به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۲۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۸۱۱۱۱
نامه وارده

هدف از تغيير اتوبوس‌هاي بي‌آرتي چه بود؟

هدف از تغيير اتوبوس‌هاي بي‌آرتي چه بود؟
گروه جامعه: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متني براي سايت نوشت: از نخستین روزهای خردادماه تمام اتوبوس‌هاي خط بی آر تی خیابان ولیعصر (راه آهن - تجریش) جمع شده و کم ظرفیت ترین اتوبوس‌ها قرار داده شده است. این اتوبوس‌هاي قرمز رنگ دو کابینه که در قسمت خانم ها تنها 11 صندلی و در بخش آقایان 19 صندلی دارند از مبدا میدان راه‌آهن آغاز به حرکت می‌کنند و تا میدان تجریش که ایستگاه پایانی ست به جا به جایی مسافران می پردازند اما چه جا به جایی؟

1- به واسطه تعداد کم صندلی ها در همان ایستگاه های نخست، تمام صندلی ها پر شده و مردم تا ایستگاه پایانی باید مثل گوشت سلاخی شده از میله ها آویزان باشند. حال اینکه پیش از این اتوبوس های یک کابینه زرد رنگ کولر دار بی هیچ مشکلی و با بیشتر ین تعداد صندلی برای نشستن در این مسیر بدون مشکل به جا به جایی مسافران می پرداختند.

2- بعد از ظهرها و به وقت تعطیلی ادارات شاهد هجوم آقایان به کابین بانوان هستیم. آقایانی که بعد از یک روز کاری ناامید از آمدن یک اتوبوس نسبتا خالی به کابین خانم ها آمده تا خود را به منزل برسانند که پیش از این و در زمان حضور اتوبوس های قبلي، هرگز شاهد چنین موضوعی نبودیم.

3- نکته آخر اینست که در حال حاضر در فصل گرما و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها این مشکلات بسیار آزاردهنده است. هر صبح و شام گاه شاهد ایستگاه های مملو از جمعیت منتظر و نگران هستیم و با آغاز فصل درس و دانشگاه مطمئنا این مشکلات بیشتر نیز خواهد شد. حال این موضوع مطرح می شود که آیا زیبایی خط BRT طویل ترین خیابان خاورمیانه ارز آزار و ناراحتی مردم را دارد؟