به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۵۳۲۳۸

كفاشيان حرف دلش را گفت: من هم موافق تمدید قرارداد کی‌روش نبودم اما...

گروه ورزشي: برنامه نود دوشنبه شب با محوریت برنامه های تیم ملی پخش شد و علي كفاشيان در گفتگو با عادل فردوسي پور افشا کرد ته دلم موافق تمدید قرارداد کی‌روش نيستم.
كفاشيان حرف دلش را گفت: من هم موافق تمدید قرارداد کی‌روش نبودم اما...
نظرسنجی این برنامه به سرمربی آینده تیم ملی اختصاص دارد که پرسیده شد آیا با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش موافقید یا خیر؟ ۱- بله ۲- خیر مهمان اول برنامه علی کفاشیان بود که به منظور بررسی آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی در نود حاضر شد و به همین خاطر پخش بازی های هفته ششم لیگ با تاخیر در برنامه آغاز شد.

پس از خوشامدگویی به کفاشیان قرعه کشی نظرسنجی پیامکی هفته گذشته برگزار شد و سپس کلیپی در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی پخش شد. پس از پخش کلیپ گفتگوی کفاشیان و فردوسی پور در خصوص پروسه تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش آغاز شد.

کفاشیان در این گفتگو افشا کرد ته دلم موافق تمدید قرارداد کی‌روش نبودم و می گفتم به جای اینکه ۷-۸ میلیارد به کی روش بدهم یکی دو میلیارد به یک مربی دیگر می دهم و بقیه را صرف توسعه فوتبال می کنم اما به احترام نظر مردم پای قرارداد با کی روش رفتم. دکتر گودرزی وزیر ورزش هم در صحبتی که با من داشتند گفتند کی‌روش کار شاقی نکرده که این طور دنبال او هستید اما اختیار تمدید قرارداد با او با شماست.

بعد از اولین بخش گفتگو با کفاشیان، فردوسی پور درگذشت شکرانه داور فوتسال را که چندی پیش در برنامه نود گزارشی از بیماری او پخش شد را تسلیت گفت. وی روز گذشته دار فانی را وداع گفت و سپس کلیپی در خصوص وی به همین بهانه پخش شد. بعد از بازگشت به استودیو این سوال مطرح شد تکلیف حق الزحمه داوران که قرار بود در هفته سوم لیگ به شکرانه و خانواده اش اختصاص داده شود چه شد و چرا پرداخت نشد و در واکنش به این مساله کفاشیان گفت حتما به این خانواده کمک خواهند کرد.

بعد از یک گفتگوی کوتاه بخش تقویم هفته پخش شد. جالب ترین بخش این قسمت مرور بازی قدیمی تیم ایران با برزیل و برد تاریخی ایران در این بازی بود. سالروز تولد جهان پهلوان تختی در روز ۵ شهریور و اولین سرمربی گری امیر قلعه نویی در لیگ برای استقلال، جنجالی ترین بازی تاریخ پرسپولیس با شاهین و همچنین برد پنج بر یک تاریخی پرسپولیس برابر آلیما از دیگر رخدادهای مهم این هفته بود.

پس از پخش تقویم هفته سومین بخش گفتگو با کفاشیان آغاز شد. سپس مازیار ناظمی به عنوان سخنگوی وزارت ورزش و جوانان روی خط آمد تا موضع این وزارتخانه در خصوص تمدید قرارداد کی روش را اعلام کند. وی اعلام کرد از طرف وزارت ورزش و جوانان اعلام می کنم همین امشب آقای کی روش را بیاورید و با او قرارداد امضا کنید اما این را می گویم که همه باید فکر کنند هزینه و فایده این تمدید قرارداد چه خواهد بود و پس از رفتن کی روش از ایران چه آورده ای برای فوتبال ما باقی خواهد ماند.

پس از صحبت های ناظمی که گفت خوشحالیم که بالاخره امشب ته دل آقای کفاشیان را هم فهمیدیم و در واکنش به این مساله کفاشیان در صحبت های پایانی خود اعلام کرد این مساله مهم نیست و مهم این است که ما وقتی صحبت کردیم روی حرف خودمان هستیم و برای او دعوتنامه کتبی فرستادیم و مطمئنا به دنبال امضا کردن با او هستیم. کفاشیان در ادامه صحبت های خود در واکنش به این شایعه که وزارت ورزش به فدراسیون دستور داده فریده شجاعی از نایب رئیسی فدراسیون فوتبال کنار برود گفت وزارت دخالت نکرده اما مشورت داده و ما هم به او گفتیم اگر استعفا دهی قبول می کنیم! رئیس فدراسیون فوتبال در پایان صحبت های خود گفت انشاالله طی چند روز آینده تکلیف قرارداد کی روش مشخص می شود.

همزمان با صحبت های پایانی کفاشیان برای اولین بار ساعت ۲۳:۵۰ نتیجه نظرسنجی پخش شد که با حضور حدود یک میلیون و دویست هزار نفر در نظرسنجی ۷۲ درصد موافق ماندن کی روش بودند و ۲۸ درصد مخالف تمدید قرارداد او.

در جست جوی عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۱:۰۸
اگه نظر مردم هم حسابه پس طبق نظر سنجی دو هفته قبل برنامه مناظره که 95درصد مخالف هزینه کرد بیت المال برای فوتبال بودند اونم باید حساب بشه چرا عادل فردوسی پور که خودش یکی از مافیای فوتباله سوالای اینجوری میذاره برنامش بعد هرچی خودش نظرشه همون میشه (249568)
كارلوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۳:۵۸
تمديد قرارداد با كى روش با شرائط فعلى أصلا به صلاح نيست (249572)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۸:۰۲
معزل اصلی فوتبال ما افرادی مثل کفاشیان، تاج، قلعه نوعی، مایلی کهن و دیگر افراد فاقد مدیریت و پر مدعا هستند. و صد البته پول های هنگفتی که بی حساب و کتاب خرج فوتبال عامه پسند می شود. اگر در فوتبال مثلا اسپانیا خرج می شود، با برنامه و با حساب و کتاب است.... (249574)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۵:۴۱
استاد! معضل (249666)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۸:۲۹
تا زمانی مدیریت تمامی ارگانها دست افراد نابلد هستش ما تا ابد با این مشکلات دست و پنجه نرم میکنیم . (249575)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۸:۴۲
چه ذوقی کردی بهار جون!!!!! (249576)
احمد از آبادان
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۹:۱۶
از این نظ که مربیان خارجی بیشتر با فوتبال حرفه ای و پیشرفت های جدید و روز آشناتر و مسلط ترن شکی نیست اما چرا ما نباید به دنبال ارتقاء سطح کمی و کیفی آموزش حرفه ای مربیان داخلی خوددر آکادمی های معروف جهان که زیر نظر فیفا کار می کنند واقعاً چیست؟ (249578)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۰۹:۴۳
تو کشور ما هرکی خوب کار کنه و تاثیر گذار باشه موافقش نیستند (249579)
حسین کامنت طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۳:۰۵
ببخشید سورنا خانوم این کیروش که چهار سال از عمر و هزینه تیم ملی رو حرومش کردیم کجا خوب کار کرده و تاثیرگذار بوده؟ نکنه انتظار داشتین بین 4 تیم پنجم بشیم؟ برید نتایج تیم آرژانتین رو نگاه کنید همه بازی هاش تو جام جهانی رو با اختلاف یک گل برده و نمایش ضعیفی ارائه داده. فکر کنم اگه تیم محله خودمون هم جلو آرژانتین بازی می کرد با اختلاف یک گل می باخت. فکر کردین یک نیمه خوب بازی کردیم کیروش شق القمر کرده؟ این غیرت و لیاقت بازیکنان ما بود که در نیمه دوم جلوی آرزانتین درخشیدند. مگه بلا تشبیه حماسه ملبو (249600)
حسین کامنت طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۳:۱۰
ادامه
مگه بلاتشبیه حماسه ملبورن ناشی از تاثیر والدیر ویرا بود بیشتر یا در اثر غیرت بازیکنان با اندکی چاشنی شانس اون حماسه رقم خورد؟ متاسفم که بین مردم جو زده زندگی میکنم که هر چی به خوردشون بدن بدون پرسشگری و تحلیل می پذیرن. تیم ملی لیاقت مربی خیلی خیلی بزرگتر از این تحفه پرتقالی داره. فردوسی پور مجری و کارشناس توانا و مسلط و لایقی هست ولی دلیل نمیشه همه حرفاش درست باشه و هر چی گفت چشم و گوش بسته تایید کنیم (249601)
سورنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۳:۱۹
ادامه
فراموش نکنید این تحفه پرتقالی و نورچشمی عادل فردوسی پور صاحب چند رکورد تاریخی هست من جمله باخت به لبنان و باخت به ازبکستان اون هم تو ورزشگاه آزادی!
و فقط کافی بود تو بازی آخر ضربه سر بازیکن کره ای چند سانتی متر دقیق تر بود تا بازی مساوی بشه و ازبکستان با تفاضل بهتر دوم بشه و ما حذف بشیم تا مافیای رسانه ای صدا و سیما نتونه امروز اسطوره سازی دروغین و عوام فریبانه کنه (249606)
حسین کامنت طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۳:۲۰
ببخشید این پیام آخر رو به اشتباه به اسم سورنا فرستادم (249607)
حسین کامنت طلایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ۱۳:۲۰
ببخشید این پیام آخر رو به اشتباه به اسم سورنا فرستادم (249608)