به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۵۲۰۲۲

وزیر نفت در راه مجلس

گروه اقتصادي: بیژن زنگنه وزیر نفت هفته آینده برای پاسخ به سوال حمید رسایی نماینده گروه پايداري در مجلس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
وزیر نفت در راه مجلس
مجلس هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد. نمایندگان مجلس  در جلسه علنی هفته آینده خود به ادامه رسیدگی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی، گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد طرح جامع کاداستر کشور، اعاده شده از شورای نگهبان و گزارش کمیسیون اقتصادی و در مورد لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن می پردازد.

خانه ملتی ها هفته آینده همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد طرح نجات و احیای دریاچه ها و تالاب های کشور و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت ایران بر افزایش دور پنجم بانک توسعه اسلامی، گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد حمایت از صنعت برق کشور و گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح را بررسی می کنند.

نمایندگان مجلس هفته آینده بررسی طرح دائمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه موتوری زمینی در مقابل شخص ثالث و بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی و حوادث طبیعی را در دستور کار دارند.

خانه ملتی ها هفته آینده همچنین گزارش کمیسیون عمرانی در مورد طرح جلوگیری از پرداخت دموراژ به کشتی ها و گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد جرم سیاسی و گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده 505 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب را در دستور کار دارند. نمایندگان مجلس هفته آینده قرار است رییس کمیسیون اصل نود قانون اساسی را از بین اعضای ثابت کمیسیون و با پیشنهاد هیات رییسه انتخاب کنند.

خانه ملتی های هفته آینده قرار است دو نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، یک نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در هیات نظارت بر مطبوعات، دو نفر از نمایندگان را به عنوان عضو در هیات نظارت اندوخته اسکناس و سه نفر جهت عضویت در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی انتخاب کنند.

خانه ملتی ها همچنین قرار است دو نماینده را به عنوان ناظر در هیات واگذاری فعالیت ها و بنگاه های دولتی به بخش غیردولتی، دو نماینده از کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه را جهت عضویت در هیات امنا صندوق توسعه ملی و سه نفر از نمایندگان کمیسیون های برنامه و بودجه اصل 90 و اقتصادی را به عنوان ناظر در کارگروه ایجاد تسهیل و تسریع در صدور مجوز از دستگاه های اجرایی انتخاب کنند.
مرجع : ایرنا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها