به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۳۸۱۹۱
فرکی بهترین مربی لیگ سیزدهم شد

فردوسی‌پور: یارانه نگرفتم ثبت‌نام هم نكردم

گروه ورزشي: برنامه دوشنبه شب نود در حالی برگزار شد که حسین فرکی از سوی مخاطبان این برنامه به عنوان بهترین مربی لیگ برتر انتخاب شد.
فردوسی‌پور: یارانه نگرفتم ثبت‌نام هم نكردم
برنامه ديشب نود با محوریت بررسی هفته پایانی لیگ برتر، قهرمانی فولاد خوزستان و سفر تیم ملی فوتبال ایران به آفریقای جنوبی برگزار شد. در این برنامه، ضمن بررسی کارشناسی داوری مسابقات هفته آخر لیگ، بخش‌هایی از مصاحبه بازیکنان پرسپولیس پس از انتشار فهرست قرارداد آنها پخش شد.

در همین رابطه محمد پنجعلی سرپرست پرسپولیس هم روی خط برنامه نود آمد و ضمن توضیح درباره جایگاه پرسپولیس در این فصل، به سئوال عادل فردوسی‌پور مبنی بر دریافت یک اتومبیل از محمد رویانیان در ابتدای فصل، پاسخ داد. پنجعلی در این خصوص گفت: خودرویی که از رویانیان گرفته بودم نه پلاک داشت و نه سند برا همین آنرا به رویانیان برگرداندم.

ناکامی سپاهان در کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیایی هم دیگر موضوع مورد بررسی در برنامه نود بود. هواداران تیم سپاهان در این خصوص به دو دسته موافق و مخالف عملکرد کرانچار در سپاهان تقسیم شده و با دوربین نود صحبت کردند.

حسین فرکی سرمربی تیم فولاد خوزستان که موفق شد این تیم را به عنوان قهرمانی برساند، میهمان حضوری برنامه نود بود. وی ضمن اشاره به جدایی‌اش از نفت تهران، تاکید کرد: احساس کردم دیگر نمی‌توانم با تیم نفت پیشرفت کنم. برای همین به فولاد رفتم. وی که تاکید داشت وضعیتیش برای فصل آینده مشخص نیست، با تشکر از افرادی که قهرمانی فولاد را به او تبریک گفته بودند، تصریح کرد: در این چند روز بیش از 2 هزار پیامک تبریک برایم ارسال شده است.

فرکی تصمیم گیری نهایی درباره ماندن یا جدایی از فولاد را به بعداز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موکول کرد. همچنین سروش رفیعی و مهرداد جماعتی دو بازیکن 24 ساله فولاد هم دیگر میهمان حضوری برنامه ديشب نود بودند. مهدی تاج نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال هم دیگر میهمان برنامه نود بود. وی که به صورت تلفنی روی خط نود آمده بود، از سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی خبر داد و گفت: کی‌روش بازیکنان تیم‌های آسیایی را مرخص کرده و تیم ملی با نفرات دیگر عازم آفریقا می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های سازمان لیگ برای مسابقات این فصل، تاکید کرد: بحث مبارزه با اعتیاد و همچنین بخشش یارانه‌ها از جمله برنامه‌هایمان بود که در مراسم اختتامیه به آن پرداخته بودیم. در این لحظه تاج خطاب به فردوسی‌پور گفت: شما که یارانه نمی خواهید؟! مجری برنامه نود هم در اینباره گفت: من نه دوره قبل برای یارانه ثبت نام کردم و نه این دوره.

از دیگر نکات جالب دیگر نود، حضور مجید نجاتی بازیکن شهرداری یاسوج روی خط برنامه نود بود. نجاتی با حضورش در زمین در دیدار با نساجی تهران در حالی که به عنوان بازیکن ذخیره در حال گرم کردن بود، یکی از عجیب ترین صحنه‌های فوتبال را رقم زده بود. وی در خصوص این حرکتش گفت: حرکت من غیر ارادی بود و دست خودم نبود!

سئوال پیامکی این هفته به بهترین مربی فصل اختصاص یافته بود که در نهایت این آمار به دست آمد:
حسین فرکی: 44 درصد، علی دایی: 29 درصد، امیر قلعه‌نویی: 12 درصد، یحیی گل محمدی: 11 درصد، دراگان اسکوچیچ: 3 درصد و زلاتکو کرانچار: یک درصد
مرجع : فارس

س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۵:۲۸
نه توروخدا تو هم بیا ثبت نام کن یارانه بگیر با این همه کاروکاسبی که راه انداختی واسه خودت (218548)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ۱۷:۵۷
زنده باد !
علی دائی قلعه نوعی نکونام جباری و همه ستارگان زحمتکش دیگری که یارانه نمی گیرند
تا بقیه ملت بتوانند از رفاه و تنعم سهمی ببرند! (218586)