به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۶۷۶۶۶

توکلی: دولت قبل مقصر فساد زنجانی است

گروه سیاسی: عضو فراکسیون اصول گرایان مجلس تاکید کرد: دولت قبل را در بروز فساد بابک زنجانی مقصر می‌دانم.
توکلی: دولت قبل مقصر فساد زنجانی است
احمد توکلی در مراسم تقدیر از فعالان سیاسی و رسانه‌ای پیشتاز در مبارزه با مفاسد اقتصادی که از سوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه چرا نمایندگان مجلس برای جلوگیری از فساد شکل گرفته از سوی بابک زنجانی اقدامی انجام نداده‌اند٬ گفت: وقتی متوجه این فساد شدیم به روسای سه قوه نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا او مورد تعقیب قضایی قرار گرفته و دستگیر شود.

وی افزود: در آن زمان بابک زنجانی آزاد بود فردای آن روز من به مجلس رفتم و به آقای لاریجانی گفتم که چرا بابک زنجانی بازداشت نشده است. آقای لاریجانی گفت ما می‌ترسیم با دستگیری‌اش چیزی عاید دولت نشود که من گفتم اگر او از کشور خارج شود آن زمان هم چیزی عاید دولت نمی‌شود که آقای لاریجانی متقاعد شد و با روسای قوا تماس گرفت و عصر فردای آن روز بابک زنجانی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه دولت قبل را در بروز فساد بابک زنجانی مقصر می‌دانم٬ اظهار داشت: ما اسنادی داریم که او با جعل شناسنامه به سراغ بانک‌ها می‌رفته و درخواست باز کردن حساب می‌داده است٬ آن بانک هم از بانک مرکزی استعلام می‌کرده است بانک مرکزی می‌گفته است که او جاعل است با این حال برای او حساب باز می‌شده است. نماینده تهران در مجلس ادامه داد البته او با آقای هاشمی هم عکس گرفته است اما امیدوارم در این دولت به اتهامات او رسیدگی شود و حقوق ملت ایران استیفا شود.

توکلی به نقل از نادران گفت البته ما باید به دنبال عدم درست شدن بابک زنجانی‌های دیگر باشیم. گفتنی است که سوال خبرنگار ایلنا درباره بابک زنجانی از الیاس نادران از علیرضا زاکانی نیز پرسیده شده بود که این دو نماینده از پاسخ گویی به این سوال صرف‌نظر کردند.

ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۵:۵۹
سلام ،
جناب دکتر توکلی! به نظر میرسد شما هم به کشف و شهود نائل شده اید! خب برادر! مگر قرار بود دولت دیگری مقصر باشد و مسئول این همه فساد ؟ بابک زنجانی و صد تا دیگه بدتر از او،همه و همه در دولت پاکدست او روی دست ملت بی دست ایران مانده دیگر! مگر قرار است دولت مشیرالدوله،یا میر حسین و یا خاتمی مقصر باشد؟این جوانکهای 30-40 ساله،در همین چند سال اخیر ساماندهی شده اند دیگر! شیخ ما شیره را خورد و گفت شیرین است! (284263)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۲۰
دیگ های زودپز یک سوپاپ اطمینان دارند هرموقع به سرحد انفجار می رسند سوپاپ اطمینان کمی از بخارهای داغ را خارج می کند
می دونید ربط این موضوع به مملکت ما چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! (284275)
12
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۱:۳۶
گرفتم منظورتو آفرین! (284451)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۱۵
سلام ، گوگول جان !
یک مرتبه به شما پیشنهاد کردم،گوگوله را بیشتر کار انداخته و کمی تاریخ بخوانید!
بویژه تاریخ یکصدو پنجاه سال اخیر خودمان و اروپا را .کمی کتابهای اقای قائد،اقای رضاقلی،ابراهامیان و چندتای دیگر را مطالعه کنید.سوپاپ و بخار این حرفها قدیمی شده و اگر سوپاپی هم باشد،مردم ایران انرا میداند،پروفسور! (284488)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۴۳
پس معلومه که آیت الله هاشمی از فاسد بودن زنجانی بی خبر بوده که باهاش صاف عکس گرفته. همه زیرکی در این حد دارن برادر توکلی!! مسئله اینه که چه دولتی امکان فساد را در این سطح به او داده بدون یه عکس دو نفره! چون دیگه هوش در این حد در مغز هر کسی پیدا میشه!!!! (284294)
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۵۵
شماهم كه ازتيم اقتصادي احممدي نژاد بوديد اقاي توكلي (284302)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۷:۳۴
مگر یک نفر به تنهایی میتواند اینهمه پول بی زبان مردم را بالا بکشد.معلومه که برخی نمایندگان از جواب دادن باید بپرهیزند.چراکه........ (284316)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۷:۴۹
آقای توکلی سواستفاده از پست و مقام و استفاده از رانت های عجیب و غریب، با توجیه این که ما به گردن کشور حق داریم پس باید بیشتر گیرمون بیاد تا مردم رو هدایت کنیم تقریبا همه گیر هست. مثلا افرادی که زمین گرفتند از دولت که در واقع میشه از پول مردم، مدرسه و دانشگاه ساختن، فول دربست در اختیار. (284321)
هموطن آذری
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۸:۱۲
رو برم خدایا! (284330)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۸:۵۴
پس جرا پی گیری نمی کنید ؟ فقط قدم زدن ظریف برای این مجلس مهمه؟ نمایندگانی که فساد را پیگیری نکنند . . . (284345)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۸:۵۴
آنزمان که دولت دکتر احمدینژاد داشت عدالت را تقسیم میکرد این نمایندگان کجا بودند که الان از فتوحاتشان حرف میزنند! (284346)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۸:۵۷
کاش یکی پرسیده بود رحیمی اون پولای حرام را به چه کسانی داده بود ؟؟ اون نماینده هایی که با پول حرام اومدن مجلس الان کجان؟؟ (284349)
احمد کریمی
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۹:۴۸
چشم بسته غیب گفته. این توکلی هم عجب موج سواریست؟ (284383)
بلکه بالاتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۰:۰۸
دولت قبل بانی بزرگترین فساد تاریخ ایران است و آن هم برداشتن قبح دروغگویی است.
دولت قبل بانی بزرگترین فساد تاریخ ایران است و آن هم توهین به شعور مردم و بیشتر از آن شعور طرفداران خودش
دولت قبل بانی بزرگترین فساد تاریخ ایران است و آن هم پوشاندن قبای مشروعیت به فحش و ناسزا و دشنام و تهمت (284400)
فریبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۰:۳۳
اینا همش علائم ظهوره :) (284414)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۱:۳۲
کجا رفت عدالت علی به تو هم میگن شیعه (284447)