به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۰۷
 
۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۸۴۵۸۶
مقاله وارده

اين صداوسیما، حق دارد پاسخگو نباشد...!

گروه مقالات: سهیل فارسی، فعال دانشجویی در متني براي بهارنيوز نوشت: وقتی به شبکه های پرشمار سیما که یادگار آن یار سفر کرده به اینستاگرام، عزت ضرغامی است! نگاه می کنم، پیش خود می گویم که چگونه ممکن است، سازمانی چنین عریض و طویل انقدر بی خاصیت شود. انحصار، تک رایی، ناشایسته سالاری، جناح بازی و عدم نظارت اینها را به اینجا کشانده است که حتی خود را در مقابل "شورای نظارت بر صداوسیما " که هر سه قوه در آن نماینده دارند پاسخگو نمی‌داند، چه برسد به منتقدین و یا مطبوعاتی‌ها!

استاد ما در یک از جلسات اقتصاد کلان می‌گفت: "شبکه خبری الجزیره قطر که چند سالی است تاسیس شده و همانند صداوسیما از پول نفت و گاز ارتزاق می کند با 400 پرسنل در مدت زمان کوتاهی تبدیل به یکی از شبکه‌های مرجع خبری در منطقه و حتی جهان شده است اما رسانه به اصطلاح ملی با قریب به پانزده هزار نیرو، حتی نمی‌تواند مخاطب داخلی را جذب کند!"

استاد ما از دیدی اقتصادی به این قضیه نگاه کرده و علی القاعده می خواهد بگوید چگونه ممکن است این مقدار از پول مردم در اختیار افرادی قرار گیرد که به اندازه قطر هم توانایی جذب مخاطب ندارند!؟ انحصار مطلقی که برای صداوسیما فراهم شده است او را همانند خودروسازها جری و نسبت به علائق مردم و منتخبین اش بی تفاوت کرده است. دو سال از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری می گذرد و مردم دوران احمدی نژادیسم را پشت سر گذاشته اند اما در صداوسیما هنوز دوستان محمود احمدی نژاد حکمرانی می کنند!

فواد ایزدی، بعنوان تحلیلگر مسائل سیاسی، نادر طالب‌زاده بعنوان برنامه‌ساز، حضور پیاپی نماینده های تندروی جبهه پایداری بعنوان ناقدان مذاکرات هسته ای!، روحانیون نزدیک به جبهه پایداری و بسیاری از افرادی که علنا در انتخابات دو سال گذشته در ستاد سعید جلیلی مشغول به انجام وظیفه بودند و البته به این جمع اضافه کنید آقای عابدینی را! بسیاری از برنامه سازان خرد و کلان و تحلیلگران که امروز در رسانه ملی! کار می‌کنند، مستقیم یا غیرمستقیم در ستاد سعید جلیلی فعالیت حزبی و جناحی می کردند اما امروز پای ثابت تحلیل‌ها و برنامه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی صداوسیما هستند.

برنامه ثریا از حمایت جبهه پایداری برخوردار بوده و مغرضانه مستندهایی را پخش می کند که در بحبوهه مذاکرات، فرزندان انقلاب را تخریب می کند و تلاش شان را خیانت جلوه می دهد و در ساعات پربیننده و از شبکه های مختلف باز پخش می شود. مستندهایی که جلیلی را پس از شش سال تدریس تاریخ اسلام به آمریکایی ها ! تایید و تشویق و منتخبین ملت و مذاکره کنندگان شجاع، متدین، انقلابی و ایضا محبوب کشورمان را خائن و یا نادان توصیف می‌کند.

اما صداوسیما حق دارد. شما یک شاگرد مکانیکی را در نظر بگیرید که ناظری بر کار خود نمی‌بیند. اوستا او را به حال خود رها کرده و او هر کاری را که صلاح بداند انجام می‌دهد و غالبا به مشتریان خود ضرر می رساند. مشتری هم پس از یکی دو بار ضرر یا اهانتی که می بیند به یک مکانیکی دیگر مراجعه کرده و خیال خودش را راحت می کند. ایرانیان که دیگر حتی انتظار از رسانه میلی و جناحی صداوسیما را بی جا میدانند لاجرم و مع الاسف برنامه های شبکه من و تو را نگاه کرده و خبرها را از بی بی سی و صداي آمریکا دنبال می‌کنند. صداوسیما چون در شرایطی انحصاری کار می‌کند و خود را به هیچ یک از نهادهای نظارتی و قانونی پاسخگو نمی‌بیند به این روز افتاده و نه تنها گناهی ندارد بلکه حق هم دارد!

هدیه
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۲۵
صدا و سیما مخاطبان اصلی که جوانان هستند رو از دست داده. (315922)
ناجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۲۶
در دو سال آینده که وای فای بصورت جهانی و پر سرعت در جهان از طرف امریکا پخش بشه آنوقت تلوزیون نیز از رده خرج شده و مردم با یک موبایل از سه هزار کانال جهانی بر خوردار خواهند شد در آنزمان تلوزیون ملی محو خواهد شد (315923)
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۳۰
سالهاست که رسانه میلی را نمیبینم (315924)
مرتضی
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۳۲
با سلام واقعا با نگارنده مطلب موافقم و ماندم در این روزها صدا وسما تنها و تنها علیه مذاکرات برنامه پخش میکرد و بعد از توافق هم اصلا هیچ خبر خاصی در باره آن نمی گوید در حالی شبکه های متعدد جهانی در باره این رویداد تاریخی سخن می گویند چه کسی پاسخگوست این سرافزار کیست ... (315926)
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۴۰
بزرگترین درد این مملکت قرار نداشتن آدمها در جایگاه واقعی انهاست ....علی رغم اینکه همیشه بوده و هستند انسانهای لایق و شایسته ای که در صورت بروز و ظهور میتوانند موجی را در کشور و حتی جهان ایجاد کنند. نمونه اش دکتر ظریف و .... (315927)
دانشجوی مترجمی از قم
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۴۲
افرین به این مقاله پرمحتوا و مثال بجایی که زدید واقعا باید تاسف خورد که حتی کشور افغانستان هم شبکه خصوصی دارد اما متاسفانه صدا و سیمای میلی ما در دست عده ای تندرو و در واقع تحت سلطه پایداری هاست و هیچ مرجعی هم نظارت ندارد .واقعا متاسفم واقعا... (315928)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۵۴
بودجه صدا و سیما بالاترین بودجه یک رسانه دولتی در جهان است. علاوه بر اینکه بالاترین هست باید عرض نمایم که با رسانه بعد از خودش اختلاف هزار برابری دارد. و جالب اینکه هزینه تبلیغات در این رسانه 1000 برابر همین تبلیغات در کشور ترکیه و 2000 برابر هزینه تبلیغات در کانال های فارسی زبان ماهواره ای هست. وجود این صدا و سیما باعث ضربه خوردن نهادها و موضوعات مختلف کشور می شود. حق پخش پرداخت نمی کند و یا بسیار ناچیز پرداخت می کند. آنهم فقط برای فوتبال و کمتر از یک صدم قیمت واقعی. ظاهرا این نهاد تبدیل به... (315929)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۰۹:۵۸
حیف وقتی که ادم بشینه این چیزاروببینه خدامیدونه وقت تلف کردن وعصاب خوردشدنه درکل تلوزیونش چیزی نداره (315930)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۰۱
... دستگاه پول خرد کن شده است که هرچقدر پول داخلش بریزید خرد کرده و به آشغال تبدیل می کند. علاوه بر پول اعصاب مردم را نیز خرد می کند. و مخاطبانش از کمنر از 10 درصد مردم ایران هست و موید این موضوع پرواز بر فراز شهرها و حتی روستاهای کشور است. در این رسانه شعور مخاطب به سخره گرفته می شود و .... اینک زمان آنست که صدا و سیما جدای از برنامه های بی کیفیت و بی محتوایش با این زیرساخت عریض و طویل نسبت به خودکفایی مالی اقدامی بکند. چون ما ملت ایران (315931)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۰۲
سریال های ایرانی که تولیدوپخش میشوندهم خیلی هوشمندانه سعی دربه هم ریختن ومسموم کردن کانون خانواده هادارندبشدت سعی میکنندکه جایگاه مرد که بنیاد وستون زندگی هست رادرخانواده کمرنگ وبه سخره بگیرند.زن وشوهرهای جوان سرمسائل سطحی مدام باهم درحال مشاجره کردن دروغ گفتن بی احترامی وبه اصطلاح پیچوندن هم هستن برعکس تولیدات حتی خشونت امیزخارجی کوچکترین فداکاری بین زن وشوهردیده نمیشودچه دستی پشت ماجراهست خدامیداند! (315932)
مهران
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۰۴
اصلا این صدا وسیما ما بدترین رسانه است. بابا چرا برای پدیده تبلیغات کردی که مردم برن بخرند بدحالا مشکل داشته باشه (315933)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۰۶
... نمی خواهیم پولهایی از بیت المال که باید مصروف کمک به بیماران و ایتام و سایر هزینه های مفید شود در این آسیاب پول هزینه شود.چون رسانه هایی با 1/1000 اندازه این رسانه و تعداد کارکنان 1/1000 وهزینه های تبلیغات 1/100 نسبت یه این صدا و سیما درآمد زاد هستند و اینکه چرا این صدا و سیما علاوه بر در یافت انرژی مالی در حال از بین بردن انرژی روانی ملت هست و هزاران کارشناس هم نمی توانند دلیل منطقی برای آن بیابند (315934)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۰۶
همین دو سه شب پیش در گفنگوی خبری خبر شبکه دو سیما با اقای دکتر نهاوندیان در خصوص توافق هسته ای، آقای مجری حتی بلد نبود در حضور یک مقام سیاسی در یک برنامه خبری کاملا رسمی، چطور روی صندلی اش بنشیند!!!
بد نبود اگر در ابتدا لااقل نشستن روی صندلی را از دکتر نهاوندیان یاد میگرفت و سپس با ایشان وارد گفتگو میشد! یا همین دیشب شبکه خبر سخنان رییس جمهور آمریکا را با عنوان خبر فوری زیر نویس کرد. خیلی جالبه که سخنان اوباما که برای مصرف رسانه های داخل آمریکا است به عنوان خبر فوری در شبکه خبر زیرنویس میشود. (315935)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۱۱
برادر عزیز،نگران نباشید، توی مملکت ما پول زیاد حیف و میل میشه، بودجه صداوسیما هم روش!
شکر خدا ماهواره هست، شبکه های خبری و اطلاع رسانی و پته روآب انداز هم هست . . . ! بشینید تماشا کنید. (315937)
غضنفرررررررررررررر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۱۴
متاسفم برای این صداسیمای میلی.میلیاردها پول بیت المال را حیف و میل میکنند برای برنامه هایی که اصلا مخاطبی ندارد.صدا سیما چرا حتی یک بار از ناپدید شدن دکل نفتی چیزی نگفته؟ (315938)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۳
بابا ول كنين اين سيماي سرافكنده رو با اون مدير سرافرازش.
اينا اونقدر ذهن متوهمي دارن كه خواستن از واژه "توافق" براي مذاكرات استفاده نكنن و واژه "جمع بندي" رو بكار بردن. البته دليلش رو كه همه مي دونن چيه و نيازي به گفتن نيست. اما توي اين48 ساعتي كه از اعلام توافق هسته اي گذشته اين به رسانه ي نارسانا در صدد جا انداختن اين واژه نامربوط و ناملموس و بي مسمي در عرصه خبررساني كلان كشور بوده كه البته به جز خودش هيچ رسانه اي از اون پيروي نكرده. از همينجا ميزان نفوذ و كاريزماي خبري صداوسيما محك مي خوره. (315940)
pm
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۵
بودجه جاری رسانه میلی به گفته خودشون در سال 94بدون احتساب بودجه عمرانی بالغ بر1000000000000 تومان میباشد یعنی حدودا هزار میلیارد تومان..درآمد سرسام آور بابت تبلیغات و غیره بجای خود. بازدهی رسانه میلی جهت جذب مخاطب در یکسال =000 (315941)
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۶
این روال را قبل از خرداد 92 نیز رفته اند و برآیند آن پیروزی روحانی شد ! و لذا ادامه دادن این روند در اسفند 94 برایندی به جز پیروزی تدبیر و امید در بر نخواهد داشت ! (315942)
بهشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۲۷
ما دیگه خیلی وقته از "سدا و صیما" نا امیدیم و اصطلاحا داریم پول نفتمونو میریزیم تو سطل آشغال!! (315943)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۳۵
به همین دلیل بود که مهندس موسوی جهت کاندید شدن برای ریاست جمهوری در سال 80، میگفت که باید شبکه تلویزیونی مستقل داشته باشد
اکنون نیز دکتر روحانی رئیس جمهور قانونی ومحترم ومحبوب کشور نه تنها از صدا وسیما بی بهره است (315944)
میر حسین موسی زاده
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۰:۵۶
صداقت شبکه هایی که اسم بردید به هیچ عنوان قابل مقایسه با صدا و سیما نیست. این رو کسانی که اخبار هر دو سمت رو می بینند می تونن قضاوت کنن، نه کسانی که فقط اخبار صدا و سیما و پخش گزینشی برخی اخبار و تحلیلهای شبکه ای مذکور رو از صدا و سیما می بینند. سانسور و اخبار گزینشی در دستور کار صدا و سیماست. (315945)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۰۴
بالاخره یکی پیداشدونظرمردم درباره صداوسیماروچاپ کرد.صداوسیما فکرمیکنه داره ذهن مردم روتغییرمیده امانمیدونه همه میدونن داستان چیه.مردم ماسیاست روبهترازصداوسیمامیفهمند.حیف ازبیت المال که اینجوری هدرمیره! (315947)
ازاداندیش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۰۷
کامل و جامع بود، متشکرم (315950)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۲۰
شما بودجه عظیمی که برای صداوسمای مراکز استانها در نظر می گیرند لحاظ کنید ببنید توانای تهیه یک برنامه را ندارند و از شبکه های دیگر برنامه میگیرند و پخش می کنند، پاورچین 500 بار، باغ سرهنگ 100 بار، خانه اجاره ای 150 بار، دزد و پلیس n بار، او یک فرشنته بود 900 بار و... سریال های درپیتی هم با سه تا کارگردان قرارداد می بندند و میلیاردها تومان پول بیت المال را به شکم عده ای می ریزند. در مورد این مقاله هم بگم آقای محترم صدای ملت ایران را بشنوید ایران امروز جوانان امروز خود را جدا از جامعه جهانی نمی دان (315952)
زارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۱
چرا با تاسف ؟؟ وقتی مردم خودشون صلاح دونستند از صدا و سیما فاصله بگیرند و انتخابشون بی بی سی فارسی و من و تو باشه ، پس دیگه جای ناراحتی نیست . مردم خودشون انتخاب درست رو انجام میدن . متاسفانه صدا و سیما هیچ احترامی واسه ملت ایران قایل نمیشه (315953)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۳۶
خدا رو شکر که این شبکه های اجتماعی و سایت های رسانه ای اومد و گرنه اون مویق رسانه میلی و روزناما کیهان که دیگه واویلا بودند (315955)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۳
چه گویم که ناگفتنش بهتر است !

وقتی سرافراز از تیم جلیلی رئیس صدا وسیما بهش بهتر از این هم نمیشه ... (315957)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۱:۴۷
خداوکیلی حق مطلب را ادا کردی (315958)
ارسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۰۶
احسنت . ديگه براي صداوسيما همينه. قحط الرجاله (315960)
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۱
احسنت به صداو سیما واقعا کارشون درسته دست مریزاد...
آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر (315962)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۴
متاسفانه جو غالب در صذا و سیما جو دلواسی و اصولگرای تند است و کاش نسیم اعتدال در سیما هم می وزید (315965)
مــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۵
سلام،همه مطلب کاملأدرست است.
این رسانه به اصطلاح ملی ،ازساعات پایانی مذاکرت وین هم که ازشدت بغض،دچارخفگی شده است!
البته این ازهذیان گویی بهترست ؛چون برخی ازدوستانش ازشدت حسد،داغ کرده اند. (315966)
سید محمد میر کروبی
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۱۹
خدا رو شکر رسانه ای که سانسور، اخبار گزینشی و سر و ته زده و تحریف، در دستور کارش هست، روز به روز داره مخاطبهاش رو از دست میده (315968)
ساکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۲:۳۳
صدا و سیما علیرغم آنکه از بیت المال ارتزاق میکند ولی انحصاری اداره میشود و در انحصار عده ای خاص قرار دارد که هیچ توجهی به خواست ملی نداشته و تنها رضایت عده ای خاص هدف آنهاست ودوست دارند که خواسته های خود را بصورت یکسویه بخورد مخاطبان خود دهند . (315971)
رضا
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۷
دیگه کسی نیست که ندونه پایداریون زیر پوست ارزشها(!) دارن .... چه می کنن! (315972)
بی خبر
Canada
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۳:۰۸
اشکال از آنجاست که قانون اساسی اجرا نمی شود و نهادها نظارتی هم کار خودشان را درست انجام نمی دهند. وابستگی به نهادهای قدرت و از دست رفتن آزادگی فسادآور است. (315973)
محمد عبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۵
اگرامروزدرهرمحفل ومجالس میبینیم مردم صحبت از شبکه هایی مثل بی بی س یاصدای امریکا یاشبکهای زیادی که به زبان فارسی برنامه پخش میکنن صحبت میشود کوتاهی از برنامه سازان صداوسیمای ماست که نتوانستند مخاطبیین رارازی نگهدارن همیشه اخبار مهم داخلی رامازوتر ازشبکه های بیگانه میشنویم تا ازشبکهای خودمان باز زمان اقای ضرغامی بهتر از الان بود ماازاقای سرافراز سرافرازی ندیدیم انشاالاه که سرافراز باشید (315974)
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۶
این صدا و سیشما به دهن یاوه گویان خارجی می زند و تبیعی است که دوشمنانی داشته باشد . (315975)
یوسف
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۳:۳۶
بابا بیخیال رسانه میلی بذارید با تندروها و پایداری ها خوش باشن..
8 سال به طور عام و 4 سال به طور خاص علیه اصلاحطلبا هر چی از دهنشون در اومد گفتن آخر مردم به کسی که اصلاح‌طلبا حمایت کردن رای دادن و به کاندیداهای رنگ و وارنگ اصولگرا هیچ توجهی نکردن..
رای مردم کاملا مشخص هست که به چه سمتی نزدیک ترن..
سال 84 هم رای مردم به اصولگرایی نبود رای مردم در واقع به «پوپولیسم» بود متاسفانه..
پس خیلی به صداوسیما توجه نکنیم چون نه اکثریت مردم میبینن نه به حرفشون گوش میدن بذاریم بذاریم واسه خودشون خوش باشن (315977)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۴:۱۹
حرف دل من رو زدی ...ممنون برای این مقاله که متاسفانه حقیقت است (315981)
رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۴:۲۵
تو رو خدا اینا چیه مینویسید؟!مثلا دارید گله میکنید از اینا؟!کی صداوسیمای ایران را نگاه میکنه.باوجوداینهمه شبکه ماهواره ای خوب ملت دیوونه اند بیایندحرفهای عابدینی وپناهیان رابشنوند؟! (315983)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۵:۰۱
من كه خيلي وقته صدا و سيما رو به خاك سپردم..... (315989)
کتایون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۵:۰۵
خیلی ناراحتی بشین پای برنامه فاسد چرند ماهواره صداسیما را بری ما بذار شما که ابر رسانه فاسد دنیا حامیتون هستند با صدا سیما دیگه چیکار داری درضمن اگر شبکه ها ایرانی ببننده نداشت امریکا غرب عربها چلز ولز نمیکردند که جلوی پخش را از ماهواره بگیرند شماهم برو همان الجزیره عربها را ببین چرند دورغ زیاد میگه البته برای شما که عقلتان اکبند ودست نخوره وهیچ استفاده از ان نمیکنید بدرد میخوره باید ببیننده مثل شما داشته باشه بیچاره نفت میفروشند (315990)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۶:۰۱
تا كي بايد مردم از صدا وسيما رنج ببرند وشاهد برنامه هاي بي محتوا و فاقد هر گونه أخلاقيات ان باشند؟؟ (315995)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۸:۲۶
بابا جون خودتو ناراحت نکن. مردم سطح معلوماتشون بالا رفته دیگه میفهمن چی بیبینن چی نبینن. به زور هم نمیشه کسی رو پای تلویزیون حضرات نشوند. پس با خیال راحت به کارای دیگت بپپرداز که اینا بجز اون درصد کم مخاطبی ندارن (316013)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۵ ۱۹:۰۴
دقیقا. درست است شبکه من وتو با بودجه ای ناچیز ومجریانی کارنابلد وموضوعاتی پیش وپا افتاده از این دستگاه عریض وطویل وفربه در جلب تماشاگر ایرانی موفق تر است جدا ناتوانی وناکار امدی این رسانه کی قرار است برطرف شود کی گردانندگانش از خواب بیدار خواهند شد؟ (316018)