به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۳۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۳۸۲۷۱
ليگ قهرمانان آسيا؛ وداع زودهنگام تراکتورسازي

سپاهان با شکست السد به صعود اميدوار شد

گروه ورزشي: تيم فوتبال سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا در ديدار مقابل السد قطر موفق شد اين تيم را شکست دهد و به صدر جدول گروه خود صعود كرد اما تراكتورسازي تبريز، با شكست 2-0 مقابل تيم الاتحاد عربستان از صعود به مرحله بعدي بازماند.
سپاهان با شکست السد به صعود اميدوار شد
در پنجمين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا سپاهان از ساعت 20 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف السد قطر رفت. اين ديدار در نهايت با پيروزي 4 بر صفر سپاهان به پايان رسيد. در نيمه اول اين بازي سپاهان عملکرد خوبي ارائه داد اما در نهايت بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. در نيمه مربيان برنده مطلق بازي زلاتکو کرانچار بود. طلايي پوشان اصفهاني بازي را طوفاني آغاز کردند و در همان دقيقه 47 با شوت سرکش مهدي شريفي به گل اول بازي دست پيدا کردند. تنها بعد از گذشت چند دقيقه پاس عمقي حسين پاپي به مهدي شريفي رسيد که اين بازيکن بعد از جا گذاشتن يک بازيکن در موقعيت تک به تک در دقيقه 55 گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

حملات سپاهان ادامه داشت تا اينکه جواهير سوکاي که به عنوان بازيکن تعويضي وارد مسابقه شده بود در دقيقه 65 از پشت محوطه جريمه با يک شوت سرکش دروازه السد را براي سومين بار باز کرد. در دقايق پاياني نيز با ضربه احسان حاج صفي در دقيقه 92 سپاهان براي چهارمين بار دروازه السد را باز کرد. در اين ديدار شهاب گردان، هادي عقيلي، شجاع خليل‌زاده، علي حمودي، علي احمدي، حسين پاپي (يعقوب کريمي 80) ، علي کريمي(84 امير حسين کريمي)، اميد ابراهيمي، احسان حاج صفي، مهدي شريفي و سرجيو فن‌ديک (65 جواهير سوکاي) به ميدان رفتند.

با اين نتيجه سپاهان به صدر جدول رسيد و اميدهايش براي صعود به مرحله بعد زنده شد. شاگردان زلاتکو کرانچار در آخرين ديدار مرحله گروهي سه شنبه هفته آينده در عربستان به مصاف يکديگر مي‌روند. در ديگر ديدار اين گروه الاهلي امارات و الهلال عربستان به مصاف يکديگر رفتند که اين ديدار با تساوي بدون گل به پايان رسيد.
ليگ قهرمانان آسيا گروه D 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 سپاهان 5 2 1 2 9 7 2 7  
2 الاهلي امارات 5 1 4 0 5 4 1 7  
3 الهلال 5 1 3 1 11 7 4 6  
4 السد 5 1 2 2 6 13 7- 5

وداع زودهنگام تراکتورسازي از آسيا

تيم فوتبال تراکتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد.
در يک ديدار ديگر از هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا و از گروه سوم، در ديداري حساس تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در عربستان ميهمان الاتحاد عربستان بود. نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود الاتحاد به پايان رسيد. در اين نيمه اول الاتحاد خيلي زود و در دقيقه 18 توسط عبدالفتاح اسيري به گل برتري رسيد. تراکتورسازي با اخراج ميلاد فخرالديني در دقيقه 25 نيمه دوم 10 نفره بازي مي‌کرد.

شاگردان توني اوليويرا که در اولين بازي ليگ قهرمانان اسيا به مصاف اين تيم رفته بودند و در يک ديدار خوب به پيروزي يک بر صفر رسيدند امروز نشاني از آن بازي نداشتند. تراکتورسازي در اين مسابقه عملکرد ضعيفي داشت و در اکثر دقايق بازي الاتحاد سوار بر توپ ميدان بود. در نيمه دوم مختار روي يک پاس در عرض با يک بغل پا در دقيقه 60 گل دوم الاتحاد را به ثمر رساند.

در دقيقه 66 خطاي حامد لک روي مهاجم حريف که يک کارت زرد براي او به همراه داشت الاتحاد را صاحب يک پنالتي کرد که اين دروازه‌بان ضربه فهد المولد را دريافت کرد. با اين شکست الاتحاد 9 امتياز شد و پشت سر العين 10 امتيازي در رده دوم جدول قرار گرفت. تراکتورسازي با کسب 5 امتياز در رده سوم قرار دارد تا حذف اين تيم قطعي شود. لخويا با کسب 4 امتياز در قعر جدول قرار دارد.

در اين ديدار حامد لک، محمد نصرتي، ميلاد فخرالديني، مسعود ابراهيم زاده، مرتضي اسدي، علي کريمي، مهدي کريميان، ميثم بائو( 30 حسين مهرآزما)، سعيد دقيقي، جواد کاظميان( 53 سعيد آقايي) و کريم انصاري‌فرد براي تراکتورسازي به ميدان رفتند.

تراکتورسازي امسال نيز همانند سال قبل ليگ قهرمانان اسيا را با برد شروع کرد اما در ادامه با عدم کسب نتيجه همچون سال قبل حذفي تلخ و زودهنگام از ليگ قهرمانان اسيا داشت. سناريو سال قبل براي شاگردان توني اوليويرا بار ديگر تکرا شد تا تراکتورسازي با کسب تجربه به حضور در ليگ قهرمانان سال بعد اميد داشته باشد.
ليگ قهرمانان آسيا گروه C 
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
1 العين امارات 5 3 1 1 13 6 7 10  
2 الاتحاد 5 3 0 2 7 5 2 9  
3 تراکتورسازي 5 1 2 2 4 7 3- 5  
4 لخويا 5 1 1 3 4 10 6- 4

یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۰۷:۴۹
اینهمنه سنگ تونی اولیویرا را به سینه زدین آخرش شد این. وقتی مس ته جدولی را شکست داد و یک جام گرفت خیلی ها از خود بیخود شدند و حرف از اعطای شهروندی زدند در حالیکه بردن مسی که در شهر خودش 6 تا از قرمزها خورد هنری نبود. علاوه بر این جام حذفی هم ارزش سومی لیگ هم نیست چونکه مقام سوم لیگ بعد از 32 بازی بدست می آید اما جام حذفی با 5 یا 6 بازی که نصف آن هم با تیم های دسته دوم و سوم است. تونی نه در لیگ موفق بود و نه در آسیا. تراکتور تبریز با این مربی سال بعد هم به جایی نخواهد رسید. (218709)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۲۱:۴۰
در باره کم ارزش بودن قهرمانی جام حذفی نسبت به سومی لیگ با شما موافقم. به همین دلیل فدراسیون فوتبال آسیا از سال آینده اجازه نمی ده که قهرمان جام حذفی در قهرمانی باشگا های آسیا شرکت کنه و باید در یک رده پایین تر شرکت کنه. درست مثل اروپا که قهرمان جام حذفی بایستی در مسابقات جام در جام شرکت کنه و نه در مسابقات قهرمانی جام باشگا های اروپا. (218991)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۰۸:۳۷
وقتی تراکتوری ها بی برنامه هستن همین میشه بازی با استقلال که براشون بازی تدارکاتی حساب میشد رو باید به بازیکنهای اصلی استراحت میداد برای بازی با الاتحاد ولی جو گیر شدن البته علتش نداشتن مربی خوبه تونی در حد سرمربی نیست وگرنه بیکار نمیموند تا تراکتور بره سراغش (218713)
مهرداد عشق ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۰:۱۶
آقای گزارشگر بازی تراکتور-الاتحاد:
1- واسه اینکه بهت ثابت بشه تو تبریز هم لیزر میارن رجوع کن به بازی گسترش فولاد-استقلال در هفته اول لیگ برتر که با لیزر امان از سید مهدی رحمتی بریدن.
2- علاوه بر تراکتور، پرسپولیس و سپاهان، تیم استقلال هم الاتحاد رو شکست داده. همون موقع که دونادونی ستاره این تیم بود. یک بار 2-1 و یک بار 3-2.
3- برادر من یه خورده بی طرفانه تر گزارش کن. ناسلامتی داری واسه یه ملت گزارش می کنی نه فقط مردم آذربایجان که انقدر از خود راضی گزارش می کنی. (218719)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۲۹
چه خوب بود قلعه نوئی این بازی و بازیهای فولاد را میدید تا بیاموزد که تیمش چگونه بازی کند . (218761)
عمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۳
گزارشگر بازی تراکتور به همه چیز میخورد جز گزارشگری که مشخص بود با زور پارتی به این حرفه آمده پر از سوتی و بدون اطلاعات اولیه و صدای نا موزون و . . . . (218762)
احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۸
متاسفانه تراکتورسازی در بازی مقابل استقلال از تمام توان و ظرفیت خود به گونه ای استفاده کرده که انگار فینال لیگ ومیدان جنگ است در حالیکه در بازی مقابل حریف عربستانی دست و پا بسته و سردر گم و حرفی برای گفتن نداشت . (218763)
زمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۲:۳۹
سپاهان با این برد شیرین و پرگل مردم ایران را شاد کرد . (218764)
يكي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۴:۰۲
حيف از آقاي جلالي، تراكتور قدرشو ندونست، يك مربي با برنامه كه از اول با تيم همراه بوده رو به راحتي ازدست دادند. (218803)