به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۷۷۷۵

خشم مايكل لديني از همايش اعتماد ملي!

گروه سياسي: تيتر و عكس اول شماره چهارشنبه كيهان با متني سراسر اتهام‌زني عليه اصلاح‌طلبان به نشست حزب اعتماد ملي (كه پس از حدود 5 سال ممنوعيت و در حاليكه دبير كل آن همچنان در بازداشت خانگي به سر مي برد) اختصاص يافت. حسين شريعتمداري مدير اين روزنامه كه سالهاست در هر سخنراني، جلسه و نشستي با ذكر دو نام خارجي (جرج سورس و مايكل لدين) همواره سعي در آمريكايي، صهيونيستي و جاسوس معرفي كردن فعالان اصلاح‌طلب (حتي رييس جمهور 8 ساله ايران، خاتمي!) را دارد در نقد خشمگينانه خود از برپايي نشست يك حزب قانوني و داراي مجوز باز هم به سناريوي لدين متوسل شد! به نظر مي رسد مسئولان اين حزب، دچار يك اشتباه بزرگ شده زيرا به جاي وزارت كشور براي اخذ مجوز برگزاري اين همايش، بايد به نزد مدير كيهان رفته و مجوز جلسه حزبي خود را از ايشان اخذ مي‌كردند!


مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۰۹:۴۶
شریعت مداری رو بزرگش نکنید بذارید خوش باشه بچه با توهماتش (255781)
عسل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۰:۰۶
من موندم این آقا چه کاره هستش که تو هر کاری اظهار نظر میکنه و خودش صاحب فکر و مهمتر از اون صاحب حق میدونه؟ کی میشه ملت از امثال شریعتمداری راحت بشن. (255784)
امین
Romania
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۵
حسین شریعت مداری عشقه (255801)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۵:۰۹
اره داداش امین بقول ما اذربایجانی ها (بابلی بابین تاپار )! فارسیش:هرکی باب خود را پیدا میکند .همه کیهانی ها هم بابند! (255837)
محاوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۵
کلا خودش رو صاحب حق می دونه و تمام هنرش این هستش که بدون ذکر هیچ منبعی، و فقط بنا به توهمات شخصیش یه مساله رو شروع می کنه و راجع بهش می نویسه و در نهایت نتیجه ای رو که می خواد می گیره، بعدشم با ادا و اطوار مخصوص به خودش در شبکه ی یک حاضر می شه و جنبه ای دیگر از فضایلش رو به مردم کیهان خون نشون می ده. اسم خودشون رو هم گذاشتن روزنامه نگار. (255802)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۰:۱۵
توهین و بی اخلاقی و وقاحت هم حدی دارد. متاسفانه برخورداری این روزنامه و مدیر مسئول آن از یک مصونیت آهنین باعث شده تا هرچه را که میخواهد بنویسد و بگوید و نکته آخر حیف از وقت و انرژی که کسی بخواهد صرف کند تا کیهان را ببیند و بخواند. (255787)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۰:۱۶
اين اقا هنوزم در توهم بسر ميبره ،واقعا مشكلش چيه؟ كسي نيست مشكل اين اقا را برطرف كنه كه ايقد انگ به مردم نزنه؟ حالا اگه به گفتن باشه وبدون مدرك حرف زدن ميشه گفت : همدستي اين اقا و نتانياهو در سنگ اندازي در توافق هسته اي ،اينو ميشه تيتر كرد اما مدرك نيازه كه تهمت بدون مدرك كار مردانه اي نيست ،پس ادماي باشرف تهمت به اين اقا نميزنند ،ايشان هم سعي كنند دست ازتهمت زدن بردارند و با مردم اميخته و اتحاد كشور كه نياز اساسي اين دوره در برابر فتنه هاي خارجي است حفظ كنند ومنافع جناحي را فداي منافع حزب خاص (255788)
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۰:۴۸
خودشو همه کاره میدونه اما روز به روز تنفر ملت ایران رو از خودش و روزنامه مطبوعش بیشتر میکنه . خدا بزرگه (255798)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۰۵
فتنه گر اصلی در کشور روزنامه کیهان است .چرا باید در کشور یک جریان در هرجای ایران براحتی میتواند همایش برگزار کند و دیگران نه ؟حمایت از همایش اصولگرایان به 5% هم نمیرسد در صورتی که جریانهای اصلاح طلب بالای 80% هوادار دارد .اقای شریعتمداری اکثریت مردم ایران نه خودت و نه روزنامه ات را به حساب نمی اورند .هرچه دست و پا میزنی بیشتر تو منجلاب فرو میروی (255803)
صایب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۱۳
کیهان از افراط دوری کن (255804)
اصغری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۱:۲۴
دوستان صدای مخالف را تحمل کنند شعاره زنده باد مخالف را عمل کنیم نکنه فقط شعار را برای دیگران می دهیم ...... (255806)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۲۲:۱۷
آخه این که مخالف نیست! مخالف از آمریکا و انگلیس و اسراییل بالاتر که نداریم. اونا یکساعت صحبت می کنن پنج دقیقه هم میذارن طرف مقابل حرف بزنه. ایشون چن ساله یکطرفه و لاینقطع داره حرف میزنه!! آخر جمله هاش نقطه نمیذاره!! نوارش تموم نمیشه!!! خودش هم دادستانه هم شاکی هم قاضی!!! این همه برچسب و تهمت بدون سند هرجای دنیا بزنن باید جواب پس بدن ولی ایشون مصونیت آهنین داره . (255878)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۰۵
. . . چرا که در تاریخ ثابت شده افرادی که از همه تندتر هستند معمولا عامل دیگرانند!! (255807)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۵۹
کاملا درسته ، کشمیری عامل انفجار و شهادت باهنر و رجایی ه خود را انقدر خودی جا میزد که دو خودکار داشت و برای کار شخصی از خودکار دوم و غیر دولتی استفاده میکرد تا جلب اعتماد کند ! (255826)
داریوش ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۰۵
به هرحال افراطی گری در هر دین و مذهبی پیدا می شود سرانجام شریعت مداری هم غیر از این نیست . . .
ضربه ای که این فرد به وحدت ملی مملکت می زند هیچ دشمن تابلوداری در تاریخ نزده و نخواهد زد (255808)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۳۸
امثال شریعتمداری ، رسایی ، کوچک زاده ، آقا تهرانی و ... که نه در دوران انقلاب و نه بعد از آن ، نه در زمان امام حضور پررنگ داشته و نه حتی در دوران دفاع مقدس ، حال خود را صاحبان بلامنازع تمامی انقلاب و جنگ و ارزشهای آن و حتی کشور می دانند وبه هرکس خواه نزدیکترین یاران امام و خواه سرداران دفاع که مطابق میل آنها نباشند و حرفی از حق مردم در امور مملکتی بزنند شنیع ترین انگها را زده و در مقابل هیچ قوه و قانونی هم پاسخگو نمی باشند (255814)
ساکت المتکلمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۴۸
البته ما همه"ته" مانده ایم ،اما نمی دانم چرا همیشه روی کیهانیم؟منظورم روی جلد اول روزنامه کیهانیم.یکی به ما بگه ما هستیم ،نیستیم،ازبین رفتیم،نرفتیم؟چند ساله مینویسند میخ تابوت ماراهم کوبیده اند اما این که ما سبب می شویم هرروزکک توی کلاه ایشان هابیفتد،خودمان هم حیرانیم. (255817)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۴۸
در پاسخ به صفحه سوزن خورده و زنگ زده حسین شریعتمداری باید گفت:کجای دنیا جز ایران سراغ داری که پسمانده هایش 70 میلیون از 75 میلیون باشد,حاج حسین بهتر است سر را از میان برف زمستانی در بیاورد و به واقعیت های دور و برش نگاه کند.اینگونه افکار مربوط به زمان چرتکه است نه ویندوز 10 . (255818)
هموطن
Belgium
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۲:۵۰
والله داعش بهتره یک بار می کشه تموم می شه میره ولی این آدم و دور بری هاش هروز مردم را تا لب کشتارگاه می برند! (255819)
کارن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۰
یک داستان از ملانصرالدین
روزی ملا به جنگ رفته بود و با خود سپر بزرگی برده بود. ولی ناگهان یکی از دشمنان سنگی بر سر او زد و سرش را شکست.
ملا سپر بزرگش را نشان داد و گفت: ای نادان سپر به این بزرگی را نمی بینی و سنگ بر سر من می زنی؟ (255820)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۰۸
بذارید بسوزه! (255822)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۱۰
سلام ٰ
این اقا ! فقط همین یک اقای خشک و خالی مانند بقیه اقا ها نیست که !
این اقا یعنی یک چیزی حدود 3-2 میلیون اقا و یک چندتائی هم خانم ! در این کشور
77 میلیونی ! اشکال در این است که این اقا میگوید 3-2 میلیون از 77 میلیون بیشتر
است ! و این فقط یک ضعف ریاضی و شناخت اعداد استٰ.حالا کیفیت بماند ! ٰ (255823)
ح.ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۲۸
فتنه کسب و کار من است (255824)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۳:۳۴
مگه ریس قوه قضایه نگفت اگه جریان دادرسی اتفاق نیافتاد کسی حق نام بردن و اتهام زنی ندارد و در صورت مشاهده برخورد میکنیم ولی حسین اقا الان چند ساله هرروز اقای خاتمی ودیگران را متهم میکنه توهین میکنه و هزار چیز دیگه ,,,,,, جل الخالق ادم میمونه که چه دژ اهنی داره حسین اقا رویین تنه (255825)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۴:۳۷
من که از خوندن نظریات برادر حسین کلی می خندم. مث این که جرج سوروس ، تیموتی اش و مایکل لدین برای ذهن برادر حسین حکم زندان آلکاتراز رو داره . بنده خدا اگر خودش هم بخواد ، که نمی خواد!!! ، بازم نمی تونه ازش فرار کنه. (255830)
محمد حسینی
Germany
۱۳۹۳/۰۷/۲۳ ۱۸:۲۰



بی توجهی اصولگرایان حامی اتحاد با مصباح-یزدی به سخنان آیت الله خامنه ای

سخنان آیت الله خامنه ای به مناسبت خجسته سالروز عید غدیر باید مورد توجه تمامی اصولگرایان قرار گرفته باشد. ایشان اظهارّ داشتند که هر فردی از درگیریهای مذهبی و قومی در خاور میانه حمایت کند در واقع از سیاستهای استکباری رژیم صهیونیستی حمایت نموده چرا که محافل استکباری غرب سعی داشته اند تا از طریق ایجاد دو دستگی در میان مسلمانان موقعیت صهیونیستها در منطقه را بهبود دهند... (255848)