به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۷۵۷۲۱

حزب ندا: بنا نداریم لیست‌جداگانه ارائه دهیم

گروه سیاسی: سخنگوی حزب ندای ایرانیان در بیان فعالیت این حزب در زمینه انتخابات گفت: ما فعلا وارد جزییات مسائل مربوط به انتخابات نشده‌ایم و به دنبال ارزیابی و جمع آوری اطلاعات در مورد افراد و گروه‌های سیاسی در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم.
حزب ندا: بنا نداریم لیست‌جداگانه ارائه دهیم
حسن یونسی در تشریح برنامه‌های حزب ندای ایرانیان با تاکید بر این که در حال حاضر به عنوان مهمترین اولویت، برنامه‌های آموزشی برای اعضاء و کادر حزب در نظر گرفته شده است، گفت: موضوعات مربوط به نقش احزاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و تاریخ و رویکرد احزاب با حضور اساتیدی چون استاد نقیب زاده و جواد اطاعت در این برنامه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد. وی همچنین در بیان فعالیت های حزب در مسیر منتهی به انتخابات افزود: کمیته انتخابات حزب ندای ایرانیان به طور دائمی در حزب فعال شده و در حال تدوین راهبردهای کلان حزب در حوزه‌ انتخابات است.

یونسی با بیان این که این کمیته به دنبال جمع آوری اطلاعات و رصد فعالیت‌های کسانی است که در مظان کاندیداتوری قرار دارند گفت: ما فعلا وارد جزییات مسائل مربوط به انتخابات نشده‌ایم و به دنبال ارزیابی و جمع آوری اطلاعات در مورد افراد و گروه‌های سیاسی در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم. سخنگوی حزب ندای ایرانیان همچنین کمک به جریان اصلاحات برای تدوین یک راهبرد کلان را از دیگر اولویت‌های تشکل متبوعش عنوان و اظهار کرد: معتقدیم یکی از موفقیت‌های جریان اصلاحات این است که با هماهنگی و اتئلاف حرکت کنیم و در این مسیر پیشنهادهای خودمان را برای تدوین یک راهبرد کلان انتخاباتی به مجموعه اصلاح طلبان ارائه خواهیم داد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا حزب ندای ایرانیان در مسیر منتهی به انتخابات و فعالیت‌های مربوط به آن لیست جداگانه‌ای را مد نظر قرار می‌دهد یا خیر؟ گفت: موفقیت گفتمان اصلاحات در این مسیر است که با حداکثر تفاهم و هماهنگی حرکت کند و اصلا ما بنا را بر این نگذاشته‌ایم که لیست جداگانه‌ای برای انتخابات آینده ارائه دهیم. یونسی ادامه داد:‌ البته نمی‌توانیم منکر این شویم که در مجموعه اصلاح‌طلبان جریان‌هایی هستند که تفکرات انحصارطلبانه دارند، اگرچه در اقلیت هستند و اگر برخی انحصارطلب‌ها در جبهه اصلاحات سنگ‌اندازی نکنند ما دنبال ائتلاف و هماهنگی با اصلاح‌طلبان هستیم.

وی گفت: اگرچه حزب ندای ایرانیان حزب نوپایی است اما بدنه قوی و گسترده‌ای دارد و می‌تواند برای پیروزی جریان اصلاحات نقش جدی ایفا کند و همچنین باعث انسجام و تعامل بین اصلاح طلبان شود. یونسی با بیان این که در حال حاضر فضا را مثبت ارزیابی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان به دنبال همفکری و انسجام با یکدیگر هستند و همه نشانه‌ها در این راستا امیدبخش و مثبت است و نباید بدبینانه به مسیر پیش رو نگاه کنیم. وی همچنین گفت که حزب ندای ایرانیان در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی نیز برنامه‌هایی دارد که باید آنها را تدوین کند، ضمن اینکه فعالیت حزب ندای ایرانیان در حوزه‌های محیط زیست و حقوق بشر نیز به طور جدی پیگیری می‌شود.
مرجع : ایسنا