به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : ۳۷۶۲۴
پس از اعدام از طريق سگ‌خور كردن و ...!

یک مقام کره‌شمالی زنده زنده سوزانده شد

گروه بين‌الملل: یک منبع آگاه در کره شمالی به روزنامه "چوسون ایلبو" چاپ کره جنوبی گفت: 11 مقام ارشد کره شمالی یا کشته و یا زندانی شده‌اند.
یک مقام کره‌شمالی زنده زنده سوزانده شد
به گزارش تسنیم به نقل از صدای روسیه، این دومین موج از اعدام های خونین در کره شمالی پس از اعدام جانگ سونگ تائک شوهر عمه رهبر کره شمالی در دسامبر سال گذشته به شمار می‌رود. یکی از اعدام شدگان اخیر توسط دولت کره شمالی "کیه سون" خواهر بزرگتر جانگ شوهر عمه ديكتاتور کره شمالی بوده است. بر اساس این گزارش یک نفر دیگر نیز که زنده زنده سوزانده شده "او سانگ هون" از مقام های ارشد وزارت امنیت کره شمالی بوده است که به جرم همدستی با شوهر عمه رهبر کره شمالی کشته شده است.

این مقام آگاه تاکید کرده است که این مقام امنیتی ارشد کره شمالی با شعله افکن کشته شده است. حدود 100 نفر دیگر از مقام‌های رده پایین حزب کمونیست کره شمالی نیز اعدام شده‌اند. این نخستین باری نیست که ديكتاتور بي‌رحم کره شمالی با اعدام مقام‌های ارشد این کشور پیام مهمی را برای افکار عمومی کره‌شمالی ارسال می‌کند. او مدتي قبل برخي از اطرافيان شوهر عمه‌اش را در قفسي پر از سگ‌هاي گرسنه انداخت و آنان را به طرز دلخراشي كشت!