به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۶
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۵۵۵۵

طنز: جلسه هیأت دولت در فیس‌بوک!

آدم نمی‌داند بالاخره فیس‌بوک خوب است یا بد؛ از یک طرف، فیلتر است و از طرف دیگر، وزیر امور خارجه کشور در آنجا مقاله می‌نویسد و وزیر نفت هم خبر هم از انتصابات شرکت نفت می‌دهد.
طنز: جلسه هیأت دولت در فیس‌بوک!
رضا ساکی

هنوز که هنوز است، در گزینش کردن افراد برای کار در برخی سازمان‌ها، از آن‌ها می‌پرسند: آیا عضو سایت خاصی هستید؟ از دوست من هم پرسیده بودند و او گفته بود خیر. بعد پرسیده بودند که آیا در فیس‌بوک هستی گفته بود بله! بعد گفته بودند که چرا وقتی پرسیدیم عضو سایت خاصی هستید گفتید خیر! دوست من هم گفته بود فیس‌بوک که سایت خاصی نیست همه آنجا هستند!

مدتی است دائم فکر می‌کنم که همه‌ اتفاقات این چند ماه اخیر، خواب‌وخیالی بیش نبوده است! فکر می‌کنم عاقبت از خواب برمی‌خیزم و می‌بینم همه‌ی آن چه دیده‌ام رویا بوده است. به همین دلیل، هر روز صبح به محض بیدار شدن می‌روم ببینم هنوز محمدجواد ظریف در فیس‌بوک هست یا نه، و وقتی می‌بینم هست، خیالم راحت می‌شود. حالا که البته وزارت‌ امور خارجه رسما شعبه‌ای در فیس‌بوک زده است و خانم سخنگو، یعنی مرضیه افخم هم در فیس‌بوک حضور دارند. ایشان به‌صورت فعال در «تویتر» هم هستند،‌ همان تویتری که هنوز به گمان برخی، از آن سایت‌های خیلی خیلی مورددار و استکباری است! یعنی آدم نمی‌داند بالاخره فیس‌بوک خوب است یا بد است. از یک طرفی فیلتر است و از طرف دیگر وزیر امور خارجه کشور در آنجا مقاله می‌نویسد و وزیر نفت هم خبر هم از انتصابات شرکت نفت می‌دهد. بله، آقای بیژن نامدار زنگنه هم به‌تازگی وارد فیس‌بوک شده‌اند و آقای معاون اول هم که هستند، یعنی تا چند وقت دیگر کلا هیأت دولت را در فیس‌بوک خواهیم دید ان‌شاءالله. امیدوارم این حضور باعث شود که در گزینش سازمان‌ها، دیگر از کسی نپرسند آیا عضو سایت خاصی هستید یا نه!
راستی شما عضو سایت خاصی هستید؟
باقی بقای‌تان!
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۰:۴۴
از بخت بد ما بود پس كه سال 88 اين عزيزان در فيس بوق نبودن و محكوم شديم ! (122037)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۰:۵۳
کجا فیلتره اتفاقا به صورت کاملا محترمانه شما رو به سمت سایت پیوندها راهنمایی میکنه ! بعدش از گوگل سرچ میزنید خرید فیلتر شکن خیلی راحت فیلتر شکن میخرید میرید فیسبوک ! (122040)
هادی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۱:۵۴
شما پولداری ماشاءلله میخری ، ما دانلود میکنیم (122067)
ناصر(موج نو)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۰:۵۶
خوب حالا که همه مقامات بلند پایه عضو هستن فیلتر رو بردارن ما هم بتونیم با خیالت راحت استفاده کنیم دیگه. (122041)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۶:۱۵
چون ما نمی تونیم صلاحمون چیه نمی تونیم بریم ولی مسئولین چون صلاح خودشون رو می دونند می تونند برند فیسبوک (122156)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۶:۱۶
بهارنیوز یه نفر که تو فیسبوک هستش رو نگفتیا/خخخخخخخخخخخ (122157)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۶:۱۶
کجای این مقاله طنز بود؟ (122158)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۱:۱۵
ببین چه اوضاعی واسه ما درست کردن که من و تو هر روز صبح بمحض بیدار شدن اولین دغدغه فکریمون چک کردن صفحه ظریفه و یا نگرانی از داشتن توهم. ما که از اول هم میدونستیم خوب است یا نه.

همش همینه یعنی اول واسمون آسمون رو به یه ابر سیاه تشبیه میکنن بعد آخرش میفهمیم که وقت بارون هوا ابری میشه. (122048)
هادی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۱:۵۲
بهترین راه برای ارتباط مستقیم با وزرا همین فیس بوکه. ان شاءلله وزیر اطلاعات هم هر چه سریعتر بیاین فیس بوک باهاشون کار داریم (122065)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۱:۵۷
همشون هستن ،دمشون گرم ....داریم نفسی براحتی می کشیم (122071)
بختیاری
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۲:۳۷
بگیر و ببند سایت ها و کارهایی از این قبیل فقط و فقط فاصله حکومت رو با مردم زیادتر میکنه.روز به روز داره به نرم افزارهای ارتباط نوشتاری و نصویری اضافه میشه به ویژه نرم افزارهای موبایل.
خداکنه مقامات امنیتی ما دست بردارن از کارهایی که تاریخ این چندسال به ابتر بودنشون گواهی داده.
تربیت افراد اول به خانواده اونها برمیگرده و بعداً هم به وجود عدالت در جامعه که اتفاقاً اولین وظیفه حکومته.اگه عدالت در جامعه حاکم شد جامعه خودش رو تنظیم می کنه و اونوقت هرپدیده ای وزن واقعی خودشو پیدا می کنه.
متاسفانه مقامات امنیتی حوزه آی تی ما ظاهراً مطلب رو وارونه متوجه شدن شاید هم خودشون رو به وارونگی زدن.!!!!!!!!! (122080)
مجید
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۴:۲۱
بالاخره یه عده هم از این فیلترینگ نون میخورن دیگه!! اگه برش دارن که بیچاره ها باید برن عملگی! (122125)