به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۵۲۹۶۹
سومين بازي بدون برد براي منچستريونايتد!

دي‌مارياي 75 ميليون يورويي هم كاري نكرد!

گروه ورزشي: منچستر در هفته سوم هم نتوانست پيروز شود و برابر برنلي به تساوي بدون گل رضايت داد.
دي‌مارياي 75 ميليون يورويي هم كاري نكرد!
به گزارش "ورزش سه"، هفته ي سوم ليگ برتر جزيره براي منچستر يونايتدي که در دو بازي قبل يک باخت و يک تساوي در توشه داشت باز هم با پيروزي همراه نبود.اين بار شياطين سرخ دي مارياي 75 ميليون يورويي تازه ملحق شده را نيز در ترکيب داشتند.

منچستریونایتد که به عنوان تیم میهمان به ورزشگاه خانگی تیم بارنلی رفته بود در یک بازی نه چندان شایسته ی نام منچستریونایتد نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 مقابل این تیم قعرنشین بدست نیاورد.

اضافه شدن دی‌ماریا بی‌شک بعد تهاجمی دیگری را به یونایتد اضافه کرده است، اما همچنان بزرگ‌ترین چالش فان‌خال فراهم آوردن یک خط هافبک منسجم و متحد است. ماتا و یانگ امروز ناامیدکننده بودند و میانه‌ی میدان منچستر یونایتد اوضاع خوبی نداشت. دی‌ماریا اگرچه شروعی فوق‌العاده نداشت اما امیدوارکننده ظاهر شد.

نکته‌ی بسیار مشهود در بازی یونایتد فقدان اعتماد به نفس در این تیم نسبت به تیم‌های دیگری بود که از یونایتد در ذهن داریم. هیچ کس در اردوی منچستر از تساوی در ترف‌مور خوشحال نخواهد بود، اما برای آن‌هایی که به دنبال نیمه‌ی پر لیوان هستند یک امتیاز و یک بازی بدون گل خورده می‌تواند قابل ذکر باشد.

دیو جونز از برنلی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. این نتیجه برای او که ۲۹ ساله است و دوران کاری‌اش را از نوجوانان منچستر یونایتدآغاز کرده می‌تواند بسیار رضایت‌بخش باشد. یونایتد در این بازی ۶۴ درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.