به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۲۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۸۱۴۸۰
انتقاد معاون‌ روحانی‌ از منع حضور زنان‌ در‌ ورزشگاه

زنان و دختران عزیزمان این جماعت را شايد ببخشند اما...

عكس: حضور بانوان در سالن واليبال در دوره احمدي‌نژاد حرام نبود اما در دوره جديد توسط حاميانش، حرام اعلام شد!
عكس: حضور بانوان در سالن واليبال در دوره احمدي‌نژاد حرام نبود!
عكس: حضور بانوان در سالن واليبال در دوره احمدي‌نژاد حرام نبود!
گروه سياسي: شهیندخت ملاوردی، معاون رئیس جمهور در امور زنان با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک به ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد. متن یادداشت شهین‌دخت مولاوردی چنین است:
پیروزی غرورآفرین تیم ملی کشورمان در برابر تیم آمریکا در لیگ جهانی والیبال کاممان را شیرین کرد. بالاخره بعد از ماهها اما و اگر برای حضور زنان در ورزشگاه این مسابقات به میزبانی ایران برگزار شد. ضمن ادای احترام به رأی و نظر مراجع عظام، در این مدت تمام تلاشمان بر این بود و هست تا این موضوع به مسئله و هزینه‌ای برای کشور تبدیل نشود و با رعایت تمامی جوانب و ملاحظات شرعی و عرفی و قانونی ضمن احترام و توجه به دغدغه‌ها و دل‌نگرانی‌های بخشی از جامعه، به خواسته و مطالبه مشروع بخشی دیگر از جامعه هم پاسخ داده شود. بدیهی است این تلاشها معطوف به حضور بی‌قید و شرط و به هر بهایی آن هم در همه رشته‌های ورزشی نیست، این در حالی است که تمام این قیل‌وقال‌ها نه برای تماشای ورزش فوتبال و شنا و بوکس و کشتی بلکه برای تماشای ورزش والیبال است که تا دو سال پیش منع خاصی نداشت و امری عادی تلقی می‌شده است.

سؤال این است آیا در این دو سال شرایط و اوضاع و احوال تماشای این بازی‌ها تغییر اساسی پیدا کرده که حکم آن نیز باید مشمول تغییر شود؟ آیا با این اوصاف کشور خود را ناتوان از مدیریت و کنترل این موضوع ساده و تعبیه سازوکارها و ایجاد زیرساخت‌های لازم معرفی نمی‌کنیم؟ مگر در همین کشور طرح سالم‌سازی دریا پیاده نشده است؟

در همین سفرهای استانی و در سخنرانی‌های عمومی رییس‌جمهور یا در اماکن مذهبی با اتخاذ تدابیر لازم زن و مرد در کنار هم حضور دارند چه اتفاقی می‌افتد؟ چرا عده‌ای هنرشان پیچیده کردن مسایل و دشوار کردن حل آن است تا گرهی که با دست باز می‌شود را با دندان هم نتوان باز کرد؟ و با تبدیل یک مسئله ساده به مسئله چندمجهولی بدین ترتیب تمام بار اسلامیت نظام بر دوش زنان گذاشته شود.

بویژه در آستانه سالگرد انتخابات ۲۴ مرداد ۹۲ که همه اعضای دولت بشدت درگیر ارائه گزارش و برنامه‌های متعدد برای گرامیداشت این حماسه سیاسی هستند، طوری وانمود شد انگار هم و غم ما جز این نیست و تمام فعالیت‌های خود را تعطیل کرده‌ایم و شبانه‌روزی در تکاپوی تحقق این موضوعیم. البته این سناریو از ماهها پیش کلید خورده بود، همان زمان که سعی کردند به دروغ از قول من این موضوع را در صدر مطالبات زنان قرار دهند و بر اساس آن چه تحلیل‌ها که ارائه ندادند.

بالاخره این موضوع در صدر منکرات جای گرفت، غافل از آنکه به راحتی از کنار منکرات بزرگ‌تر عبور می‌کنیم و سرمان را یواشکی برمی‌گردانیم تا مبادا خطی بر وجدانمان بیافتد: زندگی ۵۰۰۰ زن کارتن خواب در تهران، آمار ۹ درصدی معتادان زن از کل معتادان که در ۵ سال اخیر دو برابر شده است، آمار ۳۲ درصدی مرگ‌ومیر زنان ناشی از اعتیاد، رواج افسردگی و رسیدن سن اعتیاد به ۱۳ سال در بین دختران و تغییر الگوی مصرف آنها از مواد سنتی به مواد صنعتی و روانگردان که منجر به لذت و هیجان و شادی کاذب می‌شود، وجود دو میلیون کودک کار در کشور و... قله‌ای از کوه یخی است.

همزمان خبر تجاوز گروهی ۶ مرد معتاد زیر پلی به دختر ۱۱ ساله‌ای که کودک کار است هم منتشر شد. خبری که در هیاهوهای اخیر گم شد و دریغ از واکنشی کوچک به این عمل شنیع و غیر انسانی که به فرموده مولای متقیان از شنیدن آن انسان اگر بمیرد رواست. در چند هفته اخیر شدیدترین هجمه‌ها و حملات را از جانب کسانی که اکثریت واجدین شرایط دو سال پیش در چنین روزهایی بر روش‌ها و رویکردها و رویه‌های آنان خط بطلان کشیدند تحمل کردیم، کسانی که ۸ سال در غار کهف خود خزیده بودند در این دو سال از هیچ کوششی برای پاشیدن بذر ناامیدی و دلسردی در میان مردم دریغ نورزیده‌اند.

جماعت مقدس‌نما و مدعی دیانتی که با صدور اطلاعیه پشت اطلاعیه و خط‌ و نشان کشیدن‌های پی‌درپی از زلزله به پا کردن در روز مسابقه و برخورد خونین تا قبیح‌ترین و مشمئزکننده‌ترین اهانت‌ها و توهین‌ها که لایق خودشان بود، زنان و دختران پاکدامن و عفیف این سرزمین را خطاب قرار دادند. کسانی که نام یاران خدا را بر خود نهاده‌اند به رغم توصیه دیگران به حیا، برای نهی از یک منکر ده‌ها منکر دیگر مرتکب شدند، الفاظی که قلم از یادآوری و نوشتن آن شرمسار است و مصداق بارز چندین عنوان مجرمانه در قوانین جمهوری اسلامی ایران است. اگر روزی زنان و دختران عزیزمان این جماعت را ببخشند بی‌تردید فراموششان نخواهند کرد و در حافظه تاریخی خود این روزها را به یاد خواهند سپرد.

فاطمه
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۱۹
این خانم هم فقط حرف میزنه میتونست دیشب برن در سالن و والیبال رو از نزدیک ببینند نه این نامه نوشتن که مثل نوشداروی بعد از مرگ سهراب هست خانم محترم وظیفه شما نامه های تکراری نوشتن نیست باید به عمل ثابت کنید چرا دیشب به سالن والیبال نرفتید؟ (309782)
مردمی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۰:۲۱
تفاوت فقه شیعه در پویایی و زنده بودن و به روز بودن تشیع در مقابل نظریات سنتی و دگم و امثال وهابیون است . هرچند متاسفانه مصلحت اندیشی علما این روزها متاثر از چماق و تهدید به خونریزی گروهک های خاص و اقلیت نسبتا مسلح و قدرت طلب ارزیابی میشود . اگر این نبود برای فتوای علما قطعا موضوعات مهمترین هم در جامعه یافت میشد (310114)
رحمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۲۷
دولت بی عرضه گی میکنه فکر میکنه با کوتاه آومدن وباج دادن درست میشه دارن اشتباه خاتمی رو تکرار میکنن (309785)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۵۸
آقای روحانی این جماعت 4 میلیون بیشتر نیستن. ملت ایران رو فراموش نکن. (310138)
انوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۱
حقیقتا کسی جرات درافتادن با احمدی نژاد رو نداشت هنوز هم تو کچه وبازار از شجاعت این ادم میگن.. (309787)
بی سواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۲۹
برادر اگه شجاع بود می رفت بین جوانان این مردم در دانشگاه شریف شهید بهشتی یا تهران نیم ساعت حرف میزد تو هشت سال یه بارم نتونست جرات نکرد هنوزم نمی کنه الکی از مرد کاپشنی رستم نساز...... (310086)
سبحان
Estonia
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۳:۵۷
کدوم شجاعت. اون که حتی جرات در افتادن با مفاسد اقتصادی رو هم که نداشت هیچی، بلکه کابینه خودش هم پر از مفاسد اقتصادی بود که هیچی، ایرانم به یغما بردن چیزی نگفت (310158)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۴
ما که مثل همیشه سپردیمشون به خدا مگر کار دیگه ای از دستمون بر میاد وقتی مردا آنقدر بی غیرتن که حتی نمیتونن برا نشون دادن اعتراضشون از رفتن به استادیوم خودداری کنن. اینجا همه فقط شعار میدن وگرنه کو مرد کو غیرت کو ادای دین به دختران و زنان بدبخته این مملکت که از هر طرف داره بشون توهین میشه و تو فشارن. از صمیم قلب آرزو دارم ایران از طرف فیلا محروم بشه تا بفهمن دنیا دست این افراطیای بی مغز نیس.(برا آون بچه ی بدبخت هم کاری جز تاسف از دستم بنیاد فقط امیدوارم فوت کرده باشه چون مسلما زندگی براش جهنمه ) (309789)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۲۸
خواهرم حق کاملا با شماست
به عنوان یک مرد شرمندتم (310084)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۴
بهار خدا شفات بده. (309791)
خاشاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۲۹
ولی کار شما و امثال شماها از شفا و اینا گذشته، خدا بیامرزدت!!! (310049)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۲۹
اول شما رو بعد افراطی ها و بعد دلواپس ها رو (310085)
کورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۳۴
عالی بود نقد بسیار زیبایی بود منتظر جواب به اصطلاح دلواپسانم (309792)
مـــردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۴۸
سلام؛وقتی حال وروز دولتیان وبه اصطلاح حاکمان کشوروضعف مدیران اجرایی رادراجرای قانونِ جمهوری اسلامی می بینیم،ازتصورِحال وروزمردم عادی دراین مملکت به شدت هراسان وناامیدمی شویم ! (309806)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۰
بنظرم سختگیری بر بانوان ایران سرنوشت انتخابات مجلس را تغییر می دهد (309809)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۰:۰۳
مجلس .....!!!!! با کدوم قدرت ؟؟؟؟؟؟ (310112)
آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۹
"بدین ترتیب تمام بار اسلامیت نظام بر دوش زنان گذاشته شود" بهترین جمله‌ای که میشه گفت. همیشه همینطور بوده... همیشه (309828)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۰۹
یکسری از آقایان که درک درستی از جامعه ندارند و هیچ ماموریت رسمی هم از جانب مردم به آنها داده نشده متاسفانه برای مردم تصمیم میگیرند معلوم نیست تا کی این مردم باید تحمل کنند؟! داعش در همه جا هست! لطفا حذف برنامه های نسبتا خوب صدا و سیما که کمی مردم را از ماهواره دور میکرد بپردازید مثل رادیو 7 ، دستان و جمعه ایرانی که از زحمات جناب سر فراز مدیر جدید توانای تلویزیون می باشد. (309844)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۳
اندرعجایب دموکراسیهای نوپا در مهدفرهنگ واندیشه
1- خانمی بخاطر کشیدن یک کاریکاتور به12سالحبس محکوم اما دولت مردی بخاطر900میلیاردتومان اختلاس به5سال حبس محکوم میشود.
2- بخاطر نمایش یک تار موخانم قیصریه به آتش می کشنداما میلیاردهاتومان اختلاس را راحت می گذرند.
3- کنسرت موسیقی لغومی کنند اما این همه طلاق ودزدی وبی بندوباری وفساد ککشان هم نمگزد. (309848)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۱۹
حالا که خانم مولاوردی خبر تجاوز رو شنیدن برن بمیرن چون رواست پس برن بمیرن (309852)
ایرانی
Italy
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۲۲
چرا شما دلواپس تکون نخوردید وقتی خبر را شنیدید؟ (310100)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۱
این مساله موید پسرفت حقوق شهروندی در دولت اعتدال اقای روحانی دارد.

نشانه بی تاثیر بودن انتخابات در سرنوشت و خواست مردم ایران دارد. (309862)
لبو فروش
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۶
البته خانم ملاوردی از جانب خودشان این گروه را بخشیده اند ، اما مطمئنا میلونها زن و دختر و مردی که تمام آرزوها و آمالشان ، توسط همین افراد از دست داده اند نه می بخشند و نه فراموش می کنند (309872)
جوان اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۸
احسنت به خام مولاوردی با این نطق صریح و روشنشون .. حرف دل بسیاری از آقایون و خانمها رو زدن . امیدوارم این افراد هم که به نام دین این رفتارها رو از خودشون نشون میدن اصلاح بشن و به حقوق و آزادی های مشروع ملت احترم بذارن . (309877)
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۲
درودبردولت تدبیروامید (309883)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۳
حاجیه خانم وزیر کشور ش را با وزیر کشور خودتان مقایه کنید (309885)
قاسمی
Romania
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۴۹
، غافل از آنکه به راحتی از کنار منکرات بزرگ‌تر عبور می‌کنیم و سرمان را یواشکی برمی‌گردانیم تا مبادا خطی بر وجدانمان بیافتد: زندگی ۵۰۰۰ زن کارتن خواب در تهران، آمار ۹ درصدی معتادان زن از کل معتادان که در ۵ سال اخیر دو برابر شده است، آمار ۳۲ درصدی مرگ‌ومیر زنان ناشی از اعتیاد، رواج افسردگی و رسیدن سن اعتیاد به ۱۳ سال در بین دخترا.....
کاش سرکار خانم می فرمودن برای اینها چه کردند در این دوسال
آیا همینقدر انرژی و وقتی که صرف حضور زنان و دختران عزیزمان درورزشگاه کردند برای این قضایا هم وقت گذاشتند؟ (309895)
حمید
Germany
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۰
اینهاهمان داعشند (309899)
آرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۳۳
داعش نسخه دوم ایناست (310088)
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۲
بو بابا دلت خوشه به روحانی رای ندادیم که دولتش جلوی صدتا اراذل و اوباش کم بیاره کاش مردم خودشون یه کاری کنن (309904)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۳:۵۶
خودت رو ناراحت نکن شهین دخت زنان هم به ورزشگاه میان یادت نیست اینترنت پرسرعت رو حرام کردند الان دیگه همه دارند مکالمه تصویری یادته الان اکثر مردم با ایمو و اسکایپ و... ارتباط دارن مشکل از اونجاس که شما سعی کردین رسانه ایش کنین این جماعت هم هرجا احساس کنه طرف مقابل قراره کوچکترین کاری به نامش ثبت بشه شروع به داد قال میکنه بهت قول میدم چن مدت دیگه زنها رو.تو ورزشگاهای فوتبال ببینیم والیبال که تمام شد (309915)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۱
با سلام
عملکرد ضعیف دولت تدبیر و امید در زمینه فرهنگ و ارشاد،ورزش و وزارت کشور قابل دفاع نیست. افراطیون از هر وسیله لی برای خدشه به دولت در این زمینه ها که از وعده های اصلی دولت در انتخابات بوده استفاده میکنند تا با دلسرد کردن مردم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری به قدرت بازگردند. فقط یک سوال باقی میماند آیا با پاپس کشیدن و میدان دادن به گروه های افراطی در هر زمینه ای میتوان مملکت را اداره کرد و یا اینکه در این کشور بقیه انسانها حق حیات ندارند و یا کشور از آن عده ای محدود است؟؟؟!!!! (309924)
ماهرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۵
من نمیدونم والا ما رفتیم رای دادیم و حماسه آفریدیم و اکثریت جامعه رو شامل میشیم اونوقت دولتمون میره حرف صد نفر دیگه رو گوش میده که اتفاقا دارن شب و روز واسه شکست این دولت دعا و تلاش می کنند . دیگه واقعا با این شرایط امید و انگیزه ای برای حمایت از این دولت میمونه خدایی ؟؟ متاسفانه خیلی صبر کردیم و با اینکه اقدامات مورد مرادمون نبود بازم حمایت کردیم اما روز به روز هوادارای دولت دارن شدیدا ریزش می کنند (309932)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۰۶
به نظرم ورزش ایران را باید تعطیل کرد . چون از این ورزشکاران ایرانی هیچ بخاری بلند نمی شود.
کافی بود بازیکنان تیم ملی والیبال اعلام کنند که تنها در صورتی حاضرند در مسابقات جهانی شرکت کنند که به زنان اجازه ورود به ورزشگاه ها داده شود.
وقتب نیمی از هزینه ی تیم ملی و ورزشگاههای کشور را زنان می دهند باید زنان اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشند.
40 سال پیش حقوق زن و مرد کاملا مساوی بود.یادش به خیر.
دکتر شریعتی در ان زمان به چه چیز ایراد می گرفت ؟؟؟؟؟؟؟ (309934)
مازیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۱۳
خانم مولاوردی هم گذاشتن فردای مسابقه دارن نظر میدن ، متاسفانه دولتی که شما مشاورشون هستید کاملا فراموش کرده که چه وعده هایی داده بود ، بابا جان والا به خدا این جماعت افراطی در بین اقلیت هم جزو اقلیت حساب میان اونوقت دارن مملکت رو اداره می کنن (309944)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۲۸
متاسفانه این خانم بجای حمایت از خانمها و مشاوره در جهت ایجاد شرایط مناسب شغلی , ازدواج و مشکلات روحی و روانی و..... همین مواردی که در بیانیه خودشان هست مثل پیگری بانوان کارتن خواب و پیگیری جدی عمل شنیع اون معتادین, اومدن نامه اعتراضی نوشتن. در حالی که خود ایشون مسئولیت"معاون رئیس جمهور" رو قبول کردند ولی به دوش نمی کشن. ای کاش بدنبال این حرکت های پوپولیستی که شباهت با دولت های قبل دارد , به دنبال خدمت بودید و نه حرف و حرف و حرف.... (309964)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۳۶
چرا از تمام آیات قرآن فقط دو آیش مورد توجه قرار می گیره ، تازه اگه آیات مربوط به حجابو بخونین متوجه میشین که در اسلام حجاب اگر چه واجب ولی اجباری نیست ، ای پیامبر به زنان و دختران مومن بگو ... (309974)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۴۳
عاقبت توجه به ظاهر دین همینه (309977)
روستای جاسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۰
ما خیلی وقته بی غیرت شدیم
مولا علی (ع) زمانی که خاری به پای زن یهودی رفت گفت اگه کسی از این اتفاق بمیره حق دارد (مضمون کلی جمله همینه دقیقا یادم نمیاد که عینا چی بوده) حالا ما نشستیم و شاهدیم که به دختر یازده ساله شیش تا معتاد تجاوز می کنند و ما پشت لب تاپ رو مبل لم دادیم . خدایا چی شد که غیرت رو از مردمان این سرزمین گرفتی ؟؟
افراطیون تعصب ندارند ما که داریم چرا از این داغ نمردیم ؟ (309980)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۱
وقتی قانون کشورم پیش چشم این افراد یعنی کشک... پس باید جواب چماق را با چماق داد ...اینا منطق ندارن که دارید از منطق حرف می زنید (309983)
رضا انتظامی از نیشابور
United States
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۲
بیچاره وطنم... (309984)
کاسب قدرت طلب سیاست باز
Spain
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۵
به این خانم مدعی کاسب و طرفدار ازادی بگوئید اگر راست می گوئی و طرفدار زنان هستی به نشانه اعتراض از کارت استعفاء بده و از حقوقی چند ده میلیونی بگذر تا ثابت کنی درست می گوئی همه شما مثل ... دولتهای قبلی مثل ...دروغ می گوئید . پس لطفا اراجیف به خورد زنان و مردم ندهید لطفا خفه شوید . کاسبان قدرت طلب (309988)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۴:۵۷
مقصر دولته که اجازه میده این گروهک خود نمایی کنه بعد مردم که خودم هم جزوشونم یه مشت ادم ترسو که چشممون رو یه روی واقعیت جامعه بستیم و اجازه میدیم افرادی با کمترین سواد برای ما حکم صادر کنن چطور تو انتخابات و راهپیمایشون زن ومرد اشکال شرعی نداره با هم باشن تو ورزشگاه اشکال شرعی داره? بابا نمیخواد به فکر اخرت ما باشید خودتون رو تو زحمت نندازید .جهنم همین دنیای ماست که تو روز روشن به یه بچه تجاوز میشه باید از غصه دق کرد ومرد 0 (309990)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۰۰
....من نمی دانم فرق بین این لباس پیامبر پوشش های داخل با اون مسلمانان ذبح کننده انسان در عراق رقه و موصل چیست..
یکی شان می گوید لزومی ندارد زنان به ورزشگاه بیایند و دیگری می گوید لزومی ندارد در ماه رمضان از خانه
انگار زنان انسان نیستند
شرمتان باد ای ....شرمتان باد که آبروی خدایتان را برده اید
ما زنان ایران زمین را مادران خود میدانیم نه کنیز و برده (309992)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۱۰
ما شما را کاملآ درک میکنیم و میدانیم که متاسفانه دولت تصمیم گیر نهائی نیست و افراد قلیلی هستند که برای هر عملی که انجام میدهند پاداشش شان دریافت میکنند چه در مراسم سخنرانی ها و چه در ورود نمایندگان محترم مجلس به جائی.
انسان ها همیشه محصول تصمیم ها و انتخابات خود هستند. (309998)
علی از طبس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۱۳
خانم مولاوردی درود بر شما .یقین که اگر خانه خدا هم در این وادی می بود شرط زوج وفرد را این جماعت الزامی می کردند. (310000)
سرباز گمنام
Spain
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۴۴
....این عکس مطعلق به مسابقه والیبال زنان می باشد ....
چرا در عکس فقط خانوم ها هستند اگر واقعا این طور بود باید عکس زن ومرد ها باهم باشد یعنی در کادر بندی هم عکس زن ها باشد هم مرد ها....خداییش مسولا اینقد سوتی ندین دیگهه .....من فقط حق رو گفتم وسیاسی هم نیستم...
...........................
بهارنیوز: در سالن، بخش مشخصی را به زنان اختصاص می دادند به همین دلیل فقط بانوان در عكس دیده می شوند. (310013)
بی لیاقت ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۵۲
دمش گرم
رسا و گویا و مفید
چشم دیدن فعالیت زنان رو مردان ایرانی ندارن چون خودشون اهل کار ورقابت سالم و تلاش نیستن و همه چیز رو با زند و بند و مفت و بی زحمت می خوان و ازمون های مصاحبه دکتری و استخدام هیات علمی و .. با زند و بند بدون کوچکترین لیاقت و بار علمی می خوان!! نمونه اش همه اختلاس های مملکت و اداره بانکها و امور مالی کشور و رشوه و زیر میزی و بزن درو بازی سر کار و اشغال تمام صندلی های مدیریتی کشور ویران شده مسئولیتش با مردها ست!!!.
نماد بی لیاقتی و مفت خوری !!
اگر شما هم مرد نیستی و تحمل ... (310019)
یه جوان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۵۵
روحانی با پنیه سر میبره! یه جوری عمل میکنه انگار من دستم بسته اس شرمندم! بابا نا سلامتی ریس جمهور مملکتی!!!!!!!!!!! بهت رای دادیم! چه وضعشه؟ افغانستان ازادی بیشتری دارن تا ما! (310020)
xy
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۵:۵۵
به نظر من حضور و فعالیت شخص دریادلی مث سرکار خانم مولاوردی بهترین دلیل برای انتخاب درست ملت در24خرداد92 بوده...من به سهم خودم از تلاش بی دریغ و خداپسندانه ی ایشون تشکر می کنم و عقیده دارم اگه مردها غیرت به خرج بدن و برای مدتی تماشای مسابقات ورزشی رو تحریم کنن حل مشکل ورود خانم ها به ورزشگاه آسون تر می شه...به امید روزی که انسانیت راهی به دیانت بعضی از بندگان متوهم خدا پیدا کنه... (310021)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۲
رييس دولت قبل با همه مشكلات يه خوبي داشت، كاري كه فكر ميكرد درسته رو با قوت انجام ميداد. حالا اين دولت با اون پشتوانه مردمي و اينهمه كارشناس درست و حسابي، از پس انجام كارهاي درست هم بر نمياد.
حالا منتظر باشين تا روز به روز از وجهه و پايگاه اجتماعي شما كم بشه! (310025)
بسیجی زمان دفاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۶:۲۹
خبر تجاوز گروهی ۶ مرد معتاد زیر پلی به دختر ۱۱ ساله‌ای که کودک کار است ... خبری که در هیاهوهای اخیر گم شد و دریغ از واکنشی کوچک به این عمل شنیع و غیر انسانی که به فرموده مولای متقیان از شنیدن آن انسان اگر بمیرد رواست. (310035)
ژست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۷:۵۶
همیشه باید از درش وارد شد یک عده که هدفشون گل الود کردن اب بود و اصلا در صدد حل موضوع نبودند وفقط می خواستند خودشان مطرح بشن کارهای تحریکی کردند و نتیجه اش هم این شد (310059)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۸:۰۴
دولت وعده و امید به اینده (310065)
احمدنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۰۵
اگر ميخواهيد دولت به حرفاش عمل كنه مجلس دهم را اصلاح طلب كنيد (310093)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۱۶
کس نمی داند چرا این گوشه دنیا چنین است،کس نمی داند...! (310096)
مهدی عمارنژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۱۹:۴۸
صدا و سیمای پایداریچی ها دیشب در اقدامی غیر اخلاقی سرود ملی کشور امریکا را سانسور کرد. (310108)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۳/۳۰ ۲۱:۵۶
در زمان محمود ورود زنان امری عادی بود و کسی هم نگران نمی شد. (310137)