به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۵۶۴۰۶

سوسن‌ حاجي‌پور: از کسب برنز قانع نشدم

گروه ورزشي: سوسن حاجي پور نماينده وزن 53 -کيلوگرم تيم ملي تکواندو بانوان در نيمه نهايي با شکست مقابل نماينده چين تايپه به مدال برنز دست يافت.
سوسن‌ حاجي‌پور: از کسب برنز قانع نشدم
در وزن 53- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی 17 تکواندوکار حضور دارند که سوسن حاجی پور دور نخست "فریزا الدانگوروا" از قزاقستان دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا را 9 بر 3 شکست داد و سپس در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "ساریتا" از تایلند نایب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسیا رفت و در پایان سه راند به تساوی 6 بر 6 دست یافت تا کار به راند طلایی کشیده شود. در راند چهارم و طلایی سوسن حاجی پور امتیاز برتری را گرفت و به مرحله بعد راه یافت. حاجی‌پور در نیمه نهایی به مصاف نماینده چین تایپه رفت و با نتیجه 5 بر صفر به کار خود پایان داد.

حاجي‌پور: از کسب مدال برنز قانع نشدم
نماينده وزن منهاي 53 کيلوگرم تيم ملي تکواندوي بانوان پس از کسب مدال برنز بازي‌هاي آسيايي گفت: از کسب مدال برنز ناراحتم و حق مي‌دهم که مربيان هم از دست من ناراحت باشند.
سوسن حاجی‌پور نماینده وزن منهای 53 کیلوگرم تیم ملی تکواندوی بانوان پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: با وجود اینکه تنها برای دومین بار بود که در وزن سوم مبارزه می‌کردم، اما تمام تلاشم را کردم. به هر حال بعضی وقت‌ها آن اتفاقاتی که می‌خواهی رخ نمی‌دهد. وی در ادامه گفت: از خودم بیشتر از این توقع داشتم و می‌توانستم بهتر از این هم نتیجه کسب کنم. از عملکردم راضی نیستم و واقعا به کسب مدال برنز قانع نشدم. می‌خواستم به فینال برسم، اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت است.

حاجی‌پور در ادامه خاطرنشان کرد: همه شاهد بودند که در مسابقه دیگر پای فینال قهرمان دو دوره المپیک شکست خورد و این اتفاقات در ورزش وجود دارد. کارم بعد از این سخت‌تر می‌شود و تمام تلاشم را می‌کنم تا در رقابت‌های بعدی مدال‌های خوش‌رنگ‌تری را کسب کنم. وی در پایان گفت: در حال حاضر از کسب نتیجه ناراحتم و حق می‌دهم که مربیان هم از دست من ناراحت باشند. امیدوارم بچه‌ها در مسابقات بعدی مدال‌های خوش‌رنگ‌تری کسب کنند.