به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۵۲۵۸۲
در مقابل يك تيم دسته دومي فوتبال انگليس!

باوركنيد؛منچستریونایتد4-0‌باخت و حذف شد

گروه ورزشي: تيم فوتبال منچستریونایتد در ديداري عجيب مقابل تيم گمنام و دسته دومي میلتون کینز دونز با نتیجه ۴-۰ شکست خورد و از جام اتحادیه حذف شد.
باوركنيد؛منچستریونایتد4-0‌باخت و حذف شد
تیم های میلتون کینز دونز و منچستریونایتد در چارچوب دور دوم جام اتحادیه ملقب به کایپتال وان کاپ به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۴-۰ حریف نامدارش را شکست دهد، گریگ و آفوبه هر کدام دو بار برای میلتون گلزنی کردند. یونایتد که در این دیدار با ترکیبی جوان پای به میدان گذاشته بود، نتوانست انتظارات را برآورده کند و با ارائه یک بازی ضعیف، مقابل تیم دسته دومی با نتیجه ای سنگین شکست خورد. یونایتد در حالی در دومین دور رقابت های جام اتحادیه حذف شد که سال گذشته با دیوید مویس به نیمه نهایی این تورمنت رسیده بود. در این بازی، ویلیام گریگ در دقایق 25 و 63 و بنیک آفوبه در دقایق 70 و 84، برای میزبان گلزنی کردند.

تنها موقعیت های مناسب یونایتد روی چند شوت از راه دور حاصل شد که دو بار پاول دروازه حریف را تهدید کرد، ولبک نیز یک بار اقدام به شوتزنی کرد. که هر سه ضربه راهی اوت شد، یک ضربه خوب هم توسط ویلسون مهاجم جوان یونایتد نواخته شد که به خوبی توسط دروازه بان حریف راهی کرنر شد.

در ادامه نیز ویلسون یک بار با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد و بار دیگر نیز ضربه یانوزای به تیرک دروازه خورد. در هر صورت یونایتد که عملکرد فوق العاده ضعیفی در دفاع داشت، در خط حمله هم آن طور که باید موثر کار نکرد و حتی موفق به زدن یک گل هم نشد. به این ترتیب یونایتد خیلی زود در همان مرحله دوم جام اتحادیه، از این جام کنار رفت.

ترکیب منچستر یونایتد: ده خیا، اوانز، کین، ورمیل، جیمز، یانکو ( پریرا ۴۶)، اندرسون، پاول ( ویلسون ۶۰ ) ، کاگاوا ( عدنان ۲۵ )، هرناندز و ولبک

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۰۱:۵۶
امشب یه کابوس بود واسم. یاد بازی برزیل آلمان افتادم. اما فرقش این بود که منچستر چهارتا از یه تیم دسته دومی خورد. نه از یه تیم قدر قدرت. امیدوارم اومدن دی ماریا به تیم کمک کنه (248464)
قاسم
United States
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۰۳:۴۳
مبارک باشد (248472)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۰۵:۵۰
عجیبه انشاا... مورینیو از چلسی بیاد منچستر (248475)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۰۶:۱۹
اینکه بهار در مورد تیم پرسپولیس نظر خوانندگان را نمیخواهد دلیلش چیست
نکنه با دایی ارتباط داره و نمیخواد کسی به دایی بگه بالا چشمت ابرو بهار از خیلی های
دیگه انحصار طلب تر است (248476)
دکتر مجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ۰۷:۰۷
فکر کنم تو باد برد پیش از فصل مقابل رئال خوابیدن (248477)