به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۹۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۶۳۶۵۱

خواننده رپي که مسئولان‌ را تمسخر مي‌كرد

گروه هنري: حسین.ر معروف به «حصین ابلیس» خواننده رپ در عملیات مشترک پلیس امنیت عمومی و امنیت اخلاقی استان خراسان رضوی دستگیر شد.
خواننده رپي که مسئولان‌ را تمسخر مي‌كرد
این خواننده در یکی از آهنگ‌های خود به نام «بن‌بست» از صدای علی لاریجانی و محمدعلی بزرگواری استفاده کرده و مدت‌ها تحت تعقیب پلیس بود. رسانه‌های محافظه‌کار گزارش کرده‌اند «حصین ابلیس» روز دوشنبه به دستور قاضی شعبه ۹۰۴ دادسرای انقلاب مشهد بازداشت شده است. ماموران پلیس پس از شناسایی محل زندگی این خواننده به آنجا حمله کرده و آلات موسیقی و سایر تجهیزات موجود در این استودیو را ضبط کرده‌اند. پلیس گزارش کرده «ابلیس» حدود ۲۵ آلبوم منتشر کرده که در برخی از آن‌ها با میکس کردن صدای برخی مسئولان، آن‌ها را به «تمسخر» گرفته است.

روزنامه خراسان چاپ مشهد روز سه شنبه نوشته بود: اين خواننده زيرزميني که به تهيه آلبوم براي شبکه هاي ماهواره اي اقدام مي کرد از مدت ها قبل تحت تعقيب نيروي انتظامي قرار داشت. اين جوان ۲۷ ساله با راه اندازي يک استوديو با تجهيزات کامل در منطقه اي از مشهد، همچنان به اقدامات مجرمانه خود ادامه مي داد. ماموران انتظامي در ادامه عمليات، محل تهيه آلبوم هاي اين خواننده زيرزميني را نيز مورد بازرسي قرار دادند که تعداد زيادي آلات و ادوات موسيقي رپ و پاپ و همچنين لوازم خوانندگي از اين مکان کشف شد.

«ح» که اسامي مستعار ديگري نيز دارد در فضاي مجازي به «ابليس» معروف است و کيبورد مي نوازد. اين فرد که از چند سال قبل به يکي از کشورهاي آسياي ميانه مسافرت کرده بود به خاطر حمل و استفاده از مواد مخدر ماري جوانا دستگير و در آن کشور بازداشت شده بود. او پس از آزادي دوباره به ايران بازگشته و با راه اندازي استوديوي زيرزميني براي شبکه هاي ماهواره اي آلبوم هاي مبتذل تهيه مي کرد. بررسي هاي پليس نشان مي دهد «ابليس» حدود ۲۵ آلبوم منتشر کرده است که در برخي از موارد نيز با ميکس کردن صداي برخي مسئولان، آن ها را به تمسخر مي گرفت.