به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۶۸۲۲۴

ادعای وزير كشور درباره پولهای کثیف درسته

پشت حوزه‌های انتخاباتی باطله یک قاچاقچی بزرگ بود
گروه سیاسی: عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به دعوت مجلس از وزیر کشور برای توضیح در خصوص اظهارات اخیرش گفت: آنچه وزیر کشور در خصوص استفاده برخی مسئولان از پول‌های کثیف اعلام کردند، کاملا درست است.
ادعای وزير كشور درباره پولهای کثیف درسته
عزت‌الله یوسفیان‌ملا افزود: هیچ آدم سالمی پولی که با عرق جبین بدست آورده را صرف بازیهای سیاسی و خرید و فروش رای و قمار و ... نمی‌کند. افرادی که این پولهای کلان را صرف خرید رای مردم می‌کنند، از پول ناسالم استفاده می‌کنند. به اعتقاد من نیز، قطعا پولی که در این مسیرها استفاده می شود، پول ناسالم و کثیف است. شما مناطقی که در آن انتخابات ابطال شده را بررسی کنید، دقیقا در همین بخش ها خواهید دید که یک قاچاقچی یا یک رباخوار بزرگ پشت کاندیدای مذکور بوده است.

این نماینده مجلس افزود: شورای نگهبان انتخابات زیادی که بر اثر خرید و فروش رای ابطال کرده، زیرا بر اساس بررسی ها مشخص شد افرادی که پشت این خرید و فروش ها بودند قاچاقچی های بزرگی بودند. یوسفیان ملا در خصوص واکنش مجلس به اظهارات وزیر کشور اظهار داشت: رحمانی فضلی اظهار نظر کرد، به کسی تهمت نزد. او مسئول برگزاری انتخابات در کشور است و باید آفت های انتخاباتی را بگوید. اگر نگوید باید گله کنیم، نه اینکه او را مواخذه کنیم. لذا امیدواریم با آمدن رحمانی فضلی ذهن همکاران من هم روشن شود.
مرجع : ایسکانیوز