به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۶۷۹۵۴

لوکس ترین کشتی تفریحی دنیا /تصاویر

گروه گردشگری: شرکت Regent Seven Seas Cruises که درزمینهٔ ساخت کشتی ها و قایق‌های تفریحی و لوکس فعالیت می‌کند. اخیراً از جدیدترین محصول خود با نام Explorer رونمایی کرده است. گفته می‌شود Explorer لوکس‌ترین کشتی کروز ساخته‌شده در دنیا تا به امروز است.
لوکس ترین کشتی تفریحی دنیا /تصاویر
تصاویر منتشر شده از Explorer نیز بر صحت این ادعا تأکیددارند. تمام اتاق‌های Explorer به صورت سویت های لوکس با بالکون مجزا و تجهیزات کامل طراحی شده است. یکی از سوئیت‌های اصلی این کشتی کروز مساحتی معادل 370 متر مربع دارد که از 50 درصد خانه‌های موجود در آمریکا نیز بزرگ‌تر است. هزینه یک‌شب اقامت در کشتی کروز Explorer برای هر نفر درحدود 5000 دلار است.
Explorer گنجایش 750 مسافر را خواهد داشت. و بیشترین نسبت خدمه به مسافران را در سفرهای دریایی خود ارائه خواهد کرد. یک سالن تماشا در طبقات بالایی عرشه با طراحی نقره ای و طلایی برای استفاده کردن مسافران از نمای اقیانوس در کنار سالن تمام شیشه ای قرار دارد.

سالن تئاتر این کشتی تفریحی با نام constellation theatre به سبک سالن‌های قدیمی هالیوود و با دکوراسیونی لوکس طراحی شده است. سالن کافه Explorer نیز طراحی اروپایی ساده و دلپذیری دارد. یک کتابخانه بزرگ با سالن مطالعه و امکان قرض گرفتن فیلم‌های دی وی برای تماشا در اتاق و چندین رستوران بسیار لوکس برای ذائقه‌های مختلف در طبقات از دیگر امکانات خاص کشتی تفریحی Explorer هستند.

تمام سوئیت ها و اتاق‌های موجود در این کروز دارای بالکن با نمای اقیانوس هستند و هیچ اتاق بدون پنجره در این کشتی وجود ندارد. Explorer قرار است اولین سفر دریایی خود را در ماه جولای سال 2016 انجام دهد و از هم اکنون بسیاری از اتاق‌های آن رزرو شده‌اند.





















مرجع : بازارخبر