به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۱۵۹۴۳
در پي تهمت‌‌زني رييس بركنار شده دانشگاه

گریه استادان‌دانشگاه‌علامه به‌خاطر تهمت‌ها

گروه سياسي: نخستین نمایشگاه بین المللی آموزش و خدمات الکترونیک آموزش که از امروز در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد با حاشیه‌هایی همراه بود.
پیش از افتتاح این نمایشگاه در سالن کنفرانس نمایشگاه بین المللی تهران برخی استادان دانشگاه و سرپرست وزارت علوم سخنرانی کردند و در میان حضار نیز بعضی از اساتید دانشگاههای تهران از جمله تربیت مدرس، علامه طباطبایی و تهران به چشم می خوردند. یکی از سخنرانان امروز، یک استاد دانشگاه تهران بود. وی در میان سخنانش که درباره آموزش و رسالت آن به دانشجویان، صحبت می‌کرد به نقل از یکی از استادان دانشگاه علامه گفت: «این استاد با ناراحتی مطرح می‌کرد که ما خجالت می‌کشیدیم وقتی شب به خانه مان می‌رفتیم، خانواده‌مان فکر می‌کرد ما روز را در دانشگاه علامه به اذیت و آزار ناموس مردم می‌پردازیم.»

این استاد دانشگاه تهران بلافاصله بعد از بیان این سخنان به گریه افتاد و با بغض تاکید کرد: ما استادان دانشگاه با وضو به کلاس وارد می‌شویم و چگونه است یک عده ای به ما تهمت‌هایی می‌زنند که خودشان می‌دانند کاملا واهی است. یک عده با مصاحبه‌هایی که می‌کنند به ما تهمت‌هایی می‌زنند که واهی است. در این میان برخی از استادانی که در این سالن حضور داشتند و هیات علمی دانشگاه علامه بودند، به گریه افتادند. پس از افتتاح نمایشگاه، سرپرست وزارت علوم از غرفه‌های متعدد که در این نمایشگاه فعال شده است بازدید به عمل آورد و عروسک سنجد که در این نمایشگاه خبرنگار شده بود با توفیقی مصاحبه کرد. گویندگی شخصیت سنجد را مثل همیشه نگار استخر برعهده داشت.

مرتضی عب...
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۱:۱۶
در ایران هرکسی مخواهد گناه هایش را توجیه کندبه مسائل اعتقادی مردم دس اویز میشود...مثلا ریس دانشگاه علامه خواست که پرونده های شومخود را مخفی کنه زود تجاوز به دختران را به میان کشید...به خدا اینجور جماعت بدترین نوع جماعت هستند.. (126586)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۱:۲۳
بعد از امروز فردایی هست استاد. نگران نباش
دیدی چه راحت 4 سال گذشت...
میگذره (126589)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۱:۳۱
متاسفم چنین اشخاصی بعنوان رییس دانشگاه انتخاب میشوند و برای رسیدن به مرام خود یا از این که برکنار شده اند بدترین تهمت را به لایقترین انسان ها میزنند. (126592)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۰۵
تهمت زنان را می سپاریم به خداوند که بهترین انتقام گیرنده است. (126599)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۲۳
باران که ببارد... ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم (126608)
امیر
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۲:۴۴
نه اینکه اساتید دانشگاه از حق و حقوق بالایی برخوردارند که این بلاها را هم سرشان میارین؟ (126623)
تورانما
۱۳۹۲/۰۶/۲۲ ۰۲:۴۱
انشا الله با وزارت اقای توفیقی کسانی که از چاله میدانها واتوبوسی به دانشگاهها اورده شدند وتهمت وافترا وپرونده سازی تنها تخصصشان بود به همان جای سابق برمیگردند.زیرا دانشگاه محیط علم وادب وفرهنگ است نه عربده کشی وتحجر (126722)