به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۱۳۷۱۹

برادر حسین نمی‌خواهد باور کند

گروه سياسي - رسانه‌ها: غلامعلی رجایی در سایت خود نوشت:روز دوشنبه، بطور اتفاقی روزنامه کی؟هان! را دیدم که مدیر مسئول آن در یادداشتی به بهانه نصیحت و رهنمود به جناب رییس جمهور منتخب، به جناب خاتمی، سید فرزانه و خندان این ملت تاخته بود و در پی اتهام زنی های بی فایده قبل خود، او را فتنه گر نامیده بود.
برادر حسین نمی‌خواهد باور کند
مدیرمسئولی که با هنرمندی تمام موفق شده است با اتخاذ مواضع خود یکی ازقدیمی‌ترین روزنامه‌های کشور را از تیراژ چند صدهزار نفری چنان به زیر بکشاند که آدمی به شگفت می‌افتد، متاسفانه هنوز دارد با قیافه‌ای حق به جانب -کدام جانب بماند!- مسئولیت نمایندگی ولی فقیه را در این موسسه هم یدک می‌کشد و با بی‌حرمت کردن این جایگاه که در احضاریه‌هایش به دادگاه مطبوعات تجلی کرده و می‌کند از این منظر،حتی به ولایت فقیه هم جفا می‌کند! اساسا چرا باید کسی بخود اجازه بدهد که در مقام نمایندگی ولایت فقیه، چنان مواضعی داشته باشد که بدلیل شکایت‌های مستمر از او مکررا به دادگاه مطبوعات احضار و بعضا محکوم شود؟

کاش کسی پیدا می‌شد تا تاخته و طعن‌های وی را به این و آن- البته حتی در دهه شصت هم!- احصا کند تا معلوم شود در آن زمان بزرگانی نیز از نیش قلم وی درامان نبوده‌اند! مطمئنم پیدا نمی‌شود چون عمر شریف، ارزشمندتر از آن است که صرف این امور بشود. وی به جای اینکه به حمایت هایش از احمدی نژادی که مملکت را به این روز انداخته است که نیازی به ذکرنمونه‌های آن نیست‌، پاسخ بدهد و عذر تقصیر به پیشگاه ملت آورد! دراین یادداشت به خاتمی تاخته بود که چون از عوامل فتنه ۸۸ است ،حق ندارد به رییس جمهور منتخب در باره این و آن بودن وزرایش اظهار نظر بکند! انگار نه انگاراین روحانی، همان روحانی است که میتینگ‌های تبلیغاتی‌اش را با سلام به خاتمی و درود برهاشمی شروع می‌کرد و در فیلم تبلیغاتی‌اش تصویر و سخنان خاتمی را نشان می‌داد!
چه باید کرد؟! با اینکه دیری است که آفتاب طلوع کرده‌است اما انگار برادرحسین، نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند! ازخواب بیدار شود! برادرحسین نمی‌خواهد باور کند این انتخاب نشان داد، رییس جمهورمنتخب این ملت و بالاتر از آن،خود این ملت خاتمی فتنه گر را دوست دارند!
برادرحسین،نمی‌خواهد باور کند ملت با رایی که در اقتدا به هاشمی و خاتمی به دکتر روحانی داد، عملا ثابت کرد که با خلق دوم خردادی دیگر،هرگز فتنه ادعایی وی دراین سالهای تلخ را باور نکرده و نخواهد کرد.

۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۴۸
کی؟هان! (91451)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۰۱
الان ديگه ملت يه چيزي ياد گرفتن !
از فردا همه ميگن كي؟هان!

حالا ببينيد !!! (91473)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۰:۰۰
کیهان از محبوبیت خاتمی در هراس است. (91560)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۱
احسنت. (91456)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۳
دلتنگ بساط با رفیقش جرج سرس می شه! اگه بیدار بشه! (91458)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۳
ملت به هاشمی و خاتمی رای دادند . این رو همه خوب میدونن . مدیر مسوول کی؟هان؟ هم خوب میدونه اما نباید از این نفر توقع داشت که بیاد و بگه آخ ببخشید ما اشتباه کردیم . اصلاحات و خاتمی و هاشمی رو عشقه که محبوب ملت اند و کاسه های داغ تر از آش منفور ملت اند (91459)
مهتاب
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۵۳
یکی نیست بپرسه مرد حسابی اگه مهم نیست پس چرا جواب میدی؟؟؟؟ اگه جواب میدی چرا انقدر اصرار داری که اثبات کنی مهم نیست؟؟؟؟
معلومه با خودت چند چندی؟؟؟؟ (91513)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۵۸
به طور اتفاقی کیهان رو دیدی !!!!!!!! (91515)
مهشید
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۹:۰۱
ببین لازم نیست که این همه تاکید کنی کیهان نمی خونی و دیگران هم نمی خونند !! این موضوع آدمو یاد دم خروس می ندازه (91517)
برادر حسین فهمیده!!!
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۵
وقتی از" اتوبوس"چرت بشه بیرون شاید "بفهمه" :-)))) (91461)
فرداد
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۷
برادر حسین دیگه چیکار میشه کرد؟فقط من همیشه خدا رو شکر میکنم این سید دوست داشتنی ما هیچ نقطه ضعفی و پرونده ای نداره مگر نه برادر حسین زمین و اسمان و بهم میدوخت (91464)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۸
احسنت جانا سخن از زبان ما گفتی. (91467)
حسن
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۱۸
یادمون باشه ادم خواب رومیشه بیدارکردولی کسی که خودشو به خواب زده نه!!!!!! (91481)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۲۲
درود خدا بر خاتمی (91486)
تارا
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۳۰
آفرین بر این قلم.به حق که ثابت کردین فرزندبرومند آن پدرومادرآزاده هستید. (91493)
محمد رضا
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۳۹
میتونی بعضی از موادری رو که بعضا محکوم شده یاد آوری کنی؟ (91501)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۳۹
راستی اکر مدافع انقلاب ورهبری هستید چرا حرف مردم را نمی نویسی کرانی بیکاری تورم بی ارزشی پول جایکاه کشور در جهان اکر شما را در روزنامه کی هان کنار بکذارند همین طور می نویسی (91502)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۴۸
تعداد ارجاعت، اعتراضات و مطالب مرتبت با کیهان به نوعی نشان دهنده تعداد خواننده هاشه. از اصول گراها که قاعدتا باید تعداد زیادی خوانندش باشن. اصلاح طلبها هم ادعای نخوندن کیهان رو به یدک صبح تا شب مشغول سرو کله زدن با کیهان هستند. مطلب اخیر نمونه حاضر. (91507)
گوگول
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۸:۴۸
سلام بر حسین!!!!!!!
خداحافظ حسین!!!!!!
چطوری حسین!!!!!
خسته نشدی حسین؟!!! (91508)
بدمک
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۹:۲۵
حرف های کی هان(کیهان)رو نباید جدی گرفت (91529)
کوشان
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۹:۳۵
بی شک، سید محمد خاتمی مجبوبترین سیاستمدار نزد ملت ایران است و افاضات برادرحسین چیزی از محبوبیت ایشان کم نخواهد کرد بلکه قطعاً برعکس عمل کرده و باعث محبوبیت روزافزون ایشان خواهد شد (91537)
علی
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۱۹:۵۰
نرود میخ اهنین در سنگ... (91551)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۰:۰۱
یک پیشنهاد دارم:

اصلاح طلبان از همکنون موزه‌ای را برای انواع اتهامات و حمله‌های آقای کیهان در طول ریاست جمهوری آقای روحانی در نظر بگیرند. باور کنید احداث افتتاح چنین موزه ای برای تاریخ ایران خارج از لطف نخواهد بود. ع زمانی (91562)
sasan
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۰:۱۰
اتفاقا ایشان باید بمانند تا ما هیچوقت. . .را فراموش نکنیم ودوباره مثل سال 84 گرفتار تفرقه نشیم. (91572)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۱:۱۳
بزاریدبگه! کی؟هان فقط در سبزی فروش ها جهت استفاده بجای پلاستیک پیدا میشه !!!!!!!! (91609)
حسن
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۱:۱۸
من با خودم عهد کرده بودم هر کس را هاشمی و خاتمی تایید کردند رای دهم. این را چرا برادر حسین نمیخواهد قبول کند؟ (91610)
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۱:۲۹
یکی اینو ورداره! . . . (91614)
اعتدال گرا
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۲:۰۸
راه مقابله با افراطیون کیهان, صداوسیما میلی, فارس و ... این است که روحانی (نماینده 18 میلیون نفر) یک کانال تلویزیونی داشته باشد. وگرنه اینها به این سادگی از خواب بیدار نمی شوند. (91631)
محمدعلی
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۲۲:۰۹
واقعا هنوز از خواب بیدار نشده این اقای شریعتمدارررررری (91633)