به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۳:۱۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۸۳۲۶
تیر «پایداری‌ها» بار دیگر به سنگ خورد

پایداری‌ها رفتن‌احمدی‌نژاد را باور نکرده‌اند

گروه سیاسی: تیر جبهه پایداری‌ها بار دیگر به سنگ خورد؛ تیر به چالش کشیدن وزیر نفت. صبح سه شنبه سوال حمید رسایی، روح‌الله حسینیان و علی اصغر زارعی، نمایندگان عضو جبهه پایداری از بیژن زنگنه وزیر نفت در صحن علنی مجلس مطرح شد. سوالی که با واکنش‌ها و اخطارهای پی در پی نمایندگان مواجه شد چون آنان معتقد بودند که سوال این سه نماینده عضو جبهه پایداری در حیطه اختیارات وزیر نفت نیست و اصلا هیات رئیسه مجلس نباید اجازه طرح این سئوال را می‌داد.
پایداری‌ها رفتن‌احمدی‌نژاد را باور نکرده‌اند
به گزارش تدبير، حمید رسایی که روز یک چند روز پیش در نطق پیش از دستورش وزیر خارجه را به رابطه خصوصی با وندی شرمن نماینده امریکا در 5+1 متهم کرده بود این بار سراغ دیگر وزیر تاثیر گذار دولت یازدهم رفت و در صحن مجلس مدعی شد: «زنگنه وزیر نفت با سخنرانی عمومی در سالن اجتماعات وزارت نفت در جمع کارکنان گفته که روحانی به من گفت یکی از وزرای پیشین نزد من آمد و گفت که من رفتم امارات و خواهش کردم یک مقدار پول از آنها گرفتم و آوردم ایران. دکتر روحانی گفت وقتی این وزیر رفت من نشستم گریه کردم که وضع کشور چرا باید به گونه‌ای باشد که وزیر ما برود از شیخ اماراتی خواهش کند چهار قران پول به ما بدهد.»

یک نماینده مستقل در مجلس بر این باور است که این سوال تنها یک بازی سیاسی بود تا برخی افراد از تریبون مجلس برای بیان حاظهارات بدون سند استفاده کنند. حامد قادرمرزی می‌گوید: «اتفاقی که در مجلس رخ داد از آن دسته رخدادهایی بود که شاید در ذهن همه مردم باقی بماند و آنان مجلس را سرزنش کنند که چرا وقت مجلس با این مباحث تلف شده است.»

او سئوال سه نفر از نمایندگان تهران از وزیر نفت را بی‌ارتباط با وظایف این وزیر می‌داند و تاکید دارد که «این موضوع کاملا دارای شائبه است که برخی انتظار دارند وزیران جواب حرف دیگران را بدهند و بگویند که چرا آقای روحانی مثلا آن عکس العمل را نشان داده است. در واقع سئوال امروز آن سه نماینده، سوال نبود یک نوع بازی سیاسی بود.» نماینده‌ قروه‌ و دهگلان می‌گوید: «ای کاش آن نماینده قانع نمی‌شد و اعلام می کرد رای بگیرند تا معلوم می‌شد که جایگاه این نوع مواجهه با دولت در مجلس کجاست.»

قادرمرزی می‌افزايد: «علت این نوع رفتار با دولت توسط این افراد در مجلس که تعداد آنان حداکثر 20 نفر است مشخص است. متاسفانه آنان هنوز نتوانستند شکست خود را در انتخابات 24 خرداد قبول کنند. آنان به بهانه سوال از وزیران می‌خواهند مطالبی را بیان کنند که از تریبون علنی مجلس به گوش مردم برسد. این گروه اندک در مجلس توجه نمی‌کنند که مردم در انتخابات گذشته چه پیامی را با رایشان منتشر کردند. مردم همانی هستند که به آقای روحانی و تیمش رای دادند. تیمی که خوشبختانه نمونه بارز آن آقای زنگنه وزیر نفت است که با کارنامه درخشان و تجربه کافی خود توانسته میزان صادرات نفت را افزایش دهد.» مرزی در خاتمه می‌گوید: «نمایندگان عضو جبهه پایداری هنوز رفتن احمدی نژاد را باور نکرده اند.»

هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۴:۱۵
بهار غیر از تو سایتهای دیگه هم هستند واین یادداشت یکجانبه فقطضریب اطمینانت رو کم میکنه وبس.رسائی همیشه دنبال حق بوده ووقتی احمدی نژاد جاده انحرافی رو پیش گرفت تندتر از همه باهاش برخورد کرد.ارشیو روزنامه 9دی میتونه به حافظه ات کمک کنه.چرا همیشه اونو به پایداری به دروغ وصل میکنی خبرش هنوز هم توی سایتها قابل دسترسه که اون قبل از انتخابات مجلس از اون گروه بیرون اومد چون نمیخواست وامدار گروهی باشه.حالا تو اون دنیا چطور این همه تحریف رو جواب میدی؟حاتمی کیا راست میگه بعضی سایتها مثل خونه های تیمی (218810)
بهناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۲۲:۴۶
بابا هموطن با حرفات ترکوندی اکه سایت بهار خونه تیمی شما چرا اومدی (219027)
بلوط
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۴:۳۴
درست است که عده پایداری های افراطی 20 نفراست ولی بعضی ازانها حریف 50تانماینده مجاس میباشددر دادوبیداد وتهمت زدن مثل حمیدرسایی وروح الله حسینیان وکریمی قدوسی که پرچمدار این گروه هستند .
ایکاش شورای محترم ردصلاحیت کاندیدای اصلاح طلب رانبر ه بالا تاوزن این جور نماینه ها مشخص بشه چون ای اقایان با حداقل رای واردمجلس شده واتش بیار معرکه شده اند (218818)
خرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۴:۴۶
وقتی نمایندگان به اصطلاح مردم اینطوری باشند...افسوس وهزارافسوس ..........
روحانی منتظریم (218827)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۱۶:۰۵
به نظرم اگه روحانی بعد از شنیدن خبر پول گرفتن از اماراتیها پشتک وارو میزد آقیون پایداری این همه نارحت نمی شدند (218841)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۷ ۲۲:۱۷
بتخت كيان تا نباشد نژاد نجويد خداوند فرهنگ و داد همه گنجها زير دامن نهند بميرند وكوشش بدشمن دهند (219012)