به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۷ ساعت ۲۱:۱۶
کد مطلب : ۵۵۱۸۲
تساوی شاگردان وینگادا با قرقیزستان

تراژدی غم‌انگیز تیم ملي امید کامل شد

گروه ورزشي: تیم ملي فوتبال امید ایران که برای صعود به مرحله بعدی رقابت های فوتبال هفدهمین دوره بازیهای آسیایی به پیروزی برابر قرقیزستان نیاز داشت، برابر این تیم نه چندان مطرح آسیایی به تساوی رسید.
تراژدی غم‌انگیز تیم ملي امید کامل شد
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران که در نخستین دیدار خود برابر ویتنام تن به شکست 4 بر یک داده بود تا یک نتیجه ناامید کننده را رقم بزند، از ساعت 12:30 دقیقه امروز پنجشنبه در اینچئون کره جنوبی به مصاف تیم قرقیزستان رفت و برابر این تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

در این دیدار که نیمه اول آن با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، شاگردان نلو وینگادا در نیمه دوم نمایش بهتری داشتند و در دقیقه 77 توسط مرتضی پورعلی گنجی به گل برتری دست پیدا کردند اما این پایان کار نبود و قرقیزستانی ها در دقیقه 89 به گل تساوی رسیدند.

تیم فوتبال امید ایران که در دوره های گذشته همواره یکی از مدعیان قهرمانی و جزو چهار تیم برتر بود، از دو بازی مرحله مقدماتی تنها یک امتیاز کسب کرده و حالا برای صعود به مرحله باید منتظر نتیجه دیدار روز دوشنبه تیم های ویتنام و قرقیزستان باشد. در صورتی که ویتنام بتواند قرقیزستان را با نتیجه ای بهتر از 4 بر یک - که ایران را برد - به پیروزی برسد، تیم امید ایران شانس صعود پیدا می کند در غیر این صورت، این تیم با بازیهای آسیایی وداع زودهنگامی خواهد داشت.