به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۱ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۶۱۳۳۸
برتری ذوب آهن مقابل پدیده

ليگ برتر؛ فولاد در اهواز به صبا باخت

گروه ورزشي: در هفته پانزدهم لیگ برتر ذوب آهن موفق به شکست پدیده شد و صبای قم نیز به پیروزی مقابل فولاد خوزستان دست یافت.
به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر در هفته پانزدهم، ذوب آهن در خانه مهمان پدیده بود و فولاد نیز در اهواز به مصاف صبای قم رفت که در پایان ذوب آهنی‌ها موفق به شکست 2 بر صفر پدیده و صبای قم به پیروزی یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان دست یافت.

در دیدار ذوب آهن مقابل پدیده ابتدا مرتضی تبریزی در دقیقه 14 و مسعود حسن‌زاده در دقیقه 83 گلزنی کردند. این در حالی بود که مهدی رجب‌زاده در دقیقه 48 و اکبر ایمانی در دقیقه 60 از تیم ذوب آهن با کارت زرد داور جریمه شدند. همچنین علیرضا حیدری بازیکن تیم پدیده در دقیقه 47 از داور کارت زرد گرفت.

در دیگر دیدار این هفته لیگ فولاد خوزستان در خانه به مصاف صبای قم رفته بود که در پایان از تیم مهمان خود با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. مارکو اورلیو آیوبل با گلی که در دقیقه 6 به ثمر رساند موفق شد تیمش را در دقایق ابتدایی بازی پیش بیندازد. سجاد کرمان در دقیقه 89 از تیم صبای قم با کارت زرد داور جریمه شد و علیرضا سلیمی نیز بازیکن فولاد در دقیقه 90 از داور بازی کارت قرمز گرفت و موجب 10 نفره شدن فولادی‌ها شد.

بدین ترتیب تراکتورسازی با 28 امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد. فولاد خوزستان با 25 امتیاز، صبای قم با 23 امتیاز، پدیده و ذوب آهن اصفهان هر کدام با 18 امتیاز به کار خود در نیم فصل لیگ برتر پایان دادند.