به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۵۴۸۶۸
دايي: چون به ستاد احمدی‌نژاد نرفتم برکنارم کردند

از نطق آتشين حاج مايلي تا تناقض‌گويي رحيمي

مايلي‌كهن: آقاي كيروش‌پور فوتبال را به لجن کشیدید!
گروه ورزشي: مدیرعامل برکنار شده پرسپولیس ديشب به برنامه نود آمد و مدعي شد: ۲ هفته پس از گرفتن ابلاغم مخلفت با من شروع شد و به من گفتند علی دایی باید برود! علي دايي هم به بركناريش از مربيگري تيم ملي در دهه 80 اشاره كرد و گفت: با دستور مستقیم احمدی نژاد پس از بازی با عربستان من برکنار شدم. برای اولین بار می‌گویم چون به علی دایی گفتند در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد باشم و نرفتم مرا برکنار کردند
از نطق آتشين حاج مايلي تا تناقض‌گويي رحيمي
علیرضا رحیمی افزود: ما با هر بدبختی که بود تیم را بستیم، اصولا پس از گرفتن حکم شرح وظایف شخص مشخص است. آقای خادم ۱۰ روز پس از ابلاغم به من گفت دایی را عوض کن و وزیر ورزش در اولین ملاقاتش با من گفت دایی باید برود! من نمی‌دانم چرا می گویند آقای وزیر از این تغییر و تحولات ناراحت است! از همان ابتدا مشکلات من شروع شد. این روشی که آقایان شروع کردند درست نبود. عزل علی دایی به دلیل بحث های فنی نبود. همان ابتدای کار دایی گفت اگر مرا نخواستید من می روم.

وي افزود: سه شنبه هفته قبل جلسه اضطراری در باشگاه گرفتند که من جایی بودم و البته می توانستنم بروم ولی حس کردم توطئه ای در کار باشد. سیاسی پس از جلسه با من تماس گرفت که با شما کاری دارم ولی باز هم من نرفتم چون می‌دانستم توطئه ای است. وقتی چهارشنبه به باشگاه رفتم سیاسی در باشگاه بود و عنوان کرد در جلسه دیروز مصوب شده است دایی برکنار شود و اگر شما هم این را قبول نکنید برکنار می شوید. من به سیاسی گفتم دایی را دعوت کنید وبه وی بگویید تا شاید وی استعفا دهد ولی سیاسی به اتاق دیگری رفت و برگشت و عنوان داشت دایی باید برکنار شود نه اینکه استعفا دهد! آقای سیاسی گفت دایی باید برکنار شود نباید استعفا بدهد. اگر بازی جمعه را ببریم دیگه نمی شود برکنارش کرد. عزل یعنی انتقام گیری و چیزی که داخلش صداقت نیست.

رحیمی در ادامه گفت: با دایی مشکل شخصی پیدا کردند، هیات مدیره باید همراه ما باید ولی از ابتدای فصل هیات مدیره به فکر ضربه زدن به تیم بود! آقای دایی و وزیر مشکل شخصی داشتند. اسفند ماه آقای دایی مصاحبه ای کردند و گفتند آقای روحانی در دفتر وزیر شنود شده و از اینجا وزارت ورزش با آقای دایی مشکل پیدا کردند. ۲۰ روز پیش دایی در جلسه هیات مدیره گفت: اگر نمیخواهید من باشم تخریب نکنید و بگویید من بروم ولی اعضا عنوان کردند که دایی بماند ولی یک هفته پس از آن خواستار رفتن دایی شدند، اینکه هر روز خواسته ها تغییر کند نشان می دهد خواسته فنی نیست!

پس از صحبت های اولیه رحیمی ، سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه هم روی خط آمد و به دفاع از تصمیمات خود پرداخت. سیاسی گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ گاه بحثی در خصوص برکناری دایی نداشت و هیات مدیره مستقل عمل می کرد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ما با رحیمی مشکلی نداریم و حتی میگفتم رحیمی در برخی بخش ها نیز موفق بود. ما با دایی نیز مشکلی نداشتیم و اکنون هم نداریم! سیاسی اظهار داشت: دایی در این چند هفته لیگ عملکرد مطلوبی نداشت و امتیاز خوبی بدست نیاورد.

رحیمی در ادامه گفت: شما در جلسه ای که با من و دایی داشتید به دایی گفتید شما تیم را برای قهرمانی در آسیا ببند و بهترین بازیکنان را بیاور ولی وقتی قرار شد بازیکن کاستاریکایی را بیاوریم شما مخالفت کردید و اجازه آوردن این بازیکن را ندادید و چطور از دایی حمایت کردید؟!

در اين قسمت برنامه 90، آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که بیشترین رای را ابقای علی دایی با ۴۶ درصد در پرسپولیس داشت. پس از آن حواشی اولین تمرین پرسپولیس با کادرفنی جدید که در اتفاقی عجیب با حضور دو سرمربی برگزار شد پخش شد. ساعت ۱،۲۶ بامداد بار دیگر آمار شرکت کنندگان در نظرسنجی پخش شد که پس از شرکت دو میلیون و دویست هزار نفر ابقای علی دایی یک درصد افزایش رای داشت و میزان آرایش به ۴۷ درصد رسید.

دایی: مگر من با سایت ها سرمربی پرسپولیس شدم که با سایت ها برکنار شوم؟!

علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و گفت: مگر من با سایت ها سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شدم که با سایت ها برکنار شوم؟! وقتی هنوز هیچ حکم و ابلاغ اخراج و برکناری نداده اند باید در سر تمرین حضور یابم. من باید در ابتدای صحبت هایم از تمام هواداران پرسپولیس حلالیت بطلبم و از آنها عذرخواهی کنم.

دایی ادامه داد: من به هیچ عنوان از سوی احمدی نژاد مربی تیم ملی نشدم بلکه احمدی نژاد مرا از تیم ملی برداشت. آقای کفاشیان به من پیامک داد و گفت علی آبادی می خواهد با شما صحبت کند و آنها مرا برای مربیگری انتخاب کردند ولی با دستور مستقیم احمدی نژاد پس از بازی با عربستان من برکنار شدم. برای اولین بار می گویم چون به علی دایی گفتند در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد باشم و نرفتم مرا برکنار کردند. وی گفت: از سیاسی یک سئوال دارم و اینکه آن نفر چه کسی بوده که شما پس از اینکه رحیمی گفته دایی بیاید و شاید یک درصد استعفا بدهد، آقای سیاسی با چه کسی صحبت کرد که پس از آن گفت من باید برکنار شوم؟!

دایی ادامه داد: تنها کسی که در این مدت مرا حمایت کرد رحیمی بود. شما پس از مدتی شروع به مصاحبه کردید و عنوان داشتید طی سه روز آینده سرمربی معرفی می کنیم و این مسائل ادامه یافت در حالی که من پس از هفته سوم به شما گفتم اگر من را نمی خواهیم من بروم. البته من مشکل را از شما نمی دانم و این مشکلات را متوجه افرادی می دانم که شما را در این جایگاه قرار دادند. من با تمام این مشکلات در فصل گذشته عنوان دومی را کسب کرد و طی سه فصل سه بار پرسپولیس را به لیگ قهرمانان بردم. در ادامه بررسی دلایل تاریخی ناکامی پرسپولیس توسط مجری مورد بررسی قرار گرفت که اصلی ترین آن بی ثباتی و تغییرات پیاپی وحشتناک در سال های اخیر در طول تاریخ این تیم بوده است.

مایلی کهن: آقای رحیمی هیچ کس شما را قبول نداشت چرا ماندید؟
به دلیل اینکه در میان صحبت ها نام محمد مایلی کهن آورده شد وی روی خط آمد تا فرصت پاسخگویی داشته باشد و مایلی کهن هم پس از روی خط آمدن صحبت های خود را با حمله شديد به دایی و فردوسی پور (او را كيروش‌پور خطاب كرد!) آغاز کرد و به پایان برد. محمد مایلی کهن روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: رحیمی گفت سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است، آقای رحیمی سیاسی باید برای صحبت با من از شما اجازه می گرفت؟ شما تا بحال سر تمرین تیم خود رفته اید که ببینید سرمربی شما با کت و شلوار سر تمرین می رود؟ من اصلا سیاسی را نمی شناختم وی برای من پیغام گذاشت و خواست با من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس مشورت کند نه مذاکره درباره چیز دیگری. من در این باره گفتم این کار درست نیست و شما دارید احساسی رفتار می کنید.

وی افزود: من مثل خیلی های دیگر نیستم که هر روز یک رنگ باشم و سال های سال پرسپولیسی بوده ام. شما می گویید وزیر مرا قبول نداشته است، هیات مدیره مرا قبول نداشته است! با این حال شما چرا خواستید بمانید؟! آقای فردوسی پور شما فوتبال را به لجن کشیده اید! مظلوم نمایی نکنید! برای صحبت کردن به من فرصت بدهید! من از هیچ چیزی نمی ترسم و سر خود را برای این جوانان و مملکتم می دهم! صحبت های تند و مایلی کهن به جایی رسید که فردوسی پور صحبت های از وی تشکر و خداحافظی کرد و برنامه با صحبت های دایی ادامه یافت.

علی دایی در ادامه صحبت هایش در واکنش به صحبت های مایلی کهن گفت: آقای فردوسی پور من متاسفم که اجازه می دهید در برنامه زنده به سادگی به علی دایی و سایرین توهین شود. این آقا حتی یک بار هم نتوانسته در دادگاه از این حرف هایی که می زند را ثابت کند. دایی در اعتراض به سوال نظرسنجی پیامکی هم گفت شما ۳ گزینه را جمع کردید و مقابل گزینه ۴ قرار داده اید و برای این طور نظرسنجی بهتر بود گزینه های بله و خیر را انتخاب می کردید.

بعد از بازگشت صحبت های انتهایی دایی، رحیمی و سیاسی انجام شد و دایی در صحبت های پایانی خود از هواداران پرسپولیس خواست دایی را فراموش کرده و بیش از پیش این تیم را حمایت کنند. در ادامه سیاسی اعلام کرد حکم اخراج رحیمی از مدیرعاملی پرسپولیس را به وی ارائه داده اند که رحیمی این مسئله را تکذیب کرد ولی نکته جالب اینجا بود که فردوسی پور یک کپی از حکم اخراج رحیمی داشت که عنوان کرد فکر کنم آخرالزمان شده است و آقای رحیمی یک کپی از آن را من به شما خواهم داد!

مهد ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۱۶
مایلی کهن مشکل درد دادن تیم قرمزو آبی به دست خادم وضعیت بهتر از این نمی شود خادم درحد معاون وزیر ورزش نیست .......متاسفم (251537)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۰۹
چرا ما اینقدر غیر منطقی هستیم؟ دایی یه تیم ملی جوون ساخت که شاکله ی اصلی تیم جام جهانی اخیر بودن. توی اون دوره از رقابت ها ایران خوب نتیجه گرفته بود و از عربستان هم 1 - 0 جلو بود که احمدی نژاد وارد ورزشگاه شد و باعث ایجاد فشار روحی سنگین روی تیم شد و نهایتا همون شکست شد پاشنه ی آشیل تیم ملی.
اگه وزارت با دایی مخالف بود چرا 7 ماه با روان مردم و اعتبار دایی بازی کرد؟ واقعا از آقای روحانی انتظار داریم وزارت رو بازخواست کنن. اگر امثال دایی رو می کوبیم چه انتظاری از دلواپسان داریم که شأن خاتمی ها و (251602)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۳:۰۹
وزیر کنونی ورزش اصلاً انتخاب آقای روحانی نبود. وقتی مجلس به دو وزیر پیشنهادی اقای روحانی رای اعتماد نداد به ناچار گودرزی انتخاب شد. آقای گودرزی در نهایت ریاست دانشکده کوچک تربیت بدنی بود که تعداد دانشجویانش شاید به هزار نفر برسند. با بودن ایشان بر مسند وزارت ورزش روز به روز ورزش کشور اسفناک تر خواهد شد. از اول هم معلوم بود که خادم مخالف سر سخت داییست. چون میداند که کحبوبیت و شهرت دایی را ندارد. لا اقل خادم فکر کنه که چرا با این همه مدال اصلاً در بین مردم محبوب نیست. (251749)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۳
آقا مهدی وخوانندگان محترم رها کنید این بازی ها را .شما که اینهمه برای برکناری مربی وفلان وبهمان بها می دهیدتا حالا شده بحث رد صلاحیت ها را که به اساس اداره کشورلطمه می زند وبا حذف نیروهای توانا کشور را با سپردن به بی کفایتهای ترسو ومتملق در ورطه سقوط قرار می دهد پیگیری کنید وببینید اصلاچه خبر است که بحث رد صلاحیت را پیش کشیده اند؟!اگر مردم پی می گرفتند که مجلسی آزاده وارکانی پاسخگو در قدرت می یافتیم نه نماینده ای که در مجلس قانون نقض آزادی بیان را تصویب می کند یا هزار نقض دیگر برای قانون اساسی. (251650)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۹:۰۴
از مایلی کهن اصلا خوشم نمیاد. (251725)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۲۳
واقغا هنوز احمدی نژاد قدرت دارد که مدیر عوض کند پس باید گفت ایول جناب روحانی (251539)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۴:۳۵
اگر ثابت شود وزیر ورزش به خاطر موارد غیر فوتبالی در پی حذف دایی بوده باید گفت وی در ادامه های اهداف احمدی نژاد باعث تضعیف دولت روحانی در بین ورزش دوستان شده و چون وی آخرین گزینه روحانی برای این سمت بوده کاملا مشخص است که یا کلا مدیریت ضعیفی دارد و یا مخصوصا میخواهد دولت روحانی را ضعیف جلوه دهد (251651)
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۲۵
حالم از فوتبال ایران بهم می خوره (251540)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۶:۰۱
طبیعیه! وقتی قراره مردم برای قرارداد آقای کیروش تن به هر رقمی بدهند، باید هم من و شما حالمون از فوتبال ایران و لیگ و مربیاش به هم بخوره! می گی نه، پارسال رو نگاه بکن. کل گزارشگرهای تلویزیون (عوامل آقای عادل) از دقیقه 1 بازیهای لیگ نسبت به کیفیت بازی نق زدند! (اینگار تیم کیروش چقدر قشنگ بازی می کرد!) نتیجه این شد که هر روز تعداد تماشاگرها کم شد و لیگمون نابود شد. خوب به جاش قیمت کیروش رو بردند بالا... (251680)
باور
United States
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۳۵
پیش که برآورم ز دستت فریاد، ای فریاد....
چرا باید هرسال برای این فوتبال هزینه های میلیاردی بشه اما وزارت علوم برای پرداخت فقط پنج میلیون تومان (هزینه پژوهانه) به یک دانشجوی دکتری که حداقل سی سال عمرش را صرف مطالعه علمی کرده عاجز باشه؟؟؟؟ (251543)
ایرانی سرافکنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۱:۲۳
آقای کفاشیان من اگه جای شمابودم دیروز میرفتم لای جرز دیواریاآب میشدم میرفتم توزمین یااستعفاءمیدادم برای بازی تیم امیددربرابرویتنام به خاطر مسائل زیر:
1- برخورد زشت ونامناسب بازیکن ایرانی بادروازه بان وداور مسابقه
2- باخت 4بر1
3- آزارجنسی یک زن کره ای توسط یکی از همراهان ایرانی تیم
4- شکستن غرورایرانیان
5- آرایش نامناسب موی بازیکنان
کاش محمددادکانیاصفایی فراهانی یاهاشمی طبابرگردندبه فدراسیون.
-مردم مابدانندکفاشیان یک مدیر احمدی نژادیست وباورکنیدباخنده های مسخرش آبروی فرهنگ و مرام مارابرده است. (251741)
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۳۵
به نظر من که اگر احمدی نژاد هم دایی رو از تیم ملی کنار گذاشته خیلی کار خوبی کرده چون اصلاً نتایج خوبی نمیگرفتیم . حالا آقای دایی میگه برکناری من فنی نبوده . از لحاظ فنی هم باید برکنار می شد (251544)
حمید رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۴۱
شما به بهانه دفاع از وزیر، به هر کسی که از وزیر دفاع کنه بها می دید. این کار شما خلاف حقیقت جویی اصلاح طلب هاست (251546)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۵۱
بابا اینا یا نمیفهمن یا خودشون رو زدن به نفهمی،، همش سیاسی میگفت آقای رحیمی باید به دایی میگفت، رحیمیم میگفت من که گفتم نمیگم،،، مشخص بود تیم آقای سیاسی میترسیدن دایی روز جمعه بازی را ببره، ولی درستش این بود که اگر رحیمی دستور هیئت مدیره را اجرا نمیکنه اول اون برکنار بشه،، و مدیر بعدی به دایی ابلاغ کنه که شما اخراجی،،،، ولی معلوم بود سیاسی اینا خیلی با عجله کارشون را انجام دادن،،،، (251549)
ضد مافیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۰۹:۵۵
فردوسی پور همچون قلعه نوعی و مایلی کهن و کی روش فوتبال ایران را به گند کشاندند.... زنده باد دایی (251550)
مهتاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰
کینه مایلی کهن نسبت به علی دایی دیرینه است و متاسفانه همیشه مایلی کهن در چنین مواقعی از آب گل آلود استفاده میکنه و بر علیه علی دایی توهین میکنه . دیشب در برنامه زنده مایلی کهن هرچه دلش خواست گفت و داد و بیداد کرد و در حالی که دایی منطقی جواب داد و گفت که ایشون سه بار در دادگاه رسمی کشور بر علیه شون حکم صادر شده . دیگه فکر کنم لازم نباشه که توضیح داد که مشکل از آقای مایلی کهنه . ضمنا نمیدونم چرا اینقدر به احمدی نزآدی بودنش بیخود و بی جهت می نازه (251552)
مجید از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۹
انصافا برنامه نود از لحاظ فنی هیچ کمکی به فوتبال ایران نکرده
تا حالا یک بار شده بصورت کارشناسی یکی از بازیهای لیگ رو بررسی بکنن؟ من که ندیدم
رسالت این برنامه فقط پرداختن به حواشی فوتباله نه خود فوتبال (251555)
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۰۹
وظیفه این برنامه نیست که در دو ساعت بشینه و بحث فنی بکنه اون هم برای بیننده ای که ممکنه هیچ سررشته و علاقه ای به بحث های تحلیلی بازی ها نداره. افشاگری کاریه که همه ی رسانه ها باید انجام بدن و ای کاش در مورد سیاست و هنر هم همچین برنامه ای بود. (251578)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۴۹
پس وظیفه این برنامه اینه که بدونیم فلان خطا کارت زرد داشته یا نداشته یا فلان مربی داشته وسط بازی دماغشو تمیز میکرده و.... دوست عزیز اگه مسائل و بحث های فنی رو از فوتبال حذف کنید دیگه چه چیزی باقی میمونه پانزده ساله گیر اینیم که اون صحنه پنالتی بوده یا که نه. اگر مسائل فنی برای ما جذابیت نداره مشکل از ماست که یه عمره فقط دنبال مسائل حاشیه ایی هستیم ضمنا بحث فنی که فقط برای منو شما نیست اولین کسایی که باید از این مباحث درس بگیرن خود مربیان و بازیکنان و درکنارش به معزلات و فسادی که در فوتبالمونه (251636)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۵۵
آره وظیفه این برنامه دلالیه! فلانی رو ازش تعریف کنه و بعد براش اس ام اس بگذاره، به فلانی هم لفب بجسبونه و براش مشکل درست کنه! حالا یک نفر به خود آقا گفت کیروشی پور اینقدر آتش گرفته بود که می خواست بلافاصله تلفن رو قطع کنه! خدا به داد مایلی کهن برسه! با بد آدمی درگیر شد (251679)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۱۱
خیلی جالبه ! مایلی کهن برای خراب کردن دایی به چه شیوه هایی متوسل میشه ، این آقا برگشته تو برنامه زنده داره میگه چرا سر مربی با لباس غیر ورزشی میاد سر تمرین !!!!!!!!!. آخه آقای عزیز شما خودت از خونه با لباس ورزشی میای سر تمرین ؟؟؟؟؟ نکنه تو راه هم در حین اومدن حرکاتکششی و ورزشی انجام میدی که آماده برسی سر تمرین !
انصاف نیست برای هراب کردن دایی هر بحثی رو عنوان کنید ، در حالی که اتفاقا همه این بحث ها به ضرر خود مایلی تموم میشه (251556)
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۵۸
اینم یک موضوعه که نشان از بی تفاوتی و جدی نبودن میده. به نظرم باشگاه به دست 10 تا پیشکسوت دلسوز از همه دوران ها برای پرسپولیس و به اضافه چندتا ادم اقتصادی اداره بشه. (251620)
خصوصی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۸:۰۲
تا وقتی خصوصی نشه پیش کسوت که هیچ جلو کسوت هم کاری نمیتونه بکنه

باید خصوصی بشه و حمایت دولت از تیمها کم بشه
فراسیون میگه اگر کم پول بدیم سطح ورزش میاد پائین و همه میرن تو کشورهای عربی
خوب چه اشکالی داره برن؟؟؟ کریمی تو ایران هیچ وقت نمیتونست بره بایرن مونیخ ولی از امارات تونست بره ، اتفاقا هم ارز آوری میشه هم توقعات میاد پائین هم فساد و هم لژیرونر ها بیشتر میشن و مطمئن باشید با کم شدن فساد سطح فوتبال مثل والیبال رشد خواهد کرد

فقط خصوصی سازی یا قطع حمایت دولتی (251704)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۱۸
پرسپولیس مثال کوچکی از اداره کشور است (251557)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۲۱
بهار سلام
سوالی دارم
شما چرا سعی دارید خیلی نرم به خواخننده و مخاطب اینطور القاء کنید که هرکسی با کیروش موافق است دروغگو است و از کسی مثل مایلی کهن دفاع می کنید که با ادبیاتی بسیار شبیه ادبیات تمامیت خواهان و خصوصاً شخص محمود احمدی نژاد، به هرکس که بخواهد ناسزا می گوید و افترا می زند؟؟؟؟
دیشب سوالی درخصوص یک میلیارد تومان رشوه از سوی رحیمی مطرح شد، چرا تیتر خود را به این سمت معطوف نمی کنید؟ (251559)
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۶
هممون مایلی کهن رو خوب میشناسیم . این آقا استاد سوء استفاده از موقعیت هاست . اون حق نداره به اسطوره فوتبال این کشور توهین کنه در حالی که خودش افتخاری واسه فوتبال ایران نداره (251584)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۵۲
من بین فردوسی پور و مایلی کهن، دومی رو صادق تر می دونم! مجری ای که 20 سال پر بییننده ترین برنامه تلویزیونی دستشه چه گلی سر فوتبال این مملکت زده! تا حالا حق پحش تلویزیونی رو تونسته زنده کنه؟ ورود بانوان به ورزشگاه رو تونسته براش کاری کنه؟ فسادی رو مستقلا افشا کرذه؟ فقط کارش حمایت از دوستانشه و ضربه زدن به دشمنانش! خوب این مربی ای که اینقدر باهاش حال می کنه و سالی 8 میلیارد براش جور کرده، فوتبال ما رو به کجا رسونده؟ (251678)
000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۴۵
یعنی موافقی که وزیر ورزش دایی را برکنار کرده؟ چرا مگه تو ستاد انتخاباتی روحانی فعالیت نکرد؟ (251673)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۴۰
سلام ورزش.این به اصطلاح سالمترین مکان برای بروز روحیه جوانمردی وافتادگی وصداقت بوده بکجا میرویم ؟؟/؟؟!!!! (251569)
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۳
اقای رحیمی می دونی چرا الان مدیر عامل نیستی؟ زمان بستن قرارداد بازیکنان سه باشگاه پرسپولیس استقلال و سپاهان طبق دستور وزارت قرار شد بالای میلیارد پول ندهند و مدیران عامل سه باشگاه قبول کردند اما فقط شما ندادید و بازیکنان شما تیم را ترک کردند ولی استقلال و سپاهان بالای دو میلیارد هم به بعضی بازیکنان دادند تا انان در تیمشان بمانند و این وسط شما حقه خوردید و سرتان کلاه رفت و منفور هوادر شدید و باید می رفتید تا بدانید صداقت در فوتبال جایی ندارد (251570)
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۱۱
شما از کجا می دونی نداده پرسپولیس که بابت حققو میلیاردی مربیش داره تو دنیا رکورد میزنه!!!! (251581)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۲
قرارداد دایی سه ساله بوده و در زمان رویانیان بسته شده. ضمنا دایی حق داشته با مبلغ بالا قرارداد ببنده چون رویانیان با فشار هواداران دایی رو آورده بود و هر لحظه ممکن بود مثل سیاسی بخواد دایی رو خراب کنه. (251607)
آسوده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۶
مربیمون زیاد میگیره چون حقشه . بالاخره باید یه فرقی بین دستمزد علی دایی با کسای دیگه باشه دیگه (251644)
يكي از جوانان اين سرزمين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۸
من از هیچ چیزی نمی ترسم و سر خود را برای این جوانان و مملکتم می دهم! ما نمي خواهيم سرتان را براي ما از دست بدهيد آقاي محترم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (251574)
ایثارگر
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۰۸
در این فوتبال فقط اخلاق و جوانمردی ایرانی ذبح شد (251577)
مجتبي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۲۴
اقايان محترم پرسپوليس تو انتهاي جدول قرار گرفته از دايي حمايت ميكنيد؟ در ضمن اقاي سياسي در مورد1 ميليارد گفت به رحيمي اگه در رابطه با 1 ميليارد هر سوالي داريد بپرسيد من جواب بدم! اقاي رحيمي يه حرفو دو جور ميزد رفتن به امامزاده! بريد سوابق اقاي مايلي كهنو با اقاي دايي مقاسه كنيد بعد دم بزنيد! در ضمن شعور و فرهنگ اقاي سياسي بسيار بالاتر از اين توهين كنندگان هست همه ديدن! (251588)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۶:۲۲
کدوم شعور عزیز من ؟
این آقای اسطوره فوتبال این مملکت رو اینچنین باهاش برخورد کرده اونوقت شما میگی شعور ؟؟؟؟؟
این همه هوادارای تیم خواستند که سیاسی از این تیم بره و درخشان هم نیاد این آدم توجه کرد ؟؟؟؟؟؟؟

نمردیم و کهنی شعور رو هم فهمیدیم !!! (251685)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۲۹
بهار جان حاج مایلی شماوعلی دایی جز بی ادبی کاری نکردند فردوسی پور واقعا ادم با شعوری که جواب این همه بی ادبی نداد کدوم نطق اتشین همش گریه کرد درود به عادل فردوسی پور (251589)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۴۵
عادل فردوسی پور نیازی به توهین نداره! اینقدر وقت داره پوست مایلی کهن رو آروم آروم بکنه! همونکاری که با قلعه نویی کرد و بدون ارائه مدرک لقب مافیا رو چسبوند بهش. متاسفانه مردم فکر می کنن تو رسانه ملی برنامه 90 تافته جدابافته است! نخیر جانم! 90 هم همونجایی درست میشه که 20:30 درست میشه! بر خلاف فردوسی پور که مدام تریبون دستشه، مایلی کهن چند دقیقه آنتن افتاد دستش و احساساتی شد، برای همین هم نتونست موضع درستش رو درست بیان کنه (251672)
asad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۳۳
جای تاسف است همه جای کشور همین است حتی بدتر . . . (251591)
ساکت المتکلمین
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۱:۳۴
فوتبال هم تکه ای از پازل این مملکت است.هر 4،5 نفر یک باندند.از داخل خود وزارت ورزش بگیر تا رسانه ها و فدراسیون و...برای همین دچار قحطی اخلاق و ادب و معرفت و جوانمردی شده است . متاسفانه دامن برنامه نود هم آلوده به همین باند بازی ها شده . پس عجیب نیست که ندانی کدام درست می گوید و کدام دروغ؟اما این که مردم در همین نظر سنجی هم به افرادی چون "سیاسی ها"رای نمی دهنددلیل بی اعتمادی به این رویه های سیاست زادگی و بی تدبیری و دوری از اعتدال است.وگرنه هر آدم معمولی هم عقلش میرسدچگونه یک مربی را برکنار کند. (251592)
بنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۵
تیتر خبرتون جهت دار و مغرضانه انتخاب شده
از بهار انتظار نداشتم.
اصلاح طلب باید حق و راست را بگوید هر چند به ضررش باشد.
برکناری علی دایی ناشیانه مغرضانه و ... انجام شد.
حیف که منتسب به دولت روحانی شد حیف و صد حیف... (251609)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۳۹
لابد حالا مجریان تلویزیون اصلاح طلب شدند! خداوکیلی حرفهای آقای سیاسی نسبت به عادل و دایی و رحیمی منطقی تر بود! (251669)
سامان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۲۹
انصافا هيئت مديره چه كاري بايد ميكرد؟ با توجه به نايب قهرماني فصل قبل علي رغم مبلغ بالا سرمربي را خفظ وحتي قيد چنذ بازيكن خوب را (بدلايل مالي) زدند.بعد كلي به شهريار ،اسطوره و.... وقت دادند .ونتيجه اي كه گرقتند 9 امتياز از 24 امتياز ممكن بوديعني 37% به مدير عامل خيلي مرد هم گقتند حالا كه اسطوره كوتاه نمي آيد محترمانه و به قولي ورزشي ايشان را عزل كند .مدير عامل زير بار نرفت. خوب من مانده ام چه بايد مي كردند.
سياسي آدم ورزشي نيست ولي خيلي معقول ومديريتي صحبت كرد .آقاي رحيمي متزلزل وپوپوليستي وبا عرض ... (251610)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۶:۱۹
آهان یعنی الان که سر مربی بر کنار شد دیگه شاهد پرسپولیس گل و بلبل و عالی خواهیم بود ؟؟
یعنی شما فکر می کنی که مشکل پرسپولیس از سر مربی بود . خوبه حالا دایی دو تا جام گرفته و یه بارم نایب قهرمان شده و هر سال سهمیه گرفته ها . شما بگو ببینم از سال 85 به غیر از دایی کی تونسته سهمیه بگیره واسه پرسپولیس(منهای افشین قطبی) (251683)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۳:۲۸
کاملا موافقم سیاسی مدیر بسیار قوی و با تدبیری است (251754)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۳:۳۰
فردوسی پور دچار استبداد رای و دیکتاتوری شده است و دارد به فوتبال ایران ضربه می زند و در آینده این موضوع باسند مشخص خواهد شد . (251755)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۲:۵۰
آقای مایلی کهن اگه حرفی میزنه نشان از حساسیت موضوعاته که بعضی ها نسبت بهش ندارن و فکر منافع شخصی خود هستند. بعضی ها خودشون پولکی بودن چهار تا بازیکن با غیرتم که بودن مثل خودشون پولکی کردن. باشگاه پرسپولیس متعلق به همه پرسپولیسی هاست نه ملک شخصی بعضی افراد. (251617)
فردوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۱۹
دم فردوسی پور گرم
ایول (251626)
امیرعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۲۹
برنامه را دیدیم مدیر عامل یک باشگاه پر هوادار صرفاً وکیل سر مربی بود و در این برنامه هزار بار گفت من دایی را برکنار نمی کنم به هر قیمت ؟؟؟ خوب معلوم است آقای رحیمی در پرسپولیس دنبال چه بوده اند و حتی به هر طریقی با بی اخلاقی و سیاست عقیم بگم بگم قصد آبرو بردن هیئت مدیره را داشت که مایلی کهن یک چشمه به او نشان داد . آقای وزیر ورزش چرا هر کس با منفعت شخصی به ایدئولوژی شما اهانت میکند و شما که سد محکمی در برابر چپاول میلیاردی در ورزش هستید برخورد قاطع نمیکنید . دایی به دنبال مافیا در تیم پرسپولیسه (251631)
لادن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۶:۱۷
مدیر عامل تیم نظرش رو گفت و کاری رو کرده بود دیگه . از نظر شما این بده که یک مدیر عامل پشت مربی تیمش بمونه ؟؟؟؟؟ مگه اونهایی که خواهان رفتن دایی بودن کی بودند ؟ سیاسی رو کی میشناخت ؟؟؟؟ این آقا حتی طبق خواسته هوادارای پرسپولیس هم عمل نکرد که چند روز جلوی درفشی فر و می گفتند دایی باید بمونه (251682)
000
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۴۸
احمدی نژاد من را برکنار کرد.
وزیر ورزش دولت 11 من را برکنار کرد.
برای درک این مساله کافیه به سخنان دایی در سال 86 در برنامه 90 رجوع کنید. در زمان انتخاب مربی برای تیم ملی که اسامی امثال قطبی و مایلی کهن و..مطرح بود وی در گفتگویی تلفنی با عادل فردوسی پور مدعی شد هرکسی لابی قویتری داشته باشه مربی تیم ملی خواهد شد و همه دیدن که خودش مربی تیم ملی شد! (251635)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۵۸
متاسفانه علی دایی با این همه سبقه درخشان راه نادرستی انتخاب کرده و دائم در حاشیه قرار گرفته است.ایشان در سطح بین المللی بدرستی شاخص ترین چهره ایرانی و شناخته شده در سطح جهانی است ولی چه فایده که خود را اسیر حاشیه های بی اساسی نموده و دیگران را از آتش ان می سوزاند.برادر من تو نیازی به اینگونه پستهای دردسر ساز نداری و اگر هم قصد داری به خانواده ات خدمت کنی راههای بهتری وجود داره نه اینکه با اوردن برادرت اونم به ناحق بهانه دست دیگران بدهی و ... (251640)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۳:۵۹
عملکرد درخشان سالهای گذشته ات کم کم به ورطه فراموشی سپرده شود.هنوز دیر نشده اندکی فکر کن و از شرایطی که خود مسبب انی بیرون بیا چون ایران به تو نیاز مبرم دارد. (251641)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۴:۰۲
ایران1 ویتنام4 نتیجه این فوتبال که ما داریم (251643)
آه ه ه ه ه ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۴:۲۲
. . . بعضی وقتا با خودم میگم طرف داری کردن و دل سوزوندن فقط درد آدم را بیشتر میکنه، فوتبال شده مافیا، بورسیه شده مافیا، وام دادن شده مافیا، و خیلی چیزای دیگه که اگر بنویسم نظرم منتشر نمیشه! فراموش نکنیم مافیا از مواد مخدر شروع شده حالا به همه بخش ها سرایت کرده (251649)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۵:۳۵
من از مایلی کهن خیلی خوشم نمیاد، ولی لقب کیروشی پور کاملا برازنده است! اون دوره که ما تو گروهمون با یک امتیاز چهارم شدیم آقای کیروشی پور بلافاصله حکم عزل کاپیتان، مربی و رئیس فدراسیون رو صادر کرد (خداحافظ دایی، خداحافظ برانکو، خداحافظ دادکان) این دوره به احترام تیم ملی کلاهش رو از سرش برداشت! دستاورد آقای کیروش چی بود؟ فوتبال ما با ایشون پسرفت کرد یا پیشرفت؟ حتی برای حمایت از کیروش، آقای کیروشی پور و همکاران اینقدر نق به جون کیفیت بازیهای لیگ زدند که مردم هم دیگه ورزشگاه نمی روند! (251668)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۶:۵۱
واقعا بعنوان یک فوتبال دوست از حرفهای مایلی کهن خجالت کشیدم نمیدونم شماسایت بهارو میگم از طرفداریتان از ما یلی کهن چه سودی می برید (251690)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۷:۱۰
به نام خدا
1- از صبر و شکیبایی آقا ی فردوسی پور تشکر می کنیم ایا سزاوار است این مایلی کهن روی آنتن بیاد و هر حرفی بزند مشخص بود دارد عقده گشایی می کند
2- آقای مایلی کهن شاید قشر جوان نداند ولی آیا شما نبودید که در دوران بازیگریتان از فنس ورزشگاه بالا می رفتی و به تماشاگران که الان سنگ آنها را به سینه می زنی فحاشی کردی و بارها آن کارها را انجام دادی
3- آقای مایلی کهن شما گفتید گه 45 سال در پرسپولیس بوه ید سال تاسیس این باشگاه 1342 بوده و شما مولدد 1332 بوده اید خود بفرماید از چند سالگی در پر (251693)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۹:۰۲
به نظر من به اندازه ی کافی به دایی فرصت داده شد ولی نتونست خوب رنتیجه بگیره اما در مورد رحیمی باید عرض کنم که اگهئ راست میگه با هیات مدیره اختلاف داشته چرا استعفا نداده . به نظرم صحبتهای آقای سیاسی منطقی تر از دایی و رحیمی بود (251724)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۱۹:۵۸
قربون خودم برم که سه سال نگاه فوتبال ایران نمی کنم بخاطر این مسائل.
وحدت یک فاکتور ااصلی برای موفقیت است که در ورزش ایران وجود ندارد. (251730)
بهداد
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۰:۰۴
اقای بهار نیوز اولا این حاجی مایلی شما همیشه گرفتار خودبرتر بینی بوده و همیشه خیال میکنه انچه به ذهنش خطور میکنه درسته ولاغیر.اما ای کاش به سوابق مدیریتی مردانی چون رحیمی و سوابق ورزشی علی دایی بنگریم و بنگرید انگاه هیچ وقت حتی نام این ها را در کنار مایلی ها و سیاسی ها نخواهید اورد.میشه بگین ادبیات مایلی مربوط به کدوم چاله میدون بود که هرطور دلش می خواست واژه ها رو تو زبونش می چرخوند !؟اما تاسف من ازتنها وبسایت مورد علاقه ام بهار نیوز است که رحیمی را به تناقض گویی متهم میکند و مایلی را میکند ... (251732)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۱:۰۵
من یک خواهش دارم آقایان رحیمی ، دائی، و مایلی کهن را به عنوان نماینده به خارج

بفرستند ببینیم چه کشوری حاضر است آنها را استخدام کند. (251736)
بخشي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۱:۱۶
نظر سنجي برنامه نود اعتبار ندارد چون شاهد بودم عده زيادي از طرفداران تيم استقلال بخاطر تضعيف درخشان گزينه دايي را انتخاب مي كردند (251739)
ضیا
Netherlands
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۱:۲۲
شدیدا با نحوه برکناری دایی وهر مربی دیگر به این شگل مخالفم نه به دلیل اسطوره بودن اخراج ایشان بعد از 7 هفته چیز عجیبی نیست اگر دراین مدت تیم حد اقل نتیجه را میگرفت این همه مشگلات بوجود نمی امد تیمی که به دلخواه سرمربی بسته شده واماده سازی ان از همه تیمها زودتر اغاز شده. هرکاری در مملکت ما نیاز به چاشنی شانس دارد شاید اگر بازی های ملی ما در زمان محمدخانی با مالدیو و... انجام میشد امروز او اقای گل جهان بود گو اینکه پوش کاش در مقابله چه تیمهای لقب اقای گلی گرفت و ما.. (251740)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۲:۲۱
اگر دولت بجای عزل و نصب بیاید تمام باشگاه های دولتی را در مزایده عمومی و قانونی بفروش برساند باشگاه را به طرفداران و بخش خصوصی بدهد چنین مشکلی پیش نمیاد و سر مربی و مدیر عامل وسایر اعضا دولتی نمیشود وزرای محترم خودشان معلومات در ورزش ندارند حداقل از ورزشکاران و مدیران کار بلد استفاده نماید تا این مشکلات پیش نیاید (251745)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۳:۱۵
اولا شیوه برکناری علی دایی اشتباه بود ولی بدلیل نتیجه گیری ضعیف پرسپولیس هیئت مدیره این باشگاه حق دارند مربی را عوض کنند ولی اگر سناریویی پشت پرده بوده که قرار داد بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و پولادی را تمدید نکنند و آنها را فروختند تا تیم نتیجه ضعیفی بگیره و تا بتوانند علی دایی را برکنار کنند کار بسیار اشتباهی کردند و واقعا اینکار یعنی توطئه. البته آقای دایی اگر چه قهرمان ملی کشور است ولی زمانی که مربی تیم ملی بود بسیار آدم مغروری بود و با خبرنگارها بسیار بد رفتاری میکرد. (251752)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۲۵ ۲۳:۲۴
همه گفتگوهای برنامه 90 را نوشتید ولی آخر جمله علی دایی را سانسور کردید شما که دم از اصلاح طلبی میزنی و آزادی بیان پس چرا علی دایی گفت: اگر دولت دکتر روحانی با من مشکل دارد بگوید و من فوتبال را کنار میگذارم را چاپ نکردید؟ بعد اون وقت شما از اصولگرا انتقاد می کنید و مدعی هستید که صدا و سیما سانسورچی است. البته در نوع نگاه شما و صداقت شما من شک کردم اگر چه به آقای دکتر روحانی رای دادم و سایت شما را هم قبول داشتم و الان متوجه شدم که گاهی اوقات اصول گراها به شما خرده میگیرند خیلی هم بی ربط نیست . (251753)