به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۳۹۲۵۳
به شما ربطی ندارد که با احمدی‌نژاد ارتباط دارم

روح‌الله‌حسینیان درباره احمدي‌نژاد چه گفت؟

گروه سياسي: روح‌الله حسینیان یک عضو جبهه پایداری پس از آن که با اصرار فراوان روزنامه ایران را متهم به انتشار مطلبی به نقل از «دفتر همسر رییس‌جمهور» کرد، در پاسخ به خبرنگار این روزنامه که از وی پرسید آنچه که شما مي‌گویید کجای روزنامه ایران نوشته است؟ هنگامی که نتوانست این مطلب را پیدا کند، پاسخ داد: شاید روزنامه دیگری بوده است.
روح‌الله‌حسینیان درباره احمدي‌نژاد چه گفت؟
به گزارش ایرنا، نماینده تهران در مجلس در جمع خبرنگاران نسبت به مطلب روز گذشته روزنامه ایران درباره نطقش انتقاد کرد و گفت: روزنامه ایران به شدت ناجوانمردی کرد و تیتری که انتخاب کرد مردانه نبود. وی افزود: این روزنامه بدون آن که نطق من را بنویسد تنها آن را نقد کرد و متن هایی را به رییس جمهور و خانواده اش نسبت داد و سپس خودش ان را اصلاح کرد. حسینیان اظهارداشت: من اصلا راجع به این صحبت نکردم که در این جلسه سکه توزیع شده و یا این که اصل جلسه فاسد بوده ولی روزنامه ایران این موضوع را نوشته است، ولی آن چیزی که من اعتراض کردم این بود که چرا چنین جشنی توسط همسر رییس جمهور گرفته شده است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: اگر اجازه دهیم همسرانمان در کار حکومت دخالت کنند مثل زمان شاه اولیاحضرت شکل مي‌گیرد. زن رییس جمهور حق دخالت در این کارها ندارد اگر این جلسه توسط شخص رییس جمهور یا معاون زنان برگزار مي‌شد حرفی نمی زدیم ولی اعتراض من این است که زنان مسوولان چه کاره هستند که این جلسات را برگزار مي‌کنند.

حسینیان گفت: با کمال تاسف مي‌گویم من چیزی که نگران بودم محقق شد زیرا در دفاعیه دفتر دولت آمده بود همسر رییس جمهور این موضوع را بیان کرده مگر همسر رییس جمهور چه کاره است که دفتر دارد؟ مگر حکومت پادشاهی است که علیا حضرت و ملکه داشته باشیم یا بانوی اول داشته باشیم یا مگر حکومت قرون وسطایی است که بانوی اول داریم.

وی ادامه داد: اعتراض من به این مسائل بود ولی روزنامه ایران اتهاماتی را که من اصلا به زبان نیاوردم و دقت داشتم نگویم ردیف کرد و به من اتهام زد. در این هنگام خبرنگار روزنامه ایران خطاب به حسینیان گفت: روزنامه ایران این مطلب را به صورت گزارشی کار کرده و علاوه بر صحبت‌هاي شما صحبت‌هاي دیگر نمایندگان نیز داخل مطلب بوده است. حسینیان خطاب به خبرنگار روزنامه ایران گفت: شما نطق مرا نقض کردید من متاسفم که این دولت این قدر مي‌خواهد دیکتاتوری حاکم کند که یک نطق را که علیه اوست نقد مي‌کند.

وی گفت: دولت اگر مي‌گوید افرادی که در مراسم رقصیدند کودک بودند عکسش را نشان دهد. در این هنگام خبرنگار روزنامه ایران گفت: شما اگر مي‌گویید که کودک نبودند مدرکی دارید؟ حسینیان اظهارداشت: من فیلمش را دارم وقتش که برسد آن را منتشر مي‌کنم ولی ما در ابتدا مي‌خواهیم خودشان عکس‌هایش را منتشر کند. در این هنگام خبرنگار روزنامه ایران از حسینیان پرسید: چرا دوستان پایداری در دولت گذشته تذکراتی را که در دولت کنونی داده مي‌شود را نمی دادند؟ چرا در دور قبل نسبت به جشن معروف ایرانیان مقیم خارج کشور سکوت کردید؟ حسینیان پاسخ داد: شما مغالطه مي‌کنید این طور نیست که در مورد رییس جمهور سابق نقدی نداشته باشیم.

وی ادامه داد: ما وزیر کشور احمدی‌نژاد را استیضاح کردیم و در رای اعتماد وزیر کشور صحبت کردم من در یکی از جلسات گفتم که آقای احمدی‌نژاد مي‌ترسم با این روشش مهره‌هاي سابق برگردند شما بگویید چه کسی بارها علیه مشایی موضع گیری کرد؟ در این هنگام خبرنگار روزنامه ایران از حسینیان در این مورد پرسید که چرا احمدی‌نژاد در نشستی حضور یافت که تابلوی خلیج عربی در پشت وی قرارداشت که حسینیان پاسخ داد: خیلی متاسفم این قدر سواد ندارید که بدانید آن خلیج عربی نبود، الخلیج العربی بود که یعنی کنفرانس عربی خلیج وقتی ادبیات عرب را نمی دانید چرا چنین تفسیری مي‌کنید.

یکی از خبرنگاران از حسینیان پرسید: شما روحانی هستید و از اخلاق به دور است که فیلمی را منتشر کنید. حسینیان پاسخ داد: جلسه عمومی بوده دوستان خودشان هم عکس گرفته اند من مي‌گویم خودتان عکس را منتشر کنید. یکی دیگر از خبرنگاران از حسینیان پرسید: از نظر شما رقصیدن کودک عیب ندارد که حسینیان پاسخ داد: نه، خبرنگار بارد دیگر پرسید: چند سال به پایین کودک محسوب مي‌شود که حسینیان پاسخ داد: 9 سال به پایین.

خبرنگار دیگری از حسینیان درباره ماجرای قهر 11 روزه احمدی‌نژاد پرسید که چرا وی به رییس جمهور سابق تذکر نداده است که حسینیان پاسخ داد: کار رییس جمهور (احمدی‌نژاد) قابل توجیه نبود من هفت ساعت خانه رییس جمهور لنگر انداختم که رییس جمهور برگشت. یکی از دلایل برگشت رییس جمهور حضور من بود.

وی ادامه داد: ما تا زمانی که به آقای احمدی‌نژاد به عنوان اصولگرا اعتقاد داشتیم از او حمایت مي‌کردیم ما آن دولت را تا یک زمان خاص اساسا از لحاظ پایه قبول داشتیم ولی این دولت را از لحاظ مبنا قبول نداریم. وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر این که آیا هنوز با احمدی‌نژاد ارتباط دارید گفت: به شما ربطی ندارد جزو مسائل خصوصی است.

خبرنگاری پرسید که آیا احمدی‌نژاد برمی گردد که حسینیان پاسخ داد: خدا مي‌داند. خبرنگاری پرسید که آیا احمدی‌نژاد در مجلس بعدی حضور مي‌یابد که حسینیان پاسخ داد: از خودشان بپرسید این که من با او ارتباط دارم یا نه را به شما نخواهم گفت. پس از این صحبت‌ها خبرنگار روزنامه ایران، روزنامه امروز ایران را به حسینیان نشان داد و گفت: دفتر همسر رییس جمهور را برای او پیدا کند پس از مدتی که حسینیان نتوانست این موضوع را پیدا کند خطاب به خبرنگارانی که اطراف او بودند گفت که شاید روزنامه دیگری بوده است!

معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۳۵
وای به روزی که بگنددنمک (220618)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۳۶
آقای حسینیان کشور درشرایطی نیست که شما و دوستانتان و رسانه هایتان(فارس تسنیم افکار نیوز دانا صراط) بخواهید آرامشی که پس از انتخابات درکشور حاکم شده است را به هم بریزید آقایون یادشان بیاید در زمان محمود احمدی نژاد جشن هایی به مناسبت تقدیراز مسئولان مراسم عیدنوروز سفر 300نفره یارانش به روسیه اگر از یاد برده اید مردم ایران از یاد نخواهند برد
8سال دربرابر . . . بسیار زیاد احمدی نژاد سکوت کردید خواهشا الان هم جلوی پیشرفت ایران را نگیرید (220621)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۳۹
ندارید شرم نه بیم از خدای ٰٰٰ،،،، شماراهمانا همینست رای (220622)
انقلابی 57
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۵۳
به کجا می رویم ؟ این افراد الگوها و مبلغان اخلاق اسلامی در جامعه ای هستند که دشمن از هر سو در تهاجم فرهنگی و ... به آن است و . . . خدا عاقبت این ملت را با این الگوهای دینی و اجتماعی ختم به خیر فرماید . (220632)
جانباز 50 درصد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۶:۵۹
مگر همسر احمدی نژاد چکاره بودند که از ایشان تجلیل و قدردانی شد و جوایزی به ایشان توسط شوهرشان تقدیمشان شد؟مگر همسر ایشان چکاره بودند که دفتر داشتند؟مگر خود احمدی نژاد چکاره بودند که موزه ریاست جمهوری را با چندین کامیون خالی کردند؟درسته شما با ایشان هنوز ارتباط داریدولی چرا آن موقع اعتراضی علیه ایشان و وزرای ایشان که خط قرمز ایشان بودند اعتراضی یا تذکری ندادید. مگر نمیگوئید جلسه زنانه بوده پس شما چطور نگاه کردید مگر نامحرم نبودند؟طبق فتوای علما در جلسه زنانه رقص و پایکوبی اشکال نداره آیا پخش فیلم ... (220636)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۷:۱۵
نتیجه قهر ملت با صندوقهای رای انتخابات مجلس میشه حضور اینها در مجلس. (220649)
علی آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۸:۴۱
حاجی آقا دوستت داریم. (220673)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۱:۱۰
الهی باهاش محشور بشی. (220703)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۸:۴۸
بازم عدالت رعايت نشد
حاشيه رو تيتر كردين كه اصل گم بشه
موضوع جلسه ربطى به تيتر نداشت
سايتها يا راستين يا چپى با توجه به منافع خودشون تيتر ميزنن و تحليل ميكنن
البته سايتاى متمايل به راست ، يه نمه ، بگى نگى از چپ منصف ترن (220676)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۹:۱۸
كسى نتواند گرفت دامن دولت بزور
كوشش بى‌فايده است وسمه بر ابروى كور

اگر بهر سر موئيت صد خرد باشد
خرد به كار نيايد چو بخت بد باشد (سعدی) (220686)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۹:۱۹
بچه ها بچها بس کنید شما کی بزرگ مشوید؟ نظر م همیناست (220687)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۱۹:۵۷
جناب آقاي حسينيان ارزش داغ كردن ندارد (220693)
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۰:۱۴
ايشان قدر عصبى هستن چرا مصاحبه ميكنند ؟ چرا وارد سياست ميشوند ؟ اين جمله كه ؛ ما خودمام يك پا قانل بوديم از كى بود ؟ (220695)
سید محمد علوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۰:۵۶
لنگر انداختن 7ساعته افای حسینیان ویا رفت و آمد مکرر معلم اخلاق دولت اقای اقا تهرانی چیزی از اصل قهر 11 روزهء احمدی نژاد کم نمی کند! ضمنا این دانشمند گرامی که الخلیج العربی را کنفرانس عربی خلیج معنی میکند وطرفش را به ندانستن ادبیات عرب متهم میکند درحالیکه خود اشتباه کرده است! اگر انطور که شیخ معنی میکند باید نوشته میشد : المهرجان العربی الخلیج ! نه الخلیج العربی! بحمدالله در حوزه های علمیه عربی دانها زیادند ومیتوانند اظهار نظرکنند ! برگذاری جلسه جشنی به عنوان تولد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز ... (220700)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۱:۲۲
در هرصورت بازهم درود بر احمدی نزاد (220706)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۱:۴۰
اقای روح. .. حسینیان در این مصاحبه به مطالبی اقرار کرده که مستوجب تعقیب قضایی و شایسته است که علیه ایشان اعلام جرم شود.
1. ایشان فیلم جلسه زنانه را چگونه بدست آورده اند؟ مگر ایشان سمت اطلاعاتی و امنیتی در کشور دارند؟
2. بر اساس کدام حکم فقهی این فیلم را تماشا کرده اند و رقص زنان را دیده اند؟
3. به چه حقی ایشان تهدید می کنند؟
4، ایشان تهمت ها و سخنان ناروایی را در مورد یک زن مسلمان زده اند که زدن آنها در مورد هیچ کس روا نمی باشد ، بویژه در مورد یک زن مسلمان عاشق و پیرو حضرت فاطمه زهره( س) باشد (220711)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۱:۵۰
احمدی نژاد تو قلب ماست (220715)
r_yasini@yahoo.com
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۲۶
عمل ایشان به جهت دیدن جشن مجلسی که همگی زن بودند حرام می باشد.بنا بر اظهار واعتراف صریح خودش مبنی بر در اختیار داشتن فیلم مجلس مذکور, چرا دادستان بعنوان مدعی العموم علیه ایشان اعلام جرم نمی کند ؟ (220725)
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۵۳
از یک روحانی به دور از ادب واخلاق اسلامی است که پاسخ خبرنگاران را این گونه بدهد.
ادب مرد به از دولت اوست. (220740)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ۲۲:۵۴
خسرو جان!!!!!!!!خوبی بابا؟؟؟؟؟؟ (220742)