به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ساعت ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۳۸۷۳۰
پس از حسابرسی‌ اعلام شد؛

هزینه 22 میلیاردی استقلال برای یک فصل

گروه ورزشي:​ باشگاه استقلال در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال 22 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه کرده است.
هزینه 22 میلیاردی استقلال برای یک فصل
به دنبال بازرسی از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس، و بنا بر اعلام مسئولان وزارت ورزش و جوانان شفاف‌سازی درباره وضعیت قراردادها و دستمزد مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دستور کار وزارتخانه قرار گرفت و در نهایت پس از انجام حسابرسی‌های لازم مشخص شد که باشگاه استقلال برای فصل 93- 92 رقابت‌های لیگ برتر مبلغی بالغ بر 22 میلیاردو 500 میلیون تومان هزینه کرده است.

نکته قابل توجه این است که آبی‌ پوشان پایتخت در حدود 5 میلیارد تومان بیشتر از پرسپولیس برای این فصل هزینه کرده است. نکته دیگر فهرست قراردادهای استقلال این است که برخلاف پرسپولیس رقم قراردادهای امضاء شده بازیکنان و مربیان استقلال با باشگاه با قراردادهای ثبت شده در سازمان لیگ یکسان است و تفاوتی نمی‌کند. پس از تایید نهایی ریز مبالغ قرارداد مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال هم منتشر می‌شود.
مرجع : ايسنا

ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۰۹
اینها که ننه من غریبم در می آوردن و یه چشمشون اشک و یه چشمشون آه بود از نداری که! کم مانده بود واسه شون اعانه جمع کنیم که!! (219750)
شیش تایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۱۱
لطفا ریز قراردادهای باشگاههای صنعتی مانند سپاهان و تراکتورسازی و... را هم اعلام کنید!!!!!!!!!!!!! (219752)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۴۰
بابا ان چرا گیر میدهید یک سفره ای باز است و عده ای هم فقیر و بیچاره و ندار از این سفره متنعمند (219763)
بلوط
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۲:۵۵
ژنرال این قدرازبیت المال استفاده میکنه ودولت درجای دیگرازمردم تقاضامیکندکه ازیارانه انصراف دهند وهی هم اس اس هاازبی پولی مینالند باید تمام پولهارا به طلا تبدیل کندشوالیه وذوبش کند تادرگلوی این بچه ننه هابریزه شایددیگرپول نخواند (219767)
تاتی تاتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۳۰ ۲۳:۴۳
واقعاً تواین گرونی این فوتبالیست ها بااین حقوق ناچیز چه جور زندگی رو میگزرونند خدا به دادشون برسه من که ازدريافت یارانه به خاطر این گشنه وتشنه هاانصراف میدم! (219778)