به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ساعت ۰۳:۰۱
کد مطلب : ۴۷۸۲۰
يك پاي فينال جام جهاني 2014 مشخص شد

نیمه نهایی؛ آلمان 7 ..............برزیل 1

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار نیمه نهایی جام جهانی بامداد چهارشنبه در ورزشگاه استادیو مینیرائو شهر بلوهورینزنتهT میزبان جام جهانی 2014، برزیل را با نتیجه 7 بر یک شکست داد.
نیمه نهایی؛ آلمان 7 ..............برزیل 1
در این دیدار توماس مولر (11)، میروسلاو کلوزه (23)، تونی کروس (24، 26)، سامی خدیرا (29)، آندره شورله(69 و 79)برای آلمان گل زدند. تنها گل تیم ملی فوتبال برزیل را اسکار در دقیقه 90 وارد دروازه آلمان ها کرد. این دیدار در شرایطی آغاز شد که برزیلی ها قبل از این پنج بار موفق شده بودند عنوان قهرمانی جام جهانی را به خود اختصاص بدهند.

آنها به دنبال پیروزی برابر آلمان ها بودند تا راهی فینال شوند و ششمین جام قهرمانی در این مسابقات را بالای سر ببرند اما در همان 30 دقیقه اول بازی تمام رویاهای آنها نقش بر آب شد و آلمان ها در طوفانی بیادماندنی پنج بار دروازه "سزار" را باز کردند تا مشخص شود برزیلی ها یکی از بدترین روزهای خود را پشت سرخواهند گذاشت.

آلمان ها خیلی زود در دقیقه 11 به گل رسیدند و در کمتر از 20 دقیقه طوفانی به پا کردند که باعث شد در پایان نیمه اول خیلی از تماشاگران برزیلی ورزشگاه را ترک کنند و آنهایی هم که ماندند در نیمه دوم بیشتر به تشویق آلمان پرداختند تا تیم ملی برزیل. با این حال در نیمه دوم برزیل با چند تغییر وارد زمین شد و امیدوار بود که بتواند فاصله را کم کند اما بازهم این آلمان بود که به دو گل دیگر دست پیدا کرد. در شرایطی که برزیلی ها کاملا ناامید شده بودند و آلمان هم برای جشن یک پیروزی از پیش مسجل شده بودند، اسکار موفق شد دروازه "نویر" که یکی از بهترین های آلمان بود را باز کند و بازی با نتیجه 7 بر یک به پایان برسد.

توني کروس بهترين بازيکن ميدان شد
در شب انتقام‌گيري ظالمانه ژرمن‌ها از برزيل بابت شکست فينال جام جهاني 2002، هافبک بايرن مونيخ بهترين بازيکن ميدان شد. در اين بازي توني کروس، هافبک هجومي تيم ملي آلمان که گل‌هاي سوم و چهارم ژرمن‌ها را در دقايق 24 و 26 به ثمر رساند، به عنوان بهترين بازيکن ميدان معرفي شد. کروس که 90 دقيقه در ميدان حضور داشت،‌ 65 پاس داد و سه شوت به سمت دروازه سلسائو شليک کرد.
میروسلاو کلوزه برترین گلزن تاریخ جام جهانی شد
مهاجم تیم ملی آلمان با گلی که در دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2014 مقابل برزیل به ثمر رساند برترین گلزن تاریخ جام های جهانی شد. میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 پنج گل، در جام جهانی 2006 پنج گل، در جام جهانی 2010 دو گل و تا اینجا رقابتهای جام جهانی 2014 دو گل به ثمر رسانده که او را اکنون با 16 گل برترین گلزن تاریخ جام های جهانی کرده است.

پیش از این رونالدو برزیلی که در جام جهانی 2002 جام قهرمانی را بالای سر برد با 15 گل برترین گلزن تاریخ جام های جهانی بود. در ادامه لیست برترین گلزنان تاریخ جام های جهانی را مشاهده می کنید:

1- میروسلاو کلوزه 16 گل
2- رونالدو 15 گل
3- گرد مولر 14 گل
4- ژوست فونتن 13 گل
5- پله 12 گل
6- ساندور کوشیس 11 گل
7- یورگن کلینزمن 11 گل
8- هلموت ران 10 گل
9- گری لینکر 10 گل
10- گابریل باتیستوتا 10 گل

امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۲۰
آلمان عالی بود عالی، مثل همیشه... (240475)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۱۹
حضرت حافظ چه خوش گفت :
نه هر که چهره بر افروخت دلبری داند نه هرکه اینه سازد سکندری داند

فوتبال دیشب مرا به یاد 300 کشته در غرق شدن کشتی کره جنوبی انداخت که ثابت شده کوتاهی و فساد مسولان علت اینهمه تلفات بوده ! در کشورهای جهان سوم و در حال توسعه ممکنست پیشرفتهایی رخ داده باشد ولی اغلب این کشورها زیر ساخت درستی ندارند و در مواقع اضطراری همه انگشت به دهان فقط نظاره گرند و توانایی اقدامات اساسی و پیشگیرانه ندارند و فکر می کنند اگر یک تانکی مونتاژ کردند به سطح کشورهایی که صد سال است کار می کنند و بر مقامات خود هم نظارت دارند تا خطا نکنند ک (240534)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۵۴
کوروش! بهت زده شدی!این عدد300وغرق شدن چه ربطی داشت؟!قابل توجه جناب عالی است که سابقه برزیل درفوتبال باپنج بارقهرمانی درخشانتر است.اگر تکنولوژی ملاک جناب عالی است پس نتایج فوتبال ژاپن رابا ان پیشرفت علمی تحلیل بفرمایید!! تا خیلی بهت زده نمانید (240555)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۴
بیشتر کشورهای پیشرفته و صاحب فوتبال مثل فرانسه و آلمان از میزبانی به خوبی استفاده می کنند و قهرمان می شو ند و لی در برزیل به علت ضعف مدیران چشمان خو د را به پیروزی با کمک داور از کرواسی و شانسی از کلمبیا بستند تا المان چشمان آنها را باز کرد مثلا المان همین یواخیم لو را که دوره قبل نتیجه نگرفت حفظ کرد تا این تیم را بسازد اینها فرق مدیران لایق با نالایقها است د (240584)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۰
آلمان عالي بود ولي اينجور نتايج واقعيت فوتبال نيست. وقتي يه تيم بخواد حتما برنده باشه و در دقايق ابتدايي يه گل غافلگيرانه بخوره ساختارش از هم پاشيده ميشه و اين يعني سقوط آزاد.
اسپانيا و پرتغال و حتي ايران در بازي با بوسني هم همچين شرايطي داشتن. (240535)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۵۱
البته تیمهای بزرگ و قدرتمند حتی اگه گل زود هنگامه غافلگیرانه هم بخورند هرگز به این راحتی مغلوب نمیشوند . برزیل تا همین جا هم به تیم واقعا قدر نخورده بود تا ببینیه چند مرده حلاجه (240540)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۵
دوست عزيزم. آلمان واقعا عالي بود و برزيل هم به قدرت هميشه نبود ولي اتفاقا اين اتفاق واسه تيم هاي بزرگ و قدرتمند بيشتر ميفته. همين بايرن مونيخ توي ليگ قهرمانان اخير مگه اسكلت اصلي تيم آلمان فعلي نبود؟ بحث بر سر اينه كه وقتي ساختار تيم از هم پاشيده ميشه، فشار روحي و رواني اجازه ي بازگشت به انسان نميده و مي شود آنچه شد. (240585)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۵۲
دوست عزیز چرا می گویی واقعیت فوتبال نیست؟واقعیت فوتبال مگر چیست؟ این ورزش مزخرف ترین ورزش دنیاست.با یک توپ ربایی یا یک اتفاق شانسی پیروزیها وشکست هایی پیش می اید که باورکردنش دشوار است.این ورزش شده مبنای پول درآوردن مشتی آدم الاف که زود هم خودشان را گم می کنند.طرف مرد است کله اش را مش کرده کره ایها وژاپنیهای احمق را ندیده ای؟همه رنگ وآرایش خانمها را انتخاب کرده اند.اصلا حواسش به بازی نیست.همه نگاهش به اسکور برد است تا ژست ابلهانه ای بگیرد.گویی کاشف واکسن ایدز است!! این زمان وانرژی که صرف این ورزش ... (240553)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۴
یکم ادب بد نیستا!!!! (240583)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۵۳
برادر من، سعيد جان. ببخشيد احساس ميكنم ذهن شما در عين خير خواهي به پراكندگي همين نظري هست كه مرقوم فرمودين.
بنده اصلا از زاويه ي ديد شما واقعيت فوتبال رو تحليل نكردم. اما اگر با زاويه شما نگاه كنم باز هم چيز ديگه اي مي بينم. فوتبال امروز يه ظرفيت نامتناهي براي اشتغال، سلامت، اقتصاد، فرهنگ و... است.موفق ترين بازيكنان دنيا كم حاشيه ترين ها و سالم ترين ها هستن. مثلا مسي مي تونه علاوه بر ورزش يه الگوي اخلاقي مناسب باشه. رونالدو اسطوره ي تلاش و پشتكاره. فوتبال آلمان نماد نظمه. همه جا مثل ايران نيست. (240589)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۸:۲۱
خانم باران چرا شما همواره عادت کردید کشور خودتان را تحقیر کنید؟!یعنی چی که همه جا مثل ایران نیست؟!مگه شما خودتان برای چه ملیتی هستید؟!این طرز بیان نقطه ضعف بزرگی است که از عدم اعتماد به نفس ناشی میشود..برزیل اقتدار همیشگی رانداشت تا درباره المان نتیجه گیری کنیم..وهمچنین ایران واقعی دربازی با ارژانتین تجلی داشت..نه دربازی اخر! (240616)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۲۴
...قطعا، من هم واقعیت فوتبال آلمان رو فقط به نتیجه دیشب نمیبینم بلکه فوتبالی که برای 4 دوره جام جهانی به طور متوالی جزء 4 تیم بوده و دیدیم که تو این سالها همیشه چقدر منظم بازی کرده... برای همین میگم آلمان عالی بود مثل همیشه... (240579)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۷
آلمان حتا در این جام هم عالی نبوده است, چه رسد به جام های دیگر و همیشه عالی بودن; دلایل: بازی المان با غنا, آمریکا, الجزایر و فرانسه در همین جام...!؟ بازی دیشب آلمان با برزیل هم بیشتر تبلور بی رحمی بازی فوتبال است تا عالی بودن تیم آلمان...!؟ بازی فینال هم سنگ محک خوبیست برای عالی بودن یا نبودن تیم المان..!؟ (240595)
محمد
Canada
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۰:۴۸
لطفا بی صلاحیت اظهار نظر نکنید و یک کم برید راجع به فوتبال آلمان مطالعه کنید و بعد نظر دهید اگر فوتبالو نمیشناسید حداقل نظر کارشناسا رو ببینید (240623)
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۲۴
هلند قهرمانه ... (240477)
cr7
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۴۵
اگه تو فینال تمام ستاره های هلند برزیل آرژانتین هم جلوی آلمان قرار بگیرن باز هم آلمان میبره... (240539)
peyman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۲۶
آلمان قهرمان این دوره جام جهانی (240478)
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۴۵
البته بعد از هلند!!! (240551)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۵۵
بله قهرمان میشه! آلمان تا وقتی گلزنی مثل کلوزه داره که توی 4 دوره 16 گل زده(چقدر زیاد ماشالله) حتما قهرمان میشه! لابد جام جهانی آینده هم بازی میکنه و بازهم دو سه تا گل میزنه و احتمالا جام دیگری و دو تا گل دیگه و... همینجوری پیش بره به 100 گل هم میرسه! خداییش جام جهانی که کلوزه بهترین گلزنش باشه را درشو باید گل گرفت. (240572)
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۷:۴۰
اقای ایرانداد تا حالا دیدی که اتفاق افتاده (240611)
meesi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۷:۴۵
آرزانتین قهرمانه (240612)
محمد
Canada
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۰:۵۱
می فهممت دوست من بدجوری آلمانیا همه دنیا رو به آتیش کشیدن حالا حالاها دردشو باید تحمل کنید و جلوی فوتبال آلمان زانو بزنید (240624)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۳۱
حق آلمان قهرمانى است ، نتيجه سالها تلاش ، از چهل سال قبل جام جهانى را دنبال مى كنم ، چنين نتيجه اى در نيمه نهائي تكرار نخواهد شد ، در ضمن توماس مولر هم ده گله است كه احتمالا ركورد را جام جهانى بعدى خواهد شكست ، برزيل تحقير شد، (240480)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۴۰
كلوزه در جام جهانى ٢٠١٠ چهار گل به ثمر رسانده و به علت اخراج در بازى صربستان و بيمارى در دو بازى غنا و اروگويه غايب بود، فونتين سيزده گل را در جام ١٩٥٨ زده ، گرد مولر در دو جام ٧٠ و٧٤، رونالدو سه جام، كلوزه چهار جام ، احتمال ركوردشكنى توماس مولر با ده گل زده در سن بيست وپنج سالگى زياده ، (240482)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۴۱
اقتدار فوتبال برزيل فروريخت ، (240483)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۷
آخه اصلا اقتدار داشت!؟ (240588)
......
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۶:۴۳
پنج قهرمانى در جام جهانى دو بار نائب قهرمانى و ......و ستارگانى چون پله ، گارينشا ، واوا ، زاگالو ، ريوه لينو، زيكو، سوكراتس ، رونالدو، ريوالدو ، كاكا و .... (240601)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۵۴
دارم از غصه دق میکنم! خدا وکیلی آخه آلمان تیمیه که 7 گل به برزیل بزنه؟! این بازی فوتبال آلمانها گرفت و هر توپی را بردند جلو به گل تبدیل شد! مثل بازی ایران و کره جنوبی در سال 1996 که 6 تا زدیم.هیچوقت از فوتبال ماشینی آلمانها خوشم نیامده و نخواهد آمد. (240485)
بردیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۰:۵۱
فعلا که دیدیم هفت گل زد و مقتدرانه برزیل رو در نیمه نهایی جام جهانی و در خانه خودش و مقابل هواداراش تحقیر کرد . فوتبال آلمان دیشب معرکه بود (240530)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۰۱
البته برزیلی ها با انتخاب اسکولاری خیلی مقصر بودند، چون این مربی اثبات کرده میانه ای با بازیکنای تکنیکی و بازی های زیبا نداره و اصولاً طرفدار یک فوتبال محافظه کارانه برای رسیدن به قهرمانیه. این محافظه کاری اسکولاری و بدنبالش خوب بازی نکردن برزیل مشخصه که به درد جام های جهانی خارج از برزیل می خوره و نه داخل برزیل که تیم باید هجومی و زیبا بازی کنه. همین تناقض دخل برزیلو آورد والا این باخت ربطی به قدرت آلمانیا نداشت. فوتبال تکنیکی برزیل در هر صورت از فوتبال ماشینی و قدرتی آلمان برتره. (240531)
می
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۱۳
شما فعلا سعی کن ریلکس کنی بعدا نظر کارشناسی بده برزیلی(آبکش) عزیز :دی (240533)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۴۴
شما یکم مودب باشید بد نیست.اون زمانی که آلمان از بلغارستان 4تا 4تا میخورد مثل اینکه یادتون رفته جام 94 بود اگه اشتباه نکنم.برزیل میتونه ادعا کنه که حداقل از تیم قوی باخت ولی اون سال آلمان بدجور باخت.مطمئن باش اگه تیاگو سیلوا و نیمار بودند الان این شما بودید که باید ریلکس میکردید جناب می یا نوشیدنی! (240567)
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۵:۰۹
94 آلمان 2-1 از بلغارستان شکست خورد (240592)
محمد
Canada
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۰:۵۴
عزیز من شما چقدر اطلاعات فوتبالیت ضعیفه و هی نظر میدی برو محض رضای خدا یک کم مطالعه کن (240625)
/
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۵:۰۵
فوتبال; بی رحم, بسان زندگی...!؟ (240591)
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۵۵
آنچه که بیش از همه برای من جالب بود ، خونسردی و آرامش بازیکنان آلمان در تمامی زمان بازی بود . و پس از آن هم از خود گذشتگی به نفع تیم به جز یک بار که می شد گل هشتم هم رقم بخورد . بیخود نیست که آلمان مهد فلاسفه هم هست . (240486)
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۴۴
بعنوان کسی که سال ها در آلمان زندگی کرده، آلمانی ها یک ویژگی دارند، اونم اینکه رحم حالیشون نیست، کسی رو که زمین خورده اینقدر می زنند که از دیگه جاش پا نشه. یادمه تو یک بازی دوستانه بین آلمان و برزیل در آمریکا، برزیلی ها مثل آب خوردن در نیمه اول 3-0 از آلمانی ها جلو افتادند، ولی بعدش آشکار بازی رو کند و تمرینی کردند تا بالاخره آلمان هم 3 گل زد. ولی اگه اون زمان آلمانی ها اونقدر قوی بودند که می تونستند مثل آب خوردن 3 گل بزنند، قطعاً سعی می کردند، 6 یا 7 تای دیگه هم بزنند ... (240538)
محمد
Canada
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۰:۵۹
شما یا تو آلمان زندگی نکردی یا احتمالا اگر اونجا بودی زمان جنگ جهانی دوم بوده برادر من نقض حرفای شما رو در دلداری دادن بعد از بازی به بازیکنای برزیل میتونستید ببینید دلیل نداره چون بدجوری باختید هر چیزی که خواستید بگید حقیقت با حرفهای شما گم نمیشه (240626)
کامران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۳:۵۶
از طرف مردم آبادان
از این به بعد به جای آبادان برزیلته،آبادان آلمانته (240487)
روژان از کردستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۰:۴۹
چاکر هموطنای عزیز آبادانی که هیچ وقت کم نمیارن (240529)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۴:۰۹
آلمان تو این بازی عالی بود و در عین حال بریل خیلی ضعیف... اما برای قهرمانی،آلمان باید یک بازی دیگه رو هم عالی باشه... تاریخ را فاتحان خواهند نوشت.... (240489)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۴:۱۴
برزیل تا اینجا هم به زور داور اومد زنده باد آلمان (240491)
کاشکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۴:۳۵
کاشکی یکم ازین آلمان فوتبال یاد بگیریم فقط نیایم بگیم ما ایرانی ها از نژاد ژرمن ها هستیم (240492)
غضنفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۵
فکر کنم نزاد آلمانها آریایی باشه نه نزاد ما زرمن (240537)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۵۵
عزیزم ژرمنها یکی از نژادهای آریایی هشتن و ما هم البته نه همه از نژاد هند و اروپایی یکی دیگه از نژادهای آریایی هستیم (240542)
مجید از قم
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۵:۰۰
سزار رو که دیدم به حقیقی ایمان آوردم! (240494)
سعید
United States
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۵:۰۶
میروسلاو کلوزه مهاجم تیم ملی آلمان در جام جهانی 2002 پنج گل، در جام جهانی 2006 پنج گل، در جام جهانی 2010 دو گل و تا اینجا رقابتهای جام جهانی 2014 دو گل به ثمر رسانده که او را اکنون با 16 گل برترین گلزن تاریخ جام های جهانی کرده است.
5+5+2+2=14
چطوری میشه 16 گل!!! (240495)
حمید
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۰۰
الان سه تا زده دو تا دیشب یکیم به غنا دوره پیشم سه تا زد که دوتا به ارژانتین زد فقط (240544)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۶:۱۵
گردباد شش دقيقه اي آلمان ، برزيل را نابود كرد ، (240498)
ضد صنف کیسه و کیسه کش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۶:۲۳
برزیل غصه نخور
کیسه هم 6تاییه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (240499)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۶:۴۴
جهت اطلاع دوستان ، نيمه نهايي جام ١٩٣٠، اروگويه ٦يوگسلاوى ١ ،آرژانتين ٦ أمريكا ١ و اين بازي آلمان ٧ برزيل ١ ، در خاك برزيل قهرمان پنج دوره جام جهاني عجيب ترين نتيجه تاريخ فوتبال رقم خورد ، تعجب نكنيد از اطلاعات حقير ، اين مجريان از روي كاغذ هم غلط مى خوانند، فقط دكتر صدر اطلاعاتش خوبه ، (240500)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۲۶
میگن چوب خدا صدا نداره . اون موقع که مردم برزیل تو خیابونها هدف ضرب باطوم و گاز اشک اور پلیس قرار گرفتند ( بخاطر اعتراض به هزینه بالای برگزاری جام جهانی ) دولت تو فکر تبلیغ و برگزاری جشن باشکوه بود . اینم عاقبتش. (240501)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۵۷
عزیز دل اعتراض مردم برزیل بخاطر هزینه های جام جهانی نبود کما اینکه تا حالا 15 میلیارد دلار سود هم نصیبشون شده فکر کنم اسیر اخبار صداوسیما شدی (240556)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۲:۳۴
اونا برای جام جهانی 4 استادیوم مدرن ساختند + هزینه های نگهداری + تامین امنیت . امیر اقا به نظر شما پول اینا چقدر میشه؟ (240638)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۰۸
فکر کنم اون هزینه ای که بابت اغتشاشات دولت برزیل پرداخت از هزینه های جام جهانی بیشتر باشه. البته اغراق کردم ولی بالام جان حتما در میزبانی جام جهانی یه خیری هست که همه براش سرودست می شکنند ولی تا اینو بخوای به مردم عوام بفهمونی کشور به هم ریخته (240575)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۳۳
چرا علی دایی تو لیست نیست ؟!!!!! :):):) (240503)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۴۲
علی دایی تو جام جهانی چند تا گل زده؟ (240550)
یونس
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۳۹
فوتبال مدرن یعنی همین!!!تمام! (240504)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۴۶
مجددا جهت اطلاع دوستان، اين چند روزه به اشتباه در برنامه هاي تلويزيونى حضور آلمان را در نيمه نهائي قبل از اين جام يازده بار أعلام كرده اند، مزيد اطلاع آلمان در اولين حضور خود در جام ١٩٣٤،با پيروزي سه دو مقابل اتريش به مقام سوم رسيد، با احتساب جام هاي ٥٤،٥٨،٦٦،٧٠،٧٤،٨٢،٨٦،٩٠،٢٠٠٢،٢٠٠٦،٢٠١٠ و اين جام آلمان سيزده بار در نيمه نهائي و با پيروزي در بازى ديشب براى هشتمين بار در فينال خواهد بود، (240505)
نفت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۴۷
برزیل ابروی نفت ابادان روبرد (240506)
بهزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۷:۵۳
معلوم بود که آلمان بازی رو میبره ولی نه با7 گل .....
البته فکر کنم 4 یا 5 تا گل هم میتونستن بزنن که نزدن.خلاصه بازی قشنگی بود.قشنگی فوتبال به همین چیزاس
برزیل خیلی احساساتی و بد بازی کرد.این حقش نبود (240508)
متحیر
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۸:۴۶
داستانهای باور نکردنی 7تا به برزیل زدن (240512)
آزرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۸:۵۴
برای من این باز ونتیجه بدست آمده خیلی آموزنده بود ،نخست آنکه تیم بودن از ستاره داشتن خیلی مهم تراست موفقیت آلمانیها به خاطر تیم بودنشون بود ودیگراینکه همه چی درفوتبال برد وباخت نیست رفتارمربی وبازیکنان تیم برزیل درپایان بازی با بازیکنان آلمان احترام من رونسبت به تیم برزیل دوچندان کرد وبه نظر من برزیل هم برنده بود (240514)
نجار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۰۹:۰۲
واقعا دفاع بسيار ضعيفي داشت ديشب برزيل، لوييز از همه بدتر و بدترين ها بود، مفتضحانه باختند، برزيل بازيكنانش اصلا ضعيف ترين در تاريخ اين كشور بودند، به نظر وجود فقط نيمار و سزار دروازه بان بود كه برزيل را به اينجا كشاند، اصلا اين تيم نبود بلكه 10 نفر آدم از هم گسسته و بي فكر بودند كه فقط با توپ بصورت انفرادي بازي مي كردند!!! (240518)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۰:۱۸
دیشب نقل قول قشنگی کردند تو برنامه 2014.گفتند المانیا به جای اینکه به مدل موهاشون برسند به فکر تمرین کردنند . . . (240525)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۰:۲۲
عجب فوتبالی بازی کرد این المان -له کرد برزیلو - نمی دونم فیل بزرگ خرس بزرگ.......جمع کنید بساطفوتبال برزیلو (240526)
وحید
Netherlands
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۰:۴۳
واقعا یعنی برزیل از ایران هم ضعیف تر بود؟ تا دقیقه 91 خون آرژانتین تو شیشه بود (240528)
نیمار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۰۲
ارزش ایران رو پایین نیار ایران اون بازی 4 تا شوت به دروازه داشت دیشب برزیل اومده بود برای زدن اسکوربرد بلوهوریزنته ! (240558)
اروپا اروپا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۷:۲۷
آرژانتین رو با آلمان مقایسه میکنی؟ کلا کشورهای آمریکای جنوبی از فوتبال اروپا فرسنگها فاصله دارند که آسیا از آمریکای جنوبی. (240606)
طاها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۱۱
زنده باد مسی
بیش از اینکه المان قوی باشه برزیل خیلی ضعیف بود این حرفمو بازی های قبلی دوتاشون ثابت میکنه (240532)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۰
تیم برزیل جوونند و تا قبل این بازی به تیم قوی ای مثل آلمان نخورده بودند وگرنه همون اول حذف می شدند. (240536)
احمد
Australia
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۲:۰۲
بازی بیشتر شبیه هندبال بود تا فوتبال
البته از باخت برزیل همیشه لذت میبرم مخصوصا این باخت و تو این جام
زنده باد هلند. امیدوارم هلند به قهرمانی دست پیدا کنه چونکه خدا میدونه حقشه (240545)
حمید فراری آبادان
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۳۰
من خودم واقعاً از آلمان تشکر می کنم برای این که به من حالی کرد این چند سال الکی الکی طرفدار برزیل بودم آلمان عشقه برزیل تمام شد (240563)
محمد از آلمان
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۳۵
تیم برزیل بسیار تیم ضعیفی بود و بیشتر با امتیاز میزبانی و گاهی اوقات کمک داور به اینجا رسید، اما آلمان یه تیم با برنامه بود و برای هر تیمی برنامه خاص خودش رو داشت و قطعا برنده بازی بود، اما این برد پر گل بیشتر بخاطر ضعف برزیلی ها بود. در کل آلمان نه تنها در فوتبال بلکه در همه زمینه های دیگر سرآمد دنیاست و بنابرنظرسنجی های اخیر محبوب ترین کشور دنیاست. (240565)
آبادان برزيلته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۵۳
برزيل ديشب برزيل نبود، تيم دوم برزيل بود يعني تيم صنعت نفت آبادان... به خاطر همين هم هفتا خورد... قبول دارم بازي آلمان خوب بود... ولي يادمان باشد اين تيم برزيل ضعيفترين تيم تاريخ فوتبال برزيل است كه در مقابل قويترين تيم تاريخ فوتبال آلمان قرار گرفت و هفتا خورد. من بازي ساميا را هميشه دوست دارم. آبادان برزيلته دمت گرم (240568)
کی روش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۳:۵۴
حالا باید قدر کی روش فهمید (240570)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۷
بازی دیشب منو یاد اون کلیپ صوتی طنز بازی بین ایران و افغانستان انداخت . . . (240587)
شایان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۱۵:۲۶
من هیچ وقت طرفدار برزیل نبودم ، ولی بعضی ها خیلی جو گیر شدن از جمله مجری های تلویزیون که آلمان خیلی قوی بود ، ولی واقعیت اینه که این فقط یه اتفاق بود، بله شانس آلمان برای برد بازی بیشتر بود ولی نه با حتی 2 گل اختلاف.
بیشتر گل ها روی سوتی برزیلی ها و تمرکز نداشتنشون بود تا قدرت آلمان اونا هم از احساساتی بودن برزیلی ها بعد از گل دوم استفاده کردن.
اگه المان اونجوری که مجری های شبکه سه با جوگیر شدن میکن قوی هست الجزایر رو تو 90 دقیقه میبرد یا با غنا 2-2 نمیکرد. (240594)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۱:۳۳
ژرمن ها، بله خيلي قوي بودند. اگر جدي بازي مي كردند،12 گل هم مي زدند. (240632)
سينــــــــــــ بينا ــــــــــــــــا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۱:۲۸
آلمان شایسته قهرمانی است هرچند من و خیلی های دیگه دوست داریم آرژانتین قهرمان بشه. (240631)
نيما
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۲:۱۲
نابودی در 90 دقیقه (240635)
نيما
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۲:۱۲
چه احساس عجیبی است شاید قهرمانی 5 جام یک خواب بوده و این شکست یک واقعیت شاید هم اون 5 جام واقعی و این شکست یک خواب / بهر حال نمیشه درک کرد که هر دو واقعی باشه (240636)
صدف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۸ ۲۲:۵۹
درفوتبال صرف نظرازبرخی ناداوری هاومسائل حاشیه ای می توان گفت (( مزدآن گرفت که جان برادرکارکرد )) نتیجه آن کشوری می گیردکه برنامه ریزی کرده وفوتبال رامدرسه ای اداره کرده باشدکه آلمان این شرایط رادارد0 آلمان واقعا" متکی به ستاره نیست وهمه دراختیارتیم هستندامابرزیل متکی به ستاره ای چون نیمارهست که نتیجه اش همین شد 000 (240639)