به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۷۴۹۴۷

6 تیم و یک جام در لیگ برتر چهاردهم

گروه ورزشی: شکست نفت تهران در هفته بیست و ششم و اوج گیری ذوب آهن در این هفته‌ها، سرنوشت قهرمان لیگ چهاردهم را کاملا نامعلوم کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، حتی با وجود اختلاف امتیاز استقلال با صدر جدول باز هم می‌توان این تیم را از روی کاغذ مدعی قهرمانی لیگ دانست و ذوبی‌ها هم با درخشش بازیکنان جوان خود خیلی آرام خود را به صدر نزدیک کرده اند و بعید نیست اتفاقات به گونه ای رقم بخورد که یحیی گل محمدی در پایان فصل جام را در آغوش بگیرد.

حالا کسی به قهرمانی قاطعانه علیرضا منصوریان به نفت تهران و رویای حضور او در استقلال در فصل بعد فکر نمی‌کند و شکست 5گله آنها در برابر ذوب آهن جایگاه آنها را نیز به خطر انداخته است.

اکنون استقلال و ذوب آهن نیز این شانس را دارند تا امیدوار باشند از لغزش تیم‌های صدرنشین استفاده کنند و خود را نیز در قامت قهرمان مطرح کنند، هرچند شانس کمتری نسبت به تراکتورسازی، نفت تهران، سپاهان و فولاد برای رسیدن به این عنوان برخوردارند.

استقلال به بازی رو در روی خود با تراکتورسازی در تهران می‌اندیشد و امیدوار است از مدعی اصلی قهرمانی در آزادی سه امتیاز بگیرد و اختلاف امتیاز 7 امتیازی خود را با این تیم تبریزی کاهش دهند و در ادامه به سه بازی آینده خود برای قهرمانی امیدوار باشند.

نفت تهران نیز سپاهان و فولاد را در یک امتیازی خود می‌بیند و در صورت از دست دادن امتیازات در بازی‌های باقی‌مانده حتی کسب سهمیه از لیگ را دور از دسترس می‌بیند و باید به فینال جام حذفی و قهرمانی برابر ذوب آهن در آن دیدار بیاندیشد.

ذوب آهن نیز هرچند با صدر جدول 8 امتیاز اختلاف دارد اما با توجه به روند از دست دادن امتیاز توسط بالانشین‌ها و ثبات خودش در نتیجه‌گیری می‌تواند به رویای بزرگی مثل قهرمانی حتی فکر کند و البته کمی بعید به نظر می‌رسد.