به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۱/۲۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۸۸۸۵
سوریه استان‌سی‌وپنجم و استراتژیک برای ماست

طائب: اگر به سوریه و خوزستان حمله نظامی شود٬ اولویت ما دفاع از سوریه خواهد بود

گروه سياسي: حجت الاسلام مهدی طائب، در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: تردیدی نیست که علت اصلی این مشکل تحریم است. اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ماست.
طائب: اگر به سوریه و خوزستان حمله نظامی شود٬ اولویت ما دفاع از سوریه خواهد بود
به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، وی با بیان اینکه وقتی جنگ شد یک عده به امام گفتند که شما بد حرف زدید و باعث شروع جنگ شدید، گفت: امام در پاسخ به اینها فرمود: این جنگ از الطاف خفیه است و باید قدر بدانیم؛ امروز که نگاه می‌کنیم می‌بینیم اگر جنگ نبود ما نبودیم چرا که بسیاری از چیزها را در این جنگ یاد گرفتیم. رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه سال آینده در این تاریخ هیچ خریدار نفتی نخواهیم داشت زیرا اوضاع همه به اوضاع یونان تبدیل شده است، افزود: اوضاع اقتصادی دنیا مانند سرعت نور در حال زمین خوردن است. طائب با بیان اینکه درآمد نفتی وسوسه انگیز است و زحمتی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر تا سال آینده اقتصادمان را از نفت جدا نکنیم با اقتصاد جهان زمین می‌خوریم. وی در بخش دیگری از سخنانش درباره بحران سوریه و مواضع جمهوری اسلامی ایران در برابر آن گفت: سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ماست.

رئیس قرارگاه عمار افزود: اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم. این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز در دنیا فقط یک تهدید برای ما وجود دارد که آن هم رژیم صهیونیستی است گفت: رژیم صهیونیستی انگیزه و امکان برای حمله را دارد و در عین حال برای این کار هیچ مانعی ندارد. وی با تاکید بر اینکه تا یک کشور نیرو و پول نداشته باشد عملیات جنگی شروع نخواهد کرد افزود: در کشورهای اطراف ما همچون افغانستان، پاکستان، عراق یا عربستان یکی از عوامل را ندارند یا پول ندارند یا نیرو ندارند پس ما تهدید منطقه‌ای نداریم.

آمریکا نه پول دارد و نه نیرو

طائب به تهدید فرامنطقه‌ای اشاره کرد و گفت: در تهدید فرامنطقه‌ای آمریکا برای ما حکم دشمن یکه‌بزن را دارد اما این کشور نه پول دارد و نه نیرو دارد؛ آمریکا از نظر نیرو دستش خالی است و نفراتش جنگی نیستند. این استاد حوزه و دانشگاه به اوضاع اقتصادی و ضرورتی آن در حمله نظامی اشاره کرد وگفت: اگر می‌خواهیم اوضاع اقتصادی یک کشور را ببینیم باید لایحه بودجه آن کشور را بررسی کنیم.

طائب ادامه داد: در سال ۲۰۱۲ در آمریکا اوباما لایحه بودجه را ارائه کرد که در آن هزینه سالانه این
اگر جنگ نبود امروز ما نبودیم
کشور ۱۸ هزار میلیارد دلار، درآمد آن ۱۴ هزار میلیارد دلار و بدهی سالانه‌اش ۱۶ هزار میلیارد دلار بود.
وی افزود: در مناظره انتخاباتی رامنی و اوباما، رامنی به اوباما گفت تو به اوضاع اقتصادی آمریکا گند زدی و ۱۶ هزار میلیارد بدهی برای این کشور به بار آوردی که امروز ایران آن را به عنوان یک چماق بر سر ما می‌زند اما اوباما در پاسخ به او گفت این بدهی تقصیر من نیست تقصیر نظام آمریکا است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در عملیات هشت روزه غزه، حماس اسرائیل را با موشک زد گفت: در آن دوره آمریکا در مدیترانه بود اما برای کمک نیامد چون اگر یک موشک روی ناو آنها می‌افتاد حقوق کارکنانشان دو برابر می‌شد. رئیس قرارگاه عمار تاکید کرد: آنها هرگز جنگ را با ما شروع نمی‌کند، فقط اسرائیل است که می‌خواهد ما نباشیم چون ما نیز از اول گفتیم می‌خواهیم اسرائیل نباشد. وی خاطر نشان کرد: به تعداد استان‌ها و شهرستان‌های ما در اسرائیل کلاهک هسته‌ای وجود دارد و اگر ما را بزند در دنیا به هیچ کس پاسخگو نیست.
وي با طرح این سوال که چرا ما را با این کلاهک‌های هسته‌ای مورد هدف قرار نمی‌دهد پاسخ داد: دلیل این مسئله این است که ما آن را توسط حزب‌الله قفل کردیم.

تاریخ مصرف هاشمی تمام شده است

وی تاکید کرد: تاریخ مصرف هاشمی تمام شده است. این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه خودتان را برای فتنه آینده آماده کنید گفت: اعتقاد دارم که رهبری انقلاب ما را برای فروپاشی نظام جهانی آماده می‌کنند چرا که این مسئله بار سنگینی بر دوش ما می‌آورد و کشورها را آویزان ما می‌کند.
طائب افزود: عظمت فتنه به عظمت روسای آن است اما وقتی راس آن شناخته شده و مشخص شد که در پازل آمریکا بازی می‌کند دیگر فتنه‌گر نیست. رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه هاشمی زمانی می‌توانست فتنه برپا کند که شناخته نشده بود خاطر نشان کرد: در دوره‌ای برای هاشمی در سپاه، ارتش و بسیج سخنرانی ترتیب می‌دادند اما امروز کدام بسیج هاشمی را برای سخنرانی دعوت می‌کند؟! طائب با بیان اینکه مهدی هاشمی دیگر نمی‌تواند فتنه‌ ایجاد کند زیرا نباید تصور کرد که با اقتدار از زندان بیرون آمده است گفت: همسر آقای هاشمی وقتی از هواپیما پایین می‌آمد می‌گفت جلوی پای من فرش قرمز پهن کنید اما امروز که دو فرزندش در زندان هستند دیگر نمی‌تواند فتنه‌ای برپا کند.

محمود
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۲:۰۹
معلوم شدخیلی وطن پرست هستی که درمورداستان زرخیزخوزستان اینچنین اظهارنظرکردی؟؟؟ (28435)
علی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۸:۱۱
باور کنید وقتی این مطلب رو خوندم انگار برق منو گرفت! (28523)
رحیم
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۱:۴۷
اجازه بدهید رفسنجانی هم جواب شما را بدهد شما که همه تریبونها را در اختیار دارید لا اقل یک مناظره تلوزیونی تشکیل دهید شما از راس تا ذیل همه دارای بهترین تربونها هستید بگذارید صدای بقیه هم شنیده شود یکطرفه به قاضی رفتن هنر نیست بلکه یک نوع ترس است اگر نمی ترسید اجازه بدهید تا انوقت مردم داوری کنند (28636)
فرید
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۹:۱۲
برادر عزیز؛خوزستان هنوز نفت دارد همان نفتی که جنابعالی را طائب کرد همان نفتی که به جانبعالی تریبون داد همان نفتی که به شما فرماندگی داد قدرت داد و ... همان نفتی که خرج همه چی میشود به جز مردم، ما خوزستانی ها نفت را برای همه مردم ایران میخواهیم اما حاظر نیستیم یک قطره اش به جای دیگر و خرج چیز دیگری شود ........... (28817)
حمید
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۲:۱۲
به نظر من وظیفه هر ایرانی در درجه اول دفاع از جان و مال و ناموس کشور خود است،این چیزی است که در کتاب آمادگی دفاعی سال دوم دبیرستان به آن اشاره شده است (28436)
علی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۲:۱۴
سوریه استان نیست بلکه یک کشور است! (28437)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۶:۵۷
ایران 31 استان دارد چطور سوریه شد استان 35 ام (28440)
علوی
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۹:۱۰
عزیز برادر شما استان های بحرین، فلسطین و لبنان را حساب نکرده اید آیشان حساب کرده اند؟!!!!
فقط یک سوال چرا دردراین استان ها مثلا لبنان گشت ارشاد خوب عمل نمی کند (28680)
اکبری
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۸:۵۴
استاد دانشگاه!!!سیاستمدار!!! اقتصاددان!!!تئوریسین نظامی!!!روحانی !!!فرمانده نظامی!!! ...
امر بهش مشتبه شده.....نگران نباشید،همه کاره هیچ کاره است (28442)
علی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۰:۲۶
آقای اکبری :در مثال مناقشه نیست .بیشتر به ابعاد سخن دقت کنید .با منطق و استد لال بنویسید .قرار نیست دیگران را به سخره بگیریم !با مستندات نظریه ها را نقد کنیم .شاد باشی وشاد زی . (28573)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۸:۵۸
وای به حال ما مردم که این چنین آدمایی سیاستمدارای ما هستند..... (28443)
علی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۹:۱۱
الهی قربونت برم هردفعه حرف میزنی آدم کلی چیز از خیلی مسائل حالیش میشه!خیر ببینی انشا الله! (28445)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۹:۱۱
روح همه شهدا قرين رحمت الهي. عزيزان نيستيد كه ببينيد وارثان انقلاب چگونه جواب خون هاي شما را مي دهند.صرفاً جهت اطلاع عرض مي كنم آقاي X ، شايد شما نمي دانيد فكه ، هويزه ، شلمچه ، خرمشهر ، اهواز و ... يادآور چه دورانيست!!؟ يه وجب از خاك وطن مي ارزد به تمام خاورميانه ، سوريه كه نه ، خاك برادر اسد! كه جاي خود دارد!! (28444)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۶
آقای طائب شما واقعا ایرانی هستید ، وای بحال ما که در خوزستان زندگی میکنیم (28452)
یک خوزستانی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۰۹:۵۶
متاسفم برای خودم (28453)
كريمي
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۰:۳۰
زنده باد وطنم ايران (28459)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۰:۴۸
بعد میگیم کشور ما چر پیشرفت نمیکنه ........... (28462)
محمد
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۱:۰۵
....آقا حرف که میزنی مواظب باش!!!!!!!!!!!!! (28465)
احمد
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۱:۱۴
حرفاش واقعا شرم آوره (28467)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۱:۳۷
معلومه که خوزستان برای آنها اهمیتی نداره.الان هم مردمش در رنج و غذابند .بخصوص شهر های نفتی و شرکتی را ببینید چه وضعی دارند (28468)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۳:۱۸
چو ایران نباشد تن من مباد
چو تدبیر نباشد جفتشون به باد!!! (28474)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۳:۳۸
خوزستان نیازی به امثال شما ندارد. (28477)
مسعود از مشهد
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۵:۰۲
مخلص همه خوزستانیها هم هستیم حرف امثال این آقا را جدی نگیرید. خوزستان قلب ایرانه و هم ما جونمونه فدای هز ذره از خاک ایران میکنیم. خوزستانیها اصلا ناراحت نشن از این حرفا! (28489)
رضا
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۰
چو ایران نباشد تن من مباد اخوی (28496)
فرزند شهید
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۷
جاداردنمایندگان خوزستان واکنش نشان دهند مااینهمه شهیددادیم که خوزستان راحفظ کنیم. (28498)
یونس
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۶:۴۶
حرفو بخونید بعد پیشنهاد بدید سوریه درواقع برای ما از نظر ژئو پولیتیک یک استان محسوب میشود واقای طائب هم بی تدبیر واز روی احساسات حرف نمی زند بله واقعا اگه سوریه نباشد ما نه تنهاخوزستان را در زمان جنگ بلکه شاید بامشکلاتی هم روبه رو میشدیم چرا چونکه تنها سوریه به ما کمک میکرد وباعث شد که جنگ به عربی وفارسی کشیده نشود چون اونوقت معادله فرق می کرد "یا علی (28510)
هادی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۸:۱۴
آقا من اشتباهی مثبت دادم . هزار بار غلط کردم!! (28524)
هادی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۸:۱۵
کجایند نمایندگان محترم خوزستان؟ سید شریف حسینی بی صبرانه منتظر واکنش شما هستیم. (28525)
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۲۳:۴۴
من هم اشتباهاً مثبت دادم معذرت. (28880)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۷:۲۱
کی اولویت شما خوزستان بوده که حالا باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (28520)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۱۵
برای یونس هم باید تاسف خورد، حالا آقای تائب.....یه چیزی گفت شما باید بیایی توجیه کني متخصص؟................
به خدا به مردم داره ظلم میشه این حرفها خواسته ی مردم نیست. آیت الله هاشمی از سرمایه های نظامه اینطور در موردش بی رحمی نکنید. ببینید در دوران ایشان و آقای خاتمی ایران چقدر پیشرفت کرد (28544)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۳۴
این یونس اصلاً می دونه ژئوپلیتیک چیه (28555)
زنده باد ایران من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۴۷
به پاس هر وجب خاکی از این ملک

چه بسیار است، آن سرها که رفته!

زمستی بر سر هر قطعه زین خاک

خدا داند چه افسرها که رفته



ما روی وجب به وجب خوزستان شهید دادیم مثل یرادر من شما تشریف ببر سوریه تا دیر نشده (من خاک وطنم رو با خاک بهشت عوض نمی کنم) (28558)
علیرضا پ
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۱۹:۵۲
راستی خبر داری حقوق بازنسته کان تامین اجتماعی کمتر اپانصدهزارتومان است خبرداری در این مملکت برنج و.... قیمت پراید چقدراست وای به حال مملکتی که شما سیاست خارجی را در جهان ترسیم می کنید (28561)
علیرضا ر
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۰:۱۷
شما وکیل مردم خوزستان هستید یا فتعلی شاه قاجار (28571)
مهدی
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۵۰
به فرمایش امام ره خوزستان دین خود را به انقلاب ادا کرده است .انتظار می رفت بعد از جنگ مسئولین حد اقل ویرانی ها و آثار جنگ را درست کنند .مردم خوزستان هنوز که هنوز است از امکانات اولیه مانند جاده و آب شرب محرومند .باوجود شرکت ها و پتروشیمی ها بزرگ اکثریت جوانان بیکارند .فقر ونداری از چهره شهرها مشهود است .الان فهمیدم علت این عقب ماندگی جیست . افکار ایین افراد باعث این همه فقر و فلاکت خوزستان شده است . (28593)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۱:۵۴
اظهارات غیر خردمندانه طائب اینرا ثابت میکند که خوزستان نسبت به سوریه در درجه دوم قرار دارد ودفاع ازآن به اندازه دفاع ازسوریه کمتر است وبا این سخنان اگر نفت خوزستان تمام شودبعنوان یک استان متروکه میشود همانند مسجد سلیمان که قبلا بهترین شهر وحالا مثل خرابه رهاشده (28594)
محسن
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۳:۳۸
1-آمریکا نه پول دارد نه نیرو :این اظهار نظر را باید جزو اظهارنظر های سال قلمداد کرد 2-تاریخ مصرف هاشمی تمام شده : شک نکنید رئیس جمهور آینده اگر هاشمی نباشد صددرصد از اطرافیان حلقه به گوش هاشمی است 3- علت اصلی مشکلات معیشتی تحریم هاست : یعنی بی تدبیری مسئولان نقشی در این اوضاع اسفناک ندارد 4-سوریه استان سی و پنجم ماست : مطمئن باشید اگر سوریه در این اوضاع و احوال نبود الآن یکی از دشمنان ایران محسوب میشد چون در حال حاظر به سلاح و پول ایران نیاز دارد (28617)
۱۳۹۱/۱۱/۲۷ ۲۳:۳۹
بنده میخواهم جواب اون اقایونس رابدهم که درجریان باشه وتاریخ دفاع مقدس رابخواندچون سوریه هیچ کمکی بمانکردغیرازاموزش پرتاب موشک انهم به تعدادی ازبچه های سپاه
حداقل اول اطلاعات علمی خودرابالاببریدبعدحرف بزنید
جواب اقای طایب رانمیدهم چون احساسی صحبت کرده وجوگیرشده (28619)
ایرانی
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۰:۱۲
حرف خوبی نزده.چون ما چند صد هزار نفر شهید دادیم ولی یک وجب از خاک کشورمون ندادیم.البته فکر میکنم میخواسته به غربیا بگه درمورد سوریه کوتا نمی آییم و مثل خوزستان اگه لازم باشه هشت سال میجنگیم.ولی جوری حرف زده که به همه ایرانی ها بر میخوره.جان من فدای خاک پاک میهنم (28626)
ایرانی
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۰:۱۷
اگر به خوزستان حمله شود ما خودمان با افتخار دفاع میکنیم و نیازی به شما هم نداریم (28628)
رحیم
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۱:۳۳
... اگر یک هزارم بودجه ارسالی را به خوزستان عزیز بدهند مطمین باش هزاران برابر سوریه ارزش دارد نه تنها خوزستان بلکه کل ملت ایران. شما نگران جه هستی هر بهایی که به سوریه می دهید که یک مشت زنان بدون حجاب را با ان شکل و شمایل میخواهد جلوی اسرایيل قرار دهد هنوز هستند جوانانی که غیرت انها صدها هزار سوری ارزش دارد لطفاً در افاضاتتان دقت فرمایید. جانم فدای ایران زنده و پاینده باد خوزستان و از مردم خوزستان عذرخواهی کنید (28634)
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۱:۵۹
مثل اینه که زمان جنگ همزمان ایران-عراق و اسرائیل-فلسطین، به حای اینکه بریم خرمشهر رو آزاد کنیم ، بریم به سراغ آزادی بیت المقدس !
دنیا هم به ما نمیخنده که ، نمیگن عرضه داشتن سرزمینشون رو پس میگرفتن .
عزیزم مسلمانیت قبول.......استراتژیک بودن سوریه کجا و اشغال ایران کجا !
من پدرم در جنوب چند بار مجروح شد ، شیمیایی شد ، این همه شهید ، همش بیهوده بوده ! چرا تو فکر نمیکنی آخه . (28641)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۷:۱۵
آقا...ما اين همه شهيد نداده ايم تا شما ....اينگونه جسارت كنيد ودرمورد خوزستان هميشه قهرمان صحبت كنيد.يك پشه خوزستان را درعوض آن كشور نمي دهيم... (28648)
احمداچرش
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۰۸:۰۹
واقعا متاسفم (28660)
رزمنده دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۴:۱۴
مایادگاران دفاع مقدس جوان بودیم هزاران ارزو ولی بزرگترین آن بیرون راندن دشمن ازسرزمین پاکمان جنوب وغرب کشورکه هروجبش حاصل خون برادران شهیدمان است حق نداردکسی با سوریه کنارهم قراردهدخوزستان راباید سجده کرد راحت طلبان ان موقع مارا فراموش کرده اند که جان ناقابل خودرا فدای زره زره خاک ایران میکنیم واقعا متاسفم یک هموطنم سوریه را ارجع تر این خاک مقدس بداند (28760)
ساجد
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۹:۰۶
ما خوزستانی هستیم و در صورت نیاز جانانه دفاع خواهیم کرد .همان طوری که با کمک تمام جوانان استان های دیگر این را ثابت کردیم. (28814)
ارشیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۹:۴۹
هموطنان عزیز.......اینهمه شهید/جانباز/مفقود/اسیر/بچه های شهید/ تحمل تحریمها/کمبود اذوقه/نداشتن بودجه/...... همه یعنی باد فنا؟ واقعا متاسف شدم برای خودم و تمام دوستایی که خانواده شهید و اسیر و جانباز هستند............ (28825)
بچه خوزستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۱۹:۵۰
الحق که خوزستان همیشه مظلوم بود و هست !!!!!!! (28826)
حاجی پور
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۲۰:۰۸
جناب طائب خوزستان استان مهم نفتی کشوراست 80درصدبودجه کشور را نفت تامین می کنداگرخدای ناکرده ازدست برودباکدام کشتیهای نفتی می خواهیدتحریمها را دوربزنیداین چه حرف نسنجیده ای است.به قول معروف تامردسخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد. (28829)
امرایی,اهواز
United Kingdom
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۲۰:۵۶
آقای محترم یه کم خودت فکر کن .پس جنگ و همه جوانان عزیزی که شهید شدند چی میشه؟یه تامل بیشتر.... (28842)
بهنام
۱۳۹۱/۱۱/۲۸ ۲۳:۴۴
این دیگه چه اظهار نظریه!! معلوم نیست اطلاعات ایشون از وضعیت این استان در چه حدیه . وقتی مسئولی در این جایگاه بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی و موقعیت استراتژیک مناطق مرزی همچین حرفی بزنه واقعاً جای نگرانی داره!! (28881)
یوسف کرج
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۰۰:۳۶
زنده باد ایران دورود بر خوزستان قهرمان (28893)
یک فرزند شهید
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۰۸:۴۷
این یک واقعیت است که ما با اهداف شهدای عزیز خیلی فاصله گرفته ایم اونا برای چی از جان ومال خودشون گذشتنداینا چه بذل وبخششی راه انداختند . (28920)
فرزندشهید
۱۳۹۱/۱۱/۲۹ ۰۸:۵۰
آقای طائب میدونی برای هر وجب خاک خوزستان چه خونهایی ریخته شده........... (28921)