به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۴ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : ۳۲۰۱۶

در ديدار آرسنال - منچستريونايتد؛ گلي نروييد

گروه ورزشي: هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي انگليس با تساوي بدون گل تيم هاي آرسنال و منچستريونايتد و پيروزي ليورپول مقابل فولام همراه شد.
در ديدار آرسنال - منچستريونايتد؛ گلي نروييد
اين هفته از مسابقات، چهارشنبه شب با برگزاري 4 ديدار پيگيري شد که در حساسترين ديدار تيم رده دومي آرسنال در ورزشگاه خانگي خود مقابل منچستريونايتد با تساوي بدون گل متوقف شد. آرسنال با اين نتيجه، 56 امتيازي شد و فرصت صدرنشيني را از دست داد و منچستريونايتد با 42 امتياز در رتبه هفتم قرا گرفت.

فولام در ديداري که اشکان دژاگه هافبک ايراني خود را در فهرست 18 نفره نداشت مقابل تيم مدعي ليورپول، درحالي که دو بار از حريف پيش افتاد در نهايت بانتيجه 3 بر 2 شکست خورد. ليورپول با اين پيروزي خارج از خانه با 53 امتياز در رتبه چهارم باقي ماند اما اختلاف امتياز خود با تيم هاي بالانشين را کاهش داد. فولام نيز با 20 امتياز همچنان در قعر جدول رده بندي قرار دارد.

همچنين ديدار اورتون با کريستال پالاس و منچسترسيتي با ساندرلند به دليل شرايط نامساعد جوي لغو و به زمان ديگري موکول شد. نتايج مسابقات چهارشنبه شب از اين قرار است:
*آرسنال صفر......................................... منچستريونايتد صفر
*نيوکاسل صفر ............................................... تاتنهام 4
گل: امانوئل آدبايور دقايق 16و82 ، پائولينيو 53 و چادلي 88 براي تاتنهام
*استوک سيتي يک................................سوانسي يک
گل: پيتر کروچ دقيقه 17 براي استوک سيتي/ چيکو دقيقه 52 براي سوانسي
*فولام 2..................................- ليورپول 3
گل: حبيب کولو توره دقيقه 8(گل به خودي) و ريچاردسون 64 براي فولام/دانيل استوريج 41، فيليپ کوتينيو 72 و استيون جرارد دقيقه 90 (پنالتي) براي ليورپول
سه شنبه شب و در آغاز هفته بيست و ششم ليگ برتر باشگاه هاي انگليس، چلسي در زمين وست برومويچ با تساوي يک بر يک متوقف شد و ديدار کارديف با استون ويلا گلي در بر نداشت. وستهام با 2 گل نورويچ را شکست داد و هال سيتي در زمين خود نتيجه را يک بر صفر به ساوتهمپتون واگذار کرد.