به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۵۸۴۲۲

اسفیرو اُلی؛ تجربه هیجان با موبایل هوشمند

گروه فناوری: با افزایش محبوبیت استفاده از موبایلهای هوشمند عرضه لوازم و دستگاه‌های جانبی برای آنها نیز سیر صعودی را دنبال می‌کند. صنعت اسباب بازی و سرگرمی نیز از این جریان دور نبوده و اسباب بازی‌های جالب توجه‌ای که به صورت کنترل از راه دور و با استفاده از اپلیکیشن هدایت می‌شوند، روانه بازار شده‌اند.
اسفیرو اُلی؛ تجربه هیجان با موبایل هوشمند
گجت اسفیرو اُلی یکی از جدیدترین نمونه‌های اسباب‌های کنترل از راه دور با اپلیکیشن محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای به یادماندنی و منحصر به فرد را برای کاربر رقم بزند. اُلی یک گجت همه فن حریف است که به فناوری بلوتوث مجهز شده است. ابعاد این اسباب بازی کنترل از راه دور برابر با 25.3 × 12.3 × 10.9 سانتیمتر است. اُلی به شکل یک استوانه طراحی شده و دارای تایرهای سفارشی است که امکان دستیابی به بیشینه سرعت 14 مایل در ساعت را فراهم می‌کند.

این اسباب بازی دوست داشتنی توانایی انجام حرکات مختلف مانند چرخش، پرش و دریفت با استفاده از اپلیکیشن خود را دارد و قابلیت برنامه ریزی آن تجربه‌ای سرگرم کننده با موبایل هوشمند را تضمین می‌کند. اُلی از شاسی پلی کربنات بادوام، تایرها و پوشش تایرهای قابل تعویض سود می‌برد. باتری قابل شارژ این گجت تا 60 دقیقه استفاده با یک بار شارژ کامل را ارائه می‌کند. این اسباب بازی سرگرم کننده برچسب قیمت 99.99 دلاری را یدک می‌کشد.



مرجع : عصرایران