به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۱۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۵۳۳۱۹

چيچاريتو اولين مکزيکي رئال بعد از سانچز

گروه ورزشی: خاوير هرناندز اولين مکزيکي است که بعد از آخرين حضور هوگو سانچز در 22 سال پيش وارد رئال ميشود.هوگو سانچز افسانه اي در سال 1985 ميلادي از تيم رقيب اتلتيکومادريد به رئال آمد و دوران بسيار درخشاني در اين تيم داشت.
چيچاريتو اولين مکزيکي رئال بعد از سانچز
این بازیکن مکزیکی 7 فصل پر از گل را در رئال مادرید گذراند و پس از آن عنوان بی حرف و حدیث بهترین فوتبالیست مکزیکی تاریخ را برای خودش رقم زد.او در 283 بازی برای سفیدها 203 گل به ثمر رساند و تبدیل به ششمین گلزن تاریخ پر افتخارترین باشگاه اروپا شد.سانچز در21 سپتامبر سال 1992 و در حال که 33 ساله بود برای آخرین بار برای سفیدها به میدان رفت.

از عناوین و قهرمانی هایی که این بازیکن همراه با رئال مادرید به دست آورد میتوان به 5 قهرمانی پیاپی لالیگا،3 سوپرجام اسپانیا،یک قهرمانی جام حذفی ،یک قهرمانی اروپا و همچنین 4 بار کسب عنوان بهترین گلزن لالیگا اشاره کرد.سانچز بیش از 20 سال عنوان بهترین گلزن خارجی لالیگا را داشت تا اینکه لیونل مسی این عنوان را به خود اختصاص داد. سانچز و هرناندز تنها مکزیکی های تاریخ رئال مادرید نیستند زیرا در دهه ی 40 میلادی قرن بیستم دو بازیکن به نامهای خوزه رامون سائوتو و خوزه لوییس باربویا در این تیم حضور داشتند.
مرجع : ورزش سه