به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۸۹۱۸۶

کی‌روش: زمانی که به گوام زیاد گل می‌زدید!

گروه ورزش: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید آن زمان که ایران پرگل ترین برد تاریخش مقابل گوام را رقم زد، مربوط به ۳ هزار سال قبل می شود!
کی‌روش: زمانی که به گوام زیاد گل می‌زدید!
کاروس کی‌روش در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی اظهار کرد: درباره انتخاب بازیکنان باید بگویم این بازیکنان ترکیبی از عوامل مختلف هستند. نزدیک ۵ سال است که این بازیکنان را می شناسم. البته بازیهای ابتدایی فصل نقش موثری در انتخاب آنها داشت. در مدتی هم که ایران نبودم با ایران در ارتباط و از حال بازیکنان مطلع بودم. پس از بازگشت، چند روز بعد نفرات انتخاب شده را معرفی کردیم.
وی درباره جوانگرایی تیم ملی هم گفت: کاری که بنده در سال اول دارم این است که ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را به کار می گیرم. ما یکسال وقت داریم تا بازیکنان جوان را برای مرحله بعدی مسابقات آماده کنیم بنابراین باید تلفیق مناسبی از بازیکنان جوان و باتجربه بدست آوریم. این فرایندی تجربی و آموزشی است که امیدوارم در اجرای آن موفق باشیم.

کی‌روش درباره شناختش از تیم ملی گوام هم گفت: مطمئنا شناختی از تیم ملی گوام نداریم و تمام شناخت ما از این تیم بنابر فیلمهایی است که تماشا کرده ایم. اطلاع دقیق داریم که آنها تیم خوبی هستند و مطمئنا به خاطر مدتی که در اردو بوده‌اند از آمادگی بهتری نسبت به ما برخوردارند. البته ما هم بازیکنان خوب، باتجربه و مستعدی در اختیار داریم که این امید را به من می‌دهند بتوانیم نتیجه ای که در ذهن دارم را بدست بیاوریم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که ایران پرگل ترین نتیجه تاریخش را مقابل گوام بدست آورده، آیا می توانیم امیدوار باشیم این بازی هم پرگل باشد، گفت: آن نتیجه ای که شما به آن اشاره می کنید مربوط به زمانی است که یک مربی پرتغالی به نام واستگاما زنده بود که این مربوط به ۳ هزار سال قبل می شود (باخنده) و دقیقا به زمانی برمی گردد که پرتغال یک تیم در بندرعباس داشت! منظورم این است که این موضوع مربوط به سالیان قبل می شود اما الان دیگر وجود ندارد.

کی روش درباره اینکه آیا روی نیمکت تیم ستارگان جهان خواهد نشست؟ گفت: من امروز از این موضوع مطلع شدم. امیدوارم بازی خوب، سرگرم کننده و لذت بخشی برای بازیکنان و هواداران باشد. من جزئی از این بازی نخواهم بود چون اطلاعی از آن نداشتم. امروز شنیدم که روبرتو کارلوس به ایران آمده و مطمئنم هواداران فوتبال ایران از آن ضربه های بین المللی که این بازیکنان به توپ می زنند و کیفیت بالایی که ارائه می دهند لذت خواهند برد. آنها متوجه می شوند که این فوتبال با فوتبالی که به صورت روزمره در ایران شاهد هستیم متفاوت است. وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای تماشای بازی به ورزشگاه خواهد رفت یا خیر، گفت: نه. ما فردا تمرین داریم.
مرجع : ایسنا