به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۷۵۵۱۴
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

فضلی نباید بحث پول‌های کثیف را علنی می‌کرد!

گروه سياسي: يك نماينده گروه پايداري در مجلس از طرح علنی ورود «پول‌های کثیف» به عرصه قدرت و انتخابات در جمهوری اسلامی از سوی وزیر کشور انتقاد کرد و مدعي شده است كه وزیر کشور نباید چنین مساله‌ای را به طور عمومی مطرح می‌کرد و باید اسناد و مدارک خود را به نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی می‌داد.
فضلی نباید بحث پول‌های کثیف را علنی می‌کرد!
نقوی حسینی عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس در گفتگو با سايت مشرق درباره طرح موضوع پول‌های کثیف توسط وزیر کشور بیان داشت : ‌نظام جمهوری اسلامی یکی از پاک‌ترین انتخابات‌ها در جهان را با مشارکت حداکثری ملت ایران برگزار می‌کند و از این نظر برگزاری انتخابات در کشورمان بسیار خاص است. این امتیاز نظام جمهوری اسلامی همیشه خواری است در چشم دشمنان، معاندین و ضد انقلاب‌ و آنها وقتی چنین انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی برگزار می‌َشود، بسیار عصبانی می‌شوند. کشورهای مدعی دمکراسی و مردم سالاری در مقابل این حرکت متحدانه ملت ایران همیشه سر تسلیم فرود می‌آورند.

وی ادامه داد: به همین جهت دشمنان نظام تیرهای زهرآگینی را به سوی انتخابات‌های ما نشانه گیری می‌کنند و به هر دستاویزی متوسل می‌شوند تا انتخابات پاک نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند. لذا ما در هر دوره از برگزاری انتخابات‌ها شاهد این دست فعالیت‌ها هستیم. یک روز تهمت تقلب زده می شود و یک روز نظارت استصوابی شورای نگهبان به عنوان نظارت کننده بر روند انتخابات را زیر سئوال می‌برند و ... اما همواره حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای مشت محکمی در دهان یاوه گویان است.

نماینده ورامین در مجلس با انتقاد از طرح موضوعات غیر شفاف توسط وزارت کشور گفت: در یک چنین شرایطی وزیر کشور می‌آید از پولهای کثیف در برگزاری انتخابات سخن می گوید. واقعا برای ما سئوال است که بالاخره وزیر کشور که مجری انتخابات است و باید از سلامت انتخابات حفاظت و با همه عوامل تهدید کننده انتخابات برخورد کند، چرا باید مطلبی را مطرح کند که درباره آن هیچ سندی و شاهدی ارائه نمی‌شود و هیچ فردی از کسانی که در این باب مساله دار هستند معرفی و اتهامشان مورد بررسی واقع نمی‌شوند و به نحوی صحبت می شود که کل نمایندگان مجلس چنین مسیری را برای رسیدن به مجلس طی می‌کنند. چرا وزیر کشور باید چنین حرفی را بزند؟

وی تاکید کرد: چرا در انظار عمومی و پشت تریبون این مسائل باید گفته بشود؟ اگر وزیر کشور که مجری انتخابات است، شاهد و موردی دارد به دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تسلیم کند و دستگاه‌های مربوطه نیز به طور جدی با آن برخورد کنند. من به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی که دو دوره توسط مردم انتخاب شدم، عرض می کنم شخصا با حداقل تبليغات و هزینه با رای مردم کف خیابان وارد مجلس شدم و چرا باید مورد اتهام قرار بگیریم؟ اگر کسی با این مواردی که وزیر کشور مطرح کرده وارد مجلس شده است، باید با آن برخورد شود و اعتبار نامه آن نیز باطل شود اما اینکه بخواهیم به طور کلی مجلس شورای اسلامی را زیر سئوال ببریم، این درست نیست.

وی در پایان اظهار کرد: من به شدت به این موضوع انتقاد دارم و موضوع را قابل پیگرد قانونی می دانم و انتظار دارم که دستگاه قضایی کشور از ایشان بخواهد و ایشان مدارکشان را ارائه کند و اگر کسی در این زمینه مجرم بوده به شدت با وی برخورد شود. گفتني اينكه، عبدالرضا رحمانی فضلی و مصطفی پورمحمدی وزيران كشور و دادگستري نسبت به ورود «پول‌های کثیف» به انتخابات آینده مجلس ابزار نگرانی کرده‌ و رحمانی فضلی گفته آماده است درباره این پول‌ها در مجلس توضیحات لازم را ارائه دهد.