به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۳ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۷۲۸۶۸
فیلم پریدن از ارتفاع کم در برلین به نمایش درآمد

نمایش فیلم ایرانی تحسین‌شده در برلین

گروه فرهنگی: فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» - ساخته حامد رجبی - به تهیه‌کنندگی مجید برزگر در نوروز 94 در گروه هنر و تجربه اکران عمومی شده است.
نمایش فیلم ایرانی تحسین‌شده در برلین
این فیلم هم اکنون در پردیس سینمایی آزادی سانس 17، پردیس سینمایی کوروش سانس 22، موزه سینما سانس 21، سینما هویزه مشهد سانس 21 و سینما سوره اصفهان سانس 21 اکران شده است. «پریدن از ارتفاع کم» با بازی نگار جواهریان و رامبد جوان در شصت و پنجمین دوره جشنواره بین المللی برلین توانست جایزه فیپرشی (فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم) از بخش پانوراما را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم اول در این دوره از جشنواره بود.

این فیلم داستان زنی به نام نهال است که چهار ماهه حامله است و ناگهان می‌فهمد که جنین در شکمش مرده است. سکوت می کند و تصمیم می گیرد از این ماجرا به کسی چیزی نگوید. حامد رجبی که در مقطع کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده است علاوه بر ساخت چند فیلم کوتاه و دریافت جوایز بین المللی در نگارش فیلمنامه فیلم‌های «فصل باران‌های موسمی» و «پرویز» با مجید برزگر همکاری داشته است. نگار جواهریان، رامبد جوان، محمود بهروزیان، مهر آل آقا، صدف احمدی، سعید اشتیاقی، شفق شکری، افشین لیاقت، علی اکبر مددی مهر، امیر حسین آصفی و ژیلا دایی از جمله بازیگران فیلم سینمایی «پریدن از ارتفاع کم» هستند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:
نویسنده و کارگردان: حامد رجبی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی پری، طراح چهره پردازی: الهام صالحی،مدیر تولید و مجری طرح: مهدی برزگر، تدوین: اسماعیل منصف، جلوه های ویژه بصری: محمد ثانی فر.آیدا غازی، دستیاراول کارگردان و برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده، صدابردار: رضا تهرانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: فاطمه فاضلی، مدیر تدارکات: امیر اسکندری و تهیه‌کننده: مجید برزگر.
مرجع : ایسنا