بتوانند جست و خيز كنند.

معاون اول رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنانش تأكيد كرد: در حال حاضر در شديدترين تحريم‌ها هستيم و تحريم شديد لطف خداست. برخي‌ها تلاش مي‌كنند با اين تحريم‌ها، سبك برخورد كنند؛ اما ما هرچه داريم در قبال مخالفت با آمريكا و صهيونيست و تحريم آن‌ها به‌دست آورده‌ايم. رحيمي ادامه داد: در ابتداي انقلاب، صادرات غيرنفتي كشور ما ۷۰۰ ميليون دلار بود و در حال حاضر به بيش از ۵۳ ميليارد دلار رسيده است.

وي خاطرنشان كرد: ايران ابرقدرت است و مقام هفدهم اقتصاد جهان را دارد. دعواهايي كه با ما مي‌شود، بر سر مواضع هسته‌يي نيست، بلكه بر سر علم ماست.

معاون اول رييس‌جمهور در ادامه با اشاره به كشف هفت داروي كم‌نظير در مجموعه‌ي تأمين اجتماعي، اظهار كرد: اين امر غيرت آدم را به جوش مي‌آورد و من امروز از طرف هيأت دولت آمده‌ام تا دست‌مريزاد بگويم.

رحيمي افزود: دشمن در بازار ما اخلال ايجاد مي‌كند و صادرات و واردات ما را كند مي‌كند و سوخت و قطعه به هواپيماهاي ما نمي‌دهد، اين‌قدر دشمن عصباني است و اين فرصتي است تا جواب اين ابرقدرت‌ها را كه باد به غبغب خود مي‌اندازند، بدهيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۵/۰۱ ۰۷:۵۰
علاوه بر این که تحریم ها لطف خداست داشتن مسئولان با سواد و درستکار و امین و راستگو و... چون شما هم لطف خداست (2790)
۱۳۹۱/۰۵/۰۲ ۰۰:۲۶
جوک با مزه ای بود !! من کلی خندیدم و ..... (2862)
۱۳۹۱/۰۵/۰۲ ۰۰:۱۸
انشاءالله پرتوی از این لطف خداوند شامل منزل آقای رحیمی و امثال ایشان هم بشود. (2859)
۱۳۹۱/۰۵/۰۲ ۰۷:۳۰
دوستان چه خبر از اختلاس بیمه ...!!!!!! (2869)