به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۷۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۸۴۲۶۲
دو نقل قول كاملا متناقض درباره مذاكرات هسته‌ای؛

نماینده پایداری راست می‌گوید یا وزیر جنگ اسراییل؟

گروه سیاسی: در زیر دو نقل قول متفاوت و كاملا متناقض با هم درباره مذاكرات هسته ای را می‌خوانید. نقل قول اول، اظهارات وزیر جنگ اسراییل است و نقل قول دوم، اظهارات یكی از نمایندگان دلواپس گروه پایداری (حامیان احمدی نژاد و جلیلی). قضاوت هم بر عهده شما كاربران گرامی سایت!
1
وزیرجنگ اسراییل: توافق هسته ای حتی
یک سانتریفیوژ را هم خاموش نخواهدکرد

منبع خبر: ایرنا (خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران):
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اسراییل با پیش بینی نزدیک بودن توافق هسته ای میان ایران و کشورهای غربی، ضمن ابراز ناخشنودی از پیشروی مذاکرات گفت: با این توافق حتی یک رآکتور ایران هم تعطیل و یک سانتریفیوژ هم خاموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، موشه یعلون افزود: با توافقی که میان ایران و قدرت های غربی منعقد خواهد شد، اسراییل (رژیم صهیونیستی) ناگزیر خواهد بود، صرفا به خودش متکی باشد. موشه یعلون همچنین مدعی شده که عربستان، مصر، ترکیه و دیگر کشورهای خاورمیانه نیز دیدگاه و نگرانی های مشابه ای با این رژیم دارند. مذاکرات هسته ای ایران و قدرت های بزرگ جهان در اتریش همچنان ادامه دارد؛ این گفت و گوها تاکنون چهار بار تمدید شده است.

2
نبویان: توافق بدی در حال شکل گیری است!
منبع خبر: سایت اصولگرای راه دانا:
محمود نبویان از نمایندگان گروه پایداری در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ "مدافعان دفاع از عزت ملی" شهرستان میانه به تشریح ابعاد مختلف روند مذاکرات هسته ای در سالهای اخیر پرداخت.

به گزارش سایت اصولگرای راه دانا، حجت الاسلام نبویان شامگاه یکشنبه، در همایش "مدافعان دفاع از عزت ملی" در محل مسجد جامع شهر میانه برگزار شد، ضمن پرداختن به اتفاقات پشت پرده توافق ژنو و عملکرد ضعیف تیم مذاکره کننده هسته‌ ای در شفاف سازی و اعلام تمامی جزئیات این توافقات با گروه ۱+۵ به پیشگاه مردم تاکید کرد.

وی با اشاره به عدم حسن نیت تیم مذاکره کننده نسبت به منافع ملت عنوان کرد: به جزء شخص رهبر فرزانه انقلاب، هیچ یک از اعضای تیم مذاکره کننده به فکر تأمین منافع ملت نیست، چرا دو نفر از تیم مذاکره کننده در تلویزیون به مردم دروغ میگویند و واقعیت ها را بیان نمی‌کنند. وی تاکید کرد: مردم بدانید آقا (مقام معظم رهبری) خیلی نگران است، آقا بسیار نگران منافع ملت است چرا که منافع این ملت در این مذاکرات به سخره گرفته شده است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای بسیار ضعیف است، گفت: به نظر می‌رسد که با جان کری نشستن و مذاکره کردن برای برخی از افراد کلاس دارد و منافع ملی و امنیت کشور برای آن‌ها هیچ ارزشی ندارد. وی تاکید کرد: این مذاکرات و توافق در شان ملت ایران نیست و حاصل آن جز از دست دادن امنیت ملی کشور نخواهد بود!

نبویان با اشاره به اینکه بر‌اساس معاهدات بین‌المللی امکان لغو بیانیه لوزان وجود ندارد، اظهار کرد: مبنای نگارش توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ بیانیه لوزان است که در این بیانیه هر آن چه طی این سال‌ها به دست آورده‌ایم را از دست داده‌ایم!

محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۲۹
رهبری چند روز قبل در جمع همه این آقایون دلواپس گفت که شما از اصل قضیه آگاه نیستید و گفتند که خودشون بر کلیه امور نظارت دارند پس بهتره دلواپسی خودشونو به اسم رهبری ثبت نکنند
اگر خیلی راست میگن بیان به مردم بگن که از عدم توافق و تحریم جیب این جماعت حسابی پر بوده و نمیخوان این فرصت رو از دست بدن (314581)
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۵۴
آقایون غرق در آمریکا
وزیر جنگ اسرائیل در حال مظلوم نمایی است .
در ضمن من که بعید می دانم توافق هسته ای واقعا هسته ای باشه .سانتریفیوژ را بی خیال - چیزهای دیگر به استعمار فروخته شد
100 صفحه حجم این توافق است و در آن ایران بین ابرقدرتها تقسیم شده.
چه دلواپس و چه غرق در آمرِکا-هر دو در این ترکمنچای دیگر نقش دارند. (314609)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۲:۵۶
شيطون متن توافق رو هنوز bbc و cnn هم ندارن از كجا متنو گير اوردي؟
كي خونديش؟
خداييش منابع اطلاعاتي قوي داري (314626)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۱۰
از شریعتمداری گرفته اون اطلاعات دسته یکه (314975)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۳۲
غصه نخور شیرت خشک میشه (314653)
ع-م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۵
خوب اين نبويان هيچ وقت بفكر ملت ايران نيست و نبوده بايد اين حرفها را بزند تا بخور بخور راه بياندازد (315190)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۴۱
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
آقایون دلواپس به فکر جیب خودشون هستن
حضرت آقا خودشون همه جوره پشت ملت و تیم مذاکره کننده هستن
لطفا برای حفظ منافع خودتون اسمی از حضرت آقا نیارین
نتیجه مذاکرات هرچی باشه مهم نیست
مهم اینه که عزت ایران و ایرانی حفظ شد
درود بر ظریف و تیم مذاکره کننده (314654)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۰۸
ما که ترجیح میدیم همین جا بمونیم (314717)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۸
حتی اگر نتیجه عزت رو خدشه دار کنه ؟
اون وقت نتیجه مهمه!
من واقعا از منطق شما شاخ در میارم (314820)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۶:۱۳
آی دروغگو ای دروغگو ای دروغگو ........ (314672)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۰۷
نیست که در دوره شماها روسیه و چین و حتی هند کشورو تقسیم نکردن (314716)
نهاوندی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۳۷
سلام من اگر واقعا حتی فکر میکردم که باید به احمدی نژاد رای بدم دیگه هیچوقت به خودم اجازه نمی دادم بحث سیاسی کنم (314728)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۵۹
خودت فهمیدی چی گفتی (314753)
نهال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۴۰
در ضمن آقا دو روز پیش فرمودند که حرف بنده را از خودم بشنوید.
منظور رهبری همین خوارج هستند که مدام از رهبر عزیزمان برای حفظ قدرت نامشروعشان استفاده می کنند
از جون این رهبر عزیز ما این دلواپسان غارتگر و خوارج چی میخواهید دیگه به هرچی دکل و دلار که می خواستید رسیدید بروید دیگر این مردم و رهبر عزیزمان را به حال خودشان واگذارید ای تکفیری های بدبخت (315051)
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۳:۳۷
من اشتباهی به شما منفی دادم دوست عزیز.کاملا با نظرتون موافقم (314632)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۳:۵۸
آقای محمّد عزیز ! من موضع این آقا رو تأیید نمیکنم بلکه محکوم میکنم . گروه پایداری یا کسانی که شما و همفکرانت دلواپسشان میخوانید حتماً و حتماً اشتباه هم دارند . امّا دلیل نمیشود بطور مداوم تهمت کاسبی و دزدی به آنها بزنید ! اگر واقعاً اطّلاع داری که از محلّ تحریم ها جیب کسی پر پول شده ، نامش را بگو و سند و مدرک بیاور ! امّا اگر یقین نداری و اتّهامی که وارد میکنی از سرِ هوای نفس یا جوسازی هایی است که ذهن شما را پر کرده ، بهتر است توبه کنید و دیگر تهمت به کسی نزنید چون عاقبت خوبی ندارد . (314637)
مونا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۴۳
شما دکلی به اون بزرگی و سندی به اون میلیاردی را نمی بینید؟
یا فقط عادت به دیدن هاله نور دارید
برو چشمات بده مسواک بزنند
چشات مشکل داره
یا بهتر بگیم اون مغزت مشکل داره (315057)
ایرانی (قسمت اوّل)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۱۷
حرف شما متین . امّا سؤالم اینست که آیا شما واقعاً حرف های رهبری برایتان حجّت است ؟! ایشان در رابطه با موضوع بورسیه ها هم صحبت کردند . اون رو یک جفا و ظلم و از سرِ سیاسی بازی و یک دروغ دانستند . در مورد کنسرت های موسیقی و اردوهای مختلط دانشجویی هم صحبت کردند . در این چند سال همیشه فتنه ی 88 رو هم محکوم کردند . نظرت چیه ؟! چرا شماها عادت دارید اشتباهات دیگران رو در بوق و کرنا و برجسته کنید امّا حاضر نیستید بخاطر اشتباهاتِ هم حزبی هایتان عذرخواهی ... (314641)
پردیس
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۴۷
من نمیدانم تا کنون کسی از کندی بیش از حد سایت شما گله کرده یا نه ولی واقعیت برای من از صبح تا الان که یک ربع به 2 نیمه شبه هنوز سایت شما به کندی باز میشه در حالیکه :تابناک و فرارو و روزنو بمحض کلیک باز میشه من روتر را هم دو بار re_set کردم اما هیچ توفیقی نداشتم نمیدانم چیه. (314656)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۵۸
حیف نیست حرف این افراد ناپاایدار رو می زارین؟ (314694)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۱۴
افراط گرایان داخلی و خارجی مانند دولبه یک قیچی هستند! (314720)
ارسلان
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۲۲
اگه ترشي نخوره به جايي ميرسه (314726)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۴۹
شاید بعضی از اين جبهه پايداري ها با اسراييلي ها دستشون تو يه كاسه باشه هركاري داش محموت كرد فقط و فقط به نفع رژيم صهيونيستس بوده، الان هم طرفداراش (جبهه پايداري ها )تنها طيف مخالف توافق هستند.دقيقا مخالف نظر رهبر و ساير مسوولين مملكتي.همونطور كه قبل از انقلاب با نظر امام (ره)مخالف مبارزه با شاه بودند.مگر ولايتمداري كه آقايون مدعي هستند به حرفه؟قهر داش محموت مثل استفاي منصور هادي نبود؟كسي نيست اين ها رو بررسی كنه؟ (314733)
سولماز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۳۹
در ضمن آقا دو روز پیش فرمودند که خرف بنده را از خودم بشنوید.
منظر رهبری همین خوارج هستند که مدام از رهبر عزیزمان برای حفظ قدرت نامشروعشان استفاده می کنند
از جون این رهبر عزیز ما این دلواپسان غارتگر و خوارج چی مخواهید دیگه به هرچی دکل و دلار که می خواستید رسیدید بروید دیگر این مردم را به حال خودشان واگذارید ای تکفیری های بدبخت (315047)
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۶:۵۳
باید به این دلواپسان گفت: «موتو بغیضکم»
البته نباید انتظار داشته باشیم که دلواپسان از این توافق خوشحال باشند. (315347)
ایمان
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۳۲
ای شیطون یعنی اسرائیل و پایداری آره..... (314582)
امیرازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۰۲
متاسفانه آره حلقه ی دلسپردگان چلبی مدت هاست با اسرائیل همنوا هستند (314598)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۰۶
من نمیخوام از پایداری ها دفاع کنم . الآن اصلاً بحثم ایشان نیست. امّا اینی که شما میگید و در خبر عنوان شده، یک ربطِ غلط و اشتباه است. ممکنه دو یا چند نفر یا گروه ، در قسمتی از یک مسأله ، یک موضِع و نظر مشترک داشته باشند امّا در عین حال دلایلشان متفاوت باشد .ممکنه من و شما بطور مشترک از کسی خوشمون نیاد امّا مثلاً من از قیافه اش و شما از رفتارش خوشمون نیاد . اینجا ما همنوا نیستیم چون دلیلمون متفاوته . این وسط ممکنه خودِ من و شما هم به هر دلیلی از هم خوشمون نیاد . (314648)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۲۸
ايراني، تو واقعا" ايراني هستي!؟ با استناد به ادعاي خودت، چطور اعتراضات سال 88 را چون مثلا" بعضا" غرب حمايت کرده بود، متوهمانه توطئه اي از پيش برنامه ريزي شده و برانداز دانستيد!؟ چطور آن موقع فکر نکرديد غربي ها بعمد موضع مشترک با معترضان گرفته اند، در حاليکه دلائلشان متفاوت است!؟ چطور آن موقع فکر نکرديد که غربي ها ميخواهند از آب گل آلود ماهي بگيرند!؟ الان که پاي خودتان وسط آمده و رسوا شده ايد، مدعي هستيد که همنوا نشده ايد چون دليلتان متفاوت است!؟ اف بر شمايان که نان را به نرخ روز مي خوريد!! (314702)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۴۲
ولی این دو در کل موضوع یه موضوع اشتراک دارن و اینش عجیبه. جفتشون نمی خوان تحریمها برداشته بشه و جفتشون نمی خوان که کشور بادنیا در ارتباط باشه. جفتشون نمی خوان که مردم از لحاظ فکری و مالی در آسایش باشن. جفتشون نمی خوان سایه صلح پایدار بر سر این کشور باشه. جفتشون می خوان از بحران موجود بر سر ایران حداکثر سواستفاده رو بکنن. جفتشون دلواپس هستن. تنها فرقی که دارن در میزان شعورشون هست. حالا کدوم بیشتره یا کمتره به سلیقه خودتون انتخاب کنید (314731)
م ه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۳:۱۹
دلسپردگان چلبي رو خوب اومدي احسنت (314660)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۱۴
البتّه باید بگم اسرائیل و اصلاح طلبان آره ! تا جایی که خاطرم هست ، اسرائیل ، اصلاح طلبان رو سرمایه ی انسانی خودش در ایران میدونست ! نمیدونم چرا ! البتّه با عرض معذرت از هموطنان اصلاح طلب ! (314603)
مهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۲:۵۰
احتمالا اسرائيل خودش بتو اينو گفته بود!
در گوشي هم گفته. ناقلا اينجوري اسرارشون رو رو نكن (314625)
ضد اسد پاش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۳:۳۹
اسراییل به خودتون گفت ؟ (314634)
ابراهيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۲:۱۹
تا اونجا كه ما اطلاع داريم تا زماني كه اصلاح طلبا روكار بودن اسراييل همش منزوي بود ولي زمان رييس جمهور قبلي اعتبارتودنيا كسب كرد تا جايي كه خود اونا از رييس دولت تشكر كردن (314657)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۴:۳۵
اسراییل با احمدی نژا خیلی حال میکرد چون انقدر پرت می گفت که اسراییل به تمام اهدافش رسیده بود اما الان داره می ترکه چون نقشه های ایران هراسیش نقش بر اب شده. (314664)
سرباز امام و رهبری
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۵:۱۴
خخخخخ، والا هاآرتص تو تیتر چند روز قبلش زده بود که احمدی نژاد کجاست که ما شدیدا بهش نیاز داریم.لابد احمدی نژادم مورد حمایت چهره های اصولگرا نبوده و نیست و اصلاح طلبه... لااابد (314671)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۶:۱۸
8سال این پرونده دست جریان شما 4 میلیونیها بود کاری انجام نشد و همه وقت جلسات بقول آقای ولایتی صرف موعظه گردید بزارید 4 سال این پرونده دست 18 میلیونیها باشه نا ایرانی ؟ (314673)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۷:۵۱
ماشالله شما دلواپسان بصیرت دارید و فوری تشخیص میدید وزیر اسرائیلی در حال مظلوم نمایی است و بدون اعلام نهادی اسرائیل میگویید اسرائیل اصلاحطلبان را سرمایه انسانی خودش معرفی کرده!!! ته این همه فقط این است که شما دلواپسان به دروغ گفتن و اهمت زدن عادت دارید و فقط به فکر منافع خودتان هستید. شما روزی در مقابل رهبری خواهید ایستاد همانطور که سرورتان 11 روز خانه نشینی کرد. (314681)
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۰۰
مهم نیست این هم به کوری دشمنان اصلاح طلب (314684)
تفکرت منو کشته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۰۱
یه قالب یخ پیدا کنم روش بشین (314685)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۵
اصلاح طلبان سرمایه انسانی برای کل جهان هستند. در همه جای دنیا این اصلاح طلبا هستند که دنیا رو توسعه می دن و صلح رو برقرار می کنن. و اتفاقا در همه جای دنیا دلواپسا باعث پس رفت و عقب موندگی و باعث جنگها می شن. شما با مراجعه به ضریب هوشی و میزان سواد و توانمندی اصلاح طلبا خیلی زود متوجه می شید که اصلاحطلبا از همه جهات از دلواپسا لایقتر هستند ولی دلیل اینکه در کل دنیا بعضی اوقات دلواپسا به قدرت میرسن فقط یه شعاره.در آمریکا و فرانسه و ترکیه تنها شعار دلواپسا پاسداری از دستاوردها و ارزشها است. (314738)
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۲:۳۴
په نه په (314658)
میهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۳۴
دم خروس از زیر بغلشون زده بیرون اونوقت با وقاحت قسم حضرت عباس می خورند. وقتی رهبری حمایت میکنه شما چی میگی آقای کاتولیک تر از پاپ؟؟؟ (314583)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۳۶
مهم نیست کدام راست میگویند. مهم آن است که مثل دو تیغه قیچی بر علیه منافع مردم ایران عمل می کنند. (314584)
خلیل الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۳۷
بنده خدا قرصاش نخورده (314585)
اماميان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۳۹
حداقل مجازات نبويان اينه كه قوه قضاييه بعنوان مدعي العموم بايد ايشون رو مورد بازخواست كنه و در شرايطي كه خيلي اشكار و واضح مقام معظم رهبري مواضعشون را بيان كرده اند و ميكنند ايشون با سخنراني هاش جامعه را دچار تشويش و اتهام به تيم مذاكره كننده ميزنند و مهم تر اينكه از جانب رهبري حرفهايي ميزند كه غير واقع است واقعا بايد مورد پيگرد قرار گيرد تا گوشه ايي از حق طلبي و مبارزه با دروغ گويي توسط قوه قضايي براي مردم مشخص بشه. (314587)
نسیم صبا
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۴۳
توافق قطعا بد است
شکی در آن نیست
اما برای منافع شماها (314588)
شنگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۴۵
اگه طبق بیاینیه لوزان باشه که ظریف خودش قرائت کرد، نبویان راست می گه ولی اگر طبق صحبتهای ظریف تو تلویزیون پس از لوزان باشه که خوب بازم نبویان راست می گه!!!
طبق توافق لوزان و صحبتهای ظریف، در حد بسیار محدودی غنی سازی می کنیم که عملا سانتریفیوژها تعطیل می شه و مراکز غنی سازی ما تبدیل به سالنهای خالی از سانتریفیوژ یعنی سوله های مدرن اما بی مصرف می شوند! چون باید همه اونها رو جمع کنیم و تو انبار نگهداری بشن!!!! (314590)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۰
واقعا اینها روی اسرائیل روهم بااین تهمتها سفیدکردن بااین طرز دلواپسی (314592)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۲
دروغ که کنتور نداره. 8 سال با دروغ سر مردم کلاه گذاشتند. (314593)
ehsan
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۴
متاسفانه انصاف و عدل در جامعه ما رخت بربسته است (314594)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۴
بهتر نیست ایشان اول مشخص کنند در این چند سال ما چه بدست آوردیم؟ (314595)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۸
هر دوتاشون دلواپسند! عجب اوضاعیه! (314596)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۱۹:۵۹
من يكي خيلي دوست دارم بدونم كيا به اين نبويان و امثالش راي ميدن. من خودم با ديدن ايشون و درك اين موضوع كع اوني كه به اين راي بده سطحش از اينهم پايين تره دارم به اين نتيجه مي رسم كه دموكراسي و سيستم راي گيري براي جوامعي كه مردم همگن و همطراز ندارن خبط بزرگي است. خدا وكيلي اوني كه به اين راي داده حتما سطحش از اين هم پايين تر بوده و نبايد حق راي داشته باشه. راي گيري تو جوامعي بايد اجرا بشه مه مردم سطح يكسان دارن و فقط سليقه هاشون فرق داره. اين آقا مطمئنم از ابتدايي ترين اصول سياست خبري ندارن (314597)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۳۶
داداش وقتی فیلتری به نام شورای نگهبان داریم انتظار داری چی بشه؟تو انتخابات ما همه کاندیداها از نظر حکومت مورد قبولن یعنی سوال چند گزینه ای میدن منتها همه گزینه ها درستن و بعد بهت میگن بهت حق انتخاب دادیم گزینه رو انتخاب کن. (314646)
صاحب نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۱۰
به عقیده من هر کس به نسبت تعداد سالی که درس خوانده باشد به رای او ضریب بدهند یعنی کسی که دکترا دارد و بیست سال درس خوانده بیست رای و دیپلمه 12 رای و بیسواد یک رای داشته باشد (314740)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۴:۴۰
خيلي هم عالي. فقط مشكلش اينه كه بورسيه هاي غير قانوني و سهميه هاي عجيب و غريب هم حق راي ٢٠ تايي پيدا مي كنن. چون دلواپسا ثابت كردن كه در برابر موقعيت هاي اينجوري حداكثر سواستفاده رو مي كنن (315166)
غریبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۲:۳۸
چندصد میلیارد دلار مفقودالاثر است . پیدا کنید علت دلواپسی را و ایذا میزان رای دلواپسان را (314659)
ميهن پرست1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۷:۲۰
به امثال جنابعالي هم نبايد حق اظهار نظر داد تا وقتي كه ياد نگرفتي به نظر مردم احترام بذاري. چه خوب چه بد هركسي حق داره به اوني كه دوست داره راي بده. اين از ابتدايي ترين اصول جوامع مدرنه (314677)
اقايان دلواپس
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۱۶
چي ميگي اقاي ميهن پرست ؟؟؟؟؟
امثال شما ها هستن كه به اين اقايون راي دادن
ما همه دلسوز اين كشور هستيم
ولي اين اقايون به اصطلاح دلواپس فقط به فكر ويران كردن كشور اونم در اين وضع
جمع كنين ديگه ..چرا نميذارين اقاي روحاني كه انتخاب ملت هست به مردم خدمت كنه
اخه تو چكاره هستي كه اسم خودت رو گذاشتي دلواپس
اقاي دلواپس حداقل به سخنان رهبر گوش ميدادي (314721)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۳۵
منم گفتم که دموکراسی و سیسنم رای گیری برای جوامع مدرنه. الان به نظر تو جامعه ما مدرنه؟ الان تو انسان مدرن هستی!؟ چند درصد مردم ایران انسان مدرن هستند؟ یعنی اونی که به رسایی و نبویان و کوچک زاده و احمدی نژاد رای داده عضوی از جامعه مدرن هست؟ یعنی این افراد تو جامعه بین الملل نظر یکسان با هاوکینگ دارن؟ یا منظورت از جامعه مدرن جامعه ای هست که توش افراد موبایل داشته باشن؟حتی اسمی که با هاش پیام میزاری یه موضوع عقب مونده س چه برسه به نظرت.بهتره شما و همفکرات از مدرنیته صحبت نکنید (314727)
مورچه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۱۰
کاش بعضی انسانها که فکر میکنند عقل کل هستند و از همه بالاتر هستند از کنار دکتر احمدی نژاد بزرگ دور میشدنند
اینان همان های هستند که ابروی دکتر را بردند (314599)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۵۰
دکتر رفته دکتر برادر من... (314691)
ایمان
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۵۴
از کنار کی متوجه نشدم؟ (314711)
نبی الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۱۳
این ها وجهه اشتراک دارند
هر دو غاصب حق مردمند
پایداری و اسرائیل (314601)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۲۲
گروهک پایداری نه تنها با اسراییل همسو است بلکه از آن مضرتر نیز می باشد و بعداَ تاریخ از لحاظ مضر بودن همسنگ قاجاریه از آنها یاد خواهد کرد (314604)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۵۰
دستشون با هم تو یک کاسه هستش (314647)
امیر
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۲۸
مهمترین و بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده پشتیبانی و اعتماد رهبری و حمایت های اکثریت مطلق مردم هستش (314606)
Eh san
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۰:۴۰
این بندگان خدا فک میکنن باید همیشه با اسرائیل مخالفت حتی اگه اسرائیل به نفع ما حرف بزنه!! به خاطر همون جبهشون پایداریه (314607)
سید امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۱:۰۴
فقط باید گفت روحانی تنها نیست...
زنده باد سید محمد خاتمی که این دولت را تایید کرد... (314611)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۱:۰۵
ملت شریف ایران که یکیش بنده هستم می خواهم توافق بد رو هم تجربه کنم مانند گرانی-فقر-اختلاس و صدها مورد مشابه . (314612)
تو دهنی زن اصلاح طلب
Europe
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۱:۱۱
بی شک توافق بدیه و به امید خدا شکل نمیگیره (314615)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۲:۳۱
اسم خودت را می گذاشتی "رفراندوم ترس" بیشتر بهتون می اومد (314623)
تو دهن زن دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۳:۲۱
چنان تو دهنت بخوره كه تا يكسال گيج باشي (314661)
نهال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۷:۳۵
اسم های "قطع نامه دان" ، "اون ممه رو لولو برده" یا "دولت اختلاس" اسمهایی هستند که بیشتر به عملکرد شما می آید (314679)
حسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۱:۱۳
یاد آدمی می افتم که داره غرق میشه و دست و پا میزنه !
آخی.... دیگه دست دزدی و اختلاس های دلواپسانِ این سرزمین از توبرهء مردم کوتاه میشه ..... (314616)
اخمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۱:۳۲
با توجه به حمایت قاطع رهبری از تیم مذاکره و سخنان رهبری در بین دانشجویان مبنی بر اینکه کسی نمیتونه از طرف من حرف بزنه، پس از نظر منطقی این نتیجه حاصل میشود'پایداریها اعتقادی به ولایت فقیه ندارند' (314617)
نسیم
Canada
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۲:۱۸
مگر پایداری ، کیهان ، نتانیاهو و سایر جنگ طلبان اسرائیل و کاسبان تحریم ایران فرقی هم دارند که بگوئیم کدام ....؟؟ (314620)
دانشگاه واقعی رو ارزومه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۲:۲۹
اتفاقا خودشو تو جمع مثلا اساتید چپونده بود و دیدار دانشجویان حضور داشت که اعلام شد که این نقل قول ها از خودشون نه رهبری!!!! نشسته گوش می کرد!! (314622)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۲ ۲۳:۴۱
درکشوری که دراون کتاب وکتابخوانی،واژه ای بیگانه شده،این قبیل اتفاقات عادی جلوه میکنه وتنها سطح افکار عمومی به نقد کشیده میشه (314635)
عباس
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۰۹
اینا معمولا دیدگاهشون یکی بود چطور حالا متناقض شده؟ (314638)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۱۴
آقای نبویان هشت سال آقای احمدی نژادوطرفدارانش دروغ گفتن ومملکت روبه غارت بردن حالاچی میشه یه روزهم آقای ظریف دروغ بگه.
آدم نبایدبی انصاف باشه آقای عراقچی دردولت آقای احمدی نژادهم بود. (314639)
ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۱۵
اینا یا از مردم هزینه میکنن یا رهبری کاسبان تحریمن و دلواپس منافع خودشون (314640)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۰:۱۹
احمدی نزاد و طرفداراش از جمله آقای نبویان می گفتند که قطعنامه ها کاغذ پاره است حالا چی شده این قدر به جنب و جوش افتادند؟غصه منافع ملی رو می خورند؟ (314645)
دلواپس پایداری...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۱۴
ادامه...
فردا روزی هم که جنگ بشه...شما و همفکراتون از جمله استاد زیبا کلام سراغ سوراخ موش میگردید...و همین دلواپسا میرن اسراییلو با خاک نابود میکنن... (314650)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۵۴
دلواپس پايداري، خودتون را عالي معرفي ميکنيد!! يه کمي هم سطح سوادتون رو بالا ببريد بد نيست، براي خودتون خوبه. با خاک، يکسان ميکنند نه نابود! (314710)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۱۸
این چند مورد رو کنار هم بذارید تا متوجه پارادوکس رفتار دلواپس ها بشید
-رهبری فرمودند که بر مذاکرات نظارت مستقیم دارند و به مذاکره کننده ها هم اعتماد کامل
-بار هم رهبری فرمودند که کسی از طرف ایشون حرف نزنه
-و باز هم از سخنان رهبری این که در دولت قبلی هم مذاکره صورت گرفته
حالا یکی بیاد جواب بده که این تضاد رفتاری دلواپس ها چه معنی داره جز منافع گروهی خودشون؟! (314651)
110
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۱:۴۱
رهبری بارها گفتن که مواضع من رو از زبون خود من بشنوید
اینا رو کی رهبری گفته که ما نشنفتیم اقای نبویان؟؟،؟ (314655)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۴:۱۴
چرا نمیذارید همه حرفشونو بزنن؟ (314662)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۴:۲۴
بزرگترین نگرانی شما این است که صندلی و رانتتان را از دست می دهید و لاغیر شما یک ذره به فکر اسلام و کشور و مردم نبوده و نیستید . (314663)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۴:۳۵
بايد از اين گروه پايداري ترسيد چون به راحتي دروغ مي گويند وتمام دروغ هايشان را هم به رهبر انقلاب نسبت مي دهند شما ها خجالت نمي كشيد اين چنين راحت دروغ مي گوييد؟ ؟؟وأما اين پايداري ها وإسرائيل دريك خط عمل مي كنند وان هم نابودي كشور عزيز مان ايران اما كور خوانده أند چون مردم خوب هر دو را شناخته أند و ان شا ء الله جواب هر دو را در انتخابات ٩٤ خواهند داد (314665)
مخلص شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۴:۳۷
بابا یکی جلو این رو بگیره. بخدا چی میخوای از جون مردم.هر جا میره شایعه پراکنی میکنه .یه سری حرفهایی که معلوم نی از کجاش درمیاره. (314667)
محمد
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۷:۵۲
آخرین تلاشهای و دست وپازدن های کاسبان تحریم که با خوشحالی مردم ناراحت و با نارحتی مردم خوشحال میشن نگران نباشید اینا تو کل ایران یک میلیون هم نمیشن ولی تریبون و صدای بلندی دارند این 8درصدی ها.... (314682)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۷:۵۸
پایداری ،اسراییل پیوندتان مبارک (314683)
جدايي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۰۵
بايد گفت پيوند دلواپسان داخلي و خارجي مبارك باد البته اين پيوند باروزنامه كيهان مرتبط است (314686)
صابري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۰۸
مگر نه شما اعتقاد داريد احمدي نژاد دولت دوازدهم را تشكيل خواهد داد پس لطف كنيد تا آن زمان صبر كنيد بعدش خودتان هر غلطي خواستيد بكنيد و كاغذ پاره ها را دوباره بسوزانيد (314687)
مهرداد
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۱۴
اقای نبویان فک کنم الان دیگه دهه نوده مردم بیشتر از قبل اگاه ترن دیگه حرفای غیر واقعی امثال شما که همه چیزو اعم از دین و عزت ملی و استفاده ابزاری میکنین تا به اهداف حزبی و قدرت طلبی تون برسید به قول زیبا کلام شما مصدق رو هم قبول ندارین ولی چون ابزار خوبیه واسه کاسبی امریکا ستیزی تون ازش استفاده میکنین به نظر من یا با مردم باشین یا اگر نمیتونین حداقل دردسر نباشین .مردم توافق میخوان رونق اقتصادی میخوان رفاه میخوان مردم مثل شما نیستن که حقوق بالاتون سر ماه تو حسابتونه چه تحریم باشیم چه نباشیم (314688)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۳۰
جالبه این صهیونیستهای دو طرف مرز مثل اینکه برای مصاحبه خوب با هم هماهنگ نکرده بودند و فقط خواستند هر دوتاشون مخالفت کنند همین !!!!!!!!!! (314690)
رضا
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۸:۵۱
اینها همان امثال اشعری هستند ( فقط کتاب حمل می کنند) اینها همان کاسبان فتنه و کاسبان تحریم هستند. همان کسانی هستند که در دوره احمدی نژاد سکوت کردند و حالا که منافع آنها به خطر افتاده سینه چاک می کنند. آیا شما شیعه امام علی هستید آیا شما پیرو امام حسین هستید . لااقل آزاده مرد باشید. (314692)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۰۷
سلام
بهار ببین رجانیوز از عصبانیت چه کرده :
خخخخخ
http://upload.tehran98.com/upme/uploads/4449fbb9ebd580d01.jpg (314697)
خودم
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۰۷
زود قضاوت کردن خوب نیست اما تاریخ نشان داد که وقتی اسرائیل تعریف کرد بدان یه جای کار می لنگه.و یا هم می خواسته به آمریکا هشدار بده که بیشتر دماغ ایرانی را بسوزون. (314699)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۰۸
بنظرم همانطور که هنگام آزادسازی خرمشهر اگرچه تلفات زیادی دادیم ولی با آزادسازی جشن گرفتیم، حالا هم اگرچه داده هایی داشتیم ولی بعد از توافق باید به شادی ستانده های ارزشمند جشن ملی برگزار کرد (314700)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۲۲
سلام دوستان،، فقط صلح هسته ایی رو بفال نیک بگیرید و به پیروزی نور بر ظلمت جهل 8سال گذشته امیدوار باشیم و برای اعتلا و پیشرفت کشور مون دعا کنیم (314701)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۳۹
جشن توافق هسته ای مردم مشت محکمی بر دهن این آقا و احمدی نژادی ها و همه دلواپسا خواهد بود (314705)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۴۴
نکنه با عربستان هم بعله؟؟؟؟؟ (314706)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۴۶
کاش !!!...کاش خدایی حرف میزدیییم.؟!!!.... (314707)
ALI
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۰۹:۵۷
روزی تاریخ خواهد نوشت که این طیف چطور به مجلس می روند.نبوی. میرکاظمی..خوبه میر کاظمی خودش را یک وزیر سابق نفت می داند.در این 10 سال گذشته چه تاوانی که این کشور پرداخت.به کدامین گناه؟
جهل. (314712)
زنگانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۰۰
رهبری بارها گفته اند که من دیپلمات نیستم، حرفم را صریح می زنم!!!! چرا آقایان دلواپس مردم را فریب داده و به خود اجازه می دهند از زبان رهبری سخن بگویند؟ روزی وزیر و سرباز این مملکت را خائن می نامند و روزی سعی در بیان مواضع خویش از زبان رهبری دارند و روزی دیگر....
ظاهرا حریمها آنقدر درآمد حزبی و ... دارد که این عزیزان نمیتوانند از آن دل بکنند!!
به قول مهران مدیری: خدایا هم اکنون همه ما را بکش!!!!! (314714)
ايران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۰۵
سوزش گرفتي مواظب باش جاي حساست نسوزه (314715)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۱۷
حاج اقا مثل نمایندگان فارس استعفا بده (314723)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۰:۲۰
چندی پیش تو شبکه های اجتماعی تیتر اول یک روزنامه اسراییلی رو دیدم که نوشته بود:
?_Where is ahmadinejad when we need him
خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل (314724)
نقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۸
باید ریشه فساد را خشکاند طرف نگران از دست دادن پست و مقامش در زمان رییس جمهور قبل (314739)
پهلوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۱۲
بنازم فقط نظرهای با رای منفی بیشترو
فقط خوندن این نظرها حال میده به آدم
چرا؟ چون عین حقیقتند و نظرهای با مثبت بیشتر به نوعی ساده لوحانه و عوامانه هست. اگر دنبال حقیقتید برید با سند و مدرک صحبت کنید. نه اینکه دو نفر به اصطلاح روشن فکر(تاریک ذهن) یه جا حرفی بزنند و بعدا اینو تکرار کنید. با سادگی هرچه تمام میگید دولت قبل گند زد؟ کجا گند زد هنوز پس از گذشت 2سال اینو متوجه نشدید که این برنامه ها توسط اکبر آقا مدیریت میشده؟!
از گرانی دلار و سکه بگیر تا محصولات پایه و ....
چطور ممکنه اکبرآقا در هر قدمی ... (314741)
پهلوان پنبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۰۵
جناب پهلوان و آقایان پایداری شما بگید چکار کنیم ها؟ همش انتقاد و اتهام ! شما خودتون چه کردید مگه نه اینکه الان بحث اصلی در مذاکرات تحریمهایی است که در زمان دولت محبوب شما وضع شده؟ لطفا ساکت شوید! (314758)
Urmia
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۴:۴۴
من متن شما رو خوندم و خيلي زود به اين نتيجه رسيدم كه شما يه نابغه سياسي هستي پهلوون. همش دارم از اين موضوع عذاب مي كشم كه چرا تو كشور ما هيچ كس در مورد تخصص خودش نظرات اينقدر قاطعانه نميده و در مورد چيزايي كه هيچي نمي دونه اينقدر قاطعانه نظر ميده. (315172)
شهرکرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۱:۴۹
من همیشه به ایرانی بودن وفکرایرانی افتخارمیکردم ومیکنم ، اما سئوالی که امروز برای تاریخ کشورم پیش آمده اینست "کدامین ازمردم کشورم به این تفکرواینگونه آقایان رای داده اند؟ البته اگرکمی ریز به احوالات آقایان شویم خواهیم دید که اینگونه افراد حیاتشان را درشب وتاریکی می بینند. (314750)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۰۱
من نمیدونم آقایان کی هستند که بجای همه تصمیم میگیرندوحرف میزنند، وعجبا که تماما هم ازوجود رهبری هزینه میکنند، ما چطوربه آقایان تفهیم کنیم که دلتان برای این ملت نسوزدو نه غصه دار رهبری باشید، اگرشهامت رفراندوم دراین کشوربود رای مردم جایی غیرحضور درپیش قاضی نبود که توضیح بدهید چرا درقبال غارت این ملت دردولت گذشته سکوت کردید.؟ (314756)
ضیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۰۴
یکی بیاد اینو از برق بکشه (314757)
مهیار
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۱۱
سلام ...میدونید چرا اقایان هی ادعا میکنند توافق هسته ای بد است ؟؟ چون که اصلا این قومه ظالم هیچ گونه تحریم اقتصادی تو زندگیشون لمس نکردند بهترین غذا بهترین ماشین بهترین خونه بهترین دانشگاه های اروپا و .... منم جای اینها بودم میگفتم توافق هسته ای بد است ...در هر حال هر چی باشه با تزریق پول به کشور منه جووون میتونم کار کنم ازدواج کنم و ... منو چه به این که سلاح هسته ای داشته باشیم یا نه ؟ من دنباله زندگی هستم مثل خیلی از جوون های بی ادعا و خوبه این مملکت که واقعا چیزی جز رفاه اقتصادی نمیخواهند. (314760)
ناشناس
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۱۳
دلواپسان راضی به شادی این ملت نیستند حاضرن بخاطر جیب خودشان ملت همیشه در غم و اندوه باشه تا رضایت این اقایان بدست بیاد (314761)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۲۶
کافیه که به متن های لوزان و ژنو و تا ساعتی دیگر وین نگاه کنید و ببینید که چند سانتریفوژ و چند سایت و ... خاموش شده ! به حرف ها نگاه نکنید ، به متن ها نگاه کنید (314815)
نکته سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۲:۵۱
خیلی گروهک پایداری که زمان جنگ جرات ابراز عقیده و عرض اندام نداشت حالا جولان میدهد . و جالبتر اینکه نظرات مشعشعانه انها با اسرائیل جونشون که از اونا خط میگیرن مو نمیزنه . در اصل توافقات به ضرر آقاشون یعنی پدر معنویشن مصباح یزدی هست نه مقام معظم رهبری چرا که ایشون کاملا در جریان امر هستن و همیشه گروه مذاکره کننده ایران را تقویت و حمایت نموده اند و ضمنا خودشان میتوانند حرفشان را به جامعه منتقل کنند شما نبویان نمیخواد از زبان ایشان صحبت کنی . تو سخنگوی مصباح هستی کافیه . (314902)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۰۸
حیف آدم که بنشیند و به خواسته های پلید رزیم غاصب جنایتکار صهیونیستی و نابخردان زیاده خواه عوام فریب که خسارت عملکردشان دل دشمنان را شاد کرده توجه کند (314971)
سعید
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۱۴
هیچوقت اسرائیل و پایداری اینقد تنها نبودن..
تندروها همیشه از صلح در عالم می ترسن.. (314991)
مشتی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۲۲
ان شاءالله
دوباره بری خانه خدا دوباره حاجی بشی (315014)
حسین
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۳:۵۲
تو و امثال تو به فکر خودتان باشید که کجا بروید اختلاس کنید که دیگر جایی ندارید . (315084)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۴:۵۴
اگه همه در انتخابات مجلس شرکت میکردن اینطور افرادی جاشون اونجا نبود.
این نتیجه قهر مردمه که دارن نتیجشم میبینن (315189)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۵:۴۰
باسلام.جناب آقای نبویان شماجزء کسانی هستیدکه هزرنج وسختی مردم وعواقب تحریمهامصون مانده اید.حضرت آقافرمودند:من سخنگونمی خواهم حرفم راخودم میزنم.لطفادیگرسخنی نگوییدوکارنامه خودوهمفکرانتان رابیشترازاین سیاه ترنسازید.باورکردنش سخت است ولی حقیقت رابپذیریدکه چندتاکاغذپاره بازندگی آبرووسفره هایمان که قراربود پول نفت رادرآن ببینیم چه کرد.شماهیچوقت متوجه نخواهیدشد.کلماتی مانندفقرتنگدستی حیا آّبروو...برای شماوامثال شمامعناومفهومی ندارد. (315262)
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۵:۴۹
ادامه:ایکاش سری به محلات جنوب شهرمیزدیدواثرات کاغذپاره هاتان رامشاهده میکردید.تحریمهااگر100سال هم به طول بکشدشماراباکی نیست.این ملت ومردم هستندکه دارندتاوان ندانم کاریهای شمارا پس میدهندومقاومت میکنند.اقتصادمقاومتی برای شمامعناندارد.وعده مادراین دنیا24اسفند94درآن دنیاروی پل صراط.البته اگرتاروی پل بتوانیدتشریف فرماشوید.وقت افطاربه سفره خودتان نگاهی بیندازیدچه سفره هایی راشماازنان خالی هم تهی کردید. (315282)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۷:۱۰
آقای نسبتا محترم اولا شمایاد بگیر که پشت سر رهبری حرکت کنی نه جلوتر از ایشون چون شخص آقا بارها اعلام کردن که به تیم مذاکره کننده اعتماد دارن
دوما بهت حق میدیم این حرفا رو بزنی بعد از این نه سوژه خوبی برا اظهار نظر و مطرح کردن خودتون دارین ونه امیدی به اعتماد مجدد مردم (315365)
فاطما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۷:۱۵
آقای نبویان اسراییل برو و با هم درد هایت زار زار گریه کن.باور کن آرام میشی (315372)
Ali
United States
۱۳۹۴/۰۴/۲۳ ۱۷:۳۹
کجای دو موضوع در تناقض است ؟ (315385)