به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۶۰۶۰۹
تجهير اكسپريا Z3 به دوربين 20 مگاپيكسلي؛

بهترین‌ موبایل‌های بازار/ تصاویر

گروه فناوري: غول‌های معروف بازار موبایل و گوشی‌های هوشمند تا پایان سال 2014 پرچمداران خود را معرفی کرده‌اند.
بهترین‌ موبایل‌های بازار/ تصاویر
بیشتر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه مدل‌های بسیاری را سالانه طراحی و وارد بازار می‌کنند،با این حال این شرکت‌ها سالانه یک تلفن را به عنوان پرچمدار خود معرفی کرده و تا سال آینده مدلی بهتر از آن را ارائه نمی‌دهند. در ادامه می‌توانید بهترین محصول هر شرکت تولید کننده تلفن همراه که اکنون در بازار موجود است را مشاهده کنید.

ال‌جی G3
یکی از بهترین‌های اندرویدی با قیمتی مناسب. این دستگاه به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید مجهز است و از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزلوشن 1440p استفاده می‌کند. این وسیله با قابی فلزی ظاهر بسیار زیبا و چشمگیری نیز دارد که می‌تواند چشم هر فردی را به خود جذب کند.



سامسونگ گلکسی نوت 4
یکی از جدیدترین محصولات معرفی شده توسط سامسونگ که کیفیت و کاربردی فوق العاده دارد. این دستگاه به صفحه نمایشی 5.7 اینچی مجهز است و می‌تواند با سخت افزار قدرتمند خود جوابگوی هر نیازی باشد.



سامسونگ گلکسی نوت Edge
طرحی متفاوت از شرکت سامسونگ دستگاهی است که صفحه نمایش آن در کناره‌هایش کمی انحنا دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا شما بتوانید به شکلی خاص از این دستگاه استفاده کنید و از امکانات بسیار آن بهره ببرید.



اپل آیفون 6 و 6 پلاس
اپل امسال همانند سال گذشته دو دستگاه آیفون را معرفی کرد، این‌بار در اندازه‌هایی متفاوت. گوشی‌های 4.7 و 5.5 اینچی اپل امسال هم با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند و از امکانات بسیاری هم بهره‌مند هستند. افراد علاقه‌مند می‌توانند از میان مدل‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی هرکدام که مناسب‌تر است انتخاب کنند.





سونی اکسپریا Z3
سونی توانسته اخیرآ با آخرین محصولات خوب در بازار تلفن‌های هوشمند به موفقیت برسد و دستگاه‌های این شرکت نیز روز به روز در زمینه کیفیت رشد می‌کنند. آخرین گوشی سونی مدل زد3 است که به دوربینی 20 مگاپیکسلی مجهز است و می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار عالی را ثبت کند.



اچ‌تی‌سی One M8
شرکت اچ تی سی با اینکه تعدادی از بهترین گوشی‌های موبایل بازار را تولید می‌کند اما به دلیل تبلیغات ضعیف نسبت به بسیاری از شرکت‌های دیگر ضعیف عمل کرده است. بهترین تلفن همراه این شرکت در حال حاضر در دو مدل ویندوزی و اندرویدی در بازار موجود است که علاقه مندان می‌توانند سیستم عامل مورد نظر خود را تهیه کنند.



موتورولا Moto X
با اینکه این دستگاه در حال حاضر نمی‌تواند در زمینه سخت افزاری با تعدادی از جدیدترین گوشی‌های بازار رقابت کند اما با امکاناتی خاص، ظاهری زیبا و قابلیت شخصی سازی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های بازار باشد.

مرجع : بازار خبر