به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۸/۰۹ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : ۶۳۸۲

کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان باید تامین شود

گروه سياسي: يك نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مورد انتخابات پیش رو گفت: نمی‌توان پیش بینی کرد در انتخابات آتی چه اتفاقی رخ می‌دهد اما من به عنوان یک اصلاح طلب معتقدم که طبق آنچه آقای خاتمی مدت‌ها پیش اعلام کرد کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان باید تامین شود و این خواسته اصلاح طلبان برخواسته از انقلاب ۵۷ است.
کف خواسته‌های اصلاح‌طلبان باید تامین شود
فاطمه راکعی با بیان اینکه خاتمی بخاطر منش دموکراسی خواهی و اصلاح طلبی که دارد معتقد است بخاطر کشور بایدکاری کرد افزود: تفکر آقای خاتمی به ویژه درزمانی که به بن‌بست سیاسی می‌رسیم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. اما نباید فراموش کرد که باید شرایطی نیز برای حضور اصلاح‌طلبان در عرصه مهیا شود.
وی افزود: اصلاح طلبان کودک نیستد که به رشد عقلی نرسیده باشند. بنابراین هیچ‌گاه برای کسانی که حاضر نیستند حتی صدای ما را بشنوند بی‌جهت تنور انتخابات را گرم نخواهیم کرد اما اگر مطمئن شویم که بخشی از خواسته‌های ما تامین می‌شود و از طرفی مردم نیز اطمینان بیابند که رایشان تاثیرگذار خواهد بود آن زمان اصلاح طلبان وظیفه دارند در مورد فردی که می‌داند دارای آرای ملی بی‌شماری است به اجماع برسند. من معتقدم در این شرایط اگر بخواهیم به اجماع برسیم من و امثال من به شکل جدی تنها روی شخصی به نام سید محمد خاتمی اتفاق نظر داشته و خواهیم داشت.
وي تاکید کرد: در شرایط فعلی کشور مهم این است که آزادی بیان و مطبوعات آنچنان که دلخواه همه اقشار جامعه باشد ایجاد شود. بنابراین معتقدم مطبوعات و خبرگزاری‌های شناخته شده باید از آزادی بیان برخوردار باشند به امید روزی که همه نشریات و خبرگزاری‌ها امکان فعالیت برابر داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۳۹۱/۰۸/۰۹ ۱۷:۱۸
من معتقدم در این شرایط اگر بخواهیم به اجماع برسیم من و امثال من به شکل جدی تنها روی شخصی به نام سید محمد خاتمی اتفاق نظر داشته و خواهیم داشت. (9828)
۱۳۹۱/۰۸/۰۹ ۱۸:۵۴
....بايد اصل مشكل برطرف بشه و اون هم دروغه (9836)
۱۳۹۱/۰۸/۰۹ ۲۱:۱۹
حتی اگه خود خاتمی هم کاندیدا بشه من دیگه تو انتخابات شرکت نمیکنم. مگه مملکت و مردمش موش آزمایشگاهی هستند که یک عده خودشون رو با بصیرت تر از بقیه بدونند و با حمایت های بی دریغ و چشم بستشون افراد بی تجربه و .... رو رییس جمهور کنند و تاوان اشتباهشون رو من و امثال من بدهیم. (9848)
۱۳۹۱/۰۸/۱۰ ۱۴:۲۶
چند قول مهم و محکم به همه آنهاییکه کمی امیدوارند مثل سراگر کار خانم راکعی محترم.
1-میگویند سالی که نکوست از بهارش پیداست.
2-مطمئن باشید که هرگز نه کف خواسته های اصلاح طلبان حتی سه چهار تا از آنها برآ ورده نمیشود
3-هیچ اصلاح طلبی ...............که نامش بر سر زبان ها باشد از فیلتر شورای نگهبان رد نخواهد شد
4-اگر میبینید اصولگرایان دو آتشه یعنی غیر منطقی کمی ساکتند نه به این دلیل است که در این رابطه احساس گناه میکنند بلکه فعلا میبینند اوضاع پسه و فعلا حرفشان خریدار نداره صبر کنید تا موقع انتخابات آینده که دو آتشه ها یعنی بی منطق ها اصلشان را مجددا رو کنند.
5-اگر چند نفر از اصلاح طلبان که اصولگرایان از آنها ترسی ندارند وارد این ماجرا شوند به قول حضرتعالی فقط برای خالی نبودن عریضه میباشد
6-و ضمنا به خاطر داشته باشید که
درست کردن اوضاع نابسامان اقتصادی.سیاسی.و اجتماعی به نظر اینجانب فقط یک ابر مرد میطلبد.کسی
که در مقابل انتظارات به حق مردم
جوابگو باشد. که یکی دو تا هم نیست.
7-مگر آنکه در دهان همه مردم دوخته شود .تمام رسانه ها به جز یکی دو رسانه دولتی تعطیل و خلاصه با ناراضیان آن کنند که نباید و نشاید.
8-کسی را با این مشخصات می شناسید.در آخر هم تمام کاسه کوزه های این هشت سال به سر مادر مرده ای میشکند که قبول مسئولیت نموده
9- اگر یادتان نیست من خوب به خاطر دارم که آقای احمدی نژاد مهر ورز برای آنکه انتخاب شود .تقریبا تمام دولت های بعد از انقلاب را زیر سئوال برد و گفت من آنم که رستم بود پهلوان. (9943)
شاهرخ
۱۳۹۱/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۲
خانم راکعی میگن که باید اطمینان حاصل بشه از انتخابات بعد شرکت کنیم . چرا مطلب رو درست نمیخونین بعد نظر میدین . ایشون گفتن در صورت اطمینان به روند انتخابات به روی گزینه سید محمد خاتمی اجماع میکنیم. (9974)